PDA

View Full Version : Alistair Overeem; I came here to knock him out



PinPoint
20-06-2011, 14:00
Alistair Overeem is niet blij | MMAplanet (http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/alistair-overeem-niet-blij/)


Nou daar zie je niets van terug hoor. Wat een flauwe kul zeg.
Spreekt overigens wel tegen wat jullie allemaal roepen en dat is dat hij een gameplan volgde. Of hij jokt zelf een beetje...

R.H.
20-06-2011, 14:08
Tuurlijk probeerde hij hem Ko te slaan, dat weet iedereen wel, alleen dat gaat moeilijk als je tegenstander zoals hij al zegt bij alles wat je doet op de grond gaat liggen.

D1987
20-06-2011, 14:21
Overeem vind ik echt een hypocriet mannetje, altijd zo vol van zichzelf, echt zo n Amerikaanse persoonlijkheid. Jammer dat Werdum hem niet bitch-chokede, dat is wat ie verdient

Chane
20-06-2011, 14:54
Ik snap jullie probleem niet...
Hij kwam voor de KO. Wilde het staande houden en deed dat ook. KO lukte niet... dus teleurgesteld.
Dan ben je opeens hypocriet?

tik_tok
20-06-2011, 15:06
Overeem vind ik echt een hypocriet mannetje, altijd zo vol van zichzelf, echt zo n Amerikaanse persoonlijkheid. Jammer dat Werdum hem niet bitch-chokede, dat is wat ie verdient

Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag?

Beetje overdreven deze reactie..

biggz
20-06-2011, 15:08
We mogen blij zijn dat Overeem door is. Weer stap dichter bij de unificatie van de belts

ZakKa!
20-06-2011, 15:14
Alistair zat continu te loeren op de KO met harde stoten. Probleem was dat Werdum tijd zat te rekken en na elke goede klap die hij kreeg op de grond ging liggen.

MB667
20-06-2011, 15:18
Niet zeuren, alle vorige wedstrijden van Alistair waren vuurwerk, of hij nu won of verloor. Zowel met mma als met k1. Nu heeft hij een gameplan, vecht volwassener, en laat zich niet verleiden om het spel te spelen waar Werdum top in is, en wint ook nog, en nog is het niet goed. 1 wedstrijd winnen maar minder entertainment dan normaal en er wordt direct gezeken. Same old same old.

De wedstrijd tegen Silva wordt zowiezo anders, die gaat echt niet telkens liggen als hij wordt aangevallen. Dat wordt weer een vette pot. Dit lag gewoon aan Werdum en niet aan Overeem.

amilster
20-06-2011, 15:20
X2!

Al vind ik ook wel dat AO rap van de tong gesneden is, daar moet je maar van houden zal ik maar zeggen en zal misschien in Amerika beter vallen als in het doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg landje:)

The Bulldog
20-06-2011, 15:26
Tja ik snap dat mensen een uitspraak als (10 pounds of whoop ass) na de partij wat vreemd vinden overkomen. A.O. komt zeer zelfverzekerd over idd>
Maar ja als je jezelf in de top van de wereld neerzet mag je ook zeker zijn.

A.O. heeft meer dan terecht gewonnen, nu harder dan ooit die Silva kort stompen.....EN SCHOPPEN!!

Bromios
20-06-2011, 15:31
Overeem vind ik echt een hypocriet mannetje, altijd zo vol van zichzelf, echt zo n Amerikaanse persoonlijkheid. Jammer dat Werdum hem niet bitch-chokede, dat is wat ie verdient

Wat lul je nou dom man, hij trashtalked niet. doet gewoon zijn interviewtjes. Heeft voor iedereen tijd, post hier op het forum.
De man is een 3x kampioen man.

Wat wil je nou eigenlijk, dat ie je schoenen komt poetsen ?

rene37
20-06-2011, 15:32
Nederlands gelul pffffff. Laten we vooral niet té blij zijn dat we een wereld champ in het mma hebben! En die zich nu tevens op kan maken voor een halve finale in een zwaar bezet toernooi. In een toernooi wordt degene kampioen die de minste fouten maakt en nee dat hoeft niet altijd sprankelend te zijn.

Slome
20-06-2011, 16:29
Niet zeuren, alle vorige wedstrijden van Alistair waren vuurwerk, of hij nu won of verloor. Zowel met mma als met k1. Nu heeft hij een gameplan, vecht volwassener, en laat zich niet verleiden om het spel te spelen waar Werdum top in is, en wint ook nog, en nog is het niet goed. 1 wedstrijd winnen maar minder entertainment dan normaal en er wordt direct gezeken. Same old same old.

De wedstrijd tegen Silva wordt zowiezo anders, die gaat echt niet telkens liggen als hij wordt aangevallen. Dat wordt weer een vette pot. Dit lag gewoon aan Werdum en niet aan Overeem.
2x

Hendy
20-06-2011, 16:34
Wat lul je nou dom man, hij trashtalked niet. doet gewoon zijn interviewtjes. Heeft voor iedereen tijd, post hier op het forum.
De man is een 3x kampioen man.

Wat wil je nou eigenlijk, dat ie je schoenen komt poetsen ?

Zo is het!

tik_tok
20-06-2011, 16:34
De mensen die nu zo lopen te bitchen wil ik dan binnenkort ook niet horen als hij weer is een titel wint of een geweldige wedstrijd vecht.. Of als hij weer eens de tijd neemt om vragen te beantwoorden op dit forum.

F*cking haters

Stephan
20-06-2011, 17:28
Overeem vind ik echt een hypocriet mannetje, altijd zo vol van zichzelf, echt zo n Amerikaanse persoonlijkheid. Jammer dat Werdum hem niet bitch-chokede, dat is wat ie verdient


Hoezo hypocriet, en verder slaat je opmerking op poep!

carlsson
20-06-2011, 18:01
daar zijn wij nl goed in oordelen over een ander en niet eens zelf in de spiegel kijken.wij zouden onze vechtsporthelden moeten eren en respecteren.laat alle praatjes makers maar eens meedraaien in een les en laat ze dan nog maar eens wat zeggen.ze moeten er zo veel voor doen en laten en als ze dan eens wat slechter of minder presteren zijn ze ineens geschoten wild.ik heb in ieder geval diep respect voor wat onze vaderlandse vechtsporthelden allemaal hebben bereikt en gepresteerd en voor wat ze nog allemaal gaan bereiken .

osu

El Bambino
20-06-2011, 18:06
2x

Alle vorige potjes tegen nobosys jah.
Nu vocht ie tegen een goede vechter, niks KO in de eerste ronde, niks overlopen.
Overeem wordt erg oveschat!

Damian_Gray
20-06-2011, 18:32
jammer dat er hier geruziet wordt tussen alistair fans en mensen die kritiek hebben op alistair als vechter
ik als neutrale toeschoouwer wil gewoon een tof gevecht zien

maar jah ik reageer dan wel in dit topic

Kemal
20-06-2011, 18:41
mooi interview, hij heeft gewoon gelijk als hij zegt: "you need 2 to tango"

Petrosyan188
20-06-2011, 18:47
Alle vorige potjes tegen nobosys jah.
Nu vocht ie tegen een goede vechter, niks KO in de eerste ronde, niks overlopen.
Overeem wordt erg oveschat!

x2, hij is nu echt getest en heeft laten zien dat die zeker in top10 behoort maar echt niet de nummer 1 of top3 ofzoiets! overigens vind ik wel grappig dat veel van die betweters die een aantal maanden geleden beweerden dat ali nummer 1 was of iniedergeval dat SF de beste HW's hadden etc. nu allemaal terugdraaien en nu ineens zeggen 'cain en jds zijn wel een stapje te hoog'..... vast veel PVDA stemmers hier. overigens who cares about the tournament nog? ik bedoel ali moet die gewoon winnen want de niveau wat over is zeer triest. een frank mir of schaub(subtoppers van UFC) winnen met ogen dicht van antonio silva,barnett en kharitanov

PinPoint
20-06-2011, 18:51
Jammer weer dat ook dit topic gaat eindigen zoals de beide anderen....een voor en tegen partij.

Mijn punt is alleen maar dat hij zegt voor de Ko te zijn gekomen maar dit niet blijkt uit zijn spel. En loeren op de lucky hard hit punch vind ik niet 'I came to knock him out'


Voor trash talking en de hemel in prijzen zijn al andere topics genoeg!

dirk5
20-06-2011, 18:54
Hij heeft ook niet dehele partij de tijd gekregen. Werdum heeft alles bij elkaar zeker 40 seconden op de grond gezeten zonder dat ie op wilde staan.

Die 40 seconden had Alistair natuurlijk nodig, dat jullie dat niet zien. :)

TOON
20-06-2011, 19:01
Jammer weer dat ook dit topic gaat eindigen zoals de beide anderen....een voor en tegen partij.

Mijn punt is alleen maar dat hij zegt voor de Ko te zijn gekomen maar dit niet blijkt uit zijn spel. En loeren op de lucky hard hit punch vind ik niet 'I came to knock him out'


Voor trash talking en de hemel in prijzen zijn al andere topics genoeg!

het probleem was dat ie wel voor die lucky hard hit punch moest gaan, combo's waren nutteloos want dan lag Werdum op de grond. Hij had gewoon nooit de tijd om een fatsoenlijke combo eruit te gooien en af te sluiten met een knie ofzo

Overeem is niet echt iemand die aan een stoot genoeg heeft, z'n KO's komen vaak na een combinaties, en dat was nu gewoon niet mogelijk en das gewoon erg jammer, doordat je dan op die ene stoot loopt te loeren noodgedwongen gaat het er dan wat behoudender uitzien....

ReZp
20-06-2011, 19:20
Ja maar ik had ook het gevoel dat ie koste wat het kost geen takedown tegen wilde krijgen , door daar zo mee bezig te zijn kun je moeilijk je eigen spel spelen.daarbij zei hij zelf ook al dat de combo's van werdum uiteindelijk slappe slagenwisselingen waren met als doel een takedown eruit te forceren.
Al met al slim gespeeld van Ali , lijkt me toch moeilijk om je aan zo'n gameplan te houden.
Op naar het volgende gevecht want deze was idd geen lust voor het oog.Volgende gevecht ga ik met dezelfde spanning en hoop kijken.

dirk5
20-06-2011, 19:27
een frank mir of schaub(subtoppers van UFC) winnen met ogen dicht van antonio silva,barnett en kharitanov

Based on?

Pulvercris
20-06-2011, 19:44
Is die discussie nou nog niet af?

Bromios
20-06-2011, 19:53
gewoon een slechte matchup en daar heeft ao het beste van geprofiteerd.

Volgende wedstrijd tegen een tegenstander met kwaliteiten die iets dichter bij elkaar liggen wordt beter.

Silat
20-06-2011, 20:05
Wat een gezeik toch elke keer.
Ga er lekker zelf staan met je keyboard onder je arm.
Hebben we een held, onze hoop in bange dagen die met trots oranje represent in de wereld en als het weer eens niet gaat naar jullie zin, meteen met stront gooien.

Echt net als een stel domme voetbalfans.

Marco
20-06-2011, 20:17
Wat een gezeik toch elke keer.
Ga er lekker zelf staan met je keyboard onder je arm.
Hebben we een held, onze hoop in bange dagen die met trots oranje represent in de wereld en als het weer eens niet gaat naar jullie zin, meteen met stront gooien.

Echt net als een stel domme voetbalfans.

helemaal mee eens

Mauro
20-06-2011, 20:20
Wat een gezeik toch elke keer.
Ga er lekker zelf staan met je keyboard onder je arm.
Hebben we een held, onze hoop in bange dagen die met trots oranje represent in de wereld en als het weer eens niet gaat naar jullie zin, meteen met stront gooien.

Echt net als een stel domme voetbalfans.
Ik steun iedereen die met dit soort statements komt.
Support your f*cking local !!!

El Bambino
20-06-2011, 20:24
Wat een gezeik toch elke keer.
Ga er lekker zelf staan met je keyboard onder je arm.
Hebben we een held, onze hoop in bange dagen die met trots oranje represent in de wereld en als het weer eens niet gaat naar jullie zin, meteen met stront gooien.

Echt net als een stel domme voetbalfans.

Ali is niet mijn held hoor, jouw held misschien, een held is iemand die de wereld beter maakt in mijn ogen!
Ik ben niet gevoelig voor herkomst of kleur of nationaliteit, ik kijk puur naar kwaliteit !

Silat
20-06-2011, 20:32
Zucht

justsomeone
20-06-2011, 20:33
Ali is niet mijn held hoor, jouw held misschien, een held is iemand die de wereld beter maakt in mijn ogen!
Ik ben niet gevoelig voor herkomst of kleur of nationaliteit, ik kijk puur naar kwaliteit !

X2

Biiyen
20-06-2011, 20:33
Wat een gezeik toch elke keer.
Ga er lekker zelf staan met je keyboard onder je arm.
Hebben we een held, onze hoop in bange dagen die met trots oranje represent in de wereld en als het weer eens niet gaat naar jullie zin, meteen met stront gooien.

Echt net als een stel domme voetbalfans.

yep... so true, so true.

simtekf1
20-06-2011, 20:41
Idd, de partij was misschien niet geweldig om te zien maar we mogen blij zijn dat Alistair het zo goed doet.
Iets meer respect is wel op z'n plaats.

Baske
20-06-2011, 20:49
Ben ik de enige die vind dat de scheids Werdum puntaftrek had moeten geven? Het was op een gegeven moment wel érg duidelijk dat hij opzettelijk er langer over deed...

The Company
20-06-2011, 20:50
x2, hij is nu echt getest en heeft laten zien dat die zeker in top10 behoort maar echt niet de nummer 1 of top3 ofzoiets! overigens vind ik wel grappig dat veel van die betweters die een aantal maanden geleden beweerden dat ali nummer 1 was of iniedergeval dat SF de beste HW's hadden etc. nu allemaal terugdraaien en nu ineens zeggen 'cain en jds zijn wel een stapje te hoog'..... vast veel PVDA stemmers hier. overigens who cares about the tournament nog? ik bedoel ali moet die gewoon winnen want de niveau wat over is zeer triest. een frank mir of schaub(subtoppers van UFC) winnen met ogen dicht van antonio silva,barnett en kharitanov

Zuffa zombie + troll = Petrosyan188

Tykill
20-06-2011, 20:52
Werdum > alle UFC HW's op de grond en ze zouden hem ook niet zo 1,2,3 KO slaan.

R.H.
20-06-2011, 20:53
pas na dat ik hem een paar keer heb gezien, realiseer ik me dat het eigenlijk gewoon een schande is hoe Werdum zich heeft gedragen tijdens deze wedstrijd.

En om de wedstrijd in een paar woorden samen te vatten quote ik overeem maar ff:

"it takes two to tango"

TOON
20-06-2011, 21:11
Ben ik de enige die vind dat de scheids Werdum puntaftrek had moeten geven? Het was op een gegeven moment wel érg duidelijk dat hij opzettelijk er langer over deed...

nee hoor....zo'n Pride gele kaarten zouden wel op z'n plek geweest zijn imo....

Mavi
20-06-2011, 21:48
It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning

Geijhan
20-06-2011, 22:18
nee hoor....zo'n Pride gele kaarten zouden wel op z'n plek geweest zijn imo....

Een stomp kick of 2 was ook leuk geweest...ik heb Pride echt gemist tijdens dit gevecht.
Maar Alistair heeft wel slim gevochten, volgens mij.

K-1sunstarr
20-06-2011, 22:26
Ik blijf er op terug komen, dit is wel de rede waarom Bas Rutten niet meer voor het Nederlandse publiek wilde vechten, en naar de States is vertrokken.

Bah bah kritiek mag, maar je moet niet overdrijven, stelletje computer helden.

Mickey
20-06-2011, 22:31
Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
Haters = motivators..

Het maakt niet uit of je drie, vier of vijfvoudig champ bent. Er zijn altijd gasten die wat te mekkeren hebben. Ze er op aanspreken is verspilde moeite. Deze mensen willen het simpelweg niet zien en zullen alle negatieve zaken opblazen.

I for one say: Goed gedaan Alistair! Slim gevochten en de volgende wordt het gewoon weer vuurwerk!

Baske
20-06-2011, 22:45
Heb enorm veel zin in Silva - Ali. Silva vs Fedor was duidelijk dat Silva niet bang is om ook staand het te proberen. Alhoewel hij nog steeds probeert op te zetten om naar de grond te gaan, doet hij 't iets minder duidelijk dan Werdum, wat gewoon belachelijk was.

Heb enorm veel respect voor beide vechters, en ik gun de winst aan beide mannen, alhoewel ik toch op 't eind Alistair fan ben, en dus ook voor hem zal juichen!

Bromios
20-06-2011, 23:27
Ben ik de enige die vind dat de scheids Werdum puntaftrek had moeten geven? Het was op een gegeven moment wel érg duidelijk dat hij opzettelijk er langer over deed...

Ik denk dat dat niet nodig was. Hij deed het kennelijk om zijn ongenoegen te uiten, maar het kwam een beetje zielig over dus het werkte vooral in zijn nadeel.

wrestler_nl
21-06-2011, 00:00
Was idd niet echt een toppe partij ofzo maar het was wel te verwachten.
Werdum wilt op de grond vechten & Overeem Staand. Ik wou dat Werdum hem chockte maar het is niet anders lol.
De mensen die roepen support je landgenoot bullshit zijn echt dom bezig. Alsof alle amerikanen fan van lesnar zijn of alsof alle Britten van Bisping houden. Hopelijk verslaat BigFoot hem KO dan zullen we waarschijnlijk een vette finale zien tussen Silva vs Barnett.

Slome
21-06-2011, 00:04
Ik denk dat de finle Overeem vs Barnett wordt.... lastig!

The Company
21-06-2011, 00:48
Was idd niet echt een toppe partij ofzo maar het was wel te verwachten.
Werdum wilt op de grond vechten & Overeem Staand. Ik wou dat Werdum hem chockte maar het is niet anders lol.
De mensen die roepen support je landgenoot bullshit zijn echt dom bezig. Alsof alle amerikanen fan van lesnar zijn of alsof alle Britten van Bisping houden. Hopelijk verslaat BigFoot hem KO dan zullen we waarschijnlijk een vette finale zien tussen Silva vs Barnett.

Het verschil is dat er veel meer Amerikanen en Britse MMA vechters zijn die in de top mee draaien. Wij hebben eigenlijk maar 1 echte topper. Root je tegen hem dan root je eigenlijk een beetje tegen het Nederlandse mma opzich.

Mauro
21-06-2011, 10:34
Het verschil is dat er veel meer Amerikanen en Britse MMA vechters zijn die in de top mee draaien. Wij hebben eigenlijk maar 1 echte topper. Root je tegen hem dan root je eigenlijk een beetje tegen het Nederlandse mma opzich.
X 2
Waarschijnlijk is voor velen hier chauvinisme een vies woord.
Ik kan echt niets met het afbranden van Ali, ik was ook teleurgesteld dat het geen overtuigende KO geworden is, maar je kan niet alles hebben.

remco pardoel
21-06-2011, 12:10
Company: een echte topper?
Ik denk dat wij Marloes Coenen, Siyar en Mousasi ook nog hebben rondlopen

Mij persoonlijk viel de partij erg tegen:
het is een MMA wedstrijd en geen MMA stand up only, je zal dus het gevecht aan moeten gaan. Ik vind het raar om te zien dat je iemand gooit en vervolgens side control kan nemen en dat je dan gewoon blijft staan en het gevecht ontloopt.
Overeem had anders moeten inleiden en hij heeft daarvoor alle kans van de wereld gehad.
Hij had het gevecht ook zeker op de grond mogen aangaan. Als je bij de top 3 wilt horen dan moet je ook een compleet spel hebben / tonen.
Maar dit is mijn persoonlijke visie op MMA.

Persoonlijk geloof ik dat Overeem een off day had en dat hij het zeker goed gaat maken in de opvolgende ronde.

Het is schandalig dat mensen hem nu afbranden.. kijk eens wat de man neergezet heeft in het laatste jaar.

remco pardoel
21-06-2011, 12:11
Dat er een overkill aan mensen uit Amerika en Engeland in de UFC rondlopen heeft te maken met het (wan)beleid binnen de UFC.
Heel erg gescript en unfair.....

marrilia
21-06-2011, 12:53
Company: een echte topper?
Ik denk dat wij Marloes Coenen, Siyar en Mousasi ook nog hebben rondlopen

Mij persoonlijk viel de partij erg tegen:
het is een MMA wedstrijd en geen MMA stand up only, je zal dus het gevecht aan moeten gaan. Ik vind het raar om te zien dat je iemand gooit en vervolgens side control kan nemen en dat je dan gewoon blijft staan en het gevecht ontloopt.
Overeem had anders moeten inleiden en hij heeft daarvoor alle kans van de wereld gehad.
Hij had het gevecht ook zeker op de grond mogen aangaan. Als je bij de top 3 wilt horen dan moet je ook een compleet spel hebben / tonen.
Maar dit is mijn persoonlijke visie op MMA.

Persoonlijk geloof ik dat Overeem een off day had en dat hij het zeker goed gaat maken in de opvolgende ronde.

Het is schandalig dat mensen hem nu afbranden.. kijk eens wat de man neergezet heeft in het laatste jaar.

X2!!

The Company
21-06-2011, 13:49
Company: een echte topper?
Ik denk dat wij Marloes Coenen, Siyar en Mousasi ook nog hebben rondlopen

Mij persoonlijk viel de partij erg tegen:
het is een MMA wedstrijd en geen MMA stand up only, je zal dus het gevecht aan moeten gaan. Ik vind het raar om te zien dat je iemand gooit en vervolgens side control kan nemen en dat je dan gewoon blijft staan en het gevecht ontloopt.
Overeem had anders moeten inleiden en hij heeft daarvoor alle kans van de wereld gehad.
Hij had het gevecht ook zeker op de grond mogen aangaan. Als je bij de top 3 wilt horen dan moet je ook een compleet spel hebben / tonen.
Maar dit is mijn persoonlijke visie op MMA.

Persoonlijk geloof ik dat Overeem een off day had en dat hij het zeker goed gaat maken in de opvolgende ronde.

Het is schandalig dat mensen hem nu afbranden.. kijk eens wat de man neergezet heeft in het laatste jaar.

Marloes is een topper maar je kan niet zeggen dat het vrouwen MMA erg stacked is. Siyar en Mousasi staan beide niet in de top 10 van hun divisie je kan ze dus niet echt tot de wereld top rekenen. Overeem staat na zijn partij met Werdum 3# of 4# geranked. Dit is dus echte wereld top. Ik zou het ook liever anders zien maar het is nu eenmaal zo. Mousasi heeft bijvoorbeeld 0 TDD. Hij zou van elke goede wrestler verliezen.

Tony Galento
21-06-2011, 14:07
Marloes is een topper maar je kan niet zeggen dat het vrouwen MMA erg stacked is. Siyar en Mousasi staan beide niet in de top 10 van hun divisie je kan ze dus niet echt tot de wereld top rekenen. Overeem staat na zijn partij met Werdum 3# of 4# geranked. Dit is dus echte wereld top. Ik zou het ook liever anders zien maar het is nu eenmaal zo. Mousasi heeft bijvoorbeeld 0 TDD. Hij zou van elke goede wrestler verliezen.

op punten ja, maar dat komt door de regels van tegenwoordig.

The Company
21-06-2011, 14:09
op punten ja, maar dat komt door de regels van tegenwoordig.

Je doet er niks aan. Worstelen hoort nu eenmaal bij MMA en je moet er je eigen tegen kunnen verdedigen.

KN
21-06-2011, 14:39
Ik blijf er op terug komen, dit is wel de rede waarom Bas Rutten niet meer voor het Nederlandse publiek wilde vechten, en naar de States is vertrokken.

Bah bah kritiek mag, maar je moet niet overdrijven, stelletje computer helden.
Je staat in de spotlight en dan krijg je soms wat kritiek - big deal. Het Amerikaanse publiek begint boe te roepen als je niet als een bezopen gek punches staat te gooien. Nee, dat is leuk.
Het is maar goed dat MMA vechters niet in de politiek zitten, dan waren ze constant aan het huilen.

dirk5
21-06-2011, 14:57
Siyar en Mousasi staan beide niet in de top 10 van hun divisie.

Niet? Mousasi hoort er wel gewoon hoor...

Rankings zijn er voor de fan die geen schatting kan maken hoe goed iemand is, en zijn altijd biased.

Shikoku
21-06-2011, 15:21
Eh.. toppers uit engeland? Behalve Bisping die door een oeroude Wanderlei werd verslagen loopt daar ook helemaal niks talentvols rond. Hier in NL hebben we de Muay thai kwaliteiten die ze in engeland missen. Uit engeland komen veel jongens met matige stand-up die veel in BJJ hebben getraind maar geen worstelen hebben, dan overleef je niet lang onder de 'unified rules of MMA'


Engeland mocht willen dat ze de #2/3 heavyweight van de wereld hadden.

remco pardoel
21-06-2011, 16:18
@ Company:
Ik weet niet welke rankings jij volgt of ziet.
Mousasi is zeker een atleet die binnen de top 5 resideert.

Een worp maken en dan in de guard blijven plakken is niet een gevecht willen aangaan.
Dan ben je wellicht een matige/redelijke worstelaar maar een slechte MMA atleet doordat je de partij niet kan afmaken met een degelijke klem / verwurging of ground&pound.

Shikoku
21-06-2011, 16:32
Mousasi kan op LHW moeilijk een top 10 zijn na die aanfluiting tegen Jardine. Ik zou King Mo niet eens top 10 noemen, en die heeft nog wel de overwinning op Mousasi.

remco pardoel
21-06-2011, 16:38
We zullen het zien in de eerst volgende potje of Gegard in de top 5 zit.
Datzelfde geldt ook voor Overeem.

NESCIO
21-06-2011, 16:45
@Remco, "het is een MMA wedstrijd en geen MMA stand up only, je zal dus het gevecht aan moeten gaan. Ik vind het raar om te zien dat je iemand gooit en vervolgens side control kan nemen en dat je dan gewoon blijft staan en het gevecht ontloopt."

Snap ik niet, inderdaad grond is onderdeel van MMA maar als de ander daarin beter is waarom zou ik het dan gokken ?

Vind het eigenlijk heel logisch om te zien (niet leuk das weer wat anders)....

The Company
21-06-2011, 17:21
@ Company:
Ik weet niet welke rankings jij volgt of ziet.
Mousasi is zeker een atleet die binnen de top 5 resideert.

Een worp maken en dan in de guard blijven plakken is niet een gevecht willen aangaan.
Dan ben je wellicht een matige/redelijke worstelaar maar een slechte MMA atleet doordat je de partij niet kan afmaken met een degelijke klem / verwurging of ground&pound.

Mousasi staat bijna op geen 1 site top 10 laat staan top 5. Je kan blijven denken dat hij top is maar als je verliest van King Mo en niet verder komt dan een draw tegen Jardine doe je toch echt iets niet goed.


We zullen het zien in de eerst volgende potje of Gegard in de top 5 zit.
Datzelfde geldt ook voor Overeem.

Ja een win over Hiroshi Izumi brengt Mousasi over Jones, Shogun, Rashad, Rampage en Machida. *sarcasm*

Sportvision
21-06-2011, 17:40
@ the company - Remco zegt in eerste instantie dat alistair niet de enige topper is op dit moment, en haalt oa mousasi aan. jij zegt van niet, omdat je klaarblijkelijk dus pas 2 maanden mma kijkt en je wijsheid van (amerikaanse) sites afhaalt. Mousasi is focking goed en behoort ondertussen al jaren tot de wereldtop. of hij in de top 5 thuishoort op dit moment, das een mening. moet ik zeggen dat ik remcos mening daarbij net iets hoger heb zitten als jij * sarcasm*

The Company
21-06-2011, 17:47
Hij verliest van King Mo en komt niet verder dan een draw tegen Jardine. Mousasi heeft 0.0 TDD en dat heb je toch nodig in een MMA gevecht. Jardine was 2-5 in zijn laatste 7. Verder ga ik op persoonlijke aanvallen niet in.

lepel
21-06-2011, 18:10
Hij verliest van King Mo en komt niet verder dan een draw tegen Jardine. Mousasi heeft 0.0 TDD en dat heb je toch nodig in een MMA gevecht. Jardine was 2-5 in zijn laatste 7. Verder ga ik op persoonlijke aanvallen niet in.

nou ja vooruit zijn TDD is 0,0.. maar als je king Mo van op je rug in elkaar slaat dan zie ik niet in waarom je takedown defense zou moeten hebben..

En als je de partij tegen Jardine gezien had dan zou je niet zo'n onzin uitkramen.. Ik wil hier best nog wel de stats neerzetten..

marrilia
21-06-2011, 18:12
Hij verliest van King Mo en komt niet verder dan een draw tegen Jardine. Mousasi heeft 0.0 TDD en dat heb je toch nodig in een MMA gevecht. Jardine was 2-5 in zijn laatste 7. Verder ga ik op persoonlijke aanvallen niet in.

heb je de gevechten wel gezien of heb je de uitslagen van wikepedia gehaalt...tegen jardine was het een majority draw omdat mousasi een punt aftrek kreeg omdat hij een illegale trap gaf.
tegen king mo werd hij wel vaak naar de grong gebracht maar was zeer actief vanuit de guard en richte vanuit bottom positie veel meer schade aan dan king mo deed

The Company
21-06-2011, 18:18
heb je de gevechten wel gezien of heb je de uitslagen van wikepedia gehaalt...tegen jardine was het een majority draw omdat mousasi een punt aftrek kreeg omdat hij een illegale trap gaf.
tegen king mo werd hij wel vaak naar de grong gebracht maar was zeer actief vanuit de guard en richte vanuit bottom positie veel meer schade aan dan king mo deed

Heb ze gezien. Mousasi vs Jardine zelfs live. Dacht zelf ook dat Mousasi gewonnen had maar als zelfs Jardine wat geen worstelaar met gemak naar de grond krijgt. Zelfde geld voor het gevecht met King Mo. Mousasi moet aan zijn TDD werken anders legt hij het af tegen elke worstelaar.

Tegen elke striker kan Mousasi winnen, dus ook van Rampage Shogun en Anderson Silva maar tegen elke worstelaar legt hij het af. Klaar.

Sportvision
21-06-2011, 18:53
Heb ze gezien. Mousasi vs Jardine zelfs live. Dacht zelf ook dat Mousasi gewonnen had maar als zelfs Jardine wat geen worstelaar met gemak naar de grond krijgt. Zelfde geld voor het gevecht met King Mo. Mousasi moet aan zijn TDD werken anders legt hij het af tegen elke worstelaar.

Tegen elke striker kan Mousasi winnen, dus ook van Rampage Shogun en Anderson Silva maar tegen elke worstelaar legt hij het af. Klaar.

dacht dat hij geen topper was en al helemaal niet in de top 5 thuishoorde met euh, rampage, shogun, en anderson silva? Maarre, ik geef je iig gelijk, en overigens van jones zie ik hem ook niet winnen :)

blij om te zien dat jij hem ook hoog hebt staan in jouw top 5 lijstje, nu alleen dus de amerikaanse sites nog.