PDA

View Full Version : James Toney vs Ken Shamrock



Shikoku
24-06-2011, 11:28
http://www.bloodyelbow.com/2011/6/24/2241024/james-toney-to-meet-ken-shamrock-under-mma-rules-on-september-23rd

Laten we hopen dat 1 april wel heel laat valt dit jaar :lol:

Mule-Kick
24-06-2011, 12:11
Ben benieuwd of dit doorgaat. Toney op TKO door side check kick

el bastardo
24-06-2011, 12:14
Leuk een notgonnawatchfreakshowextravaganza!

amilster
24-06-2011, 12:18
Ik vind di alleen al leuk vanwege de trashtalk show die we ongetwijfeld over ons heen gestort gaan krijgen :P

Pahlavan
24-06-2011, 13:29
Ik vind di alleen al leuk vanwege de trashtalk show die we ongetwijfeld over ons heen gestort gaan krijgen :P

versta jij james toney dan?! lol :lol:

Kemal
24-06-2011, 13:45
na deze partij gelijk bob sapp in de kooi gooien , dan hebben we dat ook weer gehad.. ;)

Marco
24-06-2011, 14:21
pfff nou hier zitten we allemaal wel op te wachten hoor...
vergane glorie..
misschien als voorprogramma leuk om hulk hogan tegen bob sapp te zetten:cool2:

redjuh
24-06-2011, 15:06
Laten we hopen dat 1 april wel heel laat valt dit jaar :lol:

LOL x 2

Briant
24-06-2011, 16:18
James Toney by 2nd round leg lock submission!!!

The boy
24-06-2011, 18:14
als dit doorgaat,wil ik Ken wel zien met zijn rode schoentjes en in zijn rode vecht onderbroekje ala ufc 3 :D

redjuh
24-06-2011, 21:14
ik wil het alleen zien als het een gevecht op leven en dood is. dan wint mma het meest

MMA Fan
24-06-2011, 23:07
pppffff...weer zo'n circus voorstelling....
wat volgt ?
Bob Sapp vs Jean-Claude van Damme ?

wrestler_nl
25-06-2011, 13:26
Freakshow WTF?!?!?
anyway shamrock by sub 1st round

mikeymcd
25-06-2011, 15:23
Ik vind di alleen al leuk vanwege de trashtalk show die we ongetwijfeld over ons heen gestort gaan krijgen :P

x2 er zal genoeg gezegd worden haha wat een dwazen allebei

GerbenV
25-06-2011, 15:34
x2 er zal genoeg gezegd worden haha wat een dwazen allebei

x3, moet zeggen dat ik er ook naar uitkijk. Gevecht zal wel vage oldschool worden. Shamrock op sub, daarna met pensioen aub!!!

redjuh
25-06-2011, 16:32
zoiets is imo slecht voor de sport. sowieso, als shamrock 4 jaar later was begonnen met mma, had niemand van hem gehoord. james tony is een dikke, broke ass clown die nergens meer aan de bak komt. ondanks al zijn wereldtitels in boxen, is er geen promotor meer die hem in de ring zet.
Een partij als deze, zou een tactische zet kunnen zijn van een oude, grijze boxliefhebber om hiermee de reputatie van mma te schaden.

kooivechter
26-06-2011, 00:55
zoiets is imo slecht voor de sport. sowieso, als shamrock 4 jaar later was begonnen met mma, had niemand van hem gehoord. james tony is een dikke, broke ass clown die nergens meer aan de bak komt. ondanks al zijn wereldtitels in boxen, is er geen promotor meer die hem in de ring zet.
Een partij als deze, zou een tactische zet kunnen zijn van een oude, grijze boxliefhebber om hiermee de reputatie van mma te schaden.

dat is niet helemaal waar. shamrock was in zijn hoogtijdagen echt wel een goede vechter. Na zijn wwe dagen heeft hij niet meer dat oude niveau kunnen halen. alleen het is triest dat iedereen hem nu ziet als de clown

wrestler_nl
26-06-2011, 13:54
http://www.youtube.com/watch?v=yg06_UAwSWU&feature=player_embedded

GerbenV
26-06-2011, 14:18
http://www.youtube.com/watch?v=yg06_UAwSWU&feature=player_embedded


Ha ha wat mooi! Voor het eerst dat ik Ken iemand zie fokken zonder er zelf aan onder door te gaan. Was wel eens anders naar aanloop van zn gevechten met Tito :p

Shikoku
26-06-2011, 15:48
Die shamrock heeft ook maar de armen van een 50 jarige vrouw met overgewicht zonder de steroiden, zeg.

Briant
26-06-2011, 16:24
dat is niet helemaal waar. shamrock was in zijn hoogtijdagen echt wel een goede vechter. Na zijn wwe dagen heeft hij niet meer dat oude niveau kunnen halen. alleen het is triest dat iedereen hem nu ziet als de clown

Als Ken Shamrock serieus was door gegaan hadtie zeker een hoop meer bereikt. Hij heeft ook 2x van Bas Rutten gewonnen, kunnen niet veel mensen zeggen.

Shikoku
26-06-2011, 16:44
Als Ken Shamrock serieus was door gegaan hadtie zeker een hoop meer bereikt. Hij heeft ook 2x van Bas Rutten gewonnen, kunnen niet veel mensen zeggen.


Het is niet voor niets dat Bas 10 jaar lang een rematch probeerde te krijgen. Hij kwam er 5 jaar na zijn retirement nog voor terug. Maar Ken Shamrock kon toen niet vechten omdat hij weer eens gepakt was op steroiden. Bas Rutten in zijn prime had Ken Shamrock zonder pardon gehad ;)

Briant
26-06-2011, 17:05
Bas Rutten in zijn prime had Ken Shamrock zonder pardon gehad ;)

De twee matches waren tijdens zijn pancrase tijd... dat was de prime van Bas. Niets ten nadele van Bas hoor maar Ken shamrock was absoluut een topper van dat moment. Hij was ook de enige die Royce Gracie tot een draw kon brengen tot die tijd had Gracie iedereen gesubmitt. Ok het was een saaie wedstrijd, maar wel bijzonder in dat opzicht.

Shikoku
26-06-2011, 17:15
De twee matches waren tijdens zijn pancrase tijd... dat was de prime van Bas. Niets ten nadele van Bas hoor maar Ken shamrock was absoluut een topper van dat moment. Hij was ook de enige die Royce Gracie tot een draw kon brengen tot die tijd had Gracie iedereen gesubmitt. Ok het was een saaie wedstrijd, maar wel bijzonder in dat opzicht.

Ja een Bas Rutten in zijn prime zou verliezen op kneebar :wacko:

Ik vind het nogal een rare manier van het bekijken. Dat bas al die jappen in elkaar schopte betekent niet dat hij aan zijn hoogste kunnen zat, terwijl Ken dat duidelijk op dat moment wel was. En dat roided to the effin gills.

Cain
26-06-2011, 18:56
Shamrock ziet er echt uit als "The World's Most Dangerous Man"
hj pakt toney wel met een ankle lock of een KO met een klapstoel..

Gilaiir
26-06-2011, 19:33
Die shamrock heeft ook maar de armen van een 50 jarige vrouw met overgewicht zonder de steroiden, zeg.

Hahaha, ik dacht precies hetzelfde!

Emilio
27-06-2011, 15:15
Ken kan dit maar beter naar de grond krijgen. Zijn zwakke kinnetje is zeker niet opgewassen tegen een stoot van Toney.

Zal wel weer een zielige vertoning worden.