PDA

View Full Version : Zure topics



Ervani
07-07-2011, 10:24
Je hebt ze er altijd tussen zitten zure topics, en misschien behoord deze daar ook wel bij :-)
Ik doel op topics waarin bijvoorbeeld gezeurd wordt over vechters die niet goed vechten, over moeten stappen naar andere gyms. Als organisatoren van evenementen de matchmaking bekend maken zijn er altijd mensen die zeggen waarom staat Pietje op de lijst en Jantje niet> Jantje is veel beter... etc etc..

Soms volg ik ze vooral als het vechters betref die ik persoonlijk ken maar meestal sla ik de betreffende topics lekker over. Maar kan er op het forum niet een aparte sectie worden aangemaakt waarin mensen lekker mogen klagen en zuur mogen zijn? In de betreffende sectie kan iedereen lekker helemaal los gaan en met stront en bagger gooien. Voor een groot deel van de forum bezoekers zal dat dan een sectie zijn waar men niet gaat kijken.

Laat dit een topic zijn die als eerste naar een dergelijke rubriek verplaatst wordt.

Richelieu
07-07-2011, 10:29
Heb je al eens in de pit gekeken Erik?

Kemal
07-07-2011, 10:36
Heb je al eens in de pit gekeken Erik?

hahah The Pit (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?39-The-Pit) ook mijn eerste gedachten ;)

el bastardo
07-07-2011, 10:39
Ik vind de topics in de Pit veel beter dan deze!

Harrie Nak
07-07-2011, 10:53
Maar kan er op het forum niet een aparte sectie worden aangemaakt waarin mensen lekker mogen klagen en zuur mogen zijn?Net zoiets als dat zeurtopics over zeurders niet in het "Mixed Martial Arts" subforum horen?

Klagen en zeuren hoort nou eenmaal bij fans / supporters. Zowel bij het MMA, als bij het voetbal, handbal, etc. Discussieren over zulk soort zaken is nou eenmaal waar een forum voor dient.

Peter0711
07-07-2011, 11:14
Je hebt ze er altijd tussen zitten zure topics, en misschien behoord deze daar ook wel bij :-)
Ik doel op topics waarin bijvoorbeeld gezeurd wordt over vechters die niet goed vechten, over moeten stappen naar andere gyms. Als organisatoren van evenementen de matchmaking bekend maken zijn er altijd mensen die zeggen waarom staat Pietje op de lijst en Jantje niet> Jantje is veel beter... etc etc..

Soms volg ik ze vooral als het vechters betref die ik persoonlijk ken maar meestal sla ik de betreffende topics lekker over. Maar kan er op het forum niet een aparte sectie worden aangemaakt waarin mensen lekker mogen klagen en zuur mogen zijn? In de betreffende sectie kan iedereen lekker helemaal los gaan en met stront en bagger gooien. Voor een groot deel van de forum bezoekers zal dat dan een sectie zijn waar men niet gaat kijken.

Laat dit een topic zijn die als eerste naar een dergelijke rubriek verplaatst wordt.

Ik begrijp wat je omschrijft,alleen denk ik niet dat de Pit een oplossing is voor jou ergenis. Ik denk dat je 2 dingen kan doen :

1 = Het links laten liggen,en je er niks van aantrekken,uiteindelijk betreft het mischien bekende,maar wie zijn de mensen die commentaar leveren?!

2 = Niet op internet forums opzoeken over vechtsport

Khanom Thom
07-07-2011, 11:20
De mening van 1 = zeuren voor een ander...

Vince
07-07-2011, 11:33
Is het internet niet uitgevonden om anoniem te kunnen zeiken?
Ik ben al blij zat dat mensen hun mening geven (iets wat gewoon moet kunnen) i.p.v. te roepen ''Jantje Sucks!!!!!1!!1!''
Meeste mensen komen hier met argumenten dus vind het meer discussie dan afzeik topics.
Als alle neuzen dezelfde kant op zouden staan zou het een saaie boel worden hier.

Ps. wil niet zeggen dat er niet met een beetje respect over vechters / andere gepraat mag worden.

Mauro
07-07-2011, 11:41
De mening van 1 = zeuren voor een ander...
Alweer eens met Khanom.....
maar dat is mijn mening......en sorry als ik een beetje zeurderig overkom.

Khanom Thom
07-07-2011, 11:44
Alweer eens met Khanom.....
maar dat is mijn mening......en sorry als ik een beetje zeurderig overkom.

Zeur niet zo... ;)

justsomeone
07-07-2011, 12:34
Net zoiets als dat zeurtopics over zeurders niet in het "Mixed Martial Arts" subforum horen?

Klagen en zeuren hoort nou eenmaal bij fans / supporters. Zowel bij het MMA, als bij het voetbal, handbal, etc. Discussieren over zulk soort zaken is nou eenmaal waar een forum voor dient.

Dit.

smike
07-07-2011, 16:32
Mensen zeiken, zaniken en zeuren.
Maar als men iets aan de kaak stelt, kan een ander dat als zeiken afdoen.
Iedereen ziet dingen anders en soms hebben de "zeikers" gewoon een punt.

Khanom Thom
07-07-2011, 16:53
http://www.politiekdelft.nl/zure_bom.jpg

Da's pas zuur... ;)

justsomeone
07-07-2011, 17:26
waar is een forum anders voor?
nutteloos topic dit