PDA

View Full Version : Wladimir Klitschko's Haye summary



DAWK1D
06-07-2011, 20:21
http://www.youtube.com/watch?v=CYnL5dZ2eBk&feature=player_embedded

WHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

Pahlavan
06-07-2011, 20:28
lol leuk filmpje! :lol: reps

andyhugfan
06-07-2011, 21:09
OK, dit begint kinderachtig te worden.... Kan moeilijk geloven dat hij een doctorsgraad heeft.

D1987
06-07-2011, 21:46
haha hou toch op. Als iemand eerst jou en je familie beledigd en dan zo schandalige prestatie aflevert. Kijk daar bij ook nog eens na het lange wachten op Haye en het gejank van hem na afloop.

Kemal
06-07-2011, 21:48
LOL

Mauro
06-07-2011, 22:02
Haha..mooi gedaan man....geen woorden, maar daden!

Leventdepevent
06-07-2011, 22:06
hahah die blik in zn ogen ook daarbij

Dalton
06-07-2011, 22:13
OK, dit begint kinderachtig te worden.... Kan moeilijk geloven dat hij een doctorsgraad heeft.

Begint te worden ??????, volgens mij haal je iets door elkaar. Het was Haye (donkere bokser, vlechtjes, baardje) die de hele tijd aan het trashtalken was. Klitschko (lichte bokser, geen vlechtjes, geen baardje) heeft niet tot nauwelijks gereageerd. Dan lijkt me één zo'n redelijk smaakvolle reactie nog bij lange na niet "begint te worden".

Een doctorsgraad verdien je door te studeren en examens te halen. Het laten zien van foto's op een internetfilmpje is GEEN onderdeel van de exameneisen. Het is dan ook bijna onmogelijk om op basis van zo'n filmpje te kunnen beoordelen of iemand een doctorsgraad heeft of niet :-)

andyhugfan
07-07-2011, 01:14
Begint te worden ??????, volgens mij haal je iets door elkaar. Het was Haye (donkere bokser, vlechtjes, baardje) die de hele tijd aan het trashtalken was. Klitschko (lichte bokser, geen vlechtjes, geen baardje) heeft niet tot nauwelijks gereageerd. Dan lijkt me één zo'n redelijk smaakvolle reactie nog bij lange na niet "begint te worden".

Een doctorsgraad verdien je door te studeren en examens te halen. Het laten zien van foto's op een internetfilmpje is GEEN onderdeel van de exameneisen. Het is dan ook bijna onmogelijk om op basis van zo'n filmpje te kunnen beoordelen of iemand een doctorsgraad heeft of niet :-)


Ik had beter moeten zeggen dat die hele toestand voor de wedstrijd ook kinderachtig was. Ik begrijp niet waarom de ene bokser de andere dood wil hebben. Al is het voor de grap bedoel, het hoort niet.

Een doctorsgraad haal je door een promotie onderzoek van +/- 4 jaar. Als het goed is moet je voor die tijd dan al klaar zijn met tentamens en examens. ;) En ja, Klitschko is een doctor.

andyhugfan
07-07-2011, 01:16
haha hou toch op. Als iemand eerst jou en je familie beledigd en dan zo schandalige prestatie aflevert. Kijk daar bij ook nog eens na het lange wachten op Haye en het gejank van hem na afloop.

Tjsa, zijn verlies moet al genoeg zijn voor hem en zijn fans. Beter om gewoon stil te zijn en een blik hebben van 'zie je wel'. Dat komt harder aan bij Haye. Klitschko verlaagt zich tot zijn niveau met zulke acties.

Justinian
07-07-2011, 01:19
Erg leuk hahaha :D

Shikoku
07-07-2011, 02:39
Hij bleef wel de hele tijd als een retard de camera in kijken lol.

LJ Silver
07-07-2011, 10:36
hahaha, idd geen woorden meer aan vuil gemaakt.

basser
07-07-2011, 12:47
ahahah hoe die kijkt ook XD