PDA

View Full Version : Kyokushin vechters gezocht voor budo gala steenwijk 19 november



mensotov
11-07-2011, 14:08
19 november is er weer het jaarlijkse budo gala in Steenwijk. Dit keer voor het eerst zonder Frans. Het gala zal dan ook in het teken staan van Frans Santing. Er zullen niet alleen kickbox en mma partijen zijn maar er zullen ook demonstratie's zijn uit verschillende diciplines. S'middags begint het evenement al met een seminar van David Wilson 9e dan kenpo. Er zal een 8 man kyokushinkai karate toernooi plaatsvinden en hier zoeken we vechters voor tussen de 70 en 80 kilo. Heb je interesse doe dan een mail naar [email protected] met je naam, sportschool, gewicht en ervaring.

We gaan proberen een groots evenement neer te zetten, dit ter nagedachtenis van Frans en waar hij voor leefde, jullie zijn welkom!
osu

Merlijn
Team Santing

goro
11-07-2011, 15:56
Wie zijn de tegenstanders? Wat niveau?

mensotov
11-07-2011, 17:22
Wij hebben 1 vechter, bruine band. Het ligt aan de vechters die zich melden maar ga wel uit van bruine band niveau, je moet wel flink knokken. aan de andere kant, Fighting Spirit is belangrijker dan de kleur om je middel, ik heb wel tegen iranezen gestaan die mij alle hoeken van de ring lieten zien. Van die partijen heb ik het meest geleerd en denk ik het vaakst terug. Maar een beetje ervaring is natuurlijk niet verkeerd....

osu

goro
11-07-2011, 18:01
Wij hebben 1 vechter, bruine band. Het ligt aan de vechters die zich melden maar ga wel uit van bruine band niveau, je moet wel flink knokken. aan de andere kant, Fighting Spirit is belangrijker dan de kleur om je middel, ik heb wel tegen iranezen gestaan die mij alle hoeken van de ring lieten zien. Van die partijen heb ik het meest geleerd en denk ik het vaakst terug. Maar een beetje ervaring is natuurlijk niet verkeerd....

osu

Misschien wil ik wel een partijtje draaien... Als je niet genoeg vechters heb. Een matchmaking ;)

mensotov
11-07-2011, 20:11
yep, ik heb nog niet genoeg vechters idd, maar het is ook net bekend...mail me maar ff altijd goed!