PDA

View Full Version : OUT NOW! RingSports Magazine #118 - met nieuw team reporters/fotografen



Dragon Tail
08-07-2011, 16:11
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/08/1310112018-720.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3977210.html)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/08/1310112112-280.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3977212.html)

johnmixfight
08-07-2011, 16:44
Na jarenlang lid geweest te zijn net vorige maand mijn abonnement niet verlengd.
Ik had er geen zin meer in, de ringcolumn.

justsomeone
08-07-2011, 16:50
Mijn neefje kocht hem altijd en ik kreeg hem daarna.
vorige keer dat ie belde om hem langs te brengen heb ik bedankt.
Als je de fora bezoekt staat er eigenlijk enkel oud nieuws in, op de colums van oa Hoost en Passenier na

Richelieu
08-07-2011, 17:10
Leuk deze voorstelronde Stephan. Betekent dit het einde van de schrijvers met de creatieve pseudoniemen??

Dragon Tail
08-07-2011, 17:40
Leuk deze voorstelronde Stephan. Betekent dit het einde van de schrijvers met de creatieve pseudoniemen??

Geen idee. Haha.
Zit er dan een pseudoniem van jou bij?
Of zijn het alleen maar pseudoniemen met een fotootje van de echte?!

D1987
08-07-2011, 17:44
Vorige keer heb ik een topic over dit magazine gestart en daar waren de reacties ook niet echt positief. Te weinig artikelen, veel reclame, weinig nieuws en maar 1 of 2 artikelen die erg boeien. Jammer. Wel goed dat er verandering is, ben benieuwd, maar ga dit magazine niet meer kopen. Er zouden veel meer items in kunnen, wees creatief.

Richelieu
08-07-2011, 17:47
Geen idee. Haha.
Zit er dan een pseudoniem van jou bij?
Of zijn het alleen maar pseudoniemen met een fotootje van de echte?!

Hé, jij zit in die redactie ;)

Kemal
08-07-2011, 18:38
Wel leuk dat er dit soort magazines zijn, of er allemaal nieuwtjes in staan is te betwijfelen, maar succes iig!

basblue
08-07-2011, 20:28
Ook ik heb mijn lidmaatschap opgezegd. Te veel columns, wel wat leuke artikelen.
Als er wat meer diepgaande artikelen zouden in staan zoals bij fighters only, dan zou ik
'm zo weer kopen. Ik zou er zelfs meer voor willen betalen.

Het nieuwe team reporters ziet er goed uit, ik hoop op verbetering!

dietrik
08-07-2011, 20:41
ik heb em alweer uit. Gordeau is niet blij met het boek van hoost haha

Dragon Tail
08-07-2011, 22:16
Hé, jij zit in die redactie ;)

Ja, deed allang wat voor RS (onze clubshirts zit al jaren vol met RS reclame, toch?), maar nu is het bekend.
Zo'n ervaringsdeskundige als jij (met FS) had er ook wel bijgekund, maar je bent nu lekker druk met MF, dus je komt je tijd wel door.
Laten we hopen dat er met het nieuwe team dichterbij de wensen van de lezers komen.

remco pardoel
08-07-2011, 22:52
Geef duidelijk aan wat jullie graag willen zien.
Dan kan daar op ingespeeld / ingehaakt worden.
Alle input is welkom denk ik

basblue
08-07-2011, 22:59
Voor wat het waard is, Wat suggesties ter verbetering.....
- minder vaste columns, en meer eenmalige columns. Bijvoorbeeld van scheidsrechters, juryleden, bestuursleden, krachttrainers.
- technieken en tactieken van vechtsporten. Analyse daarvan. Vechten als .....
- introductie en uitleg van een vechtsport. Beetje zoals die twee Amerikanen die overal gingen meetrainen op Discovery. Alleen dan op papier...
- meer artikelen over de vechtsportwereld An Sich zoals de organisaties, regels, positie in de maatschappij, onderzoek. Over de hele wereld. Ben wel eens benieuwd hoe het georganiseerd is Rusland, welke organisaties ed.
- trainingschema's, voeding, Etc.

Het zijn maar ideeën en wellicht zit niet iedereen erop te wachten. Ach... Het proberen waard!

Richelieu
09-07-2011, 10:35
Voor wat het waard is, Wat suggesties ter verbetering.....
- minder vaste columns, en meer eenmalige columns. Bijvoorbeeld van scheidsrechters, juryleden, bestuursleden, krachttrainers.
- technieken en tactieken van vechtsporten. Analyse daarvan. Vechten als .....
- introductie en uitleg van een vechtsport. Beetje zoals die twee Amerikanen die overal gingen meetrainen op Discovery. Alleen dan op papier...
- meer artikelen over de vechtsportwereld An Sich zoals de organisaties, regels, positie in de maatschappij, onderzoek. Over de hele wereld. Ben wel eens benieuwd hoe het georganiseerd is Rusland, welke organisaties ed.
- trainingschema's, voeding, Etc.

Het zijn maar ideeën en wellicht zit niet iedereen erop te wachten. Ach... Het proberen waard!

Voor wat het waard is Basblue!..................bovenstaande zijn gewoon erg goede punten!!!

payap
09-07-2011, 11:30
Denk vooral dat het blad afwisselender moet worden. Qua uiterlijk ziet het er mooi uit maar de inhoud is elke keer weer al voor 75% te voorspellen wat er in staat. De colomns en twee organisaties slokken elke uitgave het grootste deel van het blad op. Dat is ook de reden dat ik een jaar of twee geleden ben afgehaakt met kopen.

Internet is zo snel qua nieuws dat een blad hier nooit tegen op kan boksen. Denk dat de kracht van een blad gehaald kan worden om goed internet in de gaten te houden en in te springen op wat op internet ontbreek qua informatie en onderwerpen.

justsomeone
09-07-2011, 13:58
ik heb em alweer uit. Gordeau is niet blij met het boek van hoost haha


dat stuk van hem sla ik altijd over.
altijd gekanker over 020 enzo, doodsaaie kere;

reefer
09-07-2011, 14:04
Indien mogelijk zal ik het op prijs stellen als er interviews met buitenlandse vechters inkomen.

Dragon Tail
09-07-2011, 15:53
Voor wat het waard is, Wat suggesties ter verbetering.....
- technieken en tactieken van vechtsporten. Analyse daarvan. Vechten als .....
- meer artikelen over de vechtsportwereld An Sich zoals de organisaties, regels, positie in de maatschappij, onderzoek. Over de hele wereld. Ben wel eens benieuwd hoe het georganiseerd is Rusland, welke organisaties ed.
- trainingschema's, voeding, Etc.


Dit zijn ook de punten waar ik op gewezen heb. Dat is interessant voor de lezers, van hoe het bijv. in het buitenland aan toe gaat met het organiseren.



Indien mogelijk zal ik het op prijs stellen als er interviews met buitenlandse vechters inkomen.

En deze had ik ook. Er ligt misschien al 1 in de pen.

Zoals Remco ook al schrijft, lever no meer input, want daar kunnen we misschien iets mee doen.

johnmixfight
09-07-2011, 15:56
Geef duidelijk aan wat jullie graag willen zien.
Dan kan daar op ingespeeld / ingehaakt worden.
Alle input is welkom denk ik

heb ik ook gedaan hoor, netjes een mailtje gestuurd met daarin mijn redenen.
Ik vind het ook jammer want ik zit graag met een blaadje op de bank, ondanks dat alles al op fora staat.

Ga nu voor de fighters only, lekker dik blad en daarin wordt in ieder geval niet gezeurd over 020 :lol:

Asura
14-07-2011, 20:57
Het nieuws moet meer een highlight zijn van max 4 pagina's. De rest liever dieper ingaan op techniek/strategie van individuele vechters of teams. Ook over trends binnen het MMA, innovativiteit binnen het MMA, enzovoort.

Over trends kan je het bijvoorbeeld hebben over de dominantie van worstelaars en strategieën aanbieden om hier mee om te gaan. Ook mythes aanpakken zoals dat worstelaars zo overdreven goed zijn in takedowns, terwijl de realiteit dit beeld nuanceert.Kijk naar de brazilianen die nu steeds beter worden in takedowns door onconventionele technieken te gebruiken, zoals Jacare die goede takedowns heeft, of Machida die het erg lastig maakt om op de grond te komen.

basblue
14-07-2011, 21:08
@remco pardoel: Ben inmiddels wel benieuwd welke suggeties je gaat overnemen...

Of is het daar nog te vroeg voor?

remco pardoel
15-07-2011, 02:36
a: het is mijn blad niet
b: er staan heel veel goede punten bij waar ik mij in kan vinden en ga mij zeker hard er voor maken om er een paar erin te krijgen in een van de volgende editie's

Keep them coming!!

Asura
15-07-2011, 02:46
Tof, thanks Remco

Wiseguy
15-07-2011, 03:28
Nieuws is in zulke bladen al vaak achterhaald. Goede reportages zouden het blad wel goed doen.

Soulbringer320
15-07-2011, 12:34
Nieuws is in zulke bladen al vaak achterhaald. Goede reportages zouden het blad wel goed doen.

Gewoon info, wat pas op Mixfight komt nadat lezers het tijdschrift gelezen hebben.

Mattie73
15-07-2011, 13:04
Geef duidelijk aan wat jullie graag willen zien.
Dan kan daar op ingespeeld / ingehaakt worden.
Alle input is welkom denk ik

Kan er ook eens aandacht geschonken worden aan Full Muaythai gerelateerd nieuws. Het is nu alleen K1/Showtime en MMA wat de klok slaat.
Misschien een reportage van een thais kamp of een reportage van Lumpinee of Rajadamnern stadion.

Boran
15-07-2011, 13:37
Kan er ook eens aandacht geschonken worden aan Full Muaythai gerelateerd nieuws. Het is nu alleen K1/Showtime en MMA wat de klok slaat.
Misschien een reportage van een thais kamp of een reportage van Lumpinee of Rajadamnern stadion.

Goed idee inderdaad! Dan zou ik 'm misschien weer eens kopen.
Ik wil ook wel als reporter naar Thailand om verslag te doen :cool2:

Bromios
15-07-2011, 13:38
Bijna alle vechters moeten cutten of willen zwaarder worden zonder vet. schrijf eens een goede reeks artikelen over voeding, tijdschema's, rust etc.

Mattie73
15-07-2011, 14:22
Goed idee inderdaad! Dan zou ik 'm misschien weer eens kopen.
Ik wil ook wel als reporter naar Thailand om verslag te doen :cool2:

Ok dan wil ik wel mee om de foto's te maken :pimp:

justsomeone
15-07-2011, 14:46
Ok dan wil ik wel mee om de foto's te maken :pimp:

Ok, dan ga ik mee als tolk :D

Peter0711
15-07-2011, 15:19
Ok, dan ga ik mee als tolk :D

En ik voor Jan Lul! :)


Ikzelf ben helemaal geen lezer van Ring Sports. Ik heb het blad een paar keer in mijn handen gehad en snel doorheen gebladerd. Het kon me allemaal niet zo boeien. Nu ik het nieuwe team voorgesteld zie. ( Ik weet trouwens niet hoeveel van de verslaggevers en fotografen nieuw zijn aan het team? Het zullen vast niet allemaal nieuwe mensen zijn voor Ring Sports ? ) krijg ik toch stiekum wel zin om straks naar de boekwinkel toe te gaan! Ziet er goed uit.

Wat betreft een meerwaarde aan het blad,dat vind ik gezien ik niet een lezer was erg moeilijk om te zeggen,maar wat me hier al opvalt is dat veel mensen het niet interessant vinden doordat ze alle info al weg halen van een website of iets dergelijks. Ik persoonlijk zou eraan werken om te proberen zoveel mogelijk scoops te pakken zodat iedereen weet dat je voor nieuwe info de nieuwe ringsports moet gaan kopen!!

Moeilijk zeker,maar niet voor niks.

Rverm
15-07-2011, 20:56
- pak maandelijks een andere sportschool/gym eruit en licht deze toe, van opkomende talenten, vaste kern, leuke anekdotes, incl fotoverslag etc etc. Denk dat iedereen het leuk vind hoe andere gyms het doen en om te zien. Van de grotere sportscholen tot de kleinere die het nog doen in een klein sporthalletje.
- maandelijks een andere topvechter aan wie vragen gesteld kunnen worden die van tevoren via de verschillende forums gesteld kunnen worden. Elke vechter vind het leuk om in het nieuws te komen en aan die gene die de vraag stelt is het leuk om je vraag terug te zien.
- Misschien een quiz/puzzel waarbij je vrijkaarten kan winnen voor de grotere gala's.
- meer fitness/voedingstips, tips voor aankomen/afslanken, combi fitness/kickboksen etc.
- De persoon achter grote organisaties. Bas Boon, Simon Rutz, Milco Lambrecht en oke, ook Dragontail...;) Noem maar op... Hoe zijn ze begonnen, waar liepen ze tegenaan...Denk dat iedereen het leuk vind om te lezen over hoe ze van kleine promoter zo groot zijn geworden en wat voor tijd en energie het kost om een gala te organiseren. Als je elke maand een andere promoter pakt kan je vele maanden vooruit.
- Bekende Nederlanders intervieuw wat hun aantrekt in de vechtsport. Dit is ook goed voor de acceptatie van de sport.
- reportages van bekende vechters die clinics geven.