PDA

View Full Version : K-1 final 16 in Peking(Bijing) begin Oktober?



Fan1976
23-06-2011, 11:37
Als K-1 een doorstart zou financieren (en vechters krijgen hun geld voor de wedstrijd of een minimaal de helft) en dit dan gepland voor in Bijing China voor begin Oktober zouden jullie dit dan geloven?


En vraag 2 is wie moeten er minimaal aanwezig zijn en wie zouden een kans moeten krijgen nu er geen GP's zijn geweest?


Ben zeer benieuwd

Kemal
23-06-2011, 11:59
geloof het niet, als vechter zijnde ga je niet voor jan joker in de ring staan, al de beloofde bedragen zullen moeten worden uitgekeerd, althans dat is mijn mening ;)

Fan1976
23-06-2011, 12:15
Begrijp je wel. Maar als je een doorstart krijgt gaan nieuwe afgesproken bedragen eerst in en dan na winst komt wellicht de oude openstaande rekeningen. Sta er niet van op te kijken Kemal als je dit bericht begin Juli te horen krijgt. Alles kan en alles is mogelijk op deze wereld. Er zijn wel gekkere dingen gebeurd.

Mijn vechters zouden zijn Saki, Badr, Overeem, Schillt, Hesdy, Spong, Aerts, Zimmerman, Le Banner, Teixera, Karithanov......dit zijn er 11. Die ander 5 moeten wel echte knokkers zijn en niet van die over the hill figuren die rijp zijn voor het bejaardenhuis. Help me ff met die 5 namen mannen. of kegel iemand anders eruit en zet een andere topper er in. Iets van Ignasof, Karaev als je hem kan vinden, Laschenko, hoe heet die 1ne nou die bij Hoost ook traint, kom er ff niet op.

We kunnen nu niet alleen maar hopen op Showtime en alleen Glory en of alleen mma gaan kijken Strickeforce / UFC. Het kickboxen heeft dit echt nodig. Dat je zoeits hebt van toen je klein was en een held als Aerts tegen kwam en zei......hey dat is toch die K-1 vechter. Hoop gewoon dat mijn kinderen dat ook mee mogen maken als liefde voor deze sport hebben. En ff geen schiet en vechtpartijen, geen maffia praktijken volgens de gemeente enz enz.


Ik hunker er in ieder geval naar en denk met mij ook vele andere

Hendy
23-06-2011, 12:19
Begrijp je wel. Maar als je een doorstart krijgt gaan nieuwe afgesproken bedragen eerst in en dan na winst komt wellicht de oude openstaande rekeningen. Sta er niet van op te kijken Kemal als je dit bericht begin Juli te horen krijgt. Alles kan en alles is mogelijk op deze wereld. Er zijn wel gekkere dingen gebeurd.

Mijn vechters zouden zijn Saki, Badr, Overeem, Schillt, Hesdy, Spong, Aerts, Zimmerman, Le Banner, Teixera, Karithanov......dit zijn er 11. Die ander 5 moeten wel echte knokkers zijn en niet van die over the hill figuren die rijp zijn voor het bejaardenhuis. Help me ff met die 5 namen mannen. of kegel iemand anders eruit en zet een andere topper er in. Iets van Ignasof, Karaev als je hem kan vinden, Laschenko, hoe heet die 1ne nou die bij Hoost ook traint, kom er ff niet op.

Paul Slowinski?

Fan1976
23-06-2011, 12:21
Paul Slowinski?

juist ja............ is ook niet zo maar een koekie hoor.

Chane
23-06-2011, 12:26
Zou cool zijn als er n K-1 komt :)
Hoop niet dat Overeem mee doet... laat hij zich maar richten op MMA.

Fan1976
23-06-2011, 12:34
vergeet Kyataro nog...als ie maar niet gelijk gematch wordt tegen Schillt. Bikkel hoor die gozer.

come on people who els?

en niet met mighty mo of sefo komen anders sla ik ze zelf de tering, net voor de wedstrijd! :)

Kemal
23-06-2011, 12:49
zijn wel al leuke namen, ben benieuwd..

Hendy
23-06-2011, 12:52
Brice Guidon!

Peter0711
23-06-2011, 12:56
Het rare is,dat ik me ondanks ik goed bewust ben van de financiele problemen van de K1 nogsteeds maar moeilijk kan / wil geloven dat het einde verhaal is en er dus helemaal geen finale meer zal plaats vinden.

Nogsteeds erg jammer,en ik ben bang dat die tijden ook niet meer geevenaard worden.

MJOKKIE
23-06-2011, 13:41
He fan1976,

Zou heel cool zijn, maar mag ik vragen waar je dit op baseert?

R.D.N
23-06-2011, 14:13
hoop echt at de K1 er weer boven op komt....geen k1 is voor mijn net zo als voetballen zonder voetbal.

micha
23-06-2011, 16:20
als de K1 in Bejing is kan dat misschien de chinese kijker ook kennis maken met dit fenomeen

redjuh
23-06-2011, 16:37
als overeem van big foot wint, gaat ie echt niet meedoen

ReZp
23-06-2011, 16:43
Daniel Ghita vergeten??

blackadder
23-06-2011, 16:57
Daniel Ghita vergeten??
Aaaawww...die wou ik net noemen.
Nou...eeeh...Stefan Leko. Die heeft toch weer een goeie partij gevochten tegen Le Banner 2 weken geleden.
Uuhhh...Rico Verhoeven. Melvin Manhoef.

Shikoku
23-06-2011, 17:01
Is dit pure speculatie of is dit echt in de stijgers

blackadder
23-06-2011, 17:04
Aaaawww...die wou ik net noemen.
Nou...eeeh...Stefan Leko. Die heeft toch weer een goeie partij gevochten tegen Le Banner 2 weken geleden.
Uuhhh...Rico Verhoeven. Melvin Manhoef.
Filip Verlinden.

MaTo
23-06-2011, 21:54
Erol Zimmerman, Hong Man Choi, een afscheidspartij voor Bonjasky

Fan1976
23-06-2011, 22:22
Daniel Ghita vergeten??

in me hoofd had ik die wel, maar gewoon vergeten...foutje


Aaaawww...die wou ik net noemen.
Nou...eeeh...Stefan Leko. Die heeft toch weer een goeie partij gevochten tegen Le Banner 2 weken geleden.
Uuhhh...Rico Verhoeven. Melvin Manhoef.

Rico Verhoeven? dit kan je niet serieus bedoelen



Is dit pure speculatie of is dit echt in de stijgers

Als dit begin juli echt wordt bekend gemaakt dan kan je het stijgers noemen anders wordt het toch categorie speculaas (sorry)

Kemal
23-06-2011, 22:31
maar ja, speculaas kan ook lekker zijn ;)

blackadder
23-06-2011, 23:04
Rico Verhoeven? dit kan je niet serieus bedoelen


Eeh...jawel hoor.

Lionheart
24-06-2011, 00:11
Pfffff....

Gaat niet gebeuren.

Zou echt super zijn, maar ik denk niet dat dit zo 1,2,3 zal gebeuren...

Petrosyan188
24-06-2011, 00:48
overeem,saki,aerts,schilt,kyotaro,spong,ghita,hesd y,zimmerman,hari,teixeira,guidon,JLB,bouzidi,jaide ep en natuurlijk sapp

Wiseguy
24-06-2011, 10:00
Eeh...jawel hoor.

Saaie statische vechter die hoort niet in de K-1.

Fan1976
04-07-2011, 13:21
hoop dat het deze week het moment van de waarheid is.......... i cross mine fingers and hope mine source is wright. (geen china maar korea weer)

ben benieuwd....ff wachten tot maandag anders verwijder deze thread. zoniet respects van hier tot korea aub
:)

SjorsWilms
04-07-2011, 13:49
Eeh...jawel hoor.

Hij zou eerst eens een superfight tegen een grote naam moeten vechten vind ik. Dzevad Poturak is de enige beetje grote naam waar hij tegen gevochten heeft.

dirk5
04-07-2011, 13:51
hoop dat het deze week het moment van de waarheid is.......... i cross mine fingers and hope mine source is wright. (geen china maar korea weer)


De gebroeders? Vette vliegtuigen...

rollermanskunk
04-07-2011, 14:09
Dit jaar zullen er geen grote K1-events georganiseerd worden in Japan met internationale fighters.
Ik verwacht wel dat er kleinere events met lokale matadoren georganiseerd gaan worden.

Officieel is er alleen dit bekendgemaakt door FEG:



They still hope to hold a Heavyweight Grand Prix this year, and are tentatively looking to begin it in August somewhere in Asia other than Japan. No mention of possible participants, though I would doubt we will see defending champion Alistair Overeem (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122499/alistair-overeem) take part.
There is a hope to hold another MAX event in August, either at 70 or 63kg, but K-1 admits that this may not happen.
Tanigawa admits there have been financial troubles and that some fighters still need to be paid, including JZ Cavalcante, who recently tweeted about his frustrations.
He also says he knew nothing about the new It's Showtime Japan promotion, and that he will not use any fighters who work there. This is particularly notable because K-1 MAX champion Giorgio Petrosyan (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122834/giorgio-petrosyan) will be headlining the It's Showtime Japan card, which could mean Petrosyan's time in K-1 is done. With him out, and last year's falling outs with Andy Souwer (http://www.sbnation.com/mma/fighter/124846/andy-souwer) and Buakaw Por. Pramuk (http://www.sbnation.com/mma/fighter/124847/buakaw-por-pramuk), there's honestly not much point in them even holding a 70kg tournament this year.
K-1 is looking to work with smaller Japanese promotions in order to cultivate new fighters. This likely means an emphasis on Japanese talent and smaller weight classes like 63kg instead of the traditional Heavyweights.

basblue
04-07-2011, 21:15
Glaube Feitosa

payap
05-07-2011, 11:31
De populariteit van de K-1 is vreselijk achteruit gehold. Qua tv kijkers maar ook bezoekers. Meen van 75.000 naar 15.000.

Denk dat een van de belangrijkste redenen hiervan is, wij nederlanders! Voor ons is het schitterend die Nederlandse successen maar denk dat voor bv Amerikanen, Japanners, Engelsen, Australiers veel minder leuk is. Tuurlijk, de sport en actie vinden ze mooi maar je ziet maet alle sporten dat het pas echt gaat leven al een land zelf meedoet en kans maakt. (Zie bv een wk voetbal met of zonder oranje of UFC in amerika met of zonder amerikaan). En die grappen van Turkije, Antillen, Suriname, Marokko, Verweggistan enz trap men ook niet meer in want men ziet gewoon een Hollander.

Denk dat men naar eindtoernooien moet met 1 of misschien in enkele gevallen 2 vechters per land (incl verbonden landen). Hierdoor komt er een eindtoernooi wat internationaal is en commercieel gezien vechters uit grote landen plaatsen. Amerika, Rusland, Australie, Japan, China, Brazilie. Want hier liggen grote markten. Je zou dan bv plaatsing toernooien per land kunnen maken.

blackadder
05-07-2011, 14:52
Denk dat men naar eindtoernooien moet met 1 of misschien in enkele gevallen 2 vechters per land (incl verbonden landen). Hierdoor komt er een eindtoernooi wat internationaal is en commercieel gezien vechters uit grote landen plaatsen. Amerika, Rusland, Australie, Japan, China, Brazilie. Want hier liggen grote markten. Je zou dan bv plaatsing toernooien per land kunnen maken.
Wat natuurlijk zou betekenen dat niet altijd de besten meedoen.

payap
06-07-2011, 01:34
Wat natuurlijk zou betekenen dat niet altijd de besten meedoen.

Dat klopt idd. Maar je maakt de sport wel aantrekkelijker voor mensen in meer landen. En dit kan het gevolg hebben dat de sport populairder wordt en daardoor meer beoefenaars en dus meer kans op talenten. Je kan door dit systeem ook hele intressante plaatsings toernooien krijgen. Al die hollanders staan dan niet bij de laatste 8 maar wat dacht je van het toernooi waar ze allemaal knokken om die ene plek?

En in de meeste sporten is het zo dat niet de besten in de grote toernooien staan maar een evenredige verdeling uit landen / continenten. Als bv tafeltennis op de olympische spelen zo zou worden ingedeeld als de K-1 dan stonden er daar bijna alleen Chinezen tegen elkaar te spelen ipv tafeltennissers uit de hele wereld. gevolg op wat echte liefhebbers van de sport zou er buiten China geen hond kijken.

Bij een wk voetbal zou je bijna alleen europese en zuid-amerikaanse landen mee laten doen. En wellicht Brazilie drie nationale teams laten sturen om zo de 32 sterkste landen teams ter wereld mee te laten doen. Maar om de sport voor iedereen intressant te houden zie je soms top landen niet aanwezig zijn maar landen als bv Togo, Saudie Arabie, Jamaica op wk eindronden opduiken. Voor puur kwaliteit voetbal een minpunt maar voor de verspreiding en internationale karakter van de sport o zo belangrijk.

blackadder
06-07-2011, 02:04
Dat klopt idd. Maar je maakt de sport wel aantrekkelijker voor mensen in meer landen.
Eerlijk gezegd heb ik daar zo mijn twijfels over. NL is niet het enigste land waar vecht/ringsporten met de nek worden aangekeken.
Wat denk ik ook een reden is dat K1 zich altijd voornamelijk op Japan en soms het voor hun niet zo verre oosten richt. Het idee van knokken gewoon om te bewijzen wie er de sterkste is, om het plat te zeggen, is daar toch vele malen geaccepteerder. Het spreekt iets aan in de ziel waarvoor men in het westen naar de psycholoog zou worden gestuurd.

justsomeone
11-07-2011, 17:57
hoop dat het deze week het moment van de waarheid is.......... i cross mine fingers and hope mine source is wright. (geen china maar korea weer)

ben benieuwd....ff wachten tot maandag anders verwijder deze thread. zoniet respects van hier tot korea aub
:)

Het is maandag gozer

en nu?

you source was not wright i tink :D

Bossie
11-07-2011, 22:56
Vrijdag de 15e komt er pas nieuws van de K1, dus nog 4 nachtjes slapen en dan pas weten we wat er dit jaar met de k1 gebeurd.

MaTo
12-07-2011, 15:33
¥¹¥Ý¡¼¥Ä¥Ê¥Ó | ³ÊÆ®µ»¡Ã¥Ë¥å¡¼¥¹¡ÃK-1ëÀîEP¤¬Ì¤Ê§¤¤ÌäÂê¤ò¼Õºá¡¡¥·¥ç¥¦¥¿¥¤¥àÆüËܿʽФò¤ ±¤óÀ© (http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/headlines/20110526-00000021-spnavi-fight.html)

26-05-2011 Oud nieuws dus voor degene die het toch leuk vind om te vertalen/lezen! Vertalen: Google vertalen, bablefish etc.,

justsomeone
16-07-2011, 00:26
Vrijdag de 15e komt er pas nieuws van de K1, dus nog 4 nachtjes slapen en dan pas weten we wat er dit jaar met de k1 gebeurd.

Niks gehoord vandaag

Fan1976
16-07-2011, 03:19
Niks gehoord vandaag

verander ff eerst je naam in Jimmy Geduld iets toepasselijker. en sommige dingen gaan niet zo snel als jij vecht spelletjes in playstation of xbox doet. er moeten meer bergen worden verzet. er komt nieuws geloof me. trainers van de topvechters zijn hier en daar al op de hoogte. het is meer die zak met knaken van die financierder helemaal over de streep te trekken. Ben nu al 5 keer in japan geweest, misschien geloof wel iets te veel en wil geloven. sint kom december ook altijd terug, dit moet ook zo zijn. truste

justsomeone
16-07-2011, 03:33
verander ff eerst je naam in Jimmy Geduld iets toepasselijker. en sommige dingen gaan niet zo snel als jij vecht spelletjes in playstation of xbox doet. er moeten meer bergen worden verzet. er komt nieuws geloof me. trainers van de topvechters zijn hier en daar al op de hoogte. het is meer die zak met knaken van die financierder helemaal over de streep te trekken. Ben nu al 5 keer in japan geweest, misschien geloof wel iets te veel en wil geloven. sint kom december ook altijd terug, dit moet ook zo zijn. truste

Waar slaat dat dan op?
Jij geeft zelf aan dat deze thread afgelopen maandag gesloten had mogen worden.
Het is nu zaterdag en nog geen nieuws.
Heeft niks met geduld te maken, ik wacht al vanaf maandag op nieuws en het is nu zaterdag.
Maargoed, ik hoop dat je alsnog gelijk krijgt, want wij willen natuurlijk allebei dat we dit jaar een toernooi zien.

groetjes Jimmy G.

rollermanskunk
17-07-2011, 15:18
Misschien wil de gemeente Eindhoven wel subsidie verlenen aan de K1?

Sjaak
17-07-2011, 17:55
Wat natuurlijk zou betekenen dat niet altijd de besten meedoen.

Ja en, dat zie je nu toch ook in bv de Europa Cup, daar voetballen toch ook niet de beste 32 of 64 teams van Europa maar van ieder land de beste 2, 3 of 4.

Maakt het wel aantrekkelijker

blackadder
17-07-2011, 18:02
Ja en, dat zie je nu toch ook in bv de Europa Cup, daar voetballen toch ook niet de beste 32 of 64 teams van Europa maar van ieder land de beste 2, 3 of 4.

Maakt het wel aantrekkelijker
Er bestaat niks op deze wereld wat voetballen aantrekkelijk kan maken voor mij.
Maar ja. Dan worden de beste 2 of 3 van land ... door de Nederlanders of types als Ghita die hier trainen vernederend afgeslacht en voor je het weet trainen ze allemaal hier en ben je weer waar je bent begonnen.

payap
18-07-2011, 01:02
Lees alleen het onderstaande over de K-1.

An article popped up on zakzak.co.jp yesterday saying that K-1 founder Kazuyoshi Ishii is starting up a “new K-1″.

This “new K-1″ is supposed to start in 2012 and will be a world tournament involving several countries. Each country will elect one fighter for each weight class to participate in the tournament to decide the world champion. The plan is to hold this tournament biannually. So it’s a “world tournament” and not like a promotion holding events every one or two months.

Ishii wants to explain this “new K-1″ in detail by August.
Source : Nightmare Of Battle (http://nightmareofbattle.com)



Hoop dat de K-1 weer in zijn oude glorie wordt hersteld. Als de K-1 verdwijnt rest er alleen weer allemaal regionaal georienteerde look a likes die bij niet het wereldwijd verspreide van de K-1 meer halen. Wat kickboksen betreft dan.

blackadder
18-07-2011, 01:05
Om de 2 jaar...dat zal de oude glorie niet helpen herstellen wat ik je brom.

Asura
18-07-2011, 01:10
En ik wil gewoon NL zien domineren... laat ze er gewoon geld voor vragen. Het is het enige toernooi waar ik altijd geld voor zou neerleggen

blackadder
18-07-2011, 01:18
En ik wil gewoon NL zien domineren... laat ze er gewoon geld voor vragen. Het is het enige toernooi waar ik altijd geld voor zou neerleggen
x2
Ze zijn ja blijkbaar wel in staat het via Youtube te streamen. Nu nog een betaalfunctie erbij, een redelijke prijs en wat marketing en voila.