PDA

View Full Version : En weer een gala minder



Patrick25
13-07-2011, 01:43
Het college van B & W van Enschede heeft besloten om gemeentelijke panden niet meer beschikbaar te stellen voor vechtsportgala's.
Deze gala's blijken volgens het college vaak een platform of aanleiding te zijn voor gewelddadige uitingen, intimidatie, vechtpartijen en andere criminele activiteiten. Het verzoek voor 'Blood, Sweat and Tears', een Thaiboksgala dat ieder najaar in de Pathmoshal plaatsvindt, zal worden afgewezen.


bron: RtvOost

justsomeone
13-07-2011, 01:44
Ik zoui sowieso daar niet heen gaan, dalijk stort t dak in

flauwwwwwwwwwwwwww

joost
13-07-2011, 03:02
Ik zoui sowieso daar niet heen gaan, dalijk stort t dak in

flauwwwwwwwwwwwwww

Het is maar goed dat ik geen admin ben anders had je nu een ban gekregen!!!!!!! Idioot!


Ontopic: Dit is een zeer droevig bericht! Ik kan niet oordelen over andere gala's maar Blood, Sweat and Tears was altijd tot in de puntjes geregeld en nooit geen ernstige voorvallen.

Ik wordt hier altijd zo moedeloos van als ik het vergelijk met het voetbal. Nee daar zijn weer teveel partijen bij gemoeid die hun zakken vullen!!

Ik ben Nederland moe!

Asura
13-07-2011, 03:20
De woorden van Justsomeone zorgen nu al voor "vuurwerk" op mixfight.

justsomeone
13-07-2011, 03:24
De woorden van Justsomeone zorgen nu al voor "vuurwerk" op mixfight.

Ik geef je vast reps voor die neg reps die je gaat krijgen van `joost`

justsomeone
13-07-2011, 03:25
Het is maar goed dat ik geen admin ben anders had je nu een ban gekregen!!!!!!! Idioot!




Of probeer je op deze manier zieltjes te winnen zodat ik toch een ban krijg??????? Badmuts

Kemal
13-07-2011, 07:56
ONTOPIC AUB! @ Justsomeone, als het al een grappige opmerking had moeten zijn, dan is het er 1 van lik mn reet en erg ongepast!
----

Het is gewoonweg weer erg jammer dat een vechtsportgala geen vergunning krijgt, omdat het volgens B & W, "vaak" een platform of aanleiding voor criminele activitetien is.. pfffff

Atila
13-07-2011, 08:01
Nou, da's ook fijn als je bijvoorbeeld Peter Aerts heet en zojuist je eigen gym in Enschede hebt geopend...

Justinian
13-07-2011, 09:13
Als ik het goed lees gaat het niet zo zeer over de vergunning, maar over de huur van het pand. Slechte zaak in ieder geval!

Baske
13-07-2011, 09:24
Voor Aerts zie ik hier verder geen probleem eigenlijk. Als ik het zo lees gaat het inderdaad over het verhuur/gebruik van gemeentelijke panden. Aerts heeft particulier een gigantische gym die voor alle doeleinden gebruikt kan worden.

blackadder
13-07-2011, 09:50
Q$@^#&&$$(()^%@$@@#!!!
:twak:

el bastardo
13-07-2011, 10:21
En om de hoek laten ze "kooivechten" toe? Jammer dat ze niet even met elkaar kunnen overleggen. Het ligt er maar gewoon aan wie je in zo'n gemeenteraad hebt zitten...

Khanom Thom
13-07-2011, 10:24
Ik vind het meer klote voor Angelo Meola... hij is diegene die de RINGS gala's in het oosten goed verzorgt neerzet. En door een stel malloten op een ander gala is zijn concept verpest.

Hans Vos
13-07-2011, 10:49
stuur iemand met diplomatieke skills naar de gemeente want het enige wat nu nog helpt is praten . zorg dat je alles op papier hebt (en dan bedoel ik niet op een kladje ) kleed je netjes en wees beschaaft . maak een afspraak met de wethouder van sport en jeugdzaken en ga praten dan moet het goed komen . overal is een mouw aan te passen ook bij de gemeente . gr hans

HUNTER
13-07-2011, 11:32
Wel vreemd om dit te horen... juist nu Enschede van plan is om flink in vechtsport op breedtesport niveau te gaan investeren haal je de 'topsport' kant van het verhaal weg. Zal binnenkort eens vragen hoe het zit daar

Dragon Tail
13-07-2011, 13:22
Het college van B & W van Enschede heeft besloten om gemeentelijke panden niet meer beschikbaar te stellen voor vechtsportgala's......

Als ik het goed lees gaat het niet zo zeer over de vergunning, maar over de huur van het pand. Slechte zaak in ieder geval!

Misschien een mogelijkheid om het in een niet-gemeentelijk pand te houden?!



En om de hoek laten ze "kooivechten" toe? Jammer dat ze niet even met elkaar kunnen overleggen. Het ligt er maar gewoon aan wie je in zo'n gemeenteraad hebt zitten...

Juist tussen " .." . Het waren gewoon sportwedstrijdjes in een octagon. Die kun je ook op een mat doen, maar dan rol je ervan af. ;)


Ik vind het meer klote voor Angelo Meola... hij is diegene die de RINGS gala's in het oosten goed verzorgt neerzet. En door een stel malloten op een ander gala is zijn concept verpest.

Juist. Angelo was de eerste in het oosten van het land die een groot gala neerzette en het was het meest prestigieuze gala van het oosten. Wie wilde daar niet vechten? Iedereen keek er elk jaar naar uit.
Misschien dat het alsnog doorgang kan vinden, desnoods op een andere locatie in Enschede.

Boem Boem
13-07-2011, 17:52
WTF??? Ik had het e.e.a. al gehoord.....pfffff!! Als er ergens een strak gala neergezet wordt, dan is het wel het gala van Angelo in de Pathmos....leuke partijen, veel bekenden in/om de Ring en een super publiek!! Dit is typiusch weer zo'n politiek spel van de gemeente.....

osu

chris

Pansier
13-07-2011, 18:03
Deze gala's blijken volgens het college vaak een platform of aanleiding te zijn voor gewelddadige uitingen, intimidatie, vechtpartijen en andere criminele activiteiten.
bron: RtvOost

Hoe weten ze dat zo zeker?

Rverm
13-07-2011, 22:22
Zonde, Rings-gala's zijn 1 van de weinige gala's waar echt bijna nooit iets voorvalt...Erg zonde dit, kan me niet herinneren dat er in Enschede ooit iets voorgevallen is.

blackadder
13-07-2011, 22:37
Hoe weten ze dat zo zeker?
Ze hebben het in de krant gelezen. Met deskundige argumenten van vd Laan die het door de politie HEEEEEEEEEEEeellll goed heeft laten onderzoeken. Natuurlijk kunnen ze geen nadere informatie verstrekken omdat ze hun bronnen moeten beschermen. *winkwinknudgenudge*
Maar Simon Rutz heeft net als onderwereld figuur Dino Soerel in Purmerend gewoond. Dat spreekt toch boekdelen?

trainer Bv S'burg
13-07-2011, 22:48
En om de hoek laten ze "kooivechten" toe? Jammer dat ze niet even met elkaar kunnen overleggen. Het ligt er maar gewoon aan wie je in zo'n gemeenteraad hebt zitten...

geen kooivechten! dragontail had een octagon geregeld!

Sjaak
14-07-2011, 12:58
stuur iemand met diplomatieke skills naar de gemeente want het enige wat nu nog helpt is praten . zorg dat je alles op papier hebt (en dan bedoel ik niet op een kladje ) kleed je netjes en wees beschaaft . maak een afspraak met de wethouder van sport en jeugdzaken en ga praten dan moet het goed komen . overal is een mouw aan te passen ook bij de gemeente . gr hans

Kijk dit vind ik nu een goede reply want zo werkt het wel en volgens mij is het de enige manier om iets voor elkaar te krijgen, succes

Osu

de Stiep
14-07-2011, 18:44
Ze hebben het in de krant gelezen. Met deskundige argumenten van vd Laan die het door de politie HEEEEEEEEEEEeellll goed heeft laten onderzoeken. Natuurlijk kunnen ze geen nadere informatie verstrekken omdat ze hun bronnen moeten beschermen. *winkwinknudgenudge*
Maar Simon Rutz heeft net als onderwereld figuur Dino Soerel in Purmerend gewoond. Dat spreekt toch boekdelen?

Oei, Dino Soerel heeft in Purmerend gewoond ?? Reden om deze stad in Nederland te verbieden. Toch ?
Is toch om weer doodmoe van te worden, Ben het met Hans eens dat we de dialoog moeteen zoeken met gemeentes die dit soort fantastische gala's verbieden.

blackadder
14-07-2011, 18:47
Oei, Dino Soerel heeft in Purmerend gewoond ?? Reden om deze stad in Nederland te verbieden. Toch ?
Is toch om weer doodmoe van te worden, Ben het met Hans eens dat we de dialoog moeteen zoeken met gemeentes die dit soort fantastische gala's verbieden.
Maar dat moet eigenlijk al gebeuren voordat er een verbod wordt uitgesproken.