PDA

View Full Version : SPOILER - UFC 132 - Tito vs Bader



The_Rock
03-07-2011, 13:01
Eerlijk, ik had dit niet verwacht. Maar ik was zo blij om Tito te zien winnen. Ik heb maanden lang niet zo gereageerd als vandaag. Dit doet me denken aan de tijd toen Tito nog domineerde.

Tito's nieuwe entrance voor zijn volgende gevecht:
http://www.youtube.com/watch?v=66QcIlblI1U

el bastardo
03-07-2011, 13:03
Ik heb niks met Tito en denk dat hij van de 10 keer er 9 verliest van Bader. Toch een mooie overwinning.

Yogi1
03-07-2011, 13:11
Ik vond het super dat Tito gewonnen heeft. Hij zag er ook scherp uit vond ik. Ben benieuwd wie zijn volgende tegenstander word.

marcelt
03-07-2011, 13:14
IK vind Tito een eikel ,dus zie hem liever verliezen, maar het was een mooie overwinning.

basblue
03-07-2011, 13:28
Tja, ik dacht echt dat Tito geen kans had tegen Bader....

Die stoot was volgens mij meer geluk dan wijsheid. Feit is wel dat hij zijn kans pakte en een mooie guillotine aanzette. Reps voor Tito.

Yogi1
03-07-2011, 13:51
http://www.youtube.com/watch?v=eLr18U4RyAo

Leventdepevent
03-07-2011, 14:26
reps voor zn opkomst nummer verder vind ik t maar een rukker

marcelt
03-07-2011, 15:07
Ik vond hem in het in het begin eindelijk een keer normaal maar dan zegt ie weer boksen heeft Ali en de UFC heeft Tito Ortiz. Mag ik een teiltje!

Asura
03-07-2011, 15:27
GOAT!

redjuh
03-07-2011, 16:11
ben blij voor hem en voor de oldskool.

heb (al zeg ik het zelf) een heel aardig ideetje voor zijn volgende match.... Vladimir (the janitor) Matyushenko

Shikoku
03-07-2011, 17:10
ben blij voor hem en voor de oldskool.

heb (al zeg ik het zelf) een heel aardig ideetje voor zijn volgende match.... Vladimir (the janitor) Matyushenko

Die heeft hij toch al eens 5 rondes lang op zijn rug gelegd? Ik zie liever een Griffin III of misschien de winnaar van Nog/Franklin.

redjuh
03-07-2011, 19:58
echt niet tegen griffin. vind griffin stom. doe anders maar tegen rampage als die van jones verliest

Petrosyan188
03-07-2011, 20:37
echt niet tegen griffin. vind griffin stom. doe anders maar tegen rampage als die van jones verliest

rampage vs tito??? dat kan toch niet...

redjuh
03-07-2011, 20:39
toch lachen

Mule-Kick
04-07-2011, 12:15
Impressive overwinning van Tito inderdaad maar echt veel heeft hij in korte tijd niet kunnen laten zien natuurlijk.
Als ie volgende partij nog eens wint van een topper geloof ik in een wederopstanding, nu is het daar nog te vroeg voor

Briant
04-07-2011, 13:24
Ik vind Griffin vet, die kerel blijft altijd vechten.

Voor Tito vind ik dit een goede overwinning was best blij voor hem. Hij is natuurlijk de bad boy, maar hij speelt dat wel erg goed vind ik. Niet op de Koscheck manier, maar op de juiste manier imo.

Briant
04-07-2011, 13:24
Oh en met TUF was hij een echt goede coach.

justsomeone
04-07-2011, 14:44
Best wel jammer, dat ik CroCop, Fedor, Wanderlei en dat soort helden alleen nog zie verliezen, en titus ortiz wint :s

GilbertYvelFan24
04-07-2011, 16:19
Ik vond hem in het in het begin eindelijk een keer normaal maar dan zegt ie weer boksen heeft Ali en de UFC heeft Tito Ortiz. Mag ik een teiltje!

Whahaha vind het juist wel grappig. Ali boxing, Hulk Hogan WWE & Ortiz UFC. Mensen moeten hem niet zo serieus nemen, vond het wel grappig ik denk hijzelf ook.

The Bulldog
04-07-2011, 16:39
won mooi....

Yogi1
04-07-2011, 17:43
Pro's comment on Ortiz victory over Bader!

Shane Carwin:
“Old guys are awesome… Pretty dominant performance. Bader has only been dominated like that by Mr. Jones. Says a lot about the win.”

...Michael Bisping:
"I didn't see the fight. I missed it. Fantastic though. Good for him. Tito always has a chance in every fight. I'm not surprised he won by submission."

Diego Sanchez:
"I bet $100 on him. I'm not a big time gambler but I saw him when I walked in. We talked. He had that focus and I knew if he was going to lose that fight it was either he was on his way out the door or he was out the door. So, I knew he was going to win it."

Phil Davis:
"He needed it. It was awesome. I loved it. I like Bader, never good to see him lose. Solid win for Tito."

Jay Hieron:
"I always root for the older guy, you know what I mean? The underdog. Good for him. You train hard and good things happen. People are always saying you're washed up and your career is over, for him to go out and prove those people wrong -- God bless him."

Mark Munoz:
"Dude, I stood up and started screaming. I've been pulling for Tito for a long time. When his back is against the wall he fights his best. He's a born fighter. He's the one who held the UFC on his shoulders for a long time. He deserves it."

Shawn Tompkins:
"It's awesome, man. Tito is a big reason a lot of us got in the sport. He came out aggressive and didn't question himself. Tito moments for me will always be of back in the day, but I'm real happy for him."

Anthony Pettis:
"It was awesome. It was like old days, being back at home in high school watching the UFC for the first time. I didn't count him out. I think Tito on any given day is dangerous, it just depends on which Tito shows up. He doesn't want to lose his job and he did what he had to do."

Marchant
04-07-2011, 19:20
Held!!!!!!

Marchant
04-07-2011, 19:24
Tito's nieuwe entrance voor zijn volgende gevecht:
http://www.youtube.com/watch?v=66QcIlblI1U
Held!!!!!!

het entrance nummer wat je opgeeft gebruikten "the Undertaker" nog geen 3 maanden geleden geloof ik.......




voor de rest ,
Tito = Held

wrestler_nl
05-07-2011, 15:37
Ik vind Tito Ortiz erg irritant maar het was een goede overwinning voor hem. Wel VET dart we weer de ''gravedigger'' hebben gezien van Ortiz dat was ook al een tijdje geleden. Zet hem tegen Brandon Vera next , lijkt me een leuke match up.

redjuh
05-07-2011, 15:54
Ik vind Griffin vet, die kerel blijft altijd vechten.


ehm andersson

Briant
05-07-2011, 17:43
ehm andersson

Toen gingdie ko, omdat de stand up van anderson lichtjaren vooruit was. Maar hij ging niet laf vechten (griffin). En ja bij Ko dan is het klaar he.