PDA

View Full Version : RUMBLE OF THE NORTH 15 OKTOBER 2011 UITHUIZEN GRONINGEN



Hans Vos
23-06-2011, 21:44
op zaterdag 15 oktober 2011 organiseren wij het gala "RUMBLE OF THE NORTH "
Dit gala zal plaats vinden in "HOTEL HET GEMEENTEHUIS"te Uithuizen -Groningen en is onder auspicien van de WMTA .
De hoofdpartij van de avond , een mma-pro partij over 3 x 5 minuten zal gaan tussen JERMAIN VOETMAN (team hans vos ) en TWAN V BUUREN(team duncan ) en de heren zullen vechten om de CRUISER LIGHT HEAVYWEIGHT TITLE v NEDERLAND -82.56 kg .

Een ander titel gevecht zal gaan tussen ANNE KAMMINGA (team hans vos ) en Angie Kasimovicz ( MT DUISBURG ) . Deze partij zal gaan over 5 ronden en de winnaar gaat naar huis met de JUNIOR FLYWEIGHT TITLE v EUROPA -48.99 KG .

Dan is er nog een veteranenpartij waarvan de oudste van de twee als 50 is maar toch een keer de ring in wil .

Verder zal DARIUS DE VRIES een bokspartij draaien en zijn er diverse J-N-C en B partijen .
We willen een avond neer zetten met maximaal 25 partijen .

Voor de partijen zijn we op zoek naar J-N-C en B VECHTERS .
Inschrijven via [email protected] of info via 0612700883

Kemal
23-06-2011, 21:52
Staan aardig wat titels op het spel!

Ik hoop dat je topper Anne de titel weet te behalen Hans! veel succes gewenst aan beide

Richelieu
23-06-2011, 22:30
Leuke opzet Hans, maar al die titels............

Hans Vos
23-06-2011, 22:54
klinkt als een mond vol maar het zijn er maar twee . ben wel vaker op gala,s geweest waar om meerdere titels gevochten werd .
ben er zelf wel blij mee 1 jeugd en een mma-pro titel op 1 gala . moet kunnen toch ?? gr hans

Richelieu
24-06-2011, 08:40
klinkt als een mond vol maar het zijn er maar twee . ben wel vaker op gala,s geweest waar om meerdere titels gevochten werd .
ben er zelf wel blij mee 1 jeugd en een mma-pro titel op 1 gala . moet kunnen toch ?? gr hans

Moet zeker kunnen, al zet je 6 titelpartijen op een evenement neer. Dat is natuurlijk geheel aan de promotor in overeenstemming met de bond. In dit geval echter heb ik toch enigszins een iets ander licht op de titelpartij van Anne Kamminga. Waarom is het noodzakelijk dat veel van haar partijen de afgelopen tijd titelpartijen zijn? Begrijp me niet verkeerd Hans. Vind het erg leuk voor haar, maar het is ongeloofwaardig als je eerst in Hilversum vecht voor de Nederlandse titel van de WMTA, en deze verliest van Romy Does. Vervolgens, een half jaar later voor de Europese titel. Is deze titel puur berust op het gegeven dat Anne's tegenstander een Duitse is?

Marco
24-06-2011, 09:42
Ben wel benieuwd naar die 50 jarige die nog een keer de ring in wil... zou dat niet heel misschien Hans zelf kunnen zijn ?

Ben het met Harm wel eens over de titels, het regent titels tegenwoordig op de meeste gala's.. maar goed wordt vast een leuk gala met of zonder titels.

Hans Vos
24-06-2011, 11:46
laten we voorop stellen dat anne nog nooit (behalve de joya dutch open in toernooivorm ) op een eigen gala voor een titel heeft gevochten . anne word altijd uitgenodigd om op gala,s te komen vechten en dan inderdaad een paar keer voor een titel . misschien doen die promotors dat wel omdat het gewoon een goed meisje is . dan was het in hilversum de benelux titel . anne heeft twee nederlandse titels en heeft van de 26 partijen er 21 gewonnen .ze vecht dus buiten die paar titel partijen genoeg gewone partijen en heeft een record die klinkt als een klok .
nu vecht ze op ons eigen gala voor de europese en weer niet tegen een koekebakker . anne is 12 en vecht al twee jaar tegen meiden van 14 en zelfs twee keer tegen een meisje die de zelfde maand nog 16 werd . ik denk dat dit genoeg zegt wat betreft haar niveau . dat ze nu een kans krijgt om voor deze titel te vechten heeft ze in mijn ogen en in die van de bond zelf af gedwongen .

Hans Vos
24-06-2011, 11:57
nee hoor marco ,ik ben het niet helaas . ik mag na die broekoperatie nooit meer vechten .
het is mikel keplinger een 50 jarige amsterdammer die vroeger in amsterdam al wat aan de sport heeft gedaan en nu sinds een jaar bij mij traint .
hij heeft nog nooit een partij gedraait en wil dat zijn hele leven al een keer doen . gr hans

MMAFAN-1122
24-06-2011, 13:26
Ik ben benieuwd.....