PDA

View Full Version : Matchmaking Warriors of the North, 2 Juli 2011 Drachten



milo
22-06-2011, 22:01
http://i52.tinypic.com/wqrgp3.jpg

BB
29-06-2011, 07:51
Ben benieuwd! Iniedergeval 3 interessante b partijen.

BB
03-07-2011, 16:17
Kamal nuweil
Isaias fereira
Patrick Veenstra hebben hun partij gewonnen.

Alle 3hebben een super partij gevochten!

SjorsWilms
03-07-2011, 17:15
Heeft iemand alle results?

Max
04-07-2011, 01:31
Remko Wolters Tapilatu v.s. Emirhan Kaplan MT-factory Assen invaller Emirhan gewonnen op punten.
Dijlan Rijker Team v/d Giessen v.s. Salko DzinoMT-factory Assen Onbeslist
Abeiro Broekhuizen Nebbe Ciric v.s. Clarence Huitema Mt-factory Assen Onbeslist
Matteus Ohman Nebbe Ciric v.s. Habo Nimer MT-Factory Assen Matteus gewonnen op punten.

lennard
04-07-2011, 11:32
Nebbe Ciric Haydar Sajad n 3x1,5 72,57 Moksha Gym Daniel Zimmerman MT op punten
Nebbe Ciric Kamel Nuweil b 5x2 69,85 Daimond Gym Rick de Lege MT KO
Nebbe Ciric Naser winst op punten
Nebbe Ciric Ghassan Abdenabi winst op KO
Nebbe Ciric Lennard Hoekstra MMA 3x2 67 Koi MMA Quincy Makatita -

Ik moest helaas stoppen in de 2e ronde doordat ik niks meer kon zien met mijn linker oog, na een dag lang ziekenhuis bezoeken redelijk herstel, hopelijk binnen een week weer volledig kunnen zien!

Kemal
04-07-2011, 12:34
Nebbe Ciric Haydar Sajad n 3x1,5 72,57 Moksha Gym Daniel Zimmerman MT op punten
Nebbe Ciric Kamel Nuweil b 5x2 69,85 Daimond Gym Rick de Lege MT KO
Nebbe Ciric Naser winst op punten
Nebbe Ciric Ghassan Abdenabi winst op KO
Nebbe Ciric Lennard Hoekstra MMA 3x2 67 Koi MMA Quincy Makatita -

Ik moest helaas stoppen in de 2e ronde doordat ik niks meer kon zien met mijn linker oog, na een dag lang ziekenhuis bezoeken redelijk herstel, hopelijk binnen een week weer volledig kunnen zien!

Beterschap Lennard!

BB
04-07-2011, 12:46
Gala duurde overigens tot ongeveer 2 uur 's nachts! Als je dan 30 partijen hebt en om kwart voor 8 begint, dan kan dat ook niet anders. Waarom wordt er nou nooit eens van dit soort situaties geleerd. Laat de jeugd om half 5 beginnen, dan kan het hoofdprogramma gewoon om 7 uur los en houdt zo'n gala gewoon tussen 11 en 12 op.
Je zult maar moeten vechten om half 2 's nachts! Jammer voor een verder leuk gala.

Tykill
04-07-2011, 13:08
Gala duurde overigens tot ongeveer 2 uur 's nachts! Als je dan 30 partijen hebt en om kwart voor 8 begint, dan kan dat ook niet anders. Waarom wordt er nou nooit eens van dit soort situaties geleerd. Laat de jeugd om half 5 beginnen, dan kan het hoofdprogramma gewoon om 7 uur los en houdt zo'n gala gewoon tussen 11 en 12 op.
Je zult maar moeten vechten om half 2 's nachts! Jammer voor een verder leuk gala.

Dat is vaak lastig, soms vallen er zo 10 partijen uit en dan ben je om half 11 klaar. Ze gaan er bij kleine gala's altijd van uit dat er wat partijen niet door gaan. Dit keer ging zo te zien bijna alles door.

kickboxer1992
04-07-2011, 14:20
Wanneer komen de fotos online
gr

BB
04-07-2011, 17:20
Dat is vaak lastig, soms vallen er zo 10 partijen uit en dan ben je om half 11 klaar. Ze gaan er bij kleine gala's altijd van uit dat er wat partijen niet door gaan. Dit keer ging zo te zien bijna alles door.

Ik zie het probleem niet om om half 11 klaar te zijn. Lekker vroeg naar huis! Je moet je nu voorstellen dat er twee titelgevechten zijn gepland om 1 uur en om half 2 in de nacht. Ik persoonlijk vind dat bespottelijk. Als je de sport serieus neemt, dan kan zo iets niet. Een topsporter die midden in de nacht een topprestatie moet neerzetten. Je mag je trainingschema wel aanpassen dan, door nachttrainingen in te voeren. ;). Zo'n avond duurt ook voor het publiek veel te lang en een groot deel van de mensen taait dan ook eerder af. Terwijl in feite de leukste partijen aan het einde van het gala staan gematcht.

Sadix
04-07-2011, 17:33
wat heeft Caner gedaan van rock gym?

BB
04-07-2011, 20:59
wat heeft Caner gedaan van rock gym?

Vop

Richelieu
04-07-2011, 21:31
Dat is vaak lastig, soms vallen er zo 10 partijen uit en dan ben je om half 11 klaar. Ze gaan er bij kleine gala's altijd van uit dat er wat partijen niet door gaan. Dit keer ging zo te zien bijna alles door.

Kan allemaal zo zijn, maar dan nog is het totaal niet handig om zo laat te beginnen;)

Tykill
05-07-2011, 11:17
Kan allemaal zo zijn, maar dan nog is het totaal niet handig om zo laat te beginnen;)

Haha ja ik ben het er ook niet mee eens, maar het is wel lastig voor een klein gala.

Richelieu
05-07-2011, 11:50
Haha ja ik ben het er ook niet mee eens, maar het is wel lastig voor een klein gala.

Wat is lastig? Om op tijd te beginnen of uberhaupt om eerder te beginnen?

ChingChong
05-07-2011, 11:53
Dat is vaak lastig, soms vallen er zo 10 partijen uit en dan ben je om half 11 klaar. Ze gaan er bij kleine gala's altijd van uit dat er wat partijen niet door gaan. Dit keer ging zo te zien bijna alles door.

Niks mis mee toch? half 5 tot half 11 is toch nog 6 uur !

Tykill
05-07-2011, 13:10
Wat is lastig? Om op tijd te beginnen of uberhaupt om eerder te beginnen?

Om partijen in te schatten. Je weet nooit hoe veel uit uitvallen voor het gala begint. Soms heel veel soms heel weinig. En alle gyms willen hun vechters laten vechten dus waar dat kan zullen ze veel laten vechten. Ik vind ook dat galas om 11 uur best mogen stoppen maar daar beslis ik niet over.

Fighting Events
05-07-2011, 16:47
Ik snap het probleem niet zo. als je een goede matchmaker hebt en met vaste gyms werkt dan hoef je toch geen 10 partijen reserve te doen?
Wij hebben nu al 7 gala's heir in Leeuwarden gedaan. Elke keer op tijd begonnen en altijd ruim voor 24:00 uur klaar.

Goede planning doet wonderen.

BB
05-07-2011, 17:10
Ik snap het probleem niet zo. als je een goede matchmaker hebt en met vaste gyms werkt dan hoef je toch geen 10 partijen reserve te doen?
Wij hebben nu al 7 gala's heir in Leeuwarden gedaan. Elke keer op tijd begonnen en altijd ruim voor 24:00 uur klaar.

Goede planning doet wonderen.

Hey! Niet sneren naar Drachten hè :lol: Was verder best een goed gala, maar de volgende keer gewoon eerder starten en aub de jeugd van de volwassenen scheiden. Kan ik dat gedeelte in ieder geval overslaan. ;)

Richelieu
05-07-2011, 18:40
Om partijen in te schatten. Je weet nooit hoe veel uit uitvallen voor het gala begint. Soms heel veel soms heel weinig. En alle gyms willen hun vechters laten vechten dus waar dat kan zullen ze veel laten vechten. Ik vind ook dat galas om 11 uur best mogen stoppen maar daar beslis ik niet over.

Dag van te voren wegen wil ook nog wel eens helpen als je niet zeker bent van je zaak, met betrekking tot de opkomst van de sportscholen. Maar o.a. Fighting Events heeft in zijn reply daarover al wat goede voorstellen gedaan om dat te verminderen.

Fighting Events
05-07-2011, 18:59
Het is niet een kwestie van sneren naar elkaar haha maar een kwestie van goede planning.

BB
05-07-2011, 22:42
Dag van te voren wegen wil ook nog wel eens helpen als je niet zeker bent van je zaak, met betrekking tot de opkomst van de sportscholen. Maar o.a. Fighting Events heeft in zijn reply daarover al wat goede voorstellen gedaan om dat te verminderen.

Een dag van te voren kun je niet meer de aanvangstijd veranderen, lijkt mij. Ben het wel met fight events eens: plannen en betrouwbare scholen. Daarnaast de jeugd scheiden van de volwassenen. Liever een gala die om 10 uur is afgelopen dan een gala dat tot 2 uur in de nacht duurt.