PDA

View Full Version : Middleweights Chael Sonnen vs. Brian Stann targeted for UFC 136 in Houston



The Company
07-07-2011, 02:55
Had liever gehad dat Machida Sonnen KO had geslagen. Heb een hekel aan rednecks en aan oorlog en dus het leger. Ook heb ik een hekel aan de UFC die een vechter tot op het bot hypen zoals Lesnar en nu Stann door zijn marine achtergrond.

Mijn haat tegen UFC hype + Leger is groter dan tegen Sonnen. War Sonnen.




Of all the targets at which Chael Sonnen (25-11-1 MMA, 4-4 UFC) has aimed, the toughest one may be ahead.

Not long after a bout with Lyoto Machida was nixed, sources today told MMAjunkie.com (http://mmajunkie.com/) (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
(http://www.mmajunkie.com)) that the onetime middleweight contender will stay in his division and is targeted for a meeting with Brian Stann (11-3 MMA, 5-2 UFC) at UFC 136, which takes place Oct. 8 at Toyota Center in Houston.

Verbal agreements are in place for the bout, though contracts haven't been signed.

Sonnen previously has taken aim at Machida on Twitter, which has led to intense rumors about a fall fight between the two. That matchup, however, was shot down (http://mmajunkie.com/news/24289/sources-chael-sonnen-vs-lyoto-machida-not-on-ufcs-fall-docket.mma) this morning, as MMAjunkie.com reported.

Sonnen was freed to fight exactly one week ago after serving a suspension handed down this past May by the California State Athletic Commission. The commission issued an indefinite suspension after determining that the fighter had given inconsistent statements about his testosterone-replacement therapy this past December in an appeal of a one-year suspension that was issued in the wake of his UFC 117 loss to Anderson Silva (which was later halved to six months). The commission also cited his conviction earlier this year on one felony charge of money laundering when handing down the suspension.

It is unknown whether Sonnen will apply for a therapeutic-use exemption with the Texas Department of Licensing and Regulation, which will oversee the Oct. 8 event.

Stann, meanwhile, is coming off an impressive TKO victory over former World Victory Road/Sengoku champion Jorge Santiago at UFC 130. Prior to that, he stopped Chris Leben with strikes at UFC 125. The fast-rising contender and former WEC champ has now won five of his past six fights, and the lone defeat came to top contender Phil Davis before Stann's move down from light heavyweight.

For more on UFC 136 (http://mmajunkie.com/event/815/ufc-in-houston.mma), stay tuned to the UFC Rumors (http://mmajunkie.com/Rumors) section of the site.

Gilaiir
07-07-2011, 03:38
Meh... had idd liever gehad dat Lyoto hem KO trapte... Maar Stann kan dat natuurlijk ook. Ik vind Stann een toffe gast, WAR STANN!!

Asura
07-07-2011, 03:55
Veel gepest door rednecks op school zeker:P
Moet niet zeggen dat deze match-up mij veel interreseert, had ook liever Machida-Sonnen gezien. Of iedergeval tegen een top 6 MW.

Kemal
07-07-2011, 08:42
Stann the Man! ben erg benieuwd wanneer de trashtalk begint tegen Stann..

goro
07-07-2011, 09:34
Had liever gehad dat Machida Sonnen KO had geslagen. Heb een hekel aan rednecks en aan oorlog en dus het leger. Ook heb ik een hekel aan de UFC die een vechter tot op het bot hypen zoals Lesnar en nu Stann door zijn marine achtergrond.

Mijn haat tegen UFC hype + Leger is groter dan tegen Sonnen. War Sonnen.
Haat? Volg dan boksen... Er moeten paar rotzakken in mma zitten. Als iedereen zo sympathiek is als Wanderlei is het maar saai. Er moeten een paar klootzakken tussen zitten.

Mule-Kick
07-07-2011, 09:54
War Sonnen, kan best een goede pot worden. Die Stann is goed bezig op MW. Al had ik op trashtalk gebied gehoopt dat Chael tegen een braziliaan zou uitkomen :P

punch
07-07-2011, 10:17
ik hoop dat deze all american hero korte metten maakt met conman Sonnen. Als hij Stan trash talked zal hij voor amerikanen in het rijtje komen van Bin Laden, Dr Dead en de UNA Bomber.

The Company
07-07-2011, 11:55
Veel gepest door rednecks op school zeker:P



Wonen weinig rednecks in NL dus dat word moeilijk.



Haat? Volg dan boksen... Er moeten paar rotzakken in mma zitten. Als iedereen zo sympathiek is als Wanderlei is het maar saai. Er moeten een paar klootzakken tussen zitten.


Volgens mij begrijp je me verkeerd. Stann is juist de ultime goodguy die de UFC op probeert te hypen omdat ze worden gesponsord door de mariniers.

The few the proud the marines en do you wanna no what happens when elite cage fighters meets elite warfighters go to bla bla bla.com. Hoor je wel 10x tijdens een UFC event. Kan Stann niet uitstaan dus hopelijk sloopt Sonnen hem.

Baske
07-07-2011, 12:18
Ik vind Stann juist een erg sympathieke kerel en erg aantrekkelijk vechten (technisch erg mooi). Zie liever dat ze een persoon als Stann hypen dan iemand als Sonnen. Deze partij zal ik dus ook voor Stann juichen. Nu is 't maar hopen dat Sonnen zich niet weer volramt met anabolen.

wrestler_nl
07-07-2011, 13:28
Leuke match up maar ik had liever Sonnen vs winnaar van Akiyama vs Belfort gezien & Brian Stann tegen Mark Munoz.
Prediction: Sonnen via decision

Shikoku
08-07-2011, 02:20
Brian Stann was best wel pissed na Davis. Ik denk niet dat Chael heel anders zal zijn.

wrestler_nl
08-07-2011, 15:35
Chael Sonnen twitter

I ask Brazil for a fight, and Machida answers.I ask for a REAL fight, and a Marine steps up.I see you hiding Lyoto, and I won't forget this.

Asura
08-07-2011, 16:03
@the company, daarom slaan je opmerkingen over rednecks ook nergens op. Beetje vreemd als je er geen 1 kent.

The Company
08-07-2011, 16:06
@the company, daarom slaan je opmerkingen over rednecks ook nergens op. Beetje vreemd als je er geen 1 kent.

Het spijt me ik had natuurlijk moeten zeggen. Ik heb een hekel aan de redneck mentaliteit.
Als je geen mening mag hebben over personen of een groep personen zonder dat je ze persoonlijk kent blijft er weinig over om je mening over te geven.

Asura
08-07-2011, 16:10
Rednecks zijn in het algemeen juist heel gastvrije en relaxte mensen:P
Maar ik snap welk beeld je er van hebt, en het is dan ook logisch dat je er een hekel aanhebt.
Je excuses worden niet alleen gewaardeerd,maar ik zal er vaak liefdevol aan terugdenken.

The Company
08-07-2011, 16:16
Rednecks zijn in het algemeen juist heel gastvrije en relaxte mensen:P
Maar ik snap welk beeld je er van hebt, en het is dan ook logisch dat je er een hekel aanhebt.
Je excuses worden niet alleen gewaardeerd,maar ik zal er vaak liefdevol aan terugdenken.

Ik las net je post in het topic over Wilders. Het zelfde geld voor mensen uit Moslim landen die zijn vast ook erg gastvrij. Het feit blijft wel dat de meeste rednecks extreem nationalistisch en gelovig zijn. Je moet gewoon je mening over een groep kunnen geven zonder dat je persoonlijk mensen uit die groep kent.

justsomeone
08-07-2011, 16:17
goedkoop scoren

Asura
08-07-2011, 16:17
Inderdaad, je moet je mening baseren op ervaring, niet op dingen die op je op tv ziet ;)
Maar als je dat over elke bevolkingsgroep denkt, dan geen probleem. Je hebt alleen veel mensen die het wel normaal vinden om de ene bevolkingsgroep uit te schelden, maar ze worden boos als je hetzelfde doet over een andere bevolkingsgroep. Mja, zie dat je geen hypocriet ben dus no problem