PDA

View Full Version : Fury: “Klitschko’s nog te vroeg..”



boksupdate
13-07-2011, 12:39
Bekijk het orginele bericht met video op: www.boksupdate.nl (http://www.boksupdate.nl/fury-klitschkos-nog-te-vroeg/)

De nog ongeslagen 23 jarige Tyson Fury (14-0, 10 KO’s) vind het nog te vroeg om zich te meten met één van de Klitschko broers. Fury, onlangs in het nieuws gebracht doordat Wladimir over een mogelijk gevecht sprak.

Waar Fury momenteel nog geen enkele kans zal maken op een winst tegen zowel Vitali als Wladimir, kijkt hij toch positief naar de toekomst. Met meer ervaring en een titel wil hij wellicht het gevecht aangaan.

Tegen sportinglife.co.uk: “Ik ben nu nog niet klaar voor een gevecht met de Klitscho’s. Ik zal niet gaan vechten als het er niet toe doet. Momenteel leer ik nog steeds een hoop, en ik wil blijven vechten voordat ik de sprong naar dat niveau wil wagen,” aldus Tyson Fury.

Toch blijft het de vraag of de 23 jarige ‘heavyweight’ uit Manchester goeg genoeg zal worden om het tegen één van de Klitschko’s op te nemen. Wladimir was op 23 jarige leeftijd qua ontwikkeling en kracht toch al verder als Fury momenteel is. Fury lijkt ondanks zijn ongeslagen status nog niet compleet genoeg voor het volgende level.

biggz
13-07-2011, 12:57
Toch wel blij dat er nog bescheiden/nuchtere mensen rondlopen in de bokswereld

boksupdate
13-07-2011, 13:05
Inderdaad, beter als een grote mond en afgaan a la David Haye.. haha

justsomeone
13-07-2011, 13:18
Ben op julie site geweest, maar waar staat die video dan?

boksupdate
13-07-2011, 13:19
op de home pagina onderaan, de video sectie!