PDA

View Full Version : Saki wil David Haye?



blackadder
04-07-2011, 04:44
TT Exclusive: Gokhan Saki Has Issued a Challenge To David Haye And Has Enlisted Me To Help Promote it | Team Takeover MMA Kickboxing Boxing Combat Sports (http://teamtakeover.tv/tt-exclusive-gokhan-saki-has-issued-a-challenge-to-david-haye-and-has-enlisted-me-to-help-promote-it/)

Shikoku
04-07-2011, 05:16
Ik denk dat de wereldkampioen badminton ook wel even voor Wimbledon-euro's wil tennisen tegen Rafael Nadal...

Kemal
04-07-2011, 09:27
Ik denk dat de wereldkampioen badminton ook wel even voor Wimbledon-euro's wil tennisen tegen Rafael Nadal...

LOL

Denk wel dat hij het beste zich kan focussen op het kickboksen, hij is nu ook al bezig met mma.. zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest..

Leventdepevent
04-07-2011, 09:59
pffff ik wil ook zoveel

chechen
04-07-2011, 11:36
WTF, saki heeft geen shijn van kans tegen hem op boxing , 0 op 100 voor haye , ik zie saki van niemand winnen in de boxing , ik zou op boxing wel badr hari vs gokhan saki willen zien , ik zeg da saki ook geen kans heeft maar beter dan haye

justsomeone
04-07-2011, 11:47
Haye maakt een durum donor van Saki

Nikko
04-07-2011, 11:59
Saki heeft serieus last van hoogmoedswaanzin. Haye maakt zonder enige moeite gehakt van Saki!!!!!!!

chechen
04-07-2011, 12:47
[QUOTE=Nikko;1051660]Saki heeft serieus last van hoogmoedswaanzin. Haye maakt zond

Vinand
04-07-2011, 13:29
Haye maakt een durum donor van Saki

LOL

tja, saki is een goede vechter en heeft een prachtige techniek. Hij wint door snel te zijn en door zijn voetenwerk... Iets waar Haye toevallig veel beter in is dan Saki. En ook te sterk voor Saki. En laten we niet over het ervaring verschil beginnen... = Haye first round on homocide

SjorsWilms
04-07-2011, 13:38
Beetje arro als je denkt één van de beste boksers aan te kunnen met nul boks ervaring.
Zou de partij wel graag willen zien :)

Wiseguy
04-07-2011, 13:47
Dezelfde Saki die KO is gegaan tegen Bregy en outboxed werd door Kyotaro?

Fasada
04-07-2011, 13:47
Call me crazy maar denk echt dat het een leuke partij kan worden... Was niet heel erg onder de indruk van de bokswedstrijd van afgelopen zaterdag. Hoewel het logisch is dat Haye favoriet is wil ik graag wel een kickbokser met goede handen (Badr, Alistair, Saki) zien vechten tegen een prof bokser, gewoon om te zien hoe groot het niveau verschil eigenlijk is...

Bokser die K-1 gingen vechten waren ook niet bepaald in het voordeel op het gebied van boksen binnen de K-1 regels dus waarom zou dit in een bokswedstrijd heel anders zijn.

De kickbokser Nordin deed het ook erg goed en die vocht in een zeer competitieve gewichtscategorie aangezien er niet heel veel zwaargewichten zijn denk ik dat er heus wel een uitdaging in zit..

Maar goed wellicht heeft iemand praktijk voorbeelden waarbij uit te sluiten is dat kickbokser kansloos zijn dus dan hoor ik ze graag...

SjorsWilms
04-07-2011, 13:52
Call me crazy maar denk echt dat het een leuke partij kan worden... Was niet heel erg onder de indruk van de bokswedstrijd van afgelopen zaterdag. Hoewel het logisch is dat Haye favoriet is wil ik graag wel een kickbokser met goede handen (Badr, Alistair, Saki) zien vechten tegen een prof bokser, gewoon om te zien hoe groot het niveau verschil eigenlijk is...

Bokser die K-1 gingen vechten waren ook niet bepaald in het voordeel op het gebied van boksen binnen de K-1 regels dus waarom zou dit in een bokswedstrijd heel anders zijn.

De kickbokser Nordin deed het ook erg goed en die vocht in een zeer competitieve gewichtscategorie aangezien er niet heel veel zwaargewichten zijn denk ik dat er heus wel een uitdaging in zit..

Maar goed wellicht heeft iemand praktijk voorbeelden waarbij uit te sluiten is dat kickbokser kansloos zijn dus dan hoor ik ze graag...

You're crazy, Alistair boksen??? Hij kan niet eens een jab geven, vangt stoten meestal op en counter hoekt terug en houdt het echt geen 12 ronden vol.

Fasada
04-07-2011, 14:19
You're crazy, Alistair boksen??? Hij kan niet eens een jab geven, vangt stoten meestal op en counter hoekt terug en houdt het echt geen 12 ronden vol.

Heb jij mij horen zeggen dat ik denk dat Alistair het 12 ronde volhoudt? nee
Gaf Alistair als voorbeeld omdat hij een grote zwaargewicht is en in het K-1 circuit veel van zijn laatste partijen met zijn stoten heeft gewonnen. Dat het een hele andere stijl is en zich niet vertaald naar het boksen zal ook van toepassing zijn op een Badr of een Saki.
Ben alleen erg benieuwd hoe een wedstrijd tussen een K-1 vechter en een prof bokser uitpakt, zolang er geen praktijk voorbeelden zijn blijft het speculeren... Het schijnt dat Rossi het ook goed kan racen in een auto maar om te zeggen dat hij meteen kampioen wordt is ver gezocht, wil het gewoon een keer zien...

Asura
04-07-2011, 14:36
Win nou maar de K-1 Saki., jij kan niet bobben en weaven zoals Haye.
Heeft Saki nog gezeur met Showtime trouwens?

D1987
04-07-2011, 14:55
Er is geen 1 K1 of MMA vechter in zwaargewicht die kans maakt met boksen tegen David Haye, altijd dat eindeloos gediscussieer

Guillermo
04-07-2011, 15:09
Ik denk dat de wereldkampioen badminton ook wel even voor Wimbledon-euro's wil tennisen tegen Rafael Nadal...


Er is geen 1 K1 of MMA vechter in zwaargewicht die kans maakt met boksen tegen David Haye, altijd dat eindeloos gediscussieer

Dit.... nuff said... reps trouwens boys.

kmr
04-07-2011, 15:26
Call me crazy maar denk echt dat het een leuke partij kan worden... Was niet heel erg onder de indruk van de bokswedstrijd van afgelopen zaterdag. Hoewel het logisch is dat Haye favoriet is wil ik graag wel een kickbokser met goede handen (Badr, Alistair, Saki) zien vechten tegen een prof bokser, gewoon om te zien hoe groot het niveau verschil eigenlijk is...


Je was niet onder de indruk omdat Klitschko een zeer goede bokser is, dat was de reden dat Haye niet zo goed leek en het feit dat beide vechters gewoon goed zijn maakt dat de partij enigszins saai was.

Mocht haye staan tegen iemand als Saki dan zal je gegarandeerd onder de indruk zijn van Haye.

ReZp
04-07-2011, 15:28
Ik heb net mijn eerste bedrijfsgroepsles zumba gehad, kan iemand mij vertellen hoe ik met m1 contact kan maken , zou het graag op willen nemen tegen F. Emelianenko..........

blackadder
04-07-2011, 15:33
dat de partij enigszins saai was.
Om het zachtjes uit te drukken.

YoMarK
04-07-2011, 15:54
Zou het ook wel willen zien, maar Saki maakt natuurlijk geen kans.
Haye zou ook vet verliezen in een kickboks partij overigens.

SjorsWilms
04-07-2011, 16:40
Is dit Saki's echte Twitter account? Twitter (http://twitter.com/#!/gokhantherebel)
Hij is hier namelijk best arrogant... : @SjorsWilms en nog iets 12 rondes heb ik niet nodig voor haye 3 hooguit 4 rondes;)

willy123
04-07-2011, 16:49
Waarom zou Haye tegen Saki willen vechten?
Levert niets op en is geen uitdaging....slaat werkelijk nergens op.

Challenger
04-07-2011, 17:06
saki heeft geen schijn van kans tegen hem op boks regels

biggz
04-07-2011, 17:19
David Haye is een no joke. Oke, hij stelde teleur maar goed, Klitschko is dan ook niet een afgeschreven 2e rangs zwaargewicht.
Ik denk dat Gokhan Saki zich idd beter kan richten op K1. En even voor de duidelijkheid, wie de fuck wil deze partij ooit gaan promoten?
Alsof Saki marketable is voor boksen, niemand die hem kent.

chechen
04-07-2011, 19:55
David Haye is een no joke. Oke, hij stelde teleur maar goed, Klitschko is dan ook niet een afgeschreven 2e rangs zwaargewicht.
Ik denk dat Gokhan Saki zich idd beter kan richten op K1. En even voor de duidelijkheid, wie de fuck wil deze partij ooit gaan promoten?
Alsof Saki marketable is voor boksen, niemand die hem kent.


wie is de nummer 1 ? als klitschko nummer 2 is

willy123
04-07-2011, 20:23
wie is de nummer 1 ? als klitschko nummer 2 is

onvoldoende voor begrijpend lezen?

blackadder
04-07-2011, 20:37
wie is de nummer 1 ? als klitschko nummer 2 is
De andere Klitschko.

Vinand
04-07-2011, 21:58
Beetje arro als je denkt één van de beste boksers aan te kunnen met nul boks ervaring.
Zou de partij wel graag willen zien :)


gokhantherebel gokhan saki
I dont sleep al night again i want haye yummmiieeee
9 hours ago

SjorsWilms Sjors Wilms
@
@gokhantherebel Wat een arrogantie dat je denkt het echt 12 ronden vol te houden tegen 1 vd beste boksers met zelf nul boks ervaring.
7 hours ago
in reply to ↑

@gokhantherebel
gokhan saki
@SjorsWilms heb nix met arogantie te maken ik geloof gewoon in mezelf
7 hours ago via Twitter for iPhone
replies ↓

SjorsWilms Sjors Wilms
@
@gokhantherebel Win eerst maar de K1, iets waar jij al járen voor traint...
7 hours ago

gokhantherebel gokhan saki
@
@SjorsWilms en nog iets 12 rondes heb ik niet nodig voor haye 3 hooguit 4 rondes;)
6 hours ago

gokhantherebel gokhan saki
@
@SjorsWilms kom anders gewoon een keer meetrainen;)
6 hours ago

Lol

Asura
04-07-2011, 22:33
lol @ kom een keer meetrainen

D1987
04-07-2011, 22:40
Saki is niet helemaal goed, had ik niet verwacht van zo n grote Kickbokser dat hij zou denken ook maar in de buurt te komen bij een wereldkampioen boksen als het om boksen gaat. Onbegrijpelijk.

Marchant
04-07-2011, 22:46
pffff ik wil ook zoveel


ik wil Chanelle Hayes :lol:

respect
04-07-2011, 22:54
Hij is in ieder geval niet bang om de ring in te stappen,hij is geen bob sapp dat ie gaat rollen op de grond. Reken maar dat ie er voor gaat,buiten dat ik het wel een moeilijke opgave vind om tegen een grote bokser als Haye te vechten.
Sinds hij aan het pieken is lees ik van een hoop mensen dat hij van al zijn tegenstanders zou verliezen:twak: hij heeft alles gewonnen.. behalve Alistair niet(en die verhaal kennen we allemaal).

chechen
04-07-2011, 23:13
De andere Klitschko.


maar wladimir heeft nu bijna al de titels , eris ene die hij ni heeft is wbc en die is aleen bij zijn broer , maar op elke site staat wel da wladimir nummer 1 is

biggz
04-07-2011, 23:35
maar wladimir heeft nu bijna al de titels , eris ene die hij ni heeft is wbc en die is aleen bij zijn broer , maar op elke site staat wel da wladimir nummer 1 is

Iedereen incl. Wladimir weet dat Vitali gewoon de betere is.
Wladimir heeft dit zelfs toegegeven.


http://www.youtube.com/watch?v=gyT8--vWePk

chechen
04-07-2011, 23:49
Iedereen incl. Wladimir weet dat Vitali gewoon de betere is.
Wladimir heeft dit zelfs toegegeven.


http://www.youtube.com/watch?v=gyT8--vWePk


vraag het aan vitali hij zou ook direcky antwoorden dat wladimir beter is , het zijn broers , elke broer zegt da de ander beter is

basblue
05-07-2011, 00:06
LOL

Denk wel dat hij het beste zich kan focussen op het kickboksen, hij is nu ook al bezig met mma.. zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest..

Helemaal mee eens!

Saki heeft dit soort twitters toch niet nodig? Hij doet het goed en laat 'm nog even wat mooie prestaties neerzetten op het gebied van kickboksen.

Marijn Boran
05-07-2011, 00:20
Schitterend toch, laat het hem lekker proberen.

The Bulldog
05-07-2011, 00:23
AIk denk dat er hier een inschattingsfoutje gemaakt is na een wijntje...

Vinand
05-07-2011, 00:36
Hij is in ieder geval niet bang om de ring in te stappen,hij is geen bob sapp dat ie gaat rollen op de grond. Reken maar dat ie er voor gaat,buiten dat ik het wel een moeilijke opgave vind om tegen een grote bokser als Haye te vechten.
Sinds hij aan het pieken is lees ik van een hoop mensen dat hij van al zijn tegenstanders zou verliezen:twak: hij heeft alles gewonnen.. behalve Alistair niet(en die verhaal kennen we allemaal).

saki bril? hoeveel heeft die gekost?

Tony Galento
05-07-2011, 00:50
waarom hayes, als je dan toch denkt dat je redelijk kan boksen zou ik meteen tegen klitschko gaan.

Naj85
05-07-2011, 00:51
kijk naar hun boxing records, dan heb je het antwoord
vraag het aan vitali hij zou ook direcky antwoorden dat wladimir beter is , het zijn broers , elke broer zegt da de ander beter is

Denk niet dat Saki veel kans zou maken tegen Haye, die man beweegt zo snel als Muhammad Ali door de ring. mensen die alleen zijn wedstrijd van Zaterdag hebben gezien moeten op youtube eens naar meerdere partijen kijken van Haye

deco'o
05-07-2011, 01:14
ik dacht dat hij MMA partijen wilde draaien?

Rverm
05-07-2011, 01:18
Saki zou wel niet weten dat Haye altijd als laatste de gym verlaat...

VetteVis
05-07-2011, 01:19
Schitterend toch, laat het hem lekker proberen. Vind ik ook, WAR SAKI.

respect
05-07-2011, 01:20
saki bril? hoeveel heeft die gekost?
Duh!..onbetaalbaar!

lopez86
05-07-2011, 01:27
Is dit Saki's echte Twitter account? Twitter (http://twitter.com/#!/gokhantherebel)
Hij is hier namelijk best arrogant... : @SjorsWilms en nog iets 12 rondes heb ik niet nodig voor haye 3 hooguit 4 rondes;)

Hij's per definitie arrogant.
Ken er wel meer van die kickboksers die leven in een illusie en denken dat ze t gemaakt hebben.

VetteVis
05-07-2011, 01:32
Kan iemand mij vertellen waarom David Haye in deze wedstrijd naast de Engelse ook met een (ik dacht) Turks Cypriotische vlag op zijn short vecht??

http://www.youtube.com/watch?v=jMx4VL3mUgY

VetteVis
05-07-2011, 01:37
Hier ook al, het is echt een Turks Cypriotische vlag...

http://www.independent.co.uk/multimedia/archive/00019/boxing_19246t.jpg

http://living-in-northern-cyprus.com/review/wp-content/uploads/2008/11/david-haye_280x390_477342a.jpg

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTeb5GK4tWZ8ni6VW8NsDd2LDkOg19pw g4E1fJKv4SsG0R97_xUQg

Naj85
05-07-2011, 02:03
David Haye finds peace in Cyprus before fight of his life against Wladimir Klitschko | Sport | guardian.co.uk (http://www.guardian.co.uk/sport/2009/may/15/david-haye-wladimir-klitschko)

David Haye finds peace before fight of his life against Wladimir Klitschko

British boxer tells Jamie Jackson about the importance of nice showers and why he now has the Turkish flag on his shorts

Asura
05-07-2011, 03:17
Zal iemand uit Dubai hem wel voor betalen ;)

Saki is wel de baas, wou dat hij vaker vecht.

Great Gambler
05-07-2011, 07:46
Saki heeft ook conecties uit duitsland. Maar goed, Boksen is toch anders dan kickboksen. Ik kan me goed herinneren toen Saki ging sparren met Daniel Kooij. Toen kreeg Daniel Kooij echt harde klappen. Dat boksen kan Saki wel alleen 12 ronde vs 3 ronde is toch echt wel andere koek.

Ch3f1
05-07-2011, 10:27
Volgens mij zit Saki teveel aan de Raki ;-)

Kerberos
05-07-2011, 18:28
Hoop dat ie hem oprolt, die pannekoek! Was geen bout aan die wedstrijd!

Kerberos
05-07-2011, 18:28
Maar ja, kickboksen is toch heel wat anders als boksen...

Vinand
05-07-2011, 18:31
Saki heeft ook conecties uit duitsland. Maar goed, Boksen is toch anders dan kickboksen. Ik kan me goed herinneren toen Saki ging sparren met Daniel Kooij. Toen kreeg Daniel Kooij echt harde klappen. Dat boksen kan Saki wel alleen 12 ronde vs 3 ronde is toch echt wel andere koek.

daniel kooij is niet bepaald een david haye....
Nieteens in de buurt

VetteVis
05-07-2011, 18:46
Maar ja, kickboksen is toch heel wat anders als boksen...

Vergis je niet, met kickboxen leer je ook erg veel boxtechnieken. Sommige kickboxers zelfs gooien er maar zo weinig trappen uit dat ze met 1 hand tellen zijn.

R.H.
05-07-2011, 18:50
De stoottechnieken uit het kickboksen pas je wel heel anders toe dan bij het boksen aangezien je altijd rekening moet houden dat de ander kan trappen....

VetteVis
05-07-2011, 18:57
De stoottechnieken uit het kickboksen pas je wel heel anders toe dan bij het boksen aangezien je altijd rekening moet houden dat de ander kan trappen....

we zullen het allemaal wel zien mocht die wedstrijd er ooit komen. Stel je voor zeg:

LADIES AND GENTLEMAN!!! LIVE FROM VEGAS, HARI-KLITSCHKO AND SAKI-HAYE!!!!!

Khanom Thom
05-07-2011, 19:13
Over kickboksers die ik wel aan het boksen zou willen zien, zeg ik... Leroy Keastner!

Great Gambler
05-07-2011, 20:04
Geloof me Daniel Kooij is een goede bokser. Anders wordt je niet gevraagd om in VS te boksen. Hij heeft 12 porf partij weg en alle 12 gewonnen. Maar Saki heeft ook vaak met Don Diego Poeder getraind. Hij is gewoon een complete vechter. Bijv. Spong heeft ook mogen trainen mayweather en overstap maken naar boksen in VS.

Vinand
05-07-2011, 21:28
Geloof me Daniel Kooij is een goede bokser. Anders wordt je niet gevraagd om in VS te boksen. Hij heeft 12 porf partij weg en alle 12 gewonnen. Maar Saki heeft ook vaak met Don Diego Poeder getraind. Hij is gewoon een complete vechter. Bijv. Spong heeft ook mogen trainen mayweather en overstap maken naar boksen in VS.

Ik weet wie kooij is, dat hoef je me niet te vertellen, hij is zeker goed maar alsnog lang niet het vergelijken waard met haye die beweegt als Mohammed Ali... En waarom, dat is zeker ook het uitleggen niet waard. ;) Ik vind saki een geweldige vechter en zeker 1 van de meest unieke, alleen als persoon is hij jammer genoeg iemand die blijkbaar zelfkennis mist.

biggz
05-07-2011, 21:45
Saki kan wel een goede bokser zijn, sjah ik kan redelijk goed voetballen.
Nog steeds geen reden voor mij om te gaan roepen dat een eredivisie club mij nu moet tekenen.

Nogmaals Haye is geen pannenkoek, althans niet qua boxingskills. Zijn gedrag is een andere zaak


http://www.youtube.com/watch?v=sORAvCv1Yj0

Great Gambler
05-07-2011, 23:16
Haye heeft veel koekenbakkers gehad hoor in zijn prof wedstrijden. De meeste tegenstanders krijgt van Saki ook boks les. Hij kan wel leuk bewegen maar hij zou de goede tijd van Poeder pak slaag krijgen. Zo bijzonder vind ik hem ook weer niet.

musti
05-07-2011, 23:46
Kan iemand mij vertellen waarom David Haye in deze wedstrijd naast de Engelse ook met een (ik dacht) Turks Cypriotische vlag op zijn short vecht??

http://www.youtube.com/watch?v=jMx4VL3mUgY

Hij woont deels in Turks Cyprus en volgens mij heeft hij ook de Turks Cypriotische nationaliteit. En Brits uiteraard.

mocro9
06-07-2011, 00:47
Gokhan zegt dit zeker omdat hij hoorde dat er 25 miljoen (dollars?) wordt verdeeld onder de vechters, dus wie weet :P

Vinand
06-07-2011, 02:26
Haye heeft veel koekenbakkers gehad hoor in zijn prof wedstrijden. De meeste tegenstanders krijgt van Saki ook boks les. Hij kan wel leuk bewegen maar hij zou de goede tijd van Poeder pak slaag krijgen. Zo bijzonder vind ik hem ook weer niet.

misschien een beetje offtopic... Maare ben jij toevallig Gokhan Saki?

Leventdepevent
06-07-2011, 11:23
misschien een beetje offtopic... Maare ben jij toevallig Gokhan Saki?

hahaha x2

Fan1976
06-07-2011, 19:37
misschien een beetje offtopic... Maare ben jij toevallig Gokhan Saki?

Ben jij dan toevallig David Haye? nee.....oohhhhh blijft dan ontoppic ;)

justsomeone
06-07-2011, 19:53
saki kan zoveel willen, maar maakt 0,01% kans tegen Haye

VetteVis
06-07-2011, 20:11
saki kan zoveel willen, maar maakt 0,01% kans tegen Haye

Nou zeg dat niet te snel hoor.

king
06-07-2011, 20:16
http://horrifticintentions.files.wordpress.com/2010/09/a_chance-jpeg.jpg

So you're telling me there's a chance... *YEAH!*

Great Gambler
06-07-2011, 22:05
Haye kan ook als een bitch janken. Haye heeft veel matige tegenstanders gehad. Hij wordt echt te veel opgehyped.

Tony Galento
06-07-2011, 22:24
Nou zeg dat niet te snel hoor.

dat kan je niet te snel zeggen.

Dalton
06-07-2011, 22:24
Haye heeft veel koekenbakkers gehad hoor in zijn prof wedstrijden. De meeste tegenstanders krijgt van Saki ook boks les. Hij kan wel leuk bewegen maar hij zou de goede tijd van Poeder pak slaag krijgen. Zo bijzonder vind ik hem ook weer niet.

Don Diego Poeder ?????
Leuke en aardige jongen, bewoog goed maar bij lange na niet de power van Haye en helaas ook een beetje een glazen kin. Ik had het Poeder van harte gegund maar zou niet weten hoe snel ik mijn geld op Hye moest zetten.

Vinand
06-07-2011, 23:01
Ben jij dan toevallig David Haye? nee.....oohhhhh blijft dan ontoppic ;)

Moet je vooral zo een reactie plaatsen dat ik ontopic moet blijven. al die Sakifans in opmars hoor haha.


Haye kan ook als een bitch janken. Haye heeft veel matige tegenstanders gehad. Hij wordt echt te veel opgehyped.

Wat praat je toch zo stoer, zelf ik word bijna bang van je. Wel triest hoe onrespectvol je praat namens andere vechters. Haye is zeker geen hype, je moet misschien maar eens een paar gevechten van hem bekijken, ik weet gewoon zeker dat je nog nooit een gevecht van hem gezien hem behalve de meest recente klitchko gevecht.

mocro9
06-07-2011, 23:04
Haye kan ook als een bitch janken. Haye heeft veel matige tegenstanders gehad. Hij wordt echt te veel opgehyped.

als je Haye in de cruiserweight zag, dan weet je wel dat hij goed kan boksen ;)

knift
07-07-2011, 00:17
Ik denk als je Chaid (the pitbull) op de schouders van Mike Zambidisplakt dat je nog best een leuke partij krijgt tegen die Haye.

VetteVis
07-07-2011, 00:20
Moet je vooral zo een reactie plaatsen dat ik ontopic moet blijven. al die Sakifans in opmars hoor haha.


Ik ben zelf meer een Bonjasky fan, maar om iemand gelijk af te schilderen als een saki fan, omdat hij goede kansen aan Saki geeft vind ik ook weer makkelijk.

Kijk even naar het boxing record van Haye op wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/David_Haye). De enige naam waarvan ik denk, dat heeft Haye wel goed gedaan is in mijn ogen Valuev. Bij veel namen in dat record is er zelfs geen wiki verwijzing (omdat de tegenstander verre van bekend is).
Ik denk dat Haye het nog wel eens erg moelijk kan krijgen met een zwaargewicht dat supersnelle combo's stoot.

biggz
07-07-2011, 01:20
Laat Saki zich maar eerst bewijzen. Wil hem wel tegen Briggs of Ruslan Chagaev zien

Wiseguy
07-07-2011, 02:40
Saki heeft snelle combinaties maar zijn verdediging is ver van het niveau van Hayes. Daarnaast trek ik zijn kin en power in twijfel. David Haye slaat snoeihard. Je moet wel een fanboy zijn om Saki een kans te geven. Saki wint het boksend niet eens van Hari laat staan van Haye.

smike
07-07-2011, 17:29
Waarom zou Saki willen boksen?
Hij gaat prima in de k1 en is echt gegroeid de afgelopen jaren, waarom dat op het spel zetten?

testarossa666
07-07-2011, 17:44
Waarom zou Saki willen boksen?
Hij gaat prima in de k1 en is echt gegroeid de afgelopen jaren, waarom dat op het spel zetten?

x2

Ik snap deze hele discussie sowieso niet zo goed. Waarschijnlijk heeft Saki gewoon in een lollige bui dat bericht geplaatst. Kan me niet voorstellen dat hij het serieus bedoelde.

Zoal gezegd, hij is gewoon een hele goede kickbokser en heeft een beetje pech dat hij net te klein en te licht is om met de echte zware jongens mee te kunnen, want qua techniek en snelheid doet hij voor niemand onder.

Maar een bokspartij tegen Haye slaat nergens op. Dan krijgen we hetzelfde als een gevecht tussen Badr en Ali O. op MMA regels. We weten allemaal hoe dat afgelopen is... :)

Marijn Boran
07-07-2011, 18:28
Ik ben zelf meer een Bonjasky fan, maar om iemand gelijk af te schilderen als een saki fan, omdat hij goede kansen aan Saki geeft vind ik ook weer makkelijk.

Kijk even naar het boxing record van Haye op wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/David_Haye). De enige naam waarvan ik denk, dat heeft Haye wel goed gedaan is in mijn ogen Valuev. Bij veel namen in dat record is er zelfs geen wiki verwijzing (omdat de tegenstander verre van bekend is).
Ik denk dat Haye het nog wel eens erg moelijk kan krijgen met een zwaargewicht dat supersnelle combo's stoot.

daar heb je een site voor

BoxRec Boxing Records (http://www.boxrec.com)

alle record van profboksers

smike
07-07-2011, 20:36
Als je van Valuev wint ben je sowieso een hele grote.

Great Gambler
08-07-2011, 00:19
Vinand waar heb jij het over?? Ik ben vorig jaar naar england geweest voor die partij van David Gay vs Ruiz. Moest 10 ronde duren.. ben je dan zo goed? Ruiz is een oude prof lang niet meer zo goed als vroeger. Laat die gaylord maar vechten tegen Tomasz Adamek. Dan ga je zien.... wie er gaat verliezen. Dan zal die wel weer gaan janken over zijn gebroken teen. Dan ben je gewoon een sukkel als je dat gaat gebruiken omdat je zogenaamd niet kon bewegen. Thunder Gatti, had elke wedstrijd gebroken hand maar vocht door en won die partij. Dan krijg je respect. Wat doe Gay hij praat poep beetje stoer praten tegen iemand die tegen NAMEN heeft staan boksen. Maar wel 12 ronde maar weg rennen van Vladimir. Kijk er is 1 bokser die grote bek heeft maar ook iedere keer waar maakt en dat Floyd. Check zijn laatste partij tegen mosley. Hij is aangeslagen door die rechtse maar toch die rechtse doorslikken en na die ronde laten zien wat boksen is. Mosley heeft alleen maar klappen gehad. Dan verdien je respect, en niet zoals David Gay... En tuurlijk Saki maakt geen kans op boksen regels dat weet iedereeen wel. Maar kickboksers kunnen ook boksen en alles is te leren zolang je die inzicht hebt en jong bent. Kijk maar naar Ramon Dekkers. HIj is een kickbokser maar die maar die bokscombo's is te gruwelijk.

testarossa666
08-07-2011, 00:33
Vinand waar heb jij het over?? Ik ben vorig jaar naar england geweest voor die partij van David Gay vs Ruiz. Moest 10 ronde duren.. ben je dan zo goed? Ruiz is een oude prof lang niet meer zo goed als vroeger. Laat die gaylord maar vechten tegen Tomasz Adamek. Dan ga je zien.... wie er gaat verliezen. Dan zal die wel weer gaan janken over zijn gebroken teen. Dan ben je gewoon een sukkel als je dat gaat gebruiken omdat je zogenaamd niet kon bewegen. Thunder Gatti, had elke wedstrijd gebroken hand maar vocht door en won die partij. Dan krijg je respect. Wat doe Gay hij praat poep beetje stoer praten tegen iemand die tegen NAMEN heeft staan boksen. Maar wel 12 ronde maar weg rennen van Vladimir. Kijk er is 1 bokser die grote bek heeft maar ook iedere keer waar maakt en dat Floyd. Check zijn laatste partij tegen mosley. Hij is aangeslagen door die rechtse maar toch die rechtse doorslikken en na die ronde laten zien wat boksen is. Mosley heeft alleen maar klappen gehad. Dan verdien je respect, en niet zoals David Gay... En tuurlijk Saki maakt geen kans op boksen regels dat weet iedereeen wel. Maar kickboksers kunnen ook boksen en alles is te leren zolang je die inzicht hebt en jong bent. Kijk maar naar Ramon Dekkers. HIj is een kickbokser maar die maar die bokscombo's is te gruwelijk.


Ga jij ff een rondje tegen Gay staan dan.
Kijken hoe je je voelt na afloop...

Great Gambler
08-07-2011, 06:32
Ga jij ff een rondje tegen Gay staan dan.
Kijken hoe je je voelt na afloop...

heb je spuit 11 weer....

testarossa666
08-07-2011, 12:19
heb je spuit 11 weer....

Zegt de held die David Haye gaylord noemt en vindt dat hij geen respect verdiend.
Helaas zegt dit genoeg over jou.

chechen
08-07-2011, 13:22
mensen , waarom discuseren julie zo veel , die partij gaat zeker nooit komen , en als die komt gaan ze saki ni direckt tegen haye zetten , ze gaan hem eersty testen , en als die ooit komt haye verkracht hem met 1 hand , haye gaat hem in de 1ste of 2de ronde KO slagen , of naar 4de 5de ronde pak slaag geven , als het om boks gaat zie ik liever badr hari vs gokhan saki en dan toch zie ik saki nooit winne van badr hari met box of thaibox

chechen
08-07-2011, 13:23
ik denk dat saki wilt vechten omdat je miljoenjen krijgt bij boxing

Facade
08-07-2011, 13:28
Ik denk dat het gewoon om de aandacht gaat... tis een beetje stil rond k-1 enzo de laatste tijd. Als ie dit roept valt z'n naam weer even en hebben de mensen het weer over em. Natuurlijk gaat deze partij er nooit komen....

justsomeone
08-07-2011, 13:31
Ga jij ff een rondje tegen Gay staan dan.
Kijken hoe je je voelt na afloop...

waar slaat dat op dan?
jezus wat een post he

MaTo
08-07-2011, 15:23
Leuk, gogogo Saki!!

testarossa666
08-07-2011, 16:33
waar slaat dat op dan?
jezus wat een post he

Ik neem aan dat je op de uitspraken doelt die hij doet, anders begrijp ik je reactie niet helemaal. Tenzij je het met hem eens bent natuurlijk, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat het wel heel erg triest is om zo respectloos op een wereldkampioen boksen te reageren.

justsomeone
08-07-2011, 16:45
Ik neem aan dat je op de uitspraken doelt die hij doet, anders begrijp ik je reactie niet helemaal. Tenzij je het met hem eens bent natuurlijk, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat het wel heel erg triest is om zo respectloos op een wereldkampioen boksen te reageren.

Weet je wat triest is?
Om je als `wereldkampioen` boksen zo denigrerend uit te laten over de èchte wereldkampioen (klitschko)
Ik heb je niet zien reageren in topics die over Haye gingen dat hij zwaar respectloos deed tegenover de Klitschko brothers.
Dat is wel normaal?
Als je de fanboy uit wil hangen prima, maar probeer wel enigzins objectief te blijven

En dan ook nog zeggen:
Ga jij ff een rondje tegen Gay staan dan.


dat slaat helemaal nergens op

testarossa666
08-07-2011, 17:48
Weet je wat triest is?
Om je als `wereldkampioen` boksen zo denigrerend uit te laten over de èchte wereldkampioen (klitschko)
Ik heb je niet zien reageren in topics die over Haye gingen dat hij zwaar respectloos deed tegenover de Klitschko brothers.
Dat is wel normaal?
Als je de fanboy uit wil hangen prima, maar probeer wel enigzins objectief te blijven

En dan ook nog zeggen:

dat slaat helemaal nergens op

Fanboy? Waar maak je dat uit op dan? Omdat ik respect heb voor de sportieve prestaties van Haye? Dan zijn er heel veel fanboys hier zeker, maar jij natuurlijk niet?

En ik heb inderdaad niet gereageerd op de topics die over het respectloze gedrag van Haye gingen, maar dat betekent niet dat ik het eens ben met zijn gedrag. Dat is meer de stijl van Haye, laten zien die ie van de straat komt. Maar goed, iedereen zijn eigen imago en presentatie. Badr Hari kan je ook niet vergelijken met Sem Schilt, maar ik zie ze allebei graag vechten. Hopelijk mag dat van jou, of ben ik nu weer een fanboy?

Klitschko heeft duidelijk laten zien wie de baas is, die heeft geen trashtalk nodig. Maar om Haye uit te maken voor iemand die niets kan en Gay is en weet ik wat allemaal, dat slaat pas nergens op.

Great Gambler
08-07-2011, 20:21
Fanboy? Waar maak je dat uit op dan? Omdat ik respect heb voor de sportieve prestaties van Haye? Dan zijn er heel veel fanboys hier zeker, maar jij natuurlijk niet?

En ik heb inderdaad niet gereageerd op de topics die over het respectloze gedrag van Haye gingen, maar dat betekent niet dat ik het eens ben met zijn gedrag. Dat is meer de stijl van Haye, laten zien die ie van de straat komt. Maar goed, iedereen zijn eigen imago en presentatie. Badr Hari kan je ook niet vergelijken met Sem Schilt, maar ik zie ze allebei graag vechten. Hopelijk mag dat van jou, of ben ik nu weer een fanboy?

Klitschko heeft duidelijk laten zien wie de baas is, die heeft geen trashtalk nodig. Maar om Haye uit te maken voor iemand die niets kan en Gay is en weet ik wat allemaal, dat slaat pas nergens op.

Gay is bij jou gevoelig merk ik hehehehe

testarossa666
08-07-2011, 20:26
Gay is bij jou gevoelig merk ik hehehehe

Hehe, eindelijk een leuke grap! :thup:

Great Gambler
08-07-2011, 20:59
Weet je wat ik triest vond van die Gaylord. Hij keek iedere keer naar de scheidsrechter??? Help me please.... Hij had gewoon meer respect moeten hebben voor Klitschko.

Vinand
08-07-2011, 23:31
Weet je wat ik triest vond van die Gaylord. Hij keek iedere keer naar de scheidsrechter??? Help me please.... Hij had gewoon meer respect moeten hebben voor Klitschko.

daar ben ik zeker mee eens.

Maar ik vind het gewoon raar dat jij mensen aanspreekt op dingen die je zelf ook niet goed doet.

carlo1
03-08-2011, 07:26
ik hoorde gister het gerucht dat saki een bokspartij in duitsland heeft aangenomen, zou tegen een veteraan zijn die in het verleden KO is gegaan tegen tyson. Weet iemand hier meer van?

A-team
03-08-2011, 10:47
Waarom zou Saki willen boksen?
Hij gaat prima in de k1 en is echt gegroeid de afgelopen jaren, waarom dat op het spel zetten?

Misschien omdat ze nattigheid voelen. Het grote geld is de eerste jaren weg bij K-1, dan probeer je wat anders!