PDA

View Full Version : Haye v Klitschko EXCUSE TIME



DAWK1D
03-07-2011, 09:35
http://www.youtube.com/watch?v=JeubvQKTqsA

Atila
03-07-2011, 10:00
Gewoon ophouden met zeuren en de beste man feliciteren met zijn overwinning. Dat is pas sportief en respectvol gedrag. Als je je teen gebroken hebt, moet je niet vechten, ook niet met plaatselijke verdoving.

DAWK1D
03-07-2011, 10:13
Zag hij eruit als iemand die zijn teen heeft gebroken? Hij bewoog gewoon soepel.. zat zelfs te glimlachen e.d. niet echt de indruk van iemand die met een gebroken teen kampt.. daarbij komt ook nog dat er genoeg vechters zijn die hebben gewonnen met gebroken hand(EN) en tenen. Hele slechte verliezer.

Kemal
03-07-2011, 15:07
idd slechte verliezer...

redjuh
03-07-2011, 15:18
moet zeggen dat ik d'r weinig aan vond. snap niet dat je een hw kampioen in de 2e grootste organisatie hebt van midden 90 kilo's
waar zijn al die grote, slopende negers??? (bedoel het in de meest positieve zin)
nu ga je een gevecht 'over-hypen' van een gespierde Ali G tegen een Oostblok monster van 110kg

SjorsWilms
03-07-2011, 16:02
Hij pleurde wel de hele tijd op zn bek... dus tja...

Dalton
03-07-2011, 22:56
moet zeggen dat ik d'r weinig aan vond. snap niet dat je een hw kampioen in de 2e grootste organisatie hebt van midden 90 kilo's
waar zijn al die grote, slopende negers??? (bedoel het in de meest positieve zin)
nu ga je een gevecht 'over-hypen' van een gespierde Ali G tegen een Oostblok monster van 110kg

Gewicht zegt niet alles, bij Fedor tegen Silva was het verschil groter om over Aerts tegen Schilt maar te zwijgen. Ook maar nooit meer doen dan?

redjuh
03-07-2011, 23:09
jawel maar goed ik had verwacht dat er in boxen meer 'grote' gasten zouden zijn. kijk die haye had ook van die valaev oid gewonnen. en ik denk dat er meer/beter geboxed wordt, wanneer ze in maat dichter bij elkaar zitten. je moet niet vergeten dat ze alleen maar hun handen mogen gebruiken

Great Gambler
04-07-2011, 00:13
Haye is gewoon een flikkertje! Tof doen poep komen praten en dan in de ring als een chicken vechten. Hij had expres een lange baard laten groeien omdat bang was KO te gaan. Dat soort vechters moeten opdonderen!

MJOKKIE
04-07-2011, 01:38
Dipshit David Gaye. Disgrace of a titlefight

Pahlavan
04-07-2011, 19:09
http://www.youtube.com/watch?v=ksJG4Js3rGg

http://www.youtube.com/watch?v=G-o7lEenbik

BB
04-07-2011, 19:52
Haye is gewoon een flikkertje! Tof doen poep komen praten en dan in de ring als een chicken vechten. Hij had expres een lange baard laten groeien omdat bang was KO te gaan. Dat soort vechters moeten opdonderen!

Leg eens uit van die baard?

Great Gambler
04-07-2011, 20:19
zo'n baard heeft demping. Hij is gewoon gay...

Pahlavan
04-07-2011, 20:30
zo'n baard heeft demping. Hij is gewoon gay...

mijn sarcasme detector werkt momenteel niet zo goed... maar ik hoop dat je dat over demping van zijn baard als grapje bedoelt... :lol:

Great Gambler
04-07-2011, 20:42
Hij is gewoon een geitenneuker! Hij praat alleen maar poep... Jammer dat klitschko niet zijn hoofd eraf heeft geslaan.

mocro9
05-07-2011, 23:44
Voor David Haye kwam deze wedstrijd veel te vroeg denk ik, je kan niet even een paar kilo's bijkomen en tegen Wladimir Klitschko, die al jaren ervaring heeft als zwaargewicht, vechten. Haye heeft een paar wedstrijden gehad maar als je het realistisch bekijkt zijn het geen echte top tegenstanders, John Ruiz is veel te oud en Audley Harrison is nooit een echte top bokser geweest. Ik had David Haye liever eerst tegen Odlanier Solis of Tomasz Adamek gezien. Voor Solis was zijn gevecht tegen Vitali wel jammer maar ja, dat kan iedereen overkomen. Tomasz Adamek wordt overigens vaak diegene genoemd die de Klitschko's kan uitschakelen maar dat wil ik nog wel eens zien. Ondanks dat ik een grote Haye fan ben ben ik van mening dat Haye zijn kans heeft gekregen en dat hij niet diegene is die de Klitschko's kan verslaan.