PDA

View Full Version : We staan weer lekker in het nieuws... NOT



Tykill
05-07-2011, 12:23
Slachtoffer 'kapotgetrapt' door kickboksende reljeugd

Gewonde man had zelfs voetafdrukken op zijn hoofd
'Er werd professioneel getrapt. Vooral op hoofden.' © THINKSTOCK
De dader van een schokkende mishandeling afgelopen weekend in Amstelveen is gisteren aangehouden op het politiebureau. Hij probeerde daar nota bene zelf aangifte van mishandeling te doen, maar werd herkend door buurtbewoners die een verklaring kwamen afleggen.

De buurtbewoners hadden meegemaakt hoe in Amstelveen zaterdagavond een 60-jarige man ernstig gewond raakte. Hij werd door jongeren die een buurtfeest kwamen verstoren tegen de grond geslagen, waarna ze op hem in bleven schoppen.

Klappen
De echtgenote van de man vertelde aan de Amsterdamse zender AT5 dat aan het einde van het buurtfeestje een groep van zo'n zes jongeren langs kwam, die bier eisten en slingers kapot trokken. Het slachtoffer probeerde nog met de groep te praten, maar werd direct tegen de grond geslagen. De jongeren trapten daarna de op de grond gevallen man meerdere malen tegen het hoofd.

Ziekenhuis
'Hij is totaal kapotgetrapt. Er staan zelfs voetafdrukken op z'n hoofd', vertelt de vrouw tegen AT5. De man ligt met ernstige verwondingen aan hoofd, armen en ribben in het ziekenhuis.

De reljongeren regelden via de telefoon nog meer relschoppers. Vervolgens werden ook andere feestgangers aangevallen. 'Er zaten waarschijnlijk een paar kickboksers bij want er werd professioneel getrapt en gestoten. Vooral op hoofden, iedereen is op zijn hoofd geraakt.'

Toen de politie arriveerde sloeg de groep op de vlucht, maar de politie kon uiteindelijk vier jongeren oppakken. De jongen die de eerste klap uitdeelde werd dus op het bureau aangehouden. (Redactie)
05/07/11 10u37

Slachtoffer 'kapotgetrapt' door kickboksende reljeugd - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2461881/2011/07/05/Slachtoffer-kapotgetrapt-door-kickboksende-reljeugd.dhtml)


Het staat nu op de home pagina van het AD...

Kemal
05-07-2011, 12:25
Goh wat een toestanden steeds zeg...

Mauro
05-07-2011, 12:44
Doe je geen reet aan. Dit soort idioten loopt helaas ook in onze gym's rond. Aan de sensei's de moeilijke taak die kolerelijers eruit te filteren.
Ga er maar aan staan..

Peter0711
05-07-2011, 12:49
Er zaten waarschijnlijk een paar kickboksers...

Dat is wel heel erg makkelijk scoren op deze manier.. Beetje jammer.

" 1 persoon trapte zijn sigaret uit op de grond,deze zit waarschijnlijk bij de brandweer! "

Kemal
05-07-2011, 13:05
" 1 persoon trapte zijn sigaret uit op de grond,deze zit waarschijnlijk bij de brandweer! "

LOL

Boem Boem
05-07-2011, 13:12
*(zucht)......

osu
chris

bush1do
05-07-2011, 13:19
-1

Leventdepevent
05-07-2011, 13:19
nou daar gaat ie weer...

el bastardo
05-07-2011, 13:55
Dat is wel heel erg makkelijk scoren op deze manier.. Beetje jammer.

" 1 persoon trapte zijn sigaret uit op de grond,deze zit waarschijnlijk bij de brandweer! "

REPS

Asura
05-07-2011, 13:56
Een goede sensei haalt dat gewoon eruit. Zou nooit van me leven betrapt willen worden op zoiets in de ogen van mijn trainers/voormalige trainers.

Kickboxer word vanaf nu een synoniem voor marokkaan xD zeker weten. Kickboxer is meer politiek correct.

Chane
05-07-2011, 14:29
Goed dat ze gepakt zijn. Meteen een voorbeeld stellen en hard aanpakken.

DAWK1D
05-07-2011, 14:35
Lol het zijn kickboksers omdat er meerdere malen op het hoofd is getrapt.

Pansier
05-07-2011, 16:01
Dit artikel slaat nergens op, maar ik denk dat er wel een probleem is tussen agressie en trainers...

Sommige trainers praten nu eenmaal agressie in. Zo hoorde ik vorig jaar op een gala waar ik was, een trainer tegen zijn vechter zeggen, van ik schat 8 jaar: ''Pijn is fijn, bloed is goed.''

justsomeone
05-07-2011, 16:16
Het is nu aan justitie om deze kolerelijers kei en keihard af te straffen.
Waarschijnlijk zal het wel een oorvijg worden van oom agent en een taakstrafje van 40 uur van justitie.
Met zo`n strafje vinden ze het gek dat zo iemand 3 weken later weer vecht.
Ons mieterige rechtsysteem lijkt op de èèn of andere manier niet af te schrikken door die lachtertjes van straffen die opgelegt worden.

Biiyen
05-07-2011, 17:00
Ik ben groot voorstander om vechtsporten en het beoefenen daarvan te koppelen aan een bewijs van goed gedrag. Elk jaar op 01-01 moet je dit bewijs van goed gedrag indienen om lessen te mogen blijven volgen.

justsomeone
05-07-2011, 17:03
Ik ben groot voorstander om vechtsporten en het beoefenen daarvan te koppelen aan een bewijs van goed gedrag. Elk jaar op 01-01 moet je dit bewijs van goed gedrag indienen om lessen te mogen blijven volgen.

Zo`n V.O.G. gaat echt niet helpen.
En dan worden er mensen achtervolgt door hun verleden die allang weer `op t rechte pad zijn`

de Stiep
05-07-2011, 17:34
Het probleem is dat "de pers" een platform heeft dat wij slechts in beperkte mate hebben.
Dat geeft ze de mogelijkheid om miljoenen te bereiken met hun verhaal, zonder dat het nodig wordt geacht om te rectificeren mocht eea niet juist zijn. Vind de vergelijking van de peuk en de brandweer erg goed. Wie zegt nu trouwens dat die gasten überhaubt lid zijn van enige sportschool ? Overigens maak je mij niet wijs dat mochten zij lid zijn van een sportschool, dat deze sportschool niet minstens het lidmaatschap opzegt. Doe je dat niet, dan legitimeer je dit gedrag in de buitenruimte.

KN
05-07-2011, 19:01
De jongeren trapten daarna de op de grond gevallen man meerdere malen tegen het hoofd.

Misschien mis ik al jaren iets, maar zijn het niet voetballers die tegen objecten op de grond trappen? En voordat ze MMA uit de kast halen, daar mogen soccer kicks ook al enige tijd niet meer.
Mijn conclusie, waarschijnlijk een paar voetballers. Als er professioneel getrapt is, zijn het mogelijk zelfs eredivisie spelers geweest. Heftig!

Briant
05-07-2011, 19:53
Cobra Kai

http://02ff4cc.netsolhost.com/blog1/wp-content/uploads/2010/10/Mick-Fanning-Karate-Kid-no-mercy.jpg

knift
05-07-2011, 22:27
laat ze maar een paar jaar kick dammen in de bak de super kneuzen!

stefan
06-07-2011, 12:29
Dit artikel slaat nergens op, maar ik denk dat er wel een probleem is tussen agressie en trainers...

Sommige trainers praten nu eenmaal agressie in. Zo hoorde ik vorig jaar op een gala waar ik was, een trainer tegen zijn vechter zeggen, van ik schat 8 jaar: ''Pijn is fijn, bloed is goed.'' Bloed is goed en pijn is fijn zeg ik altijd tegen mijn dochters van 9 en 6 als ze zich weer eens aanstellen. En ons team wordt het ook wel veelvuldig gebruikt als er weer eens iemand een scheurtje heeft maar dan meer op een lollige manier.

Chane
08-07-2011, 10:34
Amstelveens tuig alweer vrij door Pieter Buss
AMSTELVEEN - De vier jongemannen die ervan worden verdacht afgelopen zaterdagavond drie buurmannen bij het straatfeest in de Amstelveense wijk Middenhoven te hebben afgetuigd, zijn – tot frustratie van de burgemeester en slachtoffers – alweer op vrije voeten gesteld.
Het besluit is eveneens een domper voor justitie, dat juist om een verlenging van de hechtenis met veertien dagen had verzocht. Justitie verdenkt hen van poging tot doodslag, zo werd gisteren duidelijk. „Het gaat hier om heftige feiten, er is behoorlijk letsel bij de slachtoffers”, aldus een woordvoerster van het openbaar ministerie.
De rechtbank kon gisteravond geen toelichting op de beslissing geven. Justitie gaat in hoger beroep en wil dat de vermeende relschoppers opnieuw worden opgesloten. Burgemeester Van Zanen (VVD) van Amstelveen, die in De Telegraaf aangaf de slachtoffers op alle mogelijke manieren te ondersteunen, is teleurgesteld: „Uiteraard ben ik niet blij dat deze jongeren nu vrij rondlopen. Mijn zorg gaat uit naar de buurt. Er is extra surveillance. Het is belangrijk dat de veiligheid in de buurt blijft gewaarborgd.”
Een van de slachtoffers, een man van 54 die onder meer een gebroken oogkas opliep, heeft zorgen over die veiligheid én over de rechtspraak. Hij noemt het ’zuur’ dat de verdachten alweer vrij zijn. „Een van de verdachten is een goede vriend van mijn zoon. Dat maakt het een vreselijk verhaal. Ik heb mijn zoon tot kalmte gemaand.’’



Waarom komt dit soort tuig er in NL toch altijd zo makkelijk mee weg... pff :(

Budokan
08-07-2011, 19:33
Zo`n V.O.G. gaat echt niet helpen.
En dan worden er mensen achtervolgt door hun verleden die allang weer `op t rechte pad zijn`

Zo werkt het in ieder geval niet in branches zoals de beveiliging. Ook daar heb je een bewijs van goed gedrag nodig en na (ik dacht 7 jaar na het strafbare feit) vervalt dit en krijg je gewoon weer een bewijs van goed gedrag. Ik ben dus wel voorstander. De vraag is voor welke sporten je dit moet invoeren, enkel de fullcontact vechtsporten, ook semicontact of ook de stijlen zoals Judo, Aikido en Worstelen? Ik zou denken enkel fullcontact.

KN
08-07-2011, 19:43
Waarom komt dit soort tuig er in NL toch altijd zo makkelijk mee weg... pff :(
Afgezien van dat ik het raar vind dat een burgemeester zich zo uitlaat over een beslissing van een rechtbank, is het niet zo dat dit een veroordeling/vrijspraak is. Het is enkel een beslissing om de verdachten niet langer vast te houden, zolang het nog loopt. Het betreft nog verdachten, niet veroordeelden.

Overigens ben ik wel van mening dat dit soort gedrag relatief zwaar bestraft moet worden, als vast gesteld kan worden wie/waar/wat/hoe.

Budokan
08-07-2011, 19:47
Amstelveens tuig alweer vrij, een van de verdachten is een goede vriend van mijn zoon............

Is de zoon dan ook tuig of enkel goed bevriend met tuig?
Ik ben niet bekend in Amstelveen maar je vraagt je toch af wat voor wijk dat is

justsomeone
08-07-2011, 19:52
Zo werkt het in ieder geval niet in branches zoals de beveiliging. Ook daar heb je een bewijs van goed gedrag nodig en na (ik dacht 7 jaar na het strafbare feit) vervalt dit en krijg je gewoon weer een bewijs van goed gedrag. Ik ben dus wel voorstander. De vraag is voor welke sporten je dit moet invoeren, enkel de fullcontact vechtsporten, ook semicontact of ook de stijlen zoals Judo, Aikido en Worstelen? Ik zou denken enkel fullcontact.

Zo werkt het niet in de beveiliging?
haha, ik ken meerdere portiers en evenementenbeveiligers die een strafblad hebben van hier tot aan japan.
Zitten hun straf uit en het eerste vrije weekend staan ze gewoon weer aan de deur.

basblue
08-07-2011, 20:43
Het probleem is dat "de pers" een platform heeft dat wij slechts in beperkte mate hebben.
Dat geeft ze de mogelijkheid om miljoenen te bereiken met hun verhaal, zonder dat het nodig wordt geacht om te rectificeren mocht eea niet juist zijn. Vind de vergelijking van de peuk en de brandweer erg goed. Wie zegt nu trouwens dat die gasten überhaubt lid zijn van enige sportschool ? Overigens maak je mij niet wijs dat mochten zij lid zijn van een sportschool, dat deze sportschool niet minstens het lidmaatschap opzegt. Doe je dat niet, dan legitimeer je dit gedrag in de buitenruimte.

Ah, tijd voor een formele brief aan de betreffende krant! Volgens mij heeft HUNTER daar ervaring mee.

Hint.....

smike
09-07-2011, 16:56
Een V.O.G. is wel een goed plan, evenals 1 bond met een keurmerk voor trainers en vooral sportscholen, zodat we die halve tamme quasi gangstertrainers met gouden kettingen en al eens niet meer zien.

Marchant
09-07-2011, 17:26
Pfff lekker weer....

Budokan
09-07-2011, 17:58
Zo werkt het niet in de beveiliging?
haha, ik ken meerdere portiers en evenementenbeveiligers die een strafblad hebben van hier tot aan japan.
Zitten hun straf uit en het eerste vrije weekend staan ze gewoon weer aan de deur.

Och, ik ken ook een hoop mensen die wel eens door rood rijden, betekent nog niet dat het toegestaan is.........