PDA

View Full Version : Bekijk de loting voor 'Fast & Furious' LIVE in Brussel of thuis!



It's Showtime
24-06-2011, 21:23
Wereldtop kickboksen op 30 juni in Vorst Nationaal voor loting Fast & Furious 70 Max Tournament

Op 30 juni komt de wereldtop kickboksen naar Vorst Nationaal voor de grote loting van het Fast & Furious 70 Max Tournament. Dan wordt duidelijk wie het tegen wie opneemt tijdens 'Music Hall & BFN Group present IT'S SHOWTIME Fast & Furious 70 Max' op 24 september. De loting wordt gratis live gestreamed en ademt evenveel glitter en glamour uit als het toernooi zelf.

Op de lijst kickboksers staan Giorgio Petrosyan, Andy Souwer, Gago Drago, Murat Direkçi, Chris Ngimbi, Harut Grigorian, Artur Kyshenko en Chahid Oulad el Hadj. Ook Daniëlla Somers, achtvoudig wereldkampioene, die twee van de kickboksers traint, zal aanwezig zijn op de loting.

IT’S SHOWTIME is ’s werelds grootste kickboksorganisatie en combineert topsport met veel glitter en glamour. De organisatie toert de hele wereld rond en rekent steevast op uitverkochte arena’s. Het evenement op 24 september in Vorst Nationaal wordt uitgezonden in maar liefst 162 landen. Music Hall is sinds mei exclusief agent en coproducer van de shows samen met BFN Group.

LET OP: als fan/liefhebber kun je hier bij zijn! Van tevoren aanmelden is echter wel noodzakelijk. Stuur het aantal personen en de volledige namen vóór dinsdag 28 juni 15:00 uur naar [email protected]! Zonder aanmelding vooraf is toegang niet mogelijk.

Live streaming zal gratis vanaf 16:00 uur te zien zijn op It's showtime (http://www.showtimefights.com)

Voor tickets voor dit spectaculaire evenement op 24 september, ga naar www.fight.nl (http://www.fight.nl) en klik op "Tickets bestellen"!

Datum loting: Donderdag 30 juni om vanaf 15:45 uur.
Locatie: Vorst Nationaal
Adres: Victor Rousseaulaan 208
1190 Vorst, België
Website: Home - Forest National Bruxelles (http://www.forestnational.be)

Kemal
24-06-2011, 22:28
Leuk dat we de stream van de loting gratis mogen bekijken!Is in iedergeval ook een lekkere lijst met namen!

justsomeone
24-06-2011, 22:29
heeft its showtime die 50 ruggen al naar petro overgemaakt of wachten jullie tot na het toernooi?

It's Showtime
27-06-2011, 15:32
Aanmelden voor het bijwonen kan nog tot morgenmiddag 15:00 uur!

http://imageshack.us/photo/my-images/90/itsshowtimefastandfurio.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/90/itsshowtimefastandfurio.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/90/itsshowtimefastandfurio.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/90/itsshowtimefastandfurio.jpghttp://img90.imageshack.us/img90/7959/itsshowtimefastandfurio.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/90/itsshowtimefastandfurio.jpg/)

chechen
27-06-2011, 17:24
heeft its showtime die 50 ruggen al naar petro overgemaakt of wachten jullie tot na het toernooi?


waarom pedro , ik zie kyshenko wel pedro verslaan ze , en als de rest ook goed voorbereid voor de tornooi is de rest ook een goeie kanshebbers ze , ik zie kyshenko winnen van petrosyan sinds hij bij mike's gym traint

marcelt
27-06-2011, 17:25
IK denk ook dat het zo bij Petro id pocket gaat.

justsomeone
27-06-2011, 17:30
waarom pedro ,

hierom:
Total72Wins68By knockout33Losses1By knockout0Draws2No contests1

Petrosyan188
28-06-2011, 02:35
en wat als petrosyan net na 2 beukparijen met chahid en souwer moet aantreden tegen een kyshenko die in de 1R KO won van grigorian en een gesloopte ngimbi wint(die net won van drago) en helemaal fit tegen petrosyan moet aantreden...

chechen
28-06-2011, 03:37
en wat als petrosyan net na 2 beukparijen met chahid en souwer moet aantreden tegen een kyshenko die in de 1R KO won van grigorian en een gesloopte ngimbi wint(die net won van drago) en helemaal fit tegen petrosyan moet aantreden...

dan wil je dus zeggen dat pedro net heeft gewonnen van murat direkci

Anderson
28-06-2011, 09:19
Er staat wereld top maar sinds panjonsuk niet mee doet kunnen we eerder spreken van een Europa top. Chris n Gigmbi nagelaten als enigste niet geboren in Europa.

bananenplukster
28-06-2011, 12:35
Er staat wereld top maar sinds panjonsuk niet mee doet kunnen we eerder spreken van een Europa top. Chris n Gigmbi nagelaten als enigste niet geboren in Europa.


Een voorbeeld stel je voor dat er 8 mensen aan het toernooi meedoen die worden gezien als de beste van de wereld en allen komen uit nederland dan spreek je toch ook van wereldtop in plaats van nederlandtop.Wereldtop betekent niet dat elk land vertegenwoordigd hoeft te zijn(niet dat dit echt de top is van de wereld maar het toernooi kan ermee door...super toernooi

Wij nederlanders klagen teveel als er geen toernooi plaats vindt klagen we en als er een toernooiplaatsvindt lopen we te zeiken over de bezetting of over de benaming.it's showtime wil dit toernooi promoten wat klinkt beter: "een mooi toernooi met goede vechters of een top toernooi met wereldtop vechters";)

bananenplukster
28-06-2011, 12:40
Petrosyan heeft dit nog niet in de pocket hangt allemaal van de loting af stel je voor eerst tegen chris ngimbi(3 rondes lang) daarna tegen souwe die makkelijk zijn partij heeft gewonnen en nog ongeschonden is, als petro dan doorgaat na 6/7 rondes tegen chris en andy gevochten te hebben en dan bijvoorbeeld kychenko tegenkont kan het beide kanten opgaan.

De loting bepaalt min of meer wie de kanshebber is

Wiseguy
28-06-2011, 13:14
Een voorbeeld stel je voor dat er 8 mensen aan het toernooi meedoen die worden gezien als de beste van de wereld en allen komen uit nederland dan spreek je toch ook van wereldtop in plaats van nederlandtop.Wereldtop betekent niet dat elk land vertegenwoordigd hoeft te zijn(niet dat dit echt de top is van de wereld maar het toernooi kan ermee door...super toernooi

Wij nederlanders klagen teveel als er geen toernooi plaats vindt klagen we en als er een toernooiplaatsvindt lopen we te zeiken over de bezetting of over de benaming.it's showtime wil dit toernooi promoten wat klinkt beter: "een mooi toernooi met goede vechters of een top toernooi met wereldtop vechters";)

Er zijn nog altijd vechters zoals Yod, Buakaw, Sato, Zambidis en JWP die tot de wereldtop behoren en niet uit NL komen. Maar die staan niet onder contract bij het It's Showtime management. Net zoals Mo Khamal. Neemt niet weg dat het een dikke line up is.

Petrosyan188
28-06-2011, 13:33
dan wil je dus zeggen dat pedro net heeft gewonnen van murat direkci

als je logisch na zou denken dan zou je weten dat ik de tegenstander van souwer in de kwartfinale niet heb onthuld, dus zou dat zomaar direcki kunnen zijn.... sterker nog het moet wel direcki zijn of anders klopt de bracket toch niet?? maar achja het is inmiddels allang bekend hier dat jij qua IQ niet ver af zit van de 10

SjorsWilms
28-06-2011, 13:36
Als de hoofdprijs van zo'n toernooi 50k is, vraag ik me af wat ze krijgen voor een enkel gevecht. (Niet binnen een toernooi, maar gewoon 1 gevecht op 1 avond)
Want 50k is niet echt veel voor de top als je het mij vraagt.

Anderson
28-06-2011, 13:42
Kyshenko vraagt voor een gevecht 20.000 dollar de rest weet ik niet.

bananenplukster
28-06-2011, 15:14
Als de hoofdprijs van zo'n toernooi 50k is, vraag ik me af wat ze krijgen voor een enkel gevecht. (Niet binnen een toernooi, maar gewoon 1 gevecht op 1 avond)
Want 50k is niet echt veel voor de top als je het mij vraagt.

Ze krijgen per gevecht in het toernooi ook een gage ;).50000 is best wel redelijk als je voorafgaande merekent(gage per gevecht en musschien zelfs een bonus bij een ko)

bananenplukster
28-06-2011, 15:16
Er zijn nog altijd vechters zoals Yod, Buakaw, Sato, Zambidis en JWP die tot de wereldtop behoren en niet uit NL komen. Maar die staan niet onder contract bij het It's Showtime management. Net zoals Mo Khamal. Neemt niet weg dat het een dikke line up is.

Ja dat begrijp ik maar ja ze moeten hun eifen vechters wel tevreden stellen en dit toernooi ziet er ook wel goed uit.Beste zou zijn geweest als ze eerst een laatste 16 toernooi hadden georganiseers waardoor je relatief de beste krijgt en iedereen een kans heeft om door te gaan naar de laatste acht

Al met al een mooi toernooi.;)

Richelieu
29-06-2011, 09:59
Wie vecht nu tegen wie?

justsomeone
29-06-2011, 11:11
Wie vecht nu tegen wie?

De Israeliers tegen de Palesteinen.
De ISAF tegen de taliban
De Navo tegen Khadaffi
En morgen weet je welke vechters er tegen elkaar geloot worden als je de eerste post had gelezen

Richelieu
29-06-2011, 12:18
Ben teveel gefixeerd op je signature ;)

justsomeone
29-06-2011, 13:36
Ben teveel gefixeerd op je signature ;)

haha wie niet :D

Boem Boem
30-06-2011, 14:18
haha wie niet :D

Drommels....dat is het dus....ik stop altijd bij justsomeone...dat komt dus door zijn signature.....reps hoor!!

osu
chris

bananenplukster
30-06-2011, 17:38
arthur kychenko vs gago drago
souwer vs gregorian
murat direkci vs ngimbi(murat die gelijk voor ngimbi koos)
petrsoyan vs chahid(ze bleven als laatst over en hadden niks te kiezen)

Bartju
30-06-2011, 17:43
Souwer vs petrosyan in de finale met natuurlijk souwer met de winst:D

chechen
30-06-2011, 17:48
Souwer vs petrosyan in de finale met natuurlijk souwer met de winst:D


ik denk dat finale normaal gezien zonder blesures enzo den ik da het , kyshenko vs petrosyan word

Richelieu
30-06-2011, 17:48
Souwer vs petrosyan in de finale met natuurlijk souwer met de winst:D

Souwer vecht tegen Harut Grigorian

Richelieu
30-06-2011, 17:50
Stream is inmiddels weer offline, zit er dus op. De loting;

Drago vs Kyshenko
Souwer vs Grigorian
Direkci vs Ngimbi
Petrosyan vs Chahid

Sadix
30-06-2011, 17:58
pfffffff ongelooflijk dikkkk toernooi dit

justsomeone
30-06-2011, 18:13
Dit is heeeeeeel erg vet hoor

justsomeone
30-06-2011, 18:19
kyshenko wint
souwer wint
direkci wint
petro wint

kyshenko wint van souwer
petro wint van direkci

Petro wint van kyshenko

Bartju
30-06-2011, 18:52
Souwer vecht tegen Harut Grigorian

ik heb t ook over de finale

Bartju
30-06-2011, 18:53
is dit nog terug te kijken?

blackadder
30-06-2011, 19:07
Petrosyan vs Chahid
Deze keer maar een dubbele tok omdoen.

Redwhitewarrior
30-06-2011, 19:13
Dit zijn toch de betere toernooitjes! Kijk er naar uit

ARMENIA
30-06-2011, 19:14
ho ho ho...

ik weet niet welke partijen jij van kyschenko hebt gezien, maar zo goed is hij ook weer niet! Na de tweede rond is die meestal al op, laat staan na 2 partijen

Souwer sloopt kyschenko zowiezo in het tweede gevecht.

waarnaar petrosyan wint van souwer.

maar ik moet ook zeggen, volgens mij komt de rest steeds dichter in de buurt van petrosyan, zou me niet verbazen mocht hij binnenkort een x verliezen.. Iedereen wil petrosyan verslaan, iedereen kijkt naar hem en verzint een tactiek hoe ze hem moeten pakken en elke wedstrijd worden ze iets wijzer, vroeg of laat zal iemand hem verslaan nadat ze hem al 20 wedstrijden hebben geanalyseerd.

troublesom187
30-06-2011, 19:39
daar heb je zekker gelijk in kijk maar is naar schilt. was ook niet te verslaan tot dat er een tacktiek was. en toen verloor die ook van aerts en daarna van badr

smike
30-06-2011, 20:12
Drago Kyshenko wordt ook knallen, denk dat er een aantal keiharde partijen te zien zijn!

Atila
30-06-2011, 20:38
Ngimbi - Petrosyan = (halve) finale!

blackadder
30-06-2011, 21:04
Wat gebeurt er eigenlijk als Petrosyan Chahid er weer op dezelfde manier uit schopt als in Lyon?

Richelieu
30-06-2011, 21:20
Wat gebeurt er eigenlijk als Petrosyan Chahid er weer op dezelfde manier uit schopt als in Lyon?

Word het weer een no contest ;) Komt de vechter van een nader te bepalen reservepartij in het toernooi, haha

It's Showtime
01-07-2011, 13:59
is dit nog terug te kijken?

Via de IT'S SHOWTIME app is het al te zien en op dit moment zijn we bezig om het op It's showtime (http://www.showtimefights.com) te zetten, dus daar zal het ook snel te zien zijn.

chechen
01-07-2011, 18:36
kyshenko gaat dit tornooi winnen denk ik hoor , als finale zien we kyshenko vs petrosyan of als kyshenko het niet wint is het finale souwer vs petrosyan

marcelt
01-07-2011, 18:43
Finale Souwer-Petro , Petro wint. Al zou ik het liever omgekeerd zien.

chechen
01-07-2011, 18:46
er zijn wel 3 remaches da ik wel jammer vind en dat zijn remaches die niet lang geleden waren alemaal , ik zou het liever zo zien

1- chahid oulad el hadj vs gago drago ( dat zou een spetterend partij worden = vuurwerk )
2- artur kyshenko vs harut grigorian
3- murat direkci vs cris ngimbi ( zo als het is , want murat wilt de partij graag tegen hem )
4- andy souwer vs giorgio petrosyan ( andy zij op het loting dat hij disseponted was dat hij niet petrosyan had als eerst )

chechen
01-07-2011, 23:46
er zijn wel 3 remaches da ik wel jammer vind en dat zijn remaches die niet lang geleden waren alemaal , ik zou het liever zo zien

1- chahid oulad el hadj vs gago drago ( dat zou een spetterend partij worden = vuurwerk )
2- artur kyshenko vs harut grigorian
3- murat direkci vs cris ngimbi ( zo als het is , want murat wilt de partij graag tegen hem )
4- andy souwer vs giorgio petrosyan ( andy zij op het loting dat hij disseponted was dat hij niet petrosyan had als eerst )

als kyshenko tornooi winaar