PDA

View Full Version : Nick Diaz calls out Floyd Mayweather and GSP



Joshuaa
27-06-2011, 23:37
Wat een gek is het ook haha,


http://www.youtube.com/watch?v=qOWGrB9xUcg&feature=related

redjuh
28-06-2011, 02:38
hij wint het van beiden niet

Leventdepevent
28-06-2011, 07:34
hij wint het van beiden niet

inderdaad dat dus....

Kemal
28-06-2011, 08:29
het zou toch een giller zijn als hij die partijen weet te winnen

Anderson
28-06-2011, 08:43
Dan moet Diaz eerste maar eens gaan cutten want hij weegt wel wat te veel om tegen
floyd te staan. Ik denk dat floyd ook nog nooit gehoord heeft van Diaz en er geen geld te verdienen is aan het gevecht.

Chane
28-06-2011, 09:20
De partij tegen GSP verdient hij gewoon... tegen Mayweather totaal niet.

Gilaiir
28-06-2011, 10:49
Hahaha, wat een man, WAR Diaz, puur voor zijn wilskracht.

Asura
28-06-2011, 13:26
MMA gevecht wint hij zowiezo van Mayweather. Mayweather is echt niet iemand die je direct KO slaat ofzo.
GSp pakt hij hopelijk wel.

Petrosyan188
28-06-2011, 13:30
GSP pakt hij met 2 vingers in zijn neus...die andere weet ik niet want kijk nooit boksen maar als er op dit moment een MMA vechter is die van boksers kan winnen is het wel Diaz

GerbenV
28-06-2011, 13:38
GSP pakt hij met 2 vingers in zijn neus...\

juist...

Wbt Floyd heeft ie het over mma geloof ik, hij zegt op het einde: "I'm not gona lose to a whitebelt". Nogal wiedes dattie Floyd sloopt als het op bjj aankomt, gaan we alleen nooit zien...

SjorsWilms
28-06-2011, 13:50
De enige reden waarom GSP zou winnen is omdat hij veels te veilig vecht, hoop dat Diaz zich daar aan kan aanpassen en GSP's ass whooped!

Djoggo
28-06-2011, 13:53
Als jullie goed luisteren horen jullie hem zeggen i'm not going to lose against a white belt. Hij weet dat hij op boxingrules geen schijn van kans maakt dus hij bedoelt vs floyd op mma rules

edit: zie dat 2 mensen me al voor waren haha x

mikeymcd
28-06-2011, 15:51
GSP pakt hij met 2 vingers in zijn neus...die andere weet ik niet want kijk nooit boksen maar als er op dit moment een MMA vechter is die van boksers kan winnen is het wel Diaz


GSP is op een super hoog niveau in zijn gewichtsklasse. Niemand wint met 2 vingers in zijn neus van GSP.

Persoonlijk denk ik dat GSP zelfs een maatje te groot is voor Diaz.

R.H.
28-06-2011, 16:16
GSP is op een super hoog niveau in zijn gewichtsklasse. Niemand wint met 2 vingers in zijn neus van GSP.

Persoonlijk denk ik dat GSP zelfs een maatje te groot is voor Diaz.
Misschien wint GSP dit wel, maar ik weet zeker dat hij Diaz niet gaat finishen. Als hij wint is het omdat hij 5 rondes boven op hem ligt.

GilbertYvelFan24
28-06-2011, 16:51
GSP by Decision of Diaz by TKO/Submission.

Maar als ik eerlijk ben zie ik GSP staand niet van Diaz winnen en zie hem Diaz ook niet 25 min lay 'n prayen.

Ik zeg Diaz by TKO 3de ronde.

Marijn Boran
28-06-2011, 17:38
GSP pakt hij met 2 vingers in zijn neus...die andere weet ik niet want kijk nooit boksen maar als er op dit moment een MMA vechter is die van boksers kan winnen is het wel Diaz

Als er iemand op deze wereld is die van Mayweather kan winnen is het Pacquiao.. Haha, geen Diaz.

Joshuaa
28-06-2011, 19:50
GSP is op een super hoog niveau in zijn gewichtsklasse. Niemand wint met 2 vingers in zijn neus van GSP.

Persoonlijk denk ik dat GSP zelfs een maatje te groot is voor Diaz.

Ik denk dat GSP tegen geen een vechter als Diaz heeft gevochten. Diaz is precies het tegenovergestelde van bijvoorbeeld een Jon Fitch, Diaz heeft de cardio om vijf rondes hard te gaan en te knallen GSP heeft de cardio om 5 rondes safe te doen:)

Garcia
28-06-2011, 20:27
Ik vertrouw op de inteligentie van camp GSP. Tot op heden hebben ze elke tegenstander op zijn sterkste punt weten te stoppen. Helaas vecht GSP wel safe en gaat hij niet zoals Diaz vol in voor de KO of Sub. Alleen daarom zou ik Diaz al de winst gunnen maar GSP blijft voor mij GSP dus hoop ik toch dat hij gaat winnen.

slee
29-06-2011, 11:48
Er is toch nooit sprake geweest van Mayweather in een MMA wedstrijd, wel Diaz in een bokswedstrijd. Lijk mij logisch dat hij over een bokswedstrijd heeft tegen Mayweather. Daarin heeft hij geen schijn van kans.

Splinta
29-06-2011, 11:57
Diaz gaat winnen omdat hij gewoon nergens bang voor is! Als ze blijven staan weet hij dat hij GSP K.O. kan slaan en GSP hem niet! En als ze op de grond zijn kan GSP hem lekker vast houden MAAR er is ook een kans dat Diaz GSP submit!

Staand gaat Diaz nooit vechten als Shields of Koscheck hij gaat erin en gaat proberen zn kop eraf te slaan al bestaat er een kans dat hij neer gaat (kijk maar naar die match tegen Daley). En hij is zelf verzekerd genoeg met zijn BJJ.

WARRRRR DIAZZZ (Nog een champion erbij die actie onderneemt)

D1987
29-06-2011, 12:36
Er wordt ook behoorlijk gelachen in het filmpje. Hij ouwehoert alleen en Diaz vs Mayweather zal natuurlijk nooit gebeuren. Slotje maar?

El Bambino
29-06-2011, 16:23
Diaz zijn grootste voordeel is dat zijn vriend Shields een gevecht tegen GSp achter de rug heeft en perfect kan analyseren wat de zwakte van GSP is.
WHO DARES WINS....is een oude motto van de S.A.S en Diaz Durft!!

el bastardo
29-06-2011, 17:46
Heb goede hoop dat Diaz GSP verslaat! Tenzij GSP als een deken 5 rondes bovenop hem gaat liggen, geef ik Diaz een goede kans.
Tegen Mayweather lijkt het me duidelijk... In een pure bokswedstrijd heeft Diaz geen kans. In een MMA potje, heeft Mayweather geen kans. Simple ass that.

Hoe dan ook... WAR DIAZ!!! Don't be scared homey!