PDA

View Full Version : Is Team Golden Glory The Best Fight Team In The World ?



marcelt
02-07-2011, 13:18
Posted on July 1, 2011 (http://teamtakeover.tv/is-team-golden-glory-the-best-fight-team-in-the-world/) by BloodstainLane (http://teamtakeover.tv/author/bloodstainlane/)
http://teamtakeover.tv/wp-content/uploads/2011/07/team-golden-glory-logo.jpg (http://teamtakeover.tv/wp-content/uploads/2011/07/team-golden-glory-logo.jpg)What’ up you f***ing bozo’s, you know there is alot of great gyms and fight teams in the world of combat sports, from American Top Team(MMA) to Wild Card Gym(Boxing) to Chakuriki(Kickboxing) but those teams only have excel at one style of combat sports whether its MMA,Boxing or Kickboxing. There is one team that is exceptional at multiple forms of combat sports and that team is Golden Glory of Holland. From MMA to Kickboxing this team is an absolute fight factory that produces nothing but legends,champions and great fighters.
Lets take a little look at the fighters that this camp has produced…
Semmy Schilt- A 4x K-1 World Grand Prix Champ and arguably the greatest K-1 fighter of All-Time and he’s still going strong
Alistair Overeem- One of the baddest men on the planet,Strikeforce Heavyweight Champion,DREAM Heavyweight Champion and K-1 World Grand Prix 2010 Champion. The only fighter ever to have won major titles in both K-1 and MMA.
Marloes Coenen- Strikeforce’s 135lb Womens Champion and arguably the 2nd best female fighter behind Cyborg Santos
Siyar Bahadurzada- Shooto Light Heavyweight Champion and United Glory Welterweight Champion, one of the hottest prospects in All of MMA
Gokhan Saki-One of the best stand up fighters in the world, explosive and exciting and in my opinion a future K-1 Champ(if they stick around), United Glory Heavyweight Champ and K-1 GP Hawaii 2008 Champ
Sergei Kharitonov- MMA,Pro Boxer and Kickboxer, he does it all and is successful at all 3. Pride FC Legend and is currently in the semi finals of the legendary Strikeforce HW GP
Errol Zimmerman- Top 10 Heavyweight Kickboxers, Rising star with Heavy KO Power
Nieky Holzken- One of the best young Kickboxers in the world
John Olav Einemo-One of the greatest grapplers on the planet,2003 ADCC Champ and the only man to defeat Roger Gracie in ADCC Competition
There is more like Kickboxing veterans like Stefan Leko,Ruslan Karaev and rising star Mike Van Roosemalen. Do you see the balance of Elite level MMA Fighters,Kickboxers and even Grapplers, its an insane amount of skill and talent on one team. Coaches Martijn De Jong,Roberto Flamingo and Cor Hemmers have done an amazing job of getting the absolute max out of already talented fighters and they should be applauded. The combination of great fighters at all aspects of combat sports makes Team Golden Glory the best OVERALL fight team on the planet and there is no debating that.
RESPECT THE SHOOTER.

marcelt
02-07-2011, 13:22
Bloodstain is a big fan. I think they are a very good team, but from a pure MMA point of view GG has not yet performed on the most prestigeous stage, the UFC octagon. The best team in kickboxing agreed and overall as well since there is no team performing at such high levels in both sports. Hoping to see Alistair in ther octagon soon!

remco pardoel
02-07-2011, 13:28
Bloodstain has an good view on the scene..

marcelt
02-07-2011, 13:31
Forgot to mention that Semmy did some nice MMA fighting in Pride FC.

Petrosyan188
02-07-2011, 13:32
nee

Vince
02-07-2011, 13:40
Forgot to mention that Semmy did some nice MMA fighting in Pride FC.
I really hope he will do a match up with stefan struve.

Golden Glory should be nominated as team of the year at the dutch sportgala.
I think its not only one of the best gym's but also one of the best managments.

And i hope that one day they will be seen as one of the best events of the world.
I wont mind if they became the dream of europe.

Justinian
02-07-2011, 14:17
nee
Zucht, als je nou je mening wil geven onderbouw je mening dan tenminste. Met een simpele 'nee' schiet je niet veel op.

SjorsWilms
02-07-2011, 15:11
Komen de meeste mensen van GG niet van andere sportscholen vandaan? Omdat GG meer contacten heeft.

Anderson
02-07-2011, 15:21
Yep Holzken komt van Calmaro, Overeem van Lucien Carbin, Saki van Jan Pasztjerik.

blackadder
02-07-2011, 15:35
Forgot to mention that Semmy did some nice MMA fighting in Pride FC.
Semmy was in the UFC.

marcelt
02-07-2011, 15:44
Semmy was in the UFC.


Je bedoelt Semmy was in the UFC too?

Vince
02-07-2011, 15:47
Semmy was in the UFC.

It aint hard to find his record ;)
Hope he will do a mma match with the k1 wgp out of the picture.

blackadder
02-07-2011, 16:04
Je bedoelt Semmy was in the UFC too?
Yes.

Asura
02-07-2011, 16:09
Golden Glory is the best in recognizing and acquiring talent. I am not overwhelmed by their gameplans and by the growth of individual fighters.

justsomeone
02-07-2011, 16:56
Welke kampioen is eigen kweek van GG?

Vince
02-07-2011, 17:21
Welke kampioen is eigen kweek van GG?

siyar toch?

justsomeone
02-07-2011, 17:25
siyar toch?

ja tatsijin deventer volgens mij.
dat is de enige dan

payap
02-07-2011, 17:41
In de halve finale van het K-1 toernooi stonden afgelopen jaar drie Golden Glory vechters en Peter Aerts.

Op het gebied van K-1 Kickboxing is het in ieder geval overduidelijk.

justsomeone
02-07-2011, 18:01
het is een goede management team/sportschool , met contacten door de hele wereld bij verscheidene organisaties, maar de meeste vechters die voor GG vechten hadden waarschijnlijk bij andere sportscholen het zelfde gepresteert, alleen hebben andere scholen niet de contacten die GG heeft

blackadder
02-07-2011, 18:01
ja tatsijin deventer volgens mij.
dat is de enige dan
Marloes Coenen.

justsomeone
02-07-2011, 18:04
marloes is toch ook bij martijn begonnen

blackadder
02-07-2011, 18:07
marloes is toch ook bij martijn begonnen
Ja.

The Bulldog
02-07-2011, 18:13
I Think GG is the best preforming alround gym....

Remarks like, Who is self made ​​by GG??....... is a BS question.... GG is a team , not a trainer....

I see GG like this..... they get Fighters that one step further in there development..and accomplishments....

The dutch trainer Mike Passenier has the same quality`s as a trainer but his gym lacks a form of continuity in Fighter group on World level fighters in the different disciplines...

GG has the wright training staff, the wright Managing and the wright gruop of top level fighters that help prepare eachother for fights....

Guile
02-07-2011, 21:22
Dat verloop van vechters geldt natuurlijk voor vrijwel alle scholen. Welke vechter blijft nou zijn hele carriere bij dezelfde school/trainer? Ken er niet veel. Feit is dat ze kampioenen leveren en daar wordt een school op afgerekend. Wat betreft verschillende disciplines is het de nummer 1 in de wereld. Op gebied van HW kickboxing ook, maar puur MMA en lagere gewichten kickboxing zijn er betere.

micha
02-07-2011, 21:49
Welke kampioen is eigen kweek van GG?


welke niet Zimmerman Overeem Saki. Lucien Carbin was een GG trainer. Gilbert Yvel Heath Herring Paul Cahoun Siyar Marloes Sylvana Moet ik nog even doorgaan?

justsomeone
02-07-2011, 21:50
weet je wat me eigenlijk zwaar verbaast al tijden, dat siyar nog nergens bij een grote organisatie heeft getekend

justsomeone
02-07-2011, 21:52
welke niet Zimmerman Overeem Saki. Lucien Carbin was een GG trainer. Gilbert Yvel Heath Herring Paul Cahoun Siyar Marloes Sylvana Moet ik nog even doorgaan?

is allemaal van een andere school, uitkomend voor GG, op een enkeling na

micha
03-07-2011, 08:55
is allemaal van een andere school, uitkomend voor GG, op een enkeling na

Sorry dat we ze niet op het speelplein hebben gevonden. Siyar heeft net 150.000 Dollar gewonnen toen Hij GLORY wereldkampioen werd dus dat komt vast wel goed.

Kemal
03-07-2011, 09:52
Als ik het lijstje zo zie, dan kan ik niet anders concluderen dat team Golden Glory één van de beste teams in de wereld is.

GG Power

Atila
03-07-2011, 10:09
is allemaal van een andere school, uitkomend voor GG, op een enkeling na

Dan geldt dit natuurlijk ook voor teams als Real Madrid en Manchester United ;)
GG heeft goede scouts en nog veel betere trainers en coaches. Daar wordt gebruik van gemaakt, wat leidt tot een zeer sterk en overheersend team. Zo werkt het nu eenmaal in de grote-mensen-wereld.

micha
03-07-2011, 10:14
Dan geldt dit natuurlijk ook voor teams als Real Madrid en Manchester United ;)
GG heeft goede scouts en nog veel betere trainers en coaches. Daar wordt gebruik van gemaakt, wat leidt tot een zeer sterk en overheersend team. Zo werkt het nu eenmaal in de grote-mensen-wereld.


REPS

Ervani
03-07-2011, 12:13
Wie zijn er beter de commando's of de mariniers? Een Ferrari of een Porsche? Is Johan Cruyff een goede voetballer van Ajax of van Barcelona? Als je met stellingen als deze begint dan start je een eindeloze discussie waaruit nooit een gezamenlijk standpunt zal komen. Wat mij betreft een totaal niet relevante vraag/stelling...

Mijn stelling groen is de aller mooiste en aller beste kleur van de wereld, veel mooier en beter dan de kleur geel. Kijk maar het gras is groen, en geel? alleen een eierdooier is geel... Wees nou eerlijk dat zegt toch al genoeg?

justsomeone
03-07-2011, 15:40
Wie zijn er beter de commando's of de mariniers? Een Ferrari of een Porsche? Is Johan Cruyff een goede voetballer van Ajax of van Barcelona? Als je met stellingen als deze begint dan start je een eindeloze discussie waaruit nooit een gezamenlijk standpunt zal komen. Wat mij betreft een totaal niet relevante vraag/stelling...

Mijn stelling groen is de aller mooiste en aller beste kleur van de wereld, veel mooier en beter dan de kleur geel. Kijk maar het gras is groen, en geel? alleen een eierdooier is geel... Wees nou eerlijk dat zegt toch al genoeg?

Je praat veel, maar zegt weinig

justsomeone
03-07-2011, 15:42
natuurlijk is Golden Glory een goed team.
maar het beste in de wereld?
waarom zou Golden Glory het beste team zijn in de wereld?
omdat ze Alistair Overeem hebben?
Alistair heeft nu voor het eerst een #10 HW gevochten, en om nou te zeggen dat ik onder de indruk was.

micha
03-07-2011, 16:37
pfff justsomeone je bent een klein kind . Het enige nuttige van je is je sig

justsomeone
03-07-2011, 16:53
pfff justsomeone je bent een klein kind . Het enige nuttige van je is je sig

hoezo, omdat ik niet door een rood gele bril kijk ben ik een klein kind?

Sadix
03-07-2011, 17:00
GG is wel degelijk 1 van de beste teams ter wereld.

Het is niet meer als logisch om dat te concluderen als je naar hun stal met vechters kijkt.

kwa Kickboksen zijn ze veeeeeeeer uit de beste team en Kwa MMA doen ze het ook erg goed!

Nederlands Trots!

justsomeone
03-07-2011, 17:03
Volgens de site hebben ze 35 vechters onder contract staan.
Hoeveel daarvan zijn er toppers?
3?

Sadix
03-07-2011, 17:07
maak je grap?

sem schilt, saki, overeem, coenen, siyar, zimmerman, leko, arab, kharitonov, karaev, einemo etc etc

is Mousasi trouwens ook niet van GG?

justsomeone
03-07-2011, 17:11
Overeem. ok
Saki. ok
Coenen. ok
Siyar. ok

maar de rest wat je noemt zijn middenmoters, kharitonov vind ik een twijfel geval

blackadder
03-07-2011, 17:25
Overeem. ok
Saki. ok
Coenen. ok
Siyar. ok

maar de rest wat je noemt zijn middenmoters, kharitonov vind ik een twijfel geval
Holzken, van Roosmalen?

blackadder
03-07-2011, 17:26
Wie zijn er beter de commando's of de mariniers?
SG-1 PWNS both.

lopez86
03-07-2011, 17:28
Nee.

Zullen we even gaan opnoemen wat er bijv. bij Greg Jackson aan titelhouders in meerdere disciplines rondloopt?
Is een A4tje te klein.
GG doet het goed hoor, maar de beste ter wereld is wel weer vergezocht.
Bovendien kunnen we elke keer dat een soortgelijk topic aangesneden wordt Micha weer uit de boom trekken, die zich groen en rood krijst.
Ook vermoeiend.

The Bulldog
03-07-2011, 17:39
Lopez....de stelling van bloodstane is...dat het all round 1 van de beste is.....


en ik heb bij jackson weinig MT/KB/K1 champs gezien.....


Tis gewoon een feit dat het TEAM GG......boven gemiddeld in het all rounde scoort.... dus....fan of geen fan wat GG laat zien aan profileren, houding , partijen..... niet relevant....prestaties is waar het over gaat....enne enige organisatie waar ze nog niet echt goed in zitten id UFC....maar dat zie ik het management wel klaar spelen nadat Einimo al getekend is...

SjorsWilms
03-07-2011, 17:59
hoezo, omdat ik niet door een rood gele bril kijk ben ik een klein kind?

Niet reageren op Micha zijn GG opmerking... Volgens mij werkt hij als pr man voor GG ofzo....

lopez86
03-07-2011, 18:17
Lopez....de stelling van bloodstane is...dat het all round 1 van de beste is.....


en ik heb bij jackson weinig MT/KB/K1 champs gezien.....


Tis gewoon een feit dat het TEAM GG......boven gemiddeld in het all rounde scoort.... dus....fan of geen fan wat GG laat zien aan profileren, houding , partijen..... niet relevant....prestaties is waar het over gaat....enne enige organisatie waar ze nog niet echt goed in zitten id UFC....maar dat zie ik het management wel klaar spelen nadat Einimo al getekend is...

Dus omdat GG 1000 wereldkampioenen van de WFCA heeft en 1 K-1/Strikeforce kampioen is het 1 van de beste teams.
Ok.

The Company
03-07-2011, 18:21
Greg Jackson heeft eigenlijk ook maar 3 echte toppers. GSP, Condit en Jones

Vinand
03-07-2011, 19:28
ik vind het maar een raar artikel bekeken door een bril (niet gewend van bsl) en een hoop rare/uilokkende opmerkingen in deze topic (micha de troll). Who cares if gg de beste is of niet, nou, hollands trots zou ik het niet noemen... Want gezien de history en de achtergrond personages van GG ben ik er maar liever niet trots op.

Maar dat neemt niet weg wat voor unieke prestaties ze neergelegd hebben (netjes hoor ali, einemo en semmy). k1 4x winnen door Semmy is zeker een fuckin nette prestatie. En kwa trainers en team ziet het er wel keihard uit. En Alistair is niet zomaar strikeforce en Dream hw champ geworden. En Basie heeft zijn zaken hierbij dus zeker op orde want dankzij hem blijft GG groeien in de juiste maar jammer genoeg commerciele richting..

Maar daarbij moet ik ook zeggen dat het af en toe ook een team is die liever wint door middel van het spelletje smerig te spelen dan sportief te zijn (voorbeeld: holzken vs Groenhart anyone?,, saki bullshit in k1'10 anyone?,, Steroids questionable anyone?)...

Dus ik heb altijd al een dubbelgevoel bij de naam Golden Glory...

justsomeone
03-07-2011, 19:34
En Alistair is niet zomaar strikeforce en Dream hw champ geworden.
Kom op man, die Dream belt heeft ie gewoon gekregen.
Todd fucking duffee

Vinand
03-07-2011, 19:37
Kom op man, die Dream belt heeft ie gewoon gekregen.
Todd fucking duffee

alsof een andere tegenstanders de belt van hem zou afnemen... juist ja, er is gewoon geen competitie voor zijn kaliber.

justsomeone
03-07-2011, 19:38
alsof een andere tegenstanders de belt van hem zou afnemen... juist ja, er is gewoon geen competitie voor zijn kaliber.

Nee alle tegenstanders van formaat zitten bij de UFC.
kan er zo 5 opnoemen die die belt van hem afnemen, alleen jammer dat de UFC het niet toestaat buiten de organisatie om te vechten

The Company
03-07-2011, 19:40
Kom op man, die Dream belt heeft ie gewoon gekregen.
Todd fucking duffee

Todd fucking Duffee was een rijzende ster in de UFC.

GG heeft 2 van de top 3 kickboxers, de 3# ranked HW in MMA, de 1# ranked Bantamweight vrouw en subtoppers zoals Sihar, Saki en Kharitonov.

Ik zie Overeem van iedereen winnen dus ook van Cain en JDS.

justsomeone
03-07-2011, 19:42
Todd fucking Duffee was een rijzende ster in de UFC.

GG heeft 2 van de top 3 kickboxers, de 3# ranked HW in MMA, de 1# ranked Bantamweight vrouw en subtoppers zoals Sihar, Saki en Kharitonov.

Ik zie Overeem van iedereen winnen dus ook van Cain en JDS.


een rijzende ster?
die 2 partijtjes?
op basis van wat zie jij overeem van Cain en JDS winnen dan?

The Company
03-07-2011, 19:44
Zijn TDD tegen Werdum en het feit dat Cain 2x door Kongo gerocked werd. Overeem zijn striking is minstens zo goed als die van JDS en Overeem heeft een betere clinch.

Vinand
03-07-2011, 19:55
Nee alle tegenstanders van formaat zitten bij de UFC.
kan er zo 5 opnoemen die die belt van hem afnemen, alleen jammer dat de UFC het niet toestaat buiten de organisatie om te vechten

ja dat begrijp ik wel maar ondanks dat is hij buiten de ufc de beste vechter ter wereld, oftwel de sforce en dream champ. Ik zie hem verslagen worden door iemand als Velasquez, misschien JDS, Bigfoot en Fedor maar voor de rest zie ik niet snel iemand anders hem verslaan.

@ company, rising star wel of niet zegt niks. Op dat moment was Duffee gewoon nog een onervaren groentje met heel veel potentie. Hij had niks te zoeken tegen iemand van kaliber Alistair die al zoveel vaker in de ring gevochten heeft. en vind je nou echt dat Alistair zijn verdiende plek heeft in de top 3 kickboksers in de wereld?
Kijk niet negatief bedoeld namens Alistair maar ik zie hem echt keihard verslagen worden als hij nou eindelijk eens iemand krijgt die gewoon in shape is en een echte Heavyweight is. Ghita, Hari, Bonjasky, Schilt, zelfs Gerges.... Laat ze maar komen

Maar op het gebied van MMA gaat hij nog een hoop laten zien, geloof me ;).

The Company
03-07-2011, 19:59
ja dat begrijp ik wel maar ondanks dat is hij buiten de ufc de beste vechter ter wereld, oftwel de sforce en dream champ. Ik zie hem verslagen worden door iemand als Velasquez, misschien JDS, Bigfoot en Fedor maar voor de rest zie ik niet snel iemand anders hem verslaan.

@ company, rising star wel of niet zegt niks. Op dat moment was Duffee gewoon nog een onervaren groentje met heel veel potentie. Hij had niks te zoeken tegen iemand van kaliber Alistair die al zoveel vaker in de ring gevochten heeft. en vind je nou echt dat Alistair zijn verdiende plek heeft in de top 3 kickboksers in de wereld?
Kijk niet negatief bedoeld namens Alistair maar ik zie hem echt keihard verslagen worden als hij nou eindelijk eens iemand krijgt die gewoon in shape is en een echte Heavyweight is. Ghita, Hari, Bonjasky, Schilt, zelfs Gerges.... Laat ze maar komen

Maar op het gebied van MMA gaat hij nog een hoop laten zien, geloof me ;).

Bonjasky is retired, Hari en Schilt staan met hem in de top 3 en Gerges en Ghita kan hij hebben.

justsomeone
03-07-2011, 20:06
Zijn TDD tegen Werdum en het feit dat Cain 2x door Kongo gerocked werd. Overeem zijn striking is minstens zo goed als die van JDS en Overeem heeft een betere clinch.

Overeem zijn striking minstens zo goed?
Omdat hij die K1 titel heeft?!
Je hebt laatst gezien dat K1 en stand up MMA (ao/werdum) een wereld van verschil is.
Als Alistair tegen een tegenstander vecht die goed op die grond is, is zijn enige sterke wapen zijn TDD.
Kicks maakt ie amper, bang dat ie naar de grond gebracht word

justsomeone
03-07-2011, 20:08
Bonjasky is retired, Hari en Schilt staan met hem in de top 3 en Gerges en Ghita kan hij hebben.

ik wil het idd nog wel eens zien of Alistair wint van Ghita of Gerges.
Als ik deze 3 namen naast elkaar zet Overeem, Gerges, Ghita.
Wie heeft de sterkste kin?
Alistair niet in ieder geval.

Ik hoop in ieder geval dat Alistair een goede fight heeft met bigfoot, en zich na een eventuele finale bij strikeforce toch nog even op het kickboksen stort en uitkomt tegen hari gerges of ghita

The Company
03-07-2011, 20:13
Overeem zijn striking minstens zo goed?
Omdat hij die K1 titel heeft?!
Je hebt laatst gezien dat K1 en stand up MMA (ao/werdum) een wereld van verschil is.
Als Alistair tegen een tegenstander vecht die goed op die grond is, is zijn enige sterke wapen zijn TDD.
Kicks maakt ie amper, bang dat ie naar de grond gebracht word

Je kan JDS moeilijk met Werdum vergelijken. JDS wil staan met Overeem, Werdum ging bij elke stoot op zijn rug liggen.


ik wil het idd nog wel eens zien of Alistair wint van Ghita of Gerges.
Als ik deze 3 namen naast elkaar zet Overeem, Gerges, Ghita.
Wie heeft de sterkste kin?
Alistair niet in ieder geval.

Ik hoop in ieder geval dat Alistair een goede fight heeft met bigfoot, en zich na een eventuele finale bij strikeforce toch nog even op het kickboksen stort en uitkomt tegen hari gerges of ghita

Als ik deze 3 namen naast elkaar Hari, Gerges, Ghita zet wie heeft de sterkste kin?

Badr in ieder geval niet.

Hari heeft ook nog niet gewonnen van Gerges en Ghita moeten we nu zijn plek in de top 3 kickboksen ten discussie gaan stellen?

lopez86
03-07-2011, 20:16
Overeem zijn striking minstens zo goed?
Omdat hij die K1 titel heeft?!
Je hebt laatst gezien dat K1 en stand up MMA (ao/werdum) een wereld van verschil is.
Als Alistair tegen een tegenstander vecht die goed op die grond is, is zijn enige sterke wapen zijn TDD.
Kicks maakt ie amper, bang dat ie naar de grond gebracht word

Hier ga je wel ver, Overeem is wel degelijk een wereldclasse striker.
En Werdum is een grondvechter, geen worstelaar, dat opzich is al een wereld van verschil.
Je werkt op dit niveau gewoon met een gameplan, en daar heeft hij zich heel goed aan gehouden in de partij tegen Werdum.
Tegen Cain zal zijn tdd pas écht getest worden maar hij zal zich ook minder zorgen maken op de grond omdat zijn eigen grondwerk ook gewoon heel erg goed is.

justsomeone
03-07-2011, 20:23
Hier ga je wel ver, Overeem is wel degelijk een wereldclasse striker.
En Werdum is een grondvechter, geen worstelaar, dat opzich is al een wereld van verschil.
Je werkt op dit niveau gewoon met een gameplan, en daar heeft hij zich heel goed aan gehouden in de partij tegen Werdum.
Tegen Cain zal zijn tdd pas écht getest worden maar hij zal zich ook minder zorgen maken op de grond omdat zijn eigen grondwerk ook gewoon heel erg goed is.

ik gun Alistair t allerbeste daar niet van.
maar hij heeft nu pas 1 keer tegen een #10 ranked Hw gevochten
en uit die partij kon ik nou niet echt concluderen dat ie kan winnen van JDS of Cain

lopez86
03-07-2011, 20:26
ik gun Alistair t allerbeste daar niet van.
maar hij heeft nu pas 1 keer tegen een #10 ranked Hw gevochten
en uit die partij kon ik nou niet echt concluderen dat ie kan winnen van JDS of Cain

Mee eens.
Daar komen we na het toernooi pas achter denk ik.
Maar hij heeft imho wel laten zien dat hij meekan met de wereldtop.

The Company
03-07-2011, 20:31
ik gun Alistair t allerbeste daar niet van.
maar hij heeft nu pas 1 keer tegen een #10 ranked Hw gevochten
en uit die partij kon ik nou niet echt concluderen dat ie kan winnen van JDS of Cain

2. Rogers was top 10 en Werdum ook.
JDS en Cain hebben ook 2 wins over top 10 tegenstanders. Cain (Nog, Brock) JDS( Werdum,Carwin)

Zo moeilijk is het toch niet om door de Zuffa hype heen te kijken.

redjuh
03-07-2011, 20:46
rogers top 10? alleen vanwege die win over AA? die pannenkoek had zelfs moeten verliezen van die lompe indiaan villareal. niks met vechten te maken. gewoon weer gaan banden plakken

The Company
03-07-2011, 20:52
rogers top 10? alleen vanwege die win over AA? die pannenkoek had zelfs moeten verliezen van die lompe indiaan villareal. niks met vechten te maken. gewoon weer gaan banden plakken

Rogers was top 10 geranked op elke site.

redjuh
03-07-2011, 20:54
ja site... internet. allemaal laatste-gevecht-lullers.

The Company
03-07-2011, 21:09
ja site... internet. allemaal laatste-gevecht-lullers.

Als je boy Lesnar nu terug komt en hij verliest van Nelson en Struve is dan Cain zijn win geen top 10 win meer?

micha
03-07-2011, 21:12
Overeem. ok
Saki. ok
Coenen. ok
Siyar. ok

maar de rest wat je noemt zijn middenmoters, kharitonov vind ik een twijfel geval


Kharitonov is een goede kanshebber voor de Strikeforce Heavyweight titel

blackadder
03-07-2011, 21:22
Omdat hij die K1 titel heeft?!

Laat JDS of Cain maar eens proberen die titel te pakken. Lukt ze toch niet.

redjuh
03-07-2011, 21:23
Als je boy Lesnar nu terug komt en hij verliest van Nelson en Struve is dan Cain zijn win geen top 10 win meer?

rogers is imo nooit top 15 geweest. dat was het
(nog ff broeden voor ik met top 20 kom)

SjorsWilms
03-07-2011, 21:24
Wat boeit het nou wat de beste MMA team is... Zo ver ik het weet is dit een individuele sport en winnen individuen titels...

redjuh
03-07-2011, 21:26
goed punt idd.

alleen wat zinnigs over te zeggen als er een soort van ifl voor clubs wordt opgericht

The Company
04-07-2011, 01:42
rogers is imo nooit top 15 geweest. dat was het
(nog ff broeden voor ik met top 20 kom)

De HW divisie is nooit diep geweest. Als je de 4# gerankte Arlovski binnen 10 seconden KO slaat en de 1e ronde van de 6 jaar lang 1# HW wint hoor je gewoon top 10 geranked te worden.

Gilaiir
04-07-2011, 02:36
Is het goed als ik op Gracie Barra NL vote?

redjuh
04-07-2011, 03:44
De HW divisie is nooit diep geweest. Als je de 4# gerankte Arlovski binnen 10 seconden KO slaat en de 1e ronde van de 6 jaar lang 1# HW wint hoor je gewoon top 10 geranked te worden.

heb je het over de SF HW div alleen of wereldwijd
'

Fightfan
04-07-2011, 06:17
welke niet Zimmerman Overeem Saki. Lucien Carbin was een GG trainer. Gilbert Yvel Heath Herring Paul Cahoun Siyar Marloes Sylvana Moet ik nog even doorgaan?

Overeem is begonnen bij Hoopman en later bij Dolman.
Zimmerman was al A voordat hij bij Dekkers ging trainen.
Saki was al europees kampioen.
Yvel was ook al A-klasser.

Dus om te zeggen dat ze door GG gemaakt zijn is een fabeltje.

Als team ken ik geen 1 team dat zo succesvol is. Want vechters komen wel verder bij hen.
Dat is niet nieuw Thom Harrinck deed dat ook vaak en Aithassoe ook vroeger.

Atila
04-07-2011, 09:53
Is het goed als ik op Gracie Barra NL vote?

Jij als Europees Kampioen -60kg, mag dat ;)

marrilia
04-07-2011, 12:00
AKA ?

Asura
04-07-2011, 14:38
AKA heeft alleen Cain, Kos,Fitch, Le en Rockhold als bekende namen.

Mule-Kick
04-07-2011, 16:29
GG is zeker een van de betere teams ter wereld. Maar als je het hebt over allround kwaliteit denk ik dat er betere teams zijn: en dan doel ik op verschillende gebieden waarin teams sterk vertegenwoordigd zijn en er trainingspartners zijn.
GG is vooral op striking niveau (zowel in k-1 als mma) erg sterk maar op worstel en bjj niveau hebben ze weinig echte toppers (ik zeg dus niet dat ze niemand hebben maar minder sterk vertegenwoordigd).

Dan denk ik dat andere teams meer veelzijdig zijn. Bv: Black house in brazilie met anderson silva, jose aldo, jacare, nog bros enz.
Verder ook ATT, Greg Jackson, AKA, Cesar Gracie en X-treme Couture.

Gilaiir
04-07-2011, 18:40
GG is zeker een van de betere teams ter wereld. Maar als je het hebt over allround kwaliteit denk ik dat er betere teams zijn: en dan doel ik op verschillende gebieden waarin teams sterk vertegenwoordigd zijn en er trainingspartners zijn.
GG is vooral op striking niveau (zowel in k-1 als mma) erg sterk maar op worstel en bjj niveau hebben ze weinig echte toppers (ik zeg dus niet dat ze niemand hebben maar minder sterk vertegenwoordigd).

Dan denk ik dat andere teams meer veelzijdig zijn. Bv: Black house in brazilie met anderson silva, jose aldo, jacare, nog bros enz.
Verder ook ATT, Greg Jackson, AKA, Cesar Gracie en X-treme Couture.

^This.

marrilia
04-07-2011, 20:04
AKA heeft alleen Cain, Kos,Fitch, Le en Rockhold als bekende namen.

ehmm Swick,Prangley,Southworth,Wilcox,Cormier,Kingsbury ?

mokumnised
05-07-2011, 16:46
Allround is GG zeker 1 van de topteams in de vechtsport, al vind ik wel dat Overeem ( die nu wel hun belangrijkste vechter is) eerst maar eens de SF GP moet winnen voordat je hem echt tot de wereldtop van het MMA kunt rekenen. Hij begrijp zelf trouwens ook dat er mensen zijn die hem in MMA nu nog niet in de top 10 ranken. Wint hij die GP dan behoort hij imo zeker tot de absolute top en ik denk dat hij een grote kanshebber is. Zijn K-1 GP winst is niets op af te dingen behalve dan misschien dat hij in de halve finale tegen een zwaar geblesseerde teamgenoot stond, wat nou eenmaal altijd vragen oproept bij mensen.

Dat heel veel mensen hier GG niet hoog hebben zitten heeft het management aan zichzelf te danken. Ik had als manager allang een stokje gestoken voor het zielige gedrag van een Micha, die zich echt gedraagt als een krijsend bakvisje bij een popconcert. Een zielig geval die ik in de plaats van BB al lang gemuilkorfd had. Het lijkt mij dat je liever positieve reacties krijgt op je bedrijf dan de negativiteit die je hier meestal terecht terugziet.

dirk5
05-07-2011, 17:02
Ik had als manager allang een stokje gestoken voor het zielige gedrag van een Micha, die zich echt gedraagt als een krijsend bakvisje bij een popconcert.
Een zielig geval die ik in de plaats van BB al lang gemuilkorfd had. Het lijkt mij dat je liever positieve reacties krijgt op je bedrijf dan de negativiteit die je hier meestal terecht terugziet.

haha, dan had je de posts van Bas Boon 3/4 jaar geleden eens moeten lezen....

justsomeone
05-07-2011, 17:05
haha, dan had je de posts van Bas Boon 3/4 jaar geleden eens moeten lezen....

haha X2

Micha is qua posten nog niets in vergelijking tot BB

mokumnised
05-07-2011, 17:12
haha, dan had je de posts van Bas Boon 3/4 jaar geleden eens moeten lezen....

Klopt, heb ik ook gelezen en ook op gereageerd toen, is misschien ook wel een beetje veel gevraagd haha. Gezien het feit dat er regelmatig nieuwtjes gepost denk ik dat ze daar toch wel het belang inzien van een forum als deze. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat ze die kneus die ze gewoon kennen niet een beetje remmen, want je kunt toch wel zeggen dat GG er mede door micha er hier niet positief opstaat. Maar het is waarschijnlijk inderdaad wat te veel gevraagd als je naar de posts kijkt van BB in het verleden.

blackadder
05-07-2011, 17:37
Ik begin eigenlijk nu pas een hekel aan ze te krijgen nu hun en Fightgame TV zo fanatiek achter wedstrijd en fanvideos op Youtube aanzitten.

lopez86
05-07-2011, 19:11
GG is zeker een van de betere teams ter wereld. Maar als je het hebt over allround kwaliteit denk ik dat er betere teams zijn: en dan doel ik op verschillende gebieden waarin teams sterk vertegenwoordigd zijn en er trainingspartners zijn.
GG is vooral op striking niveau (zowel in k-1 als mma) erg sterk maar op worstel en bjj niveau hebben ze weinig echte toppers (ik zeg dus niet dat ze niemand hebben maar minder sterk vertegenwoordigd).

Dan denk ik dat andere teams meer veelzijdig zijn. Bv: Black house in brazilie met anderson silva, jose aldo, jacare, nog bros enz.
Verder ook ATT, Greg Jackson, AKA, Cesar Gracie en X-treme Couture.

Dit.