PDA

View Full Version : Stefan Struve???



justsomeone
03-07-2011, 18:37
Wanneer komt deze krijger weer in actie?
Volgens mij is hij in de UFC nu 8-3.
Wie zou zijn eventuele volgende tegenstander kunnen zijn?
Einemo?

The Company
03-07-2011, 18:42
Ik hoop Patt Bary en hij is 5-3 in de UFC.

justsomeone
03-07-2011, 18:55
klopt ja 5-3

redjuh
03-07-2011, 18:59
als ie tegen barry moet zal dat wel een loser gets cut gevecht worden

justsomeone
03-07-2011, 19:01
is stefan misschien iets te vroeg naar de ufc gegaan?

yuko
03-07-2011, 19:05
is stefan misschien iets te vroeg naar de ufc gegaan?

nee, hij vecht gewoon zonder intelligentie. Als hij wat slimmer gaat vechten kan hij makkelijk mee met de subtop en in de toekomst waarschijnlijk wel de absolute top. Wanneer hij zo dom blijft vechten als nu en van die gare losse knieën blijft maken zal hij het niet gaan maken vrees ik.

justsomeone
03-07-2011, 19:09
nee, hij vecht gewoon zonder intelligentie. Als hij wat slimmer gaat vechten kan hij makkelijk mee met de subtop en in de toekomst waarschijnlijk wel de absolute top. Wanneer hij zo dom blijft vechten als nu en van die gare losse knieën blijft maken zal hij het niet gaan maken vrees ik.

Ligt dat aan de jonge talentvolle vechter of aan het team er omheen?
Zou hij beter gaan presteren bij een andere gym denk je?

lopez86
03-07-2011, 19:18
nee, hij vecht gewoon zonder intelligentie. Als hij wat slimmer gaat vechten kan hij makkelijk mee met de subtop en in de toekomst waarschijnlijk wel de absolute top. Wanneer hij zo dom blijft vechten als nu en van die gare losse knieën blijft maken zal hij het niet gaan maken vrees ik.

Te vroeg dus.
Slim vechten had hij moeten leren voordat hij zich ging meten in de grootste organisatie.


Ligt dat aan de jonge talentvolle vechter of aan het team er omheen?
Zou hij beter gaan presteren bij een andere gym denk je?

Zeker weten.
Maargoed dat mag niet gezegd worden natuurlijk.

yuko
03-07-2011, 19:33
Ligt dat aan de jonge talentvolle vechter of aan het team er omheen?
Zou hij beter gaan presteren bij een andere gym denk je?

Aan allebei. Stefan zal nooit een echt slimme vechter worden denk ik maar het valt wel te trainen. Dus ja ik denk dat er betere trainers zijn voor hem.....


@Lopez. Dat moet je zo vroeg mogelijk leren ja, maar je moet wel je kansen grijpen anders kan je wachten totdat je een ons weegt

redjuh
03-07-2011, 19:39
Ligt dat aan de jonge talentvolle vechter of aan het team er omheen?
Zou hij beter gaan presteren bij een andere gym denk je?

nee. wel als ie beter naar zijn hoek luistert

Petrosyan188
03-07-2011, 19:41
als die bij greg jackson zou trainen wordt het denk ik binnen no-time een wereldtopper(ook al heb ik trouwens een gruwelijke hekel aan die gym)

redjuh
03-07-2011, 19:53
niks ten nadele van Stefan, maar waar ie traint maakt nu echt niet uit. als ie nou es niet van die filmpies maakt en tegen een veel mindere tegenstander vecht zoals hij dat zou moeten en kan... van die domme grappenmaker technieken doet ie maar op de training. Hij had rustig zijn afstand moeten zoeken en aan het werk gaan. hij had hem staand met normale technieken makkelijk kunnen pakken. als het hem te lang had geduurd na 2 ronden, had ie hem ook op de grond kunnen leggen en submitten.

Met zijn training heeft het niet te maken, maar met zijn eigen acties. en ik denk dat Bob hem dat veel beter duidelijk kan maken dan Greg Jackson.

El Bambino
03-07-2011, 20:36
Of wellicht kunnen wij moeilijk accepteren dat deze jongen gewoon talente en potentie te kort kom, omdat ie een Nederlander is proberen we excuses te zoeken. Deze jongen is niet goed genoeg zo simpel al wat!

basblue
03-07-2011, 20:39
Of wellicht kunnen wij moeilijk accepteren dat deze jongen gewoon talente en potentie te kort kom, omdat ie een Nederlander is proberen we excuses te zoeken. Deze jongen is niet goed genoeg zo simpel al wat!


NOG niet goed genoeg....

Shikoku
03-07-2011, 20:50
Nieuwe tegenstander is gewoon nog niet bekend,

Struve moet zijn reach beter leren gebruiken en dan is zijn probleem al opgelost. Hij moet zijn lengte gebruiken om anderen tegen te werken, niet zichzelf. Dan is hij al een heel eind. En lag hij ook niet op zijn snuffert tegen elke goeie striker die hij vecht.

Devilprince
03-07-2011, 21:21
Of wellicht kunnen wij moeilijk accepteren dat deze jongen gewoon talente en potentie te kort kom, omdat ie een Nederlander is proberen we excuses te zoeken. Deze jongen is niet goed genoeg zo simpel al wat!

x2

Budokan
03-07-2011, 22:22
Train waar betere vechters dan jijzelf trainen, en je groeit naar dat niveau. Blijf je waar je de beste bent, dan maak je geen progressie. Stefan heeft een aantal maal stinkmazzel gehad met een knockout terwijl hij eigenlijk zwaar aan het verliezen was. Ik zou toch eens bij GG gaan kijken, dan leert hij wel blocken tegen Sem en AO. Op de grond hoeft hij zich niet snel zorgen te maken. Gelukkig is hij nog jong maar mag niet nog een paar keer verliezen. Je Zoveel kansen krijg je niet

justsomeone
03-07-2011, 22:56
Ik denk idd dat het misschien wel goed voor hem zou zijn om op woensdag even te gaan kijken in Breda :D

Mauro
03-07-2011, 23:53
Train waar betere vechters dan jijzelf trainen, en je groeit naar dat niveau. Blijf je waar je de beste bent, dan maak je geen progressie. Stefan heeft een aantal maal stinkmazzel gehad met een knockout terwijl hij eigenlijk zwaar aan het verliezen was. Ik zou toch eens bij GG gaan kijken, dan leert hij wel blocken tegen Sem en AO. Op de grond hoeft hij zich niet snel zorgen te maken. Gelukkig is hij nog jong maar mag niet nog een paar keer verliezen. Je Zoveel kansen krijg je niet
Goeie !
X 2

The Bulldog
04-07-2011, 02:12
Laat deze vechter lekker met zijn trainer doorgaan....en samen antwoorden voor de toekomst zoeken...

hij isjong .volopin ontwikkeling ..

maar moet wel beter zijn lengte gebruiken....en hoek gaf alle partijen goeie aanwijzingen voor zover ik meekreeg ...dus dan ligt het aan uitvoerem.....en ervaring op dit nivo opbouwen.....dat houdt ook in...leren omgaan met alle nevenzaken....

gaat echt wel goed komen...

redjuh
04-07-2011, 02:42
maar moet wel beter zijn lengte gebruiken....en hoek gaf alle partijen goeie aanwijzingen voor zover ik meekreeg ...dus dan ligt het aan uitvoerem.....en ervaring op dit nivo opbouwen.....dat houdt ook in...leren omgaan met alle nevenzaken....

gaat echt wel goed komen...

dit dus

Vince
04-07-2011, 02:55
Laat deze vechter lekker met zijn trainer doorgaan....en samen antwoorden voor de toekomst zoeken...

hij isjong .volopin ontwikkeling ..

maar moet wel beter zijn lengte gebruiken....en hoek gaf alle partijen goeie aanwijzingen voor zover ik meekreeg ...dus dan ligt het aan uitvoerem.....en ervaring op dit nivo opbouwen.....dat houdt ook in...leren omgaan met alle nevenzaken....

gaat echt wel goed komen...

Als je tijdens je gevecht nog steeds afhankelijk bent naar het luisteren naar je corner en dit niet lukt kan dit liggen dit aan 2 factoren.
1. je bent dom bezig en stapt onnodig af van het gameplan.
2. het gameplan is nooit duidelijk geweest. (of nooit goed genoeg uitgewerkt)

Als je onder contract sta bij ufc is het zoeken naar antwoorden belachelijk, je hoort dan geen fundamentele dingen meer te leren (iets wat bij struve zijn striking wel het geval is)

redjuh
04-07-2011, 03:10
duidelijk dat jij niet vanuit enige ervaring spreekt

Budokan
04-07-2011, 10:25
Als je tijdens je gevecht nog steeds afhankelijk bent naar het luisteren naar je corner en dit niet lukt kan dit liggen dit aan 2 factoren.
1. je bent dom bezig en stapt onnodig af van het gameplan.
2. het gameplan is nooit duidelijk geweest. (of nooit goed genoeg uitgewerkt)

Als je onder contract sta bij ufc is het zoeken naar antwoorden belachelijk, je hoort dan geen fundamentele dingen meer te leren (iets wat bij struve zijn striking wel het geval is)

volledig mee eens, redjuh welke ervaring heb jij in de UFC?

TOON
04-07-2011, 12:55
Als je tijdens je gevecht nog steeds afhankelijk bent naar het luisteren naar je corner en dit niet lukt kan dit liggen dit aan 2 factoren.
1. je bent dom bezig en stapt onnodig af van het gameplan.
2. het gameplan is nooit duidelijk geweest. (of nooit goed genoeg uitgewerkt)

Als je onder contract sta bij ufc is het zoeken naar antwoorden belachelijk, je hoort dan geen fundamentele dingen meer te leren (iets wat bij struve zijn striking wel het geval is)

aaaah dus de hoek is totaal overbodig? alleen nuttig om tussen de rondes het zweet af te vegen en het water aan te geven??

Khanom Thom
04-07-2011, 13:38
Train waar betere vechters dan jijzelf trainen, en je groeit naar dat niveau. Blijf je waar je de beste bent, dan maak je geen progressie. Stefan heeft een aantal maal stinkmazzel gehad met een knockout terwijl hij eigenlijk zwaar aan het verliezen was. Ik zou toch eens bij GG gaan kijken, dan leert hij wel blocken tegen Sem en AO. Op de grond hoeft hij zich niet snel zorgen te maken. Gelukkig is hij nog jong maar mag niet nog een paar keer verliezen. Je Zoveel kansen krijg je niet

Helemaal mee eens, laat hem af en toe meetrainen met GG. Team Schreieber en GG liggen (nog) niet in elkaars vaarwater, dus waarom niet... Nederland is klein. Willen we ook doorgroeien in het MMA dan zullen we moeten samenwerken...

Asura
04-07-2011, 13:39
Mee eens Thom.

justsomeone
04-07-2011, 13:43
Zouden Bob en Stefan hier meelezen?

dirk5
04-07-2011, 13:55
Je word bij elke gym ko geslagen als je een gesprongen knie maakt met je handen langs je heupen....

En ik ga er niet van uit dat Bob hem dit zo geleerd heeft.

Durfal
04-07-2011, 16:02
Stefan traint zeer regelmatig mee met/bij kamakura den haag met ghita en bouzidi dat stefan zn dekking verwaarloosd weet ie drommels goed,geeft ie zelf ook grif toe dat zn handen vaak te laag zitten.
En nee dat heeft bob m nooit zo geleerd,maar in de hitte van de strijd vervalt stefan vaak in zn oude fouten helaas.............
Stefan heeft ook meegetraind bij thom harinck met al de zwaargewicht kanonnen daar dus nee het ligt niet aan zn hoek of gym.....................

Vince
04-07-2011, 16:07
aaaah dus de hoek is totaal overbodig? alleen nuttig om tussen de rondes het zweet af te vegen en het water aan te geven??
Ok mijn excuzes zie nu dat ik het niet helemaal heb gezegd zoals ik het had bedoeld (tijdstip van posten zegt wss genoeg)
Wat ik vooral wilde zeggen is dat het bij de verloren partijen niet aan de hoek ligt.
Ik denk dat het voor Stefan een paar jaar te vroeg is om op dit niveau te staan.
Hij heeft talent en hart genoeg dus ik ga ervan uit dat het wel verbeterd.

mokumnised
04-07-2011, 16:28
Tijdens zijn laatste partij viel het me heel erg op dat Stefan heel slecht tot eigenlijk helemaal niet naar zijn hoek luisterde. Bob Schreiber vroeg om lowkicks en daar lagen ook zeker mogelijkheden. Niet 1 keer volgde hij de aanwijzingen op, dan ben je als hoek machteloos. Ik zie Stefan geen potten breken tegen de topdogs in deze divisie. Het is allemaal veel te eenzijdig wat hij doet, heel voorspelbaar. Ik denk dat hij bij de volgende loss gecut wordt.

Mule-Kick
04-07-2011, 16:37
Ik denk dat hij bij de volgende loss gecut wordt.

Mwah dat valt wel mee denk ik. Win or Lose zijn gevechten zijn wel altijd spectaculair. Dana mag hem ook wel geloof ik. Heeft ook al een aantal bonussen gehad voor onder ander ko/sub of the night. Bovendien heeft hij nog altijd een 5-3 record in de UFC wat niet zo slecht is voor een opkomend talent. Trouwens zo diep is de HW divisie van UFC niet (tenminste voorlopig nog niet, als straks de guys van strikeforce overkomen wordt het een ander verhaal)

mokumnised
05-07-2011, 00:59
Mwah dat valt wel mee denk ik. Win or Lose zijn gevechten zijn wel altijd spectaculair. Dana mag hem ook wel geloof ik. Heeft ook al een aantal bonussen gehad voor onder ander ko/sub of the night. Bovendien heeft hij nog altijd een 5-3 record in de UFC wat niet zo slecht is voor een opkomend talent. Trouwens zo diep is de HW divisie van UFC niet (tenminste voorlopig nog niet, als straks de guys van strikeforce overkomen wordt het een ander verhaal)

Denk dat het niet veel uitmaakt of Dana je mag, kijk maar wat er nu gebeurt met Wanderlei Silva. Een grote naam die ook nog zorgt voor goede kijkcijfers, die wordt nu ook gecut. Als hij niet beter naar zijn hoek gaat luisteren dan geef ik hem weinig kans. Tegen die zware beukers zie ik het niet gebeuren en als er straks topvechters uit Strikeforce overkomen zie ik zijn kansen eerder slinken dan groeien. Dat is echt niet alleen gebaseerd op die laatste partij. ik vind hem tot nu toe nog niet overtuigen, ik hoop dat hij me gaat verrassen, dat wel.

Asura
05-07-2011, 02:18
Hij moet een break van 2 jaar nemen van MMA, keihard trainen en als een andere Struve terugkomen. Anders word et hem niet. Mijn mening uiteraard.

El Bambino
05-07-2011, 08:07
De oranjebrillen zijn uit de kast gehaald en opgezet.
Struve is gewoon niet goed genoeg voor de UFC. Wellicht moet ie naar Strikeforce gaan, heeft ie minder tegenstand!

YoMarK
05-07-2011, 09:08
De oranjebrillen zijn uit de kast gehaald en opgezet.
Struve is gewoon niet goed genoeg voor de UFC. Wellicht moet ie naar Strikeforce gaan, heeft ie minder tegenstand!
3x nee!

Struve moet vooruitgang boeken, en vooral wat slimmer vechten. Feiten zijn:
+ Hij moeilijk te submitten
+ Hij geeft nooit op
+ Z'n conditie is prima
+ Hij begint meer en meer power te hebben
- Is met vlagen ongecontroleerd en lomp
- Als hij vol op z'n kin word geslagen gaat hij KO

Die laatste twee punten hebben uiteraard met elkaar te maken, als hij ervoor zorgt dat hij wat gecontroleerder vecht, dan komt het goed. Zeker als hij zich allround verbeterd.

lopez86
05-07-2011, 09:54
Feit is dat Struve een groter probleem heeft dan hier genoemd wordt, zijn basis is gewoon niet goed genoeg en dat is aan Bob te verwijten en niet aan hem.
Als je MMA ontleed en elk onderdeel apart bekijkt (bjj, worstelen, en kickboksen) dan kom je tot de volgende conclusie:

- Stefan legt het af tegen een BJJér op de grond (guard open, prima maar dan moet je gvd wel polsen controleren!!!)
- Hij legt het helemaal af tegen een worstelaar
- En ook tegen een kickbokser

Harde kritiek, ik zal wel weer de wind van voren krijgen.
Dit is er over alle jaren zo ingeslopen, en als men videos kijkt van een vechter ga je niet opzoeken naar fouten maar verkeerde gewoontes.
En deze heeft Stefan er gewoon teveel, het is heel moeilijk om iemand z'n basis te veranderen als dat er al +/- 30 pro partijen inzit.
Een losse knie in het mma?!?!!?!? ik bedoel KOMOP man, dat doe je gewoon niet!!!
Stefan heeft het tot de UFC gewoon heel goed gedaan en kan echt wel mee op dit niveau, maar hij moet gewoon van trainers wisselen!!
En als Bob en Irma om hem geven als persoon dan gunnen ze hem dit, en Stefan zelf nadenkt komt hij tot de conclusie dat hij geen andere keus heeft.
De manier van trainen in Amerika is gewoon veel geraffineerder dan je in NL ooit kan krijgen.
Het enige wat je in NL kan krijgen is een goeie basis kickboksen, maar dan moet je als trainer wel weten hoe de switch naar mma gemaakt moet worden en dat heb ik bij Stefan in de verste verte nog niet gezien.

Stefan Struve kan met de juiste mensen en training echt wel potten breken in de UFC.

Briant
05-07-2011, 10:03
Martijn de Jong heeft toch een goed MMA kamp dacht ik zo.

superfreak
05-07-2011, 10:06
Als trainer heb je het zwaar dat wordt hier maar weer eens bewezen. Nu allemaal Bob afvallen omdat Steven een knietje eruit gooit met z'n handen op z'n heupen is lekker makkelijk. Vervolgens allemaal roepen dat hij naar Golden Glory moet.. Zouden ze Overeem daar ook hebben geleerd om Werdum z'n stoten terug te koppen... Sem heeft pas leren blokken toen hij elders ging leren boksen. Stefan heeft ook zelfde probleem als Sem. Probleem wat veel lange jongens hebben. Als je druk gaat zetten met stoten, gooien ze hun hoofd naar achteren en steken hun handen uit. Dan is je kin snel gevonden.

Stefan is naar mijn mening ook te veel bezig met spectaculair vechten en zoeken naar KO of sub of the night. Ik snap dat er druk is anders sta je snel op straat maar zo neem je ook weer te veel risico.

YoMarK
05-07-2011, 10:45
Volgens mij traint Stefan ook regelmatig met vechters van "buiten de deur", b.v. met Daniel Ghita voor z'n striking en met Remco Pardoel voor z'n grappling/BJJ.

Stefan heeft het tot de UFC gewoon heel goed gedaan en kan echt wel mee op dit niveau, maar hij moet gewoon van trainers wisselen!!
En als Bob en Irma om hem geven als persoon dan gunnen ze hem dit, en Stefan zelf nadenkt komt hij tot de conclusie dat hij geen andere keus heeft.
Dus met bovenstaande ben ik het niet eens. Bob en Irma snappen echt wel dat trainingen met andere vechters noodzakelijk zijn.

makavelli
05-07-2011, 11:03
Hij traint idd met pardoel, githa, regelmatig met het team van mousasi, hij traint in zijn voorbereiding ook bij de gym van Hardonk in Amerika. Daar krijgt hij les van Henry Akins, een goede bjj blackbelt onder rickson gracie. Verder traint hij daar ook met wat andere toppers zo als vladmir matchusenko.
Argument dat bob en irma hem ergens anders moeten laten trainen slaat dus nergens op.

mokumnised
05-07-2011, 14:59
Ik denk niet dat het aan zijn trainers of aan zijn trainingspartners ligt. Als je zo slecht naar je hoek luistert zoals Stefan dat met name in zijn laatste partij deed, dan maakt het niets uit waar je traint of met wie. Ik hoop echt dat ik ongelijk krijg, maar ik zie het niet gebeuren. Zie hem niet winnen van Velasquez, Carwin, Mir, Dos Santos en als daar straks nog Overeem, Werdum, Silva en anderen bijkomen, zie ik het niet zo positief in voor hem. Er zitten in alle opzichten teveel gaten in bij hem en als je dan ook nog eens slecht luistert, dan wordt het helemaal een lastig verhaal.

justsomeone
05-07-2011, 15:12
Zouden ze Overeem daar ook hebben geleerd om Werdum z'n stoten terug te koppen...

Die stoten van werdum kon hij makkelijk hebben.
Wat je Martijn hoorde roepen tijdens de match deed Alistair ook.

Lumpinigym
05-07-2011, 15:17
Stefan heeft het met Bob en Irma naar de UFC gered en met hun gaat hij doorgroeien naar de top! ik vind het goed dat hij zijn trainers trouw blijft en niet de hoer gaat uithangen en naar een andere gym gaat.

er lopen hier een hoop mensen rond die wel ff de passende oplossing hebben maar hoeveel vechters hebben jullie eigenlijk naar de UFC gebracht???

laat team schreiber en Stefan gewoon doen waar ze goed in zijn en dan komt het vanzelf wel goed. hun weten echt wel waar aan gewerkt moet worden.

Greetz,

Stephan

justsomeone
05-07-2011, 15:19
Stefan heeft het met Bob en Irma naar de UFC gered en met hun gaat hij doorgroeien naar de top! ik vind het goed dat hij zijn trainers trouw blijft en niet de hoer gaat uithangen en naar een andere gym gaat.

er lopen hier een hoop mensen rond die wel ff de passende oplossing hebben maar hoeveel vechters hebben jullie eigenlijk naar de UFC gebracht???

laat team schreiber en Stefan gewoon doen waar ze goed in zijn en dan komt het vanzelf wel goed. hun weten echt wel waar aan gewerkt moet worden.

Greetz,

Stephan

Ik ben enorm fan van Stefan Struve, maar hij heeft een aantal keer flink geluk gehad, anders was hij nu al gecut.
Ik heb in zijn laatste gevechten nou niet echt progressie gezien, dus waar zijn ze aan het werk?

Chane
05-07-2011, 15:23
Hopelijk wordt zn standup wat beter. Hij zou meer naar Schilt moeten kijken... die weet perfect zn lengte te gebruiken.

Verder vind ik m top! Die gozer is echt bikkel.

761217186
05-07-2011, 22:51
Wat lees ik toch weer veel onzin. Maar goed, iedereen mag gelukkig zijn mening geven. Stefan kan prima meekomen met het grondgevecht in de UFC, hij heeft bewezen dat hij zich kan redden tegen BJJers. zelfs gewonnen van blackbelt(s) in voorgaande partijen. Hij heeft nog veel te leren (hier is hij zich ook van bewust). Ook moet hij zijn draai nog gaan vinden binnen de UFC. Veel winst is er te halen in het worstelen en het staande werk. Maar ik ben er van overtuigd dat hij het gaat redden als hij zich gaat ontwikkelen op zijn zwakkere punten. Beter worden is fouten maken en er van leren. ( ook als je 2x een zelfde soort fout maakt heb je het niet gelijk afgedaan) maar wij "Nederlanders" zijn meesters in het diskwalificeren ipv motiveren!

761217186
05-07-2011, 22:59
Bericht via twitter:

Stefan zou je een keer willen reageren op de topic over jou als vechter in de UFC?

Reactie van Stefan:
"@Valkje02 heb het op het moment enorm druk maar kan binnenkort wel keer tijd maken voor een interview met mf zodat iedereen kan vragen wat ze willen"

Kemal
05-07-2011, 23:00
Bericht via twitter:

Stefan zou je een keer willen reageren op de topic over jou als vechter in de UFC?

Reactie van Stefan:
@Valkje02 heb het op het moment enorm druk maar kan binnenkort wel keer tijd maken voor interview met mf zodat iedereen vragen wat ze willen

kijk dat is top! :thup:

761217186
05-07-2011, 23:24
Nog 2 reacties van Stefan: "@Valkje02 had het topic al gezien en wilde al een goede reactie plaatsen maar heb nu egt ff geen tijd om iets goed te onderbouwen.. Thanks"

"@Valkje02 top dankjewel gaan we dat binnenkort ff doen, kunnen we alles ff doorpraten en kunnen alle "coaches" hun mening ff geven haha"

Wat een geweldige gozer.. Gewoon een nuchtere Nederlander.. dus mensen, bedenk maar vast goede vragen.. En verwacht niet gelijk een reactie.

justsomeone
06-07-2011, 03:00
Zo, dus mijn topic heeft ervoor gezorgd dat meneer Struve himself een interview geeft aan Mixfight.
Das wel een Mixfight t shirtje waard of niet :D

yuko
06-07-2011, 08:44
Zo, dus mijn topic heeft ervoor gezorgd dat meneer Struve himself een interview geeft aan Mixfight.
Das wel een Mixfight t shirtje waard of niet :D

Nee, je maakt wel kans op een vuistenbroodje, geleverd door bakkerij Bob.

Hans Vos
06-07-2011, 08:52
gewoon lekker bij bob blijven en groeien , stefan is hartstikke jong en komt er wel . dat negatieve gezeik altijd als iemand een keer verliest . winnen en verliezen hoort bij de sport . hij moet gewoon de wedstirjd een paar keer terug kijken en er van leren . that,s all . het meteen weg lullen bij bob door een stel wannebees slaat nergens op . gr hans

YoMarK
06-07-2011, 09:21
gewoon lekker bij bob blijven en groeien , stefan is hartstikke jong en komt er wel . dat negatieve gezeik altijd als iemand een keer verliest . winnen en verliezen hoort bij de sport . hij moet gewoon de wedstirjd een paar keer terug kijken en er van leren . that,s all . het meteen weg lullen bij bob door een stel wannebees slaat nergens op . gr hans
x2!

remco pardoel
06-07-2011, 11:58
X3
Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

Ik snap een ding niet.
Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.

The Company
06-07-2011, 12:09
X3
Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

Ik snap een ding niet.
Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.

Dit heeft er toch weinig mee te maken? Ik heb 0.0 talent ik kijk gewoon graag naar MMA en ik zie de Nederlanders graag winnen. Ik denk dat iedereen het vooral erg jammer vond dat Stefan had verloren terwijl hij net aan zo'n goede run bezig was in de UFC. De UFC mag blij zijn met vechters als Stefan maar ik denk niet dat het altijd goed voor hem zelf is dat hij zo spectaculair vecht.

yuko
06-07-2011, 13:18
X3
Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

Ik snap een ding niet.
Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.

Ik ga er maar voor het gemak vanuit dat jij jezelf geen mening vormt over andere zaken zoals andere sporten, politiek, wetenschap en muziek.

wrestler_nl
06-07-2011, 13:28
X3
Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

Ik snap een ding niet.
Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.

Slaat natuurlijk nergens meer over. Dus omdat persoon x wel mma vecht/traint & persoon y geen mma traint/vecht mag alleen persoon x z'n mening geven over de sport. Ik hoop dat Stefan Struve van z'n fouten zal leren en als een betere vechter terug komt.

dirk5
06-07-2011, 13:33
Ja daar sla je de plank toch behoorlijk mis Remco...

Iedereen heeft het recht een mening te vormen en hier te verkondigen, of Stefan daar iets aan heeft of mee doet dat is helemaal aan hem.

Er word hem volgensmij niks opgedrongen.

justsomeone
06-07-2011, 14:35
X3
Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

Ik snap een ding niet.
Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.

ben het over het algemeen eens met jouw posts, maar met deze zeerzeker niet

Briant
06-07-2011, 14:58
Iedereen mag zijn mening geven, maar welke meningen nu wel of niet waardevol zijn hangt zeker wel samen met zijn ervaring in MMA.

yuko
06-07-2011, 16:44
Iedereen mag zijn mening geven, maar welke meningen nu wel of niet waardevol zijn hangt zeker wel samen met zijn ervaring in MMA.

Dat bepaalde mensen (zoals Remco) meer ervaring hebben met MMA en dat er daarom over het algemeen meer waarde wordt gehecht aan de mening van zulk soort mensen omtrent dit onderwerpen staat buiten kijf. Het gaat erom dat hij zegt dat we eerst maar eens wat moeten presteren voordat we onze mening geven en dat onze mening er in deze dus niet toe doet.

Ik weet niet niet of Remco het daadwerkelijk zo bedoelde maar zo komt het wel over.

mama
06-07-2011, 16:56
Ik sprak Stefan gister nog ff. Het gaat lekker met hem. En wat hij al aangaf hij heeft het nu ff druk met andere dingen.
Hij hoopt in Sept. (toch Stefan) de kooi weer in te gaan

kooivechter
06-07-2011, 17:43
is idd weer typisch nederlands. Hij verliest een partij en nu gaat men zegen dat het te vroeg kwam, niet genoeg talent heeft,hij is er nog niet klaar voor naar een andere trainer moet en dat soor flauwekul. Die kerel staat 5-3 een goede record voor iemand van 23 en draait al een lange tijd mee in de ufc en weet zich goed staande te houden kennelijk. Het is een intelligente kerel die helemaal leeft voor zijn sport en die hard bezig gaat om aan zijn gebreken in zijn vechtstijl te werken. Hij is een van de grootste talenten in het zwaargewicht die NL heeft. Als hij verstandiger gaat vechten kan hij prima mee met (sub)toppers in de ufc zoals Mir, Congo, Nelson, Carwin, Noguiera

justsomeone
06-07-2011, 17:48
is idd weer typisch nederlands. Hij verliest een partij en nu gaat men zegen dat het te vroeg kwam, niet genoeg talent heeft,hij is er nog niet klaar voor naar een andere trainer moet en dat soor flauwekul. Die kerel staat 5-3 een goede record voor iemand van 23 en draait al een lange tijd mee in de ufc en weet zich goed staande te houden kennelijk. Het is een intelligente kerel die helemaal leeft voor zijn sport en die hard bezig gaat om aan zijn gebreken in zijn vechtstijl te werken. Hij is een van de grootste talenten in het zwaargewicht die NL heeft. Als hij verstandiger gaat vechten kan hij prima mee met (sub)toppers in de ufc zoals Mir, Congo, Nelson, Carwin, Noguiera

Hoezo allemaal flauwekul?
Ik zie hier toch wel degelijk goed onderbouwde kritieken gepost worden.
Tuurlijk is 5-3 in de UFC niet slecht, dat heb je mij niet horen zeggen.
Maar een aantal keren viel met geluk het dubbeltje zijn kant op, dus het had ook zomaar 3-5 kunnen zijn.
Ik blijf elke keer wakker voor een card waar stefan op vecht, puur omdat ik fan ben van hem.
Het is dan alleen jammer dat je hem dezelfde fout ziet maken.
Is in principe niet erg, want van je fouten leer je het best, maar het is wel zonde.
ik hoop dat als Stefan ergens in September weer de octagon instapt, hij ons een heerlijke partij laat zien die hij overtuigend wint, hij kan het.

LJ Silver
06-07-2011, 20:31
zucht... @ dit topic

Ervani
06-07-2011, 22:03
Ik heb heel bewust de topic een tijd gevolg en niet gereageerd, maar nu kan ik het toch niet laten. Nu weet ik dat hier op het forum een aantal GG fans rondhangen maar het begint wel heel voorspelbaar te worden dat je dan na elke verlies partij van een vechter een reactie leest in de trant van hij moet bij GG gaan trainen...


Wat nou? je kan er van uit gaan dat de vechters zelf het beste weten wat goed voor hen is. Wij hebben Stefan intensief gevolgd en daardoor weet ik dat hij gewoon goed bezig is en tevreden is met de samenwerking met Bob. Waarom dan altijd dat geneuzel over overstappen naar een andere gym? Ja en ook ik was natuurlijk teleurgesteld door het resultaat van de laatste partij maar denk je dat Stefan dat zelf niet is? Hij is letterlijk en figuurlijk een grote jongen en zal zelf ook weten wat er niet goed is gegaan.

basblue
06-07-2011, 22:07
X3
Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

Ik snap een ding niet.
Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.

Zit deze thread/post te lezen en zie tegelijkertijd de volgende spreuk in een tijdschrift staan: "Elke dag kan je wat leren en sommige dagen wat meer. Dit is één van die dagen. Hard en streng toegesproken worden is leerzaam." Voor wat het waard is... ;)

remco pardoel
06-07-2011, 22:38
Tips en opbouwend advies zijn in het algemeen overal meer dan welkom.
Afbranden en aangeven dat hij maar moet overstappen naar een andere club slaat echt nergens op.

Vandaar mijn post en excuses aan de goede broeders die zich aangevallen voelen.

Khanom Thom
07-07-2011, 10:03
Ik heb heel bewust de topic een tijd gevolg en niet gereageerd, maar nu kan ik het toch niet laten. Nu weet ik dat hier op het forum een aantal GG fans rondhangen maar het begint wel heel voorspelbaar te worden dat je dan na elke verlies partij van een vechter een reactie leest in de trant van hij moet bij GG gaan trainen...


Wat nou? je kan er van uit gaan dat de vechters zelf het beste weten wat goed voor hen is. Wij hebben Stefan intensief gevolgd en daardoor weet ik dat hij gewoon goed bezig is en tevreden is met de samenwerking met Bob. Waarom dan altijd dat geneuzel over overstappen naar een andere gym? Ja en ook ik was natuurlijk teleurgesteld door het resultaat van de laatste partij maar denk je dat Stefan dat zelf niet is? Hij is letterlijk en figuurlijk een grote jongen en zal zelf ook weten wat er niet goed is gegaan.

Dat lees ik niet en wat ik ook aangaf, misschien is het handig dat hij af en toe mee traint met andere zwaargewichten in Nederland, en dan zou het toch logisch zijn dat hij meedraait met GG. Daar zitten toch de beste zwaargewichten in het MMA... ik zou als Stefan ook lekker bij Bob blijven, dat is een gouden team, maar wat is er mis om mee te trainen met andere sparringpartners, ik zie er alleen maar voordelen in. Doen ze in de US toch ook?

basblue
07-07-2011, 12:57
Maar Stefan heeft toch in zijn voorbereidingen van zijn laatste partij ook getraind bij Hardonk in de vs? En volgens mij traint hij in nl de laatste tijd BJJ met die jongens van aqua. Het lijkt mij dus niks nieuws dat Stefan ook bij andere gyms/teams traint/leert. En het lijkt er ook op dat hij alle ruimte hiervoor krijgt van zijn gym.

Ik denk ook dat Stefan ook nog kan leren en dat ook moet doen op het niveau van de ufc. Maar of dat nou ligt aan zijn gym? Krijg er een beetje een "voetbalgevoel" van. Het team presteert slecht en de trainer mag meteen vertrekken.. Alsof de spelers geen verantwoordelijkheid dragen.

Ik denk dat de investering (tijd, kennis, etc) van Bob in Stefan ook mee mag tellen. Dus lekker bij team schreiber blijven en op ad hoc basis de samenwerking aangaan met anderen. In de VS en Europa.

En als de chemie ooit weg gaat tussen trainer&vechter, dan is het tijd voor een ander team....

Noot: ik heb nooit iets gelijkswaardigs gepresteerd en ook geen Stefan-look-à-like voortgebracht (geproduceerd).... Excuus voor mijn bescheiden mening. Ik ben maar een liefhebber& recreant. :crying::crying:

justsomeone
07-07-2011, 12:59
haha als je alleen je mening mocht posten als je iets gelijkwaardigs hebt gepresteerd, dan was het een stille bedoeling geweest hier

MMAFAN-1122
07-07-2011, 15:15
Stefan is al heel ver gekomen, maar om op dit nivo te blijven wordt een heel gevecht. Ik denk dat hij nog wel wat kan bereiken in de UFC en van zijn fouten zal gaan leren. Bob lijkt me staand en voor het mentale gedeelte een goeie trainer, en op de grond heeft hij Remco! Ik ben benieuwd naar zijn volgende wedstrijd.

redjuh
07-07-2011, 16:27
Tips en opbouwend advies zijn in het algemeen overal meer dan welkom.
Afbranden en aangeven dat hij maar moet overstappen naar een andere club slaat echt nergens op.

Vandaar mijn post en excuses aan de goede broeders die zich aangevallen voelen.

kijk als we dus ff een geeltje geven aan degene die dit duidelijk als eerste heeft gezegd, zal ik ff mijn rekening nr doorgeven.

The Bulldog
06-10-2011, 15:52
Struve net als andere vechters heeft zat op te pikken. Maar de dingen die ik hier van sommige lees....

een goede vechter heeft zijn hoek niet nodig?

welke ervaren vechter hier hoeft er nooit aan herrinderd te worden dat zijn klauwen hoog moeten.... (struve vecht dan ook eens tegen kleinere gasten...)

De training van Struve zal wat meer automatismen gaan moeten inslijpen....en idd ben ik het er mee eens dat zijn staande werk , veel beter kan zijn dan hij nu laat zien.....

ik denk serieus dat Struve een toekomstige contender is....laat hem zijn weg zoeken...heeft ie nog even tijd voor.... top zit ie nog niet , maar wel entrertaning fights....

Stuve gaat door....

Gilaiir
06-10-2011, 16:02
Struve net als andere vechters heeft zat op te pikken. Maar de dingen die ik hier van sommige lees....

een goede vechter heeft zijn hoek niet nodig?

welke ervaren vechter hier hoeft er nooit aan herrinderd te worden dat zijn klauwen hoog moeten.... (struve vecht dan ook eens tegen kleinere gasten...)

De training van Struve zal wat meer automatismen gaan moeten inslijpen....en idd ben ik het er mee eens dat zijn staande werk , veel beter kan zijn dan hij nu laat zien.....

ik denk serieus dat Struve een toekomstige contender is....laat hem zijn weg zoeken...heeft ie nog even tijd voor.... top zit ie nog niet , maar wel entrertaning fights....

Stuve gaat door....

x2.

malle eppie
06-10-2011, 17:19
Ik dacht lees hem nog eens van vooraf aan hahahahahahahahahah wat zullen een hoop mensen zich schamen over wat ze gezegd hebben de echte mannen ,, de beste stuurlui ha ha feli Struve feli Bob op naar het volgende slachtoffer Harry Utrecht

Marchant
06-10-2011, 17:28
Struve net als andere vechters heeft zat op te pikken. Maar de dingen die ik hier van sommige lees....

een goede vechter heeft zijn hoek niet nodig?

welke ervaren vechter hier hoeft er nooit aan herrinderd te worden dat zijn klauwen hoog moeten.... (struve vecht dan ook eens tegen kleinere gasten...)

De training van Struve zal wat meer automatismen gaan moeten inslijpen....en idd ben ik het er mee eens dat zijn staande werk , veel beter kan zijn dan hij nu laat zien.....

ik denk serieus dat Struve een toekomstige contender is....laat hem zijn weg zoeken...heeft ie nog even tijd voor.... top zit ie nog niet , maar wel entrertaning fights....

Stuve gaat door....
3x

Bromios
06-10-2011, 22:42
Ik ben wel benieuwd of degenen die zo negatief waren hun mening hebben bijgesteld of er nog steeds zo over denken.

Dus komt U maar .....

lopez86
07-10-2011, 07:26
Ik ben wel benieuwd of degenen die zo negatief waren hun mening hebben bijgesteld of er nog steeds zo over denken.

Dus komt U maar .....

Nope, denk er nogsteeds hetzelfde over.
Dat is ook omdat de kwaliteit van tegenstand bij lange na niet omhoog is gegaan, dus hebben we nog geen goeie graadmeter om opnieuw te oordelen.
Maar ik vind wel dat er vooruitgang in zit, hij gebruikte z'n lengte iig al stukken beter dan voorheen.
En ik vind Remco's reactie niet vreemd, hij traint Struve en is in verre mate persoonlijk betrokken, natuurlijk gaat ie niet mee in het verhaal over z'n trainers.