PDA

View Full Version : Chael Sonnen 'Backstage' video: 'Fedor Emelianenko sucks'



Devilprince
07-07-2011, 16:24
Backstage With Chael Sonnen (http://www.mmafighting.com/2011/07/07/backstage-with-chael-sonnen/)

Kaun
07-07-2011, 17:04
heb je die blatende muppet weer met zand in z'n vagina

mokumnised
07-07-2011, 17:15
Ik kan me niet voorstellen dat die gast buiten een meute rednecks een fanbase heeft. Wat een respectloze kklijer is dat zeg.

R.H.
07-07-2011, 17:17
Ik hoop dat hij naar A. Silva gaat kijken in brazilie en daar gelynched word, wat heb ik een hekel aan die kerel zeg.

mokumnised
07-07-2011, 17:27
Ik hoop dat hij naar A. Silva gaat kijken in brazilie en daar gelynched word, wat heb ik een hekel aan die kerel zeg.

Bij hem hoop ik echt dat het een keer helemaal fout afloopt in de kooi, of dat Dana White hem een keer echt zat wordt ( wishfull thinking). Die gast heeft echt geen grenzen, beledigt Tyson, alle Pride vechters incl Fedor, een Land en weet ik veel wat nog meer in 1 adem. Dit is echt zo'n hele foute cocky Yank. Dit is niet een beetje trashtalken voor een gevecht, maar gewoon beledigen om het beledigen

D1987
07-07-2011, 17:51
Wat een mafkees. Welk land heeft hij beledigd dan? haha

co0per
07-07-2011, 17:59
Gewoon geen aandacht geven.

Pahlavan
07-07-2011, 18:16
Gewoon geen aandacht geven.

x2

The Company
07-07-2011, 18:22
Wat een mafkees. Welk land heeft hij beledigd dan? haha

Hij beledigd Brazilie non-stop.

amilster
07-07-2011, 18:41
ik vind die hele show van em wel vermakelijk, echt hij verzint ze waar je bij staat. Ga der maar aan staan hahaha
gewoon zien als een standup comedy van een paar minuten die act van hem want dat is het :D

blackadder
07-07-2011, 18:42
Bij hem hoop ik echt dat het een keer helemaal fout afloopt
Zolang het maar fout afloopt. Een auto ongeluk. Een overval. Dodelijke, ongeneeselijke ziekte.

justsomeone
07-07-2011, 18:54
Hij beledigd Brazilie non-stop.

Hij zal daar vast een keer `per ongeluk` zo`n omgebouwde hebben geneukt

Appielwt
07-07-2011, 19:31
Dit is toch humor naast de UFC zou hij zich bij de comedy train aan moeten sluiten top hit als je het mij vraagt.

Soulbringer320
07-07-2011, 21:40
Ik ging stuk toen ze begonnen over he hele: "Pound for pound":lol:

Kemal
07-07-2011, 22:02
volgens mij heeft ie weer aan die shit gezeten.. ;)

PinPoint
07-07-2011, 22:49
Hij heeft wel gelijk wat Anderson betreft.....Ik zou hier zo graag een rematch van zien want hij was hier zeker als winnaar uitgekomen.

En wel leuke feitjes Japan fights results vs USA fight results

deco'o
07-07-2011, 23:07
Hij heeft wel gelijk wat Anderson betreft.....Ik zou hier zo graag een rematch van zien want hij was hier zeker als winnaar uitgekomen.


Silva weet bij een rematch ook wat hij kan verwachten en zal dan ook anders trainen, we zullen het tegen Okami zien.

PinPoint
07-07-2011, 23:09
Ik ben idd heel benieuwd. Ben aan het zoeken naar hun eerste partij kan hem alleen niet vinden. Iemand?

raveboy
07-07-2011, 23:31
Ik ben idd heel benieuwd. Ben aan het zoeken naar hun eerste partij kan hem alleen niet vinden. Iemand?

http://www.youtube.com/watch?v=StYulH-yKsk

Chael zegt dat Anderson zichzelf disqualificeerde omdat het niet goed voor hem ging in de partij.
Wat ik zie is dat Okami niets heeft gedaan om anderson in de problemen te brengen, zal deze keer weer zo zijn denk ik.

Anderson Silva vs Chael Sonnen
ufc 117 - Binsearch results (http://www.binsearch.net/?q=ufc+117&max=100&adv_age=1100&server=)

kan hem streaming nergens vinden

Gilaiir
08-07-2011, 00:56
Cheal, sterf..

Shikoku
08-07-2011, 02:16
Je moet Chael met een korreltje zou nemen,

“I was in Las Vegas when the Nogueira brothers first touched down in America. There was a bus…this is a true story…there was a bus that pulled up to a red light and ‘Lil Nog’ tried to feed it a carrot while ‘Big Nog’ was petting it. He thought it was a horse. This really happened? Do you believe me that that happened? He tried to feed a bus a carrot and now you’re telling me their country has computers? I didn’t know that!”

Ik lag echt helemaal dubbel op het einde. Hij weet kijkers te trekken naar middleweight en daar gaat het hem. Voor Chael Sonnen trok Anderson Silva de langste regerende, finishende kampioen in de UFC kijkcijfers als een oude sok.

el bastardo
08-07-2011, 08:42
Zielige lollie! Krijg al jeuk van zijn manier van praten. En toch, over een paar zaken heeft hij wel een punt...

YoMarK
08-07-2011, 09:15
Chael heeft humor en weet zichzelf goed te verkopen. :)

PinPoint
08-07-2011, 09:31
Thanks Raveboy;


Ik zie een partij die tot het bewuste moment 100% naar Silva zou gaan. Het zou dus best kunnen dat Silva het niet wist, al is dat lastig te geloven.

Mule-Kick
08-07-2011, 09:51
Dit interview was gewoon hilarisch, zoals bijna altijd eigenlijk. Niet zo serieus nemen allemaal.

War Sonnen!

univers1l
08-07-2011, 10:14
wat een rare gast, dit moet geacteerd zijn. hoe kan je als vechter zo onrespectvol zijn over andere vechters. vooral voor vechters die echt wat hebben toegevoegd. hij zorgt voor een hype en dat lukt aardig.

onne1983
08-07-2011, 11:33
Maar zegt ie nou werkelijk dat hij vind dat hij de partij tegen anderson gewonnen heeft??

If i would beat anderson? Did you watch that fight? in what parallel universe can you punch a man 300 times, he wraps his legs around your head for 8 seconds and they declare HIM the winner (en daarna nog wat bullshit over dat dat op de straten anders zou zijn)

What een pussy, Anderson nam die 300 stoten met gemak en hij gaf op na acht seconden met zijn hoofd geklemd te zitten.. Als hij dat niet had gedaan had je geslapen.

TOON
08-07-2011, 12:50
vind het altijd triest als vechters zichzelf zo moeten profileren om exposure te krijgen
want dat is het geval bij Chael

marcelt
08-07-2011, 13:13
Volgens mij is hij totaal geschift. Narcisitsche persoonlijkheid. Maar dat met de Noguira broers was wel grappig. En zijn verhaal over de Pride vechters en hun succes in de Usa dacht ik toch van misschien is het wel zo met die oortelefoontjes. W.b. A. Silva, tja hij heeft een punt maar afkloppen is afkloppen; dat zijn de regels. En tegen die Okami deed hij het hartstikke goed. Vind zelf dat dat soort trappen zou moeten mogen. Was een prachttechniek. Expres gedaan om dq te krijgen; lijkt me niet. Toch weet chael wel de aandacht te trekken. The man you love to hate.

D1987
08-07-2011, 13:24
vind het altijd triest als vechters zichzelf zo moeten profileren om exposure te krijgen
want dat is het geval bij Chael

x2

wrestler_nl
08-07-2011, 13:39
Ik vond Chael altijd grappig maar als je shit over Cro Cop & Fedor praat dan haat ik je lol ...
fuck chael
ik hoop dat Stann hem sloopt :P

Asura
08-07-2011, 15:06
Hij is af en toe wel grappig, ik denk ook niet dat hij ook maar iets meent van wat hij zegt. Ik vraag me af of hij weet dat een trianglechoke dodelijk is zonder scheidsrechters lol.

MaartenManaus
08-07-2011, 15:56
die vent is geschift ,.
nu klopt het wel dat de gemiddelde amerikaan geen idee heeft wat er zich buiten de US afspeeld. Maar ga vooral zo door zou ik zeggen, dan kunnen we in Rio een leuke knokpartij naast de ring zien. Want hier kunnen ze zn bloed wel zuipen na dit interview.

blackadder
08-07-2011, 16:26
Want hier kunnen ze zn bloed wel zuipen na dit interview.
Dat zou leuk zijn.:)

El Bambino
08-07-2011, 22:48
Zelf dacht ik dat Narcisme slechts een kwaltje was. Sonnen bewijst dat het een geeselijke ziekte is, dus we kunnen de man niks kwalijk nemen, hij is gewoon ziek !

blackadder
09-07-2011, 01:40
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BGHgWtL_gvI

Lionheart
09-07-2011, 02:25
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BGHgWtL_gvI


Bloodstain is een baasje! Lig dubbel hier!!

lopez86
09-07-2011, 12:48
Lol, Sonnen is missch. debiel, maar ik weet zeker dat jullie allemaal kijken als hij weer vecht.
50% mag hem en wil hem zien winnen en 50% haat hem tot in de grond van t hart en wil hem kapot geslagen zien worden.
Uiteindelijk verdiend de man klappen met geld met zijn gelul (wat allemaal veel te serieus genomen wordt) en lacht hij alle haters uit.

El Bambino
09-07-2011, 12:52
Lol, Sonnen is missch. debiel, maar ik weet zeker dat jullie allemaal kijken als hij weer vecht.
50% mag hem en wil hem zien winnen en 50% haat hem tot in de grond van t hart en wil hem kapot geslagen zien worden.
Uiteindelijk verdiend de man klappen met geld met zijn gelul (wat allemaal veel te serieus genomen wordt) en lacht hij alle haters uit.

Ik zou zeggen, let op zijn gezicht en zijn uitdrukkig in zijn gezicht als ie over Wanderlei en Anderson Sylva praat.
Hij meent het en hij zegt het met veel woede, niks te maken met verkopen. De man is zieki in zijn head!

TOON
09-07-2011, 13:44
Lol, Sonnen is missch. debiel, maar ik weet zeker dat jullie allemaal kijken als hij weer vecht.
50% mag hem en wil hem zien winnen en 50% haat hem tot in de grond van t hart en wil hem kapot geslagen zien worden.
Uiteindelijk verdiend de man klappen met geld met zijn gelul (wat allemaal veel te serieus genomen wordt) en lacht hij alle haters uit.

met die 50% mag hem zit je er naast denk ik ;)

blackadder
09-07-2011, 14:58
met die 50% mag hem zit je er naast denk ik ;)
Of dat we allemaal kijken wanneer die vecht, wat sowieso zelden is.

Marchant
09-07-2011, 15:14
:lol:

Held !!
Ik hou wel van deze show er omheen, En hij heeft imo niets geroepen wat hij niet heeft onderbouwd.


geniaal:
“I was in Las Vegas when the Nogueira brothers first touched down in America. There was a bus…this is a true story…there was a bus that pulled up to a red light and ‘Lil Nog’ tried to feed it a carrot while ‘Big Nog’ was petting it. He thought it was a horse. This really happened? Do you believe me that that happened? He tried to feed a bus a carrot and now you’re telling me their country has computers? I didn’t know that!”

Anderson
09-07-2011, 15:41
daar hoord die thuis

http://www.youtube.com/watch?v=zP3dfePpOA0

redjuh
09-07-2011, 15:49
Dodelijke, ongeneeselijke ziekte.

is dit een pleonasme of een tautologie?

smike
09-07-2011, 15:51
Hij is goed geinstrueerd, door de marketing en pr mensen, UFC begint steeds meer WWE showworstelen te worden, dit is amerika, deal with it.

lopez86
09-07-2011, 19:22
Ik zou zeggen, let op zijn gezicht en zijn uitdrukkig in zijn gezicht als ie over Wanderlei en Anderson Sylva praat.
Hij meent het en hij zegt het met veel woede, niks te maken met verkopen. De man is zieki in zijn head!

Hij meent het ook, de beste man spoort niet. Daarom snap ik ook niet waarom mensen het serieus nemen. Ik lachte me kapot iig :) Maar of hij een afwijking heeft ofniet, hij verkoopt.

Guile
09-07-2011, 21:01
is dit een pleonasme of een tautologie?

is ongeneeslijk hetzelfde als dodelijk?

Mafkees die Sonnen met zijn praatjes over Pride. Makkelijk praten nu Pride niet meer bestaat.

Marchant
09-07-2011, 21:23
is ongeneeslijk hetzelfde als dodelijk?

Mafkees die Sonnen met zijn praatjes over Pride. Makkelijk praten nu Pride niet meer bestaat.

Dat niet .............. maar dodelijk is wel ongeneselijk ;)

Kemal
09-07-2011, 21:25
Dat niet .............. maar dodelijk is wel ongeneselijk ;)

LOL

DarkT
10-07-2011, 11:03
Hier ben je snel klaar mee, in welke dimensie wordt hij verslagen door Silva. In de UFC in amerika waar het wel echt is.
Die man is echt respectloos. Leer eerst een goede traingle defence en begin dan met praten.

TOON
10-07-2011, 11:04
een beetje trashtalk om een gevecht te hypen hoort erbij, maar hij trashtalked om zichzelf te hypen en daar heb ik moeite mee

Pahlavan
10-07-2011, 11:25
ik vind het trouwens best ironisch dat hij al in meerdere interviews aangeeft dat hij er niet van houdt om op zijn rug te liggen met iemand tussen zijn benen blablabla... maar blijkbaar heeft hij er geen problemen mee om telkens met zijn hoofd zowat tegen andermans kruis aan te liggen! want hij heeft al 3/4 keer verloren dmv een triangle :lol:

rollermanskunk
10-07-2011, 12:53
Sonnen is Troll der Trollen
:twak:

redjuh
10-07-2011, 14:18
misschien liet ie zich wel expres pakken in de laatste minuut, omdat ie wist dat ie positief zou testen. als ie eerst andersson zou hebben gestripped van zijn titel en dus de meest dominante vechter in MMA vandaag, zou hebben ge devalueerd, had Dana hem waarschijnlijk laten executeren. nu was ie 'slechts' een contender en valt er nog wat te regelen.

R.H.
10-07-2011, 14:21
misschien liet ie zich wel expres pakken in de laatste minuut, omdat ie wist dat ie positief zou testen. als ie eerst andersson zou hebben gestripped van zijn titel en dus de meest dominante vechter in MMA vandaag, zou hebben ge devalueerd, had Dana hem waarschijnlijk laten executeren. nu was ie 'slechts' een contender en valt er nog wat te regelen.

... Hij verzette zich ander aardig toen Silva hem in de triangle legde.

Petrosyan188
10-07-2011, 14:25
misschien liet ie zich wel expres pakken in de laatste minuut, omdat ie wist dat ie positief zou testen. als ie eerst andersson zou hebben gestripped van zijn titel en dus de meest dominante vechter in MMA vandaag, zou hebben ge devalueerd, had Dana hem waarschijnlijk laten executeren. nu was ie 'slechts' een contender en valt er nog wat te regelen.

jezusss wat een fantasie heb jij zeg...

redjuh
10-07-2011, 22:53
dit leek me niet het topic om heel serieus op in te gaan

Emilio
11-07-2011, 09:26
Leuk interview.

Het ligt er allemaal wel dik boven op, maar toch ook wel bepaalde dingetjes waar hij beetje gelijk in heeft.

Ik heb het altijd opvallend gevonden dat Cro cop in de USA geen deuk in een pakje boter sloeg. Hij wordt tegenwoordig gebruikt als een opstapje voor opkomende vechters terwijl hij in Japan gevreesd werd.

"where are your legs now Mirko?" :D

redjuh
11-07-2011, 13:24
tjat het lijkt idd wel of die octagon van kryptonite is gemaakt, zoals de pride veteranen zich houden

goro
11-07-2011, 15:35
tjat het lijkt idd wel of die octagon van kryptonite is gemaakt, zoals de pride veteranen zich houden

Toch niet voor Anderson!

Vinand
11-07-2011, 18:54
Hij is goed geinstrueerd, door de marketing en pr mensen, UFC begint steeds meer WWE showworstelen te worden, dit is amerika, deal with it.

kijk alleen jij snapt het... ufc = american company.. En Cheal is gewoon slim en maakt er gebruik van. hoe hard heeft hij zijn marktwaarde hierdoor niet verhoogd?