PDA

View Full Version : Alistair Overeem says he want to fight in boxing after Strikeforce Tournament (VIDEO)



Devilprince
13-07-2011, 20:23
http://www.youtube.com/watch?v=bxAzoE1cMJo

Kemal
13-07-2011, 20:36
tja.. zie Alistair liever in de UFC, dan dat hij gaat boksen..

bryan
13-07-2011, 20:37
boksen ????? ali is goed in mma maar ik vind boksen nou niet zijn sterkste kant... het is geen K-1...

TOON
13-07-2011, 22:16
niet doen!!

blackadder
13-07-2011, 22:31
Grappig. Overeem wil Klitschko en Saki Haye.

Marchant
13-07-2011, 22:33
Tja.......

Tony Galento
13-07-2011, 22:35
wat een hoogmoed.

Anderson
13-07-2011, 22:44
Alleen Mike Bernardo kon boksen van de k1 heavy weights maar dat was ook een prof bokser.

Asura
13-07-2011, 22:47
Hij is veel te statisch voor boxen lol...
Maar ik neem aan dat hij de Diaz route naar de UFC neemt.

blackadder
13-07-2011, 22:48
Alleen Mike Bernardo kon boksen van de k1 heavy weights maar dat was ook een prof bokser.
Botha.

Anderson
13-07-2011, 22:57
Die was wel prof maar bakte er weinig van Bernrdo kon echt boksen.

Vinand
13-07-2011, 23:03
Sjonge jonge, wat is het tegenwoordig met die arrogantie van k1 vechters, denken ze nou echt dat ze het spelletje zo makkelijk kunnen meespelen??...

Petrosyan188
13-07-2011, 23:51
en om maar te zwijgen over z'n kin.. want die vind ik niet grandioos...

Pahlavan
14-07-2011, 00:04
sorry hoor maar wat een hoogmoed hebben sommige vechters tegenwoordig...
alistair is een goede mma vechter... goede kickbokser... maar pro boxing moet hij misschien achterwege laten. en al helemaal tegen de top HW's! alistair is veeeeeel te statisch

PinPoint
14-07-2011, 00:05
Moet ie eerst leren boksen....maar laat hem maar gaan en flink klop krijgen!


@pahlavan; een goede kick bokser? Nou daar ben ik ik het ook niet mee ens, net zo min als dat hij een goed mma vechter is....maar goed andere discussie.

Pahlavan
14-07-2011, 00:15
ligt het trouwens aan mij of lijkt hij flink afgevallen in dat filmpje?!...

Petrosyan188
14-07-2011, 00:19
ik vind hem sowieso de laatste maanden fysiek flink wat minder dan eind 2009 begin 2010

rollermanskunk
14-07-2011, 02:36
Ik wou het net zeggen: is die op een dieet of zo? Hij wordt met de maand dunner.
Overeem en boksen? Verrassend... Hij zou het zomaar kunnen maar tegen Klitschko maakt die (nog) geen kans. Misschien ruikt die geld en is hem iets aangeboden?

fighterboy
14-07-2011, 03:03
Ik denk dat Alistair wel een kans maakt.

Als je naar zijn kickboks gevechten kijkt...

Zie je ook niet veel kicks, hij bokst vooral.

Hij moet gewoon even focussen trainen boksen, ik heb er wel vertrouwen in.

AmineBoudhoum
14-07-2011, 03:48
vitali eet hem op

Peter0711
14-07-2011, 08:34
Ik heb de video niet gezien,maar geen slim plan van Allistair als je het mij vraagt.

Chane
14-07-2011, 08:58
Als hij zich totaal op boksen richt, geef ik m wel kans ver te komen. Wereldkampioen worden is alleen niet te doen denk ik. Zeker niet zolang de Klitschko's nog aan de macht zijn.

Ali zag natuurlijk de prijzenpot van Klitschko - Haye en dacht dat wil ik ook, haha.

Tony Galento
14-07-2011, 10:47
Ik denk dat Alistair wel een kans maakt.

Als je naar zijn kickboks gevechten kijkt...

Zie je ook niet veel kicks, hij bokst vooral.

Hij moet gewoon even focussen trainen boksen, ik heb er wel vertrouwen in.

neem lekker een aspirientje.

punch
14-07-2011, 11:07
Kan best onderhandelings strategie zijn. Zo deed DIAZ het ook
en daarbij de bedragen zijn ook niet misselijk in het boksen.

Splinta
14-07-2011, 11:19
Kan me voorstellen! Hij heeft het moeilijk gehad met Werdum. En weet dat als hij de tournament wint dat hij naar de UFC gaat.. Waar er goeie vechters zijn!

R.H.
14-07-2011, 12:32
Als hij voor het geld wil gaan, moet hij inderdaad voor het boksen gaan. De bedragen die de ufc betaald aan de best betaalde vechters stellen nog niks voor vergeleken bij de meeste top boks partijen.

YoMarK
14-07-2011, 12:41
Volgens mij verdienen er maar bar weinig boxers echt veel geld. Dus je moet sowieso bij de absolute top zitten wil je echt meer verdienen dan het vrij aardige salaris wat Overeem nu heeft, en dat gaat gewoon niet gebeuren(niemand gaat dat promoten) binnen een paar partijen en dat staat los van de skills.
Volgens mij is het in de (MMA)UFC wat breder, zelfs de middenmoot heeft een aardige boterham.

Wiseguy
14-07-2011, 14:47
Ik heb hem nog nooit van mijn leven een jab zien geven. Hij zou worden opgevreten. Sowieso zou hij het conditioneel niet trekken.

Asura
14-07-2011, 15:20
Kijk hoe hij tegen Spong vocht, als je dat bij een redelijke boxer doet ben je weg.

Emilio
14-07-2011, 16:41
Wat een hoogmoed idd. Alle respect voor Alistair, maar boksen is een heel ander spel.

Klitschko zal hem boksles geven.

Zoveel jaren pure bokservaring maak je niet goed in een trainingskamp van een maand of 4. wat je achtergrond ook is.

basblue
14-07-2011, 16:46
Ik denk dat overeem eerst maar eens tegen wat "middenmoters" moet boksen. Als hij die wint, praten we verder.

marcelt
14-07-2011, 19:44
Grappig. Overeem wil Klitschko en Saki Haye.

you're fuckin'kiddin'me...................

Wordt een afgang. Maar hij is vooral geinteresseerd geraakt , net als Saki denk ik, door de 25 miljoen dollar die te verdelen was bij de heren. Kijken wat er voor ons in boksen te halen valt lijkt me een logische gedachtegang.

blackadder
14-07-2011, 20:33
you're fuckin'kiddin'me...................
Nope. Hij had het op zijn Twitter gezet.

El Bambino
14-07-2011, 20:34
Kan me voorstellen! Hij heeft het moeilijk gehad met Werdum. En weet dat als hij de tournament wint dat hij naar de UFC gaat.. Waar er goeie vechters zijn!

Precies!
Tegen Werdum ging het zeer moeizaam. Velaquez zou surinaamse burrito van hem maken!
Dus dan maar boksen!

D1987
15-07-2011, 03:16
Haha hij is niet helemaal goed. Denkt even in boksen ook zijn partijtjes te kunnen winnen. Er is geen 1 bokser in de top 10 zwaargewichten waar hij uberhaupt een kleine kans tegen heeft.

Devilprince
15-07-2011, 11:02
"(After the Strikeforce grand prix tournament) I might go to UFC or boxing. Definitely, (I'm seriously thinking about fighting Vitali Klitschko). I think it matches my personality. I'm always looking for a challenge. That came about in fighting for K-1 and becoming K-1 champion, something nobody ever did before. It would be cool to go to boxing and beat the main guy there. If you give me a good preparation, good sparring partners, which I can arrange, I can fix that, with my background already in kickboxing, my K-1 background, I'm sure I can break some bones."

mmamania.com

redjuh
15-07-2011, 15:19
het geld dat ie zou pakken in een boxpartij tegen een klitschko, zal ongeacht de uitkomst, een veelvoud zijn van de poen die hij krijgt om 5 x in de ufc op te komen draven.
als het mogelijk is, zeg ik: DOEN!

Challenger
15-07-2011, 20:15
ik zou hem ook liever in ufc zien

marcelt
15-07-2011, 20:31
ik zou hem ook liever in ufc zien

Agree on that

R.H.
15-07-2011, 20:36
Nou vind ik trouwens ook dat het bericht ook wel wat wordt overdreven, hij zegt dat na de grand prix , boksen misschien ook wel wat zou kunnen zijn. En dat een partijtje met klitschko hem wel leuk zou lijken. En wat staat er overal, dat Overeem na de Grand Prix tegen Klitscko voor de titel wil gaan boksen. Over het feit dat hij ook naar de UFC wil hoor je niemand over.

justsomeone
15-07-2011, 20:42
Nou vind ik trouwens ook dat het bericht ook wel wat wordt overdreven, hij zegt dat na de grand prix , boksen misschien ook wel wat zou kunnen zijn. En dat een partijtje met klitschko hem wel leuk zou lijken. En wat staat er overal, dat Overeem na de Grand Prix tegen Klitscko voor de titel wil gaan boksen. Over het feit dat hij ook naar de UFC wil hoor je niemand over.

LOL

STERKE JERKE
16-07-2011, 02:21
..even goed voorbereiden Alli en Klitschko zal in slaap vallen. Wanneer hij weer bijkomt zullen zijn kleren uit de mode zijn.

STERKE JERKE
16-07-2011, 02:23
LOL

Natuurlijk hopen wij allen op de mooiste uitdaging en dat is Klitschko!

rollermanskunk
17-07-2011, 15:17
Natuurlijk hopen wij allen op de mooiste uitdaging en dat is Klitschko!

Toch liever Velasquez

mean machine
17-07-2011, 16:22
hij is inderdaad een stuk lichter zou het te maken kunnen hebben omdat hij nu regelmatig in de vs moet vechten ipv 1 keer per jaar?
van coleman randelman ,wanderlij is in de vs ook weinig van hun gewicht overgebleven toen ze daar regelmatiger gingen vechten

Biiyen
17-07-2011, 19:34
Tuurlijk wil Alistair dat... boksen schuift in ene keer een paar miljoen...

Vinand
17-07-2011, 22:37
..even goed voorbereiden Alli en Klitschko zal in slaap vallen. Wanneer hij weer bijkomt zullen zijn kleren uit de mode zijn.

http://minnahong.com/wp-content/uploads/2009/03/dontfeedtrolls.jpg


hij is inderdaad een stuk lichter zou het te maken kunnen hebben omdat hij nu regelmatig in de vs moet vechten ipv 1 keer per jaar?
van coleman randelman ,wanderlij is in de vs ook weinig van hun gewicht overgebleven toen ze daar regelmatiger gingen vechten

tja, ik heb andere speculaties.. Net zoals bij coleman, randelman en axe die soort van al bevestigd zijn bij sommige...

lopez86
17-07-2011, 22:48
hij is inderdaad een stuk lichter zou het te maken kunnen hebben omdat hij nu regelmatig in de vs moet vechten ipv 1 keer per jaar?
van coleman randelman ,wanderlij is in de vs ook weinig van hun gewicht overgebleven toen ze daar regelmatiger gingen vechten

Een stuk lichter? snap niet waar al deze fabelverhalen altijd vandaan komen.
Gebaseerd op wat??
Alistair woog tegen Werdum 256 pond, dat is 116kg.
Hij is zo mogelijk zwaarder geworden.

fightlove
17-07-2011, 22:58
Grootheidswaanzin,dat boksen van hem stelt niet veel voor.Ik denk persoonlijk dat hij op dit vlak lelijk onderuit zal gaan in het mma.Ik ben geen Overeem hater zoals ze dat wel eens noemen.Maar ik denk dat hij zichzelf behoorlijk tegen zal komen.

blackadder
17-07-2011, 23:57
hij is inderdaad een stuk lichter zou het te maken kunnen hebben omdat hij nu regelmatig in de vs moet vechten ipv 1 keer per jaar?
De 'VS' en 'lichter'. Hoor je niet vaak in een zin.

Pansier
18-07-2011, 00:01
Toen iedereen vragen mocht verzinnen voor het mixfight interview met Alistair had ik al gevraagd of hij nog in een andere sport wilde gaan competeren, toen vertelde hij dat hij misschien wilde boksen ;).

R.H.
18-07-2011, 00:46
eerlijk gezegt hoopt ik dat hij 1 partijtje gaat boksen met klitschko, de miljoenen die hij daarmee verdient in zijn MMA training stopt, en daarna niet meer te stoppen is :D

MenKat
18-07-2011, 01:31
Alistar voor goud op de olympische spelen!

O'reily
18-07-2011, 01:37
hij is niet dom, hij wil zich gewoon promoten en kijken hoe ver hij komt.
Hij heeft alleen een hele grote achterstand op de de boksers omdat hun alleen maar boksen hebben getraind en voor een pure mma/kickbox vechter is boksen lastig. Want met boksen kun je wel laag gaan geen knieeen niets dus als je dat niet gewend bent best lastig.
Maar dit is inderdaad een onderhandelings strategie

blackadder
18-07-2011, 01:41
Zou wel grappig zijn als hij ineens Klitschko in een guilliotine legt of hem met een vliegende knie KO trapt.
:lol:

Collina
18-07-2011, 19:13
pfff, hij kan helemaal niet boksen!

Wat je niet kan, kan je leren. Sommige mensen hebben dat vermogen en wat dat betreft heeft die Alistair ontzettende progressie gemaakt. Oké, een onorthodoxe stijl, maar effectief!

Wellicht had jij op 4 feb 2001 (Errol Parris) en 30 mei 2004 (Glaube Feitosa) de zelfde mening als vele andere: "wat moet Alistair in de K1, laat het bij MMA, kickboksen is een andere tak van sport en niets voor jou".

Lees historie berichten op Mixfight.nl en andere publicatie bronnen. Nu aantal jaren verder heeft hij historie geschreven om als enige MMA HW Champ de K1 titel binnen te slepen. Daarnaast Badr geklopt en in mijn beleving een dubieuze eind beslissing tegen Remy Bonjasky. (of extra ronde of winst by Alistair) maar dat daar gelaten.

Hij heeft de skills, snelheid en brute kracht om letterlijk iedereen KO te slaan, dus ook prof boksers op hoog niveau. Ook op mijn beurt zeg ik natuurlijk UFC maar als hij echt in de toekomst gaat richten op Boksen dan denk ook ik idd "i think he can break some bones".

Fysiek heeft hij alles mee, maar uiteraard zal hij zeker 5jr een focus op boksen moeten hebben. Maar bij voorbaat zeggen dat hij t niet kan, en alle andere reacties...

Als hij zegt, "ik denk dat ik op waterpolo wel leuk vind dan word t een andere verhaal.

Collina

blackadder
18-07-2011, 19:16
Als hij zegt, "ik denk dat ik op waterpolo wel leuk vind dan word t een andere verhaal.

Schijnt best een heftige sport te zijn. No lol. Ik denk niet dat hij dat kan.

justsomeone
18-07-2011, 19:18
Wat je niet kan, kan je leren. Sommige mensen hebben dat vermogen en wat dat betreft heeft die Alistair ontzettende progressie gemaakt. Oké, een onorthodoxe stijl, maar effectief!

Wellicht had jij op 4 feb 2001 (Errol Parris) en 30 mei 2004 (Glaube Feitosa) de zelfde mening als vele andere: "wat moet Alistair in de K1, laat het bij MMA, kickboksen is een andere tak van sport en niets voor jou".

Lees historie berichten op Mixfight.nl en andere publicatie bronnen. Nu aantal jaren verder heeft hij historie geschreven om als enige MMA HW Champ de K1 titel binnen te slepen. Daarnaast Badr geklopt en in mijn beleving een dubieuze eind beslissing tegen Remy Bonjasky. (of extra ronde of winst by Alistair) maar dat daar gelaten.

Hij heeft de skills, snelheid en brute kracht om letterlijk iedereen KO te slaan, dus ook prof boksers op hoog niveau. Ook op mijn beurt zeg ik natuurlijk UFC maar als hij echt in de toekomst gaat richten op Boksen dan denk ook ik idd "i think he can break some bones".

Fysiek heeft hij alles mee, maar uiteraard zal hij zeker 5jr een focus op boksen moeten hebben. Maar bij voorbaat zeggen dat hij t niet kan, en alle andere reacties...

Als hij zegt, "ik denk dat ik op waterpolo wel leuk vind dan word t een andere verhaal.

Collina

Ik heb hier veel roze brillen gezien hier, maar die van jou is uber roze

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/359338/359338,1262684520,4/stock-vector-valentine-pink-glasses-43836427.jpg

ChingChong
18-07-2011, 19:23
Wat je niet kan, kan je leren. Sommige mensen hebben dat vermogen en wat dat betreft heeft die Alistair ontzettende progressie gemaakt. Oké, een onorthodoxe stijl, maar effectief!

Wellicht had jij op 4 feb 2001 (Errol Parris) en 30 mei 2004 (Glaube Feitosa) de zelfde mening als vele andere: "wat moet Alistair in de K1, laat het bij MMA, kickboksen is een andere tak van sport en niets voor jou".

Lees historie berichten op Mixfight.nl en andere publicatie bronnen. Nu aantal jaren verder heeft hij historie geschreven om als enige MMA HW Champ de K1 titel binnen te slepen. Daarnaast Badr geklopt en in mijn beleving een dubieuze eind beslissing tegen Remy Bonjasky. (of extra ronde of winst by Alistair) maar dat daar gelaten.

Hij heeft de skills, snelheid en brute kracht om letterlijk iedereen KO te slaan, dus ook prof boksers op hoog niveau. Ook op mijn beurt zeg ik natuurlijk UFC maar als hij echt in de toekomst gaat richten op Boksen dan denk ook ik idd "i think he can break some bones".

Fysiek heeft hij alles mee, maar uiteraard zal hij zeker 5jr een focus op boksen moeten hebben. Maar bij voorbaat zeggen dat hij t niet kan, en alle andere reacties...

Als hij zegt, "ik denk dat ik op waterpolo wel leuk vind dan word t een andere verhaal.

Collina

feb 2001 en nu is 10 jaar verschil... AO was toen 20, dan leer je sneller. Dan zou AO 40+ zijn voordat hij klaar is voor de HW champ of boxing...

Petrosyan188
18-07-2011, 19:26
Wat je niet kan, kan je leren. Sommige mensen hebben dat vermogen en wat dat betreft heeft die Alistair ontzettende progressie gemaakt. Oké, een onorthodoxe stijl, maar effectief!

Wellicht had jij op 4 feb 2001 (Errol Parris) en 30 mei 2004 (Glaube Feitosa) de zelfde mening als vele andere: "wat moet Alistair in de K1, laat het bij MMA, kickboksen is een andere tak van sport en niets voor jou".

Lees historie berichten op Mixfight.nl en andere publicatie bronnen. Nu aantal jaren verder heeft hij historie geschreven om als enige MMA HW Champ de K1 titel binnen te slepen. Daarnaast Badr geklopt en in mijn beleving een dubieuze eind beslissing tegen Remy Bonjasky. (of extra ronde of winst by Alistair) maar dat daar gelaten.

Hij heeft de skills, snelheid en brute kracht om letterlijk iedereen KO te slaan, dus ook prof boksers op hoog niveau. Ook op mijn beurt zeg ik natuurlijk UFC maar als hij echt in de toekomst gaat richten op Boksen dan denk ook ik idd "i think he can break some bones".

Fysiek heeft hij alles mee, maar uiteraard zal hij zeker 5jr een focus op boksen moeten hebben. Maar bij voorbaat zeggen dat hij t niet kan, en alle andere reacties...

Als hij zegt, "ik denk dat ik op waterpolo wel leuk vind dan word t een andere verhaal.

Collina

keep on dreaming... misschien won die wel de k1 titel omdat het de k-1 van armoede was... scheelde niet veel of hij verloor van spong,geblesseerde saki en kapotte aerts. jongens als hari,schilt en bonjasky waren er niet of waren al uitgeschakeld daardoor won die de titel niet meer of minder. tegen hari had die iniedergeval geen kans gemaakt en tegen schilt denk ik ook niet maar die vocht die dag een hele matige toernooi dus met een beetje geluk had die nog kunnen pakken en bonjaky in vorm is al helemaal al een hel voor hem, en je kunt er wel zo mooi bijzetten discutable overwinning maar zet er dan ook bij dat bonjasky geblesseerd was aan z'n knie(zijn wapen) en elke andere vechter krijgt trouwens strafpunten voor het op de grond gooien van vechters behalve ali, als je gaat berekenen hoeveel strafpunten die al had moeten hebben en kaarten had die weinig wins in het k-1, zie bv. teixeira win dat moest gewoon diskwalificatie zijn, bonjasky's partij naar het grond gooien had allang een paar gele kaarten moeten opleveren en ga zo maar door. hopelijk houdt die het gewoon bij MMA want daar is die het beste in

Pahlavan
18-07-2011, 19:30
http://www.blogcdn.com/www.mmafighting.com/media/2011/07/overeemstrike.jpgAlistair Overeem (http://www.mmafighting.com/fighter/alistair/overeem/808/) is always looking for a fight. Whether it's in mixed martial arts, where he is the reigning Strikeforce (http://www.mmafighting.com/strikeforce/) heavyweight champion, kickboxing, where he won the 2010 K-1 Grand Prix, and now, boxing, perhaps the next focus of his attention. But Overeem isn't just looking for a payday, he's looking to fight the best.

Recently, the Dutch powerhouse told a polish news site that after the Strikeforce Grand Prix, he hopes to either face the UFC (http://www.mmafighting.com/ufc) champ or box one of the Klitschko brothers. Older brother Vitali is the current WBC heavyweight champion while Wladimir is WBA, IBF, IBO, WBO and Ring Magazine world champion.

Overeem will appear on Monday's edition of The MMA Hour (http://www.mmafighting.com/2011/07/18/the-mma-hour-with-franklin-barry-mccorkle-carmouche-thompson/) at 1 pm ET to further discuss his hopes of boxing either of the Klitschkos, but prior to that, he released a statement to MMA Fighting regarding his desires. The full text is after the jump.

Statement from Alistair Overeem:

"I would love to fight one of the Klitschko brothers. I think it will be great to see how one combat sport world champion will do against another world champion. There are many reasons to challenge him: boxing has been the No. 1 combat sport for years and MMA is growing and closing the gap with boxing. I would like to bring both worlds together by being the first MMA and K-1 champion to cross over into boxing.

There are many boxers that have competed in K-1 or MMA but vice versa, it's something that has not been done yet, so why not? I always like to challenge myself. I like to try new things. I know that a lot of people will call me crazy and will think that a boxing champion will have the full advantage. I'm fully aware that I'm the underdog going into the fight, but that was the same thing when I fought K-1 champion Badr Hari. People thought I was foolish to even try to fight such a name as an MMA fighter, but I took the chance and I defeated him. Two years later, I was crowned the K-1 champion.

If you don't try, then you will never know. Nobody has ever seen two combat champions fight in a boxing match so I think that I have the credentials to try. My current contract allows me to fight another sport so now I can do it. The last reason I can think of is that I know that Klitschko doesn't have many challenges in boxing anymore. The heavyweight division isn't very interesting anymore, so maybe I can give some color to the division and make for an exciting fight. If I look at the David Haye vs Wladimir Klitschko fight, I was a little disappointed. Klitschko was much better. No disrespect to Haye, but I truly believe I can make a more exciting fight, win or lose. As a true fan of MMA, I always liked the concept to see different combat sports fighting it out, so I'm going to make a bold statement and challenge Klitschko under his rules and his terms. I'm not in any way trying to disrespect him by challenging him, but he and I know this fight will not go to a decision!

It's up to the fans' response. I only want to fight him if there is support in both boxing and MMA communities. If the fans want it, I'm in!"

Pahlavan
18-07-2011, 19:37
@ collina,
ik weet dat alistair een vriend van jou is maar je kunt toch niet ontkennen dat dit gewoon hoogmoed is...
willen overstappen naar pro boxing is 1 ding... maar willen vechten tegen een klitschko is weer iets anders. ik ben geen fan van alistair maar ik heb wel altijd respect gehad voor hem en wat hij heeft bereikt, maar dit is gewoon belachelijk. boksen is geen mma of kickboksen... hij kan niet zijn kracht gebruiken om telkens te clinchen en tegenstanders op de grond gooien.
zo zal het gevecht gaan in mijn ogen.... alistair eet een hele avond snoei harde jabs en wordt op afstand gehouden en gaat misschien KO. en dit zeg ik niet om alistair af te kraken maar ik denk oprecht dat dit gaat gebeuren.

het enige wat ik kan bedenken is dat alistair een gigantische payday wil met deze partij

Vinand
18-07-2011, 20:05
keep on dreaming... misschien won die wel de k1 titel omdat het de k-1 van armoede was... scheelde niet veel of hij verloor van spong,geblesseerde saki en kapotte aerts. jongens als hari,schilt en bonjasky waren er niet of waren al uitgeschakeld daardoor won die de titel niet meer of minder. tegen hari had die iniedergeval geen kans gemaakt en tegen schilt denk ik ook niet maar die vocht die dag een hele matige toernooi dus met een beetje geluk had die nog kunnen pakken en bonjaky in vorm is al helemaal al een hel voor hem, en je kunt er wel zo mooi bijzetten discutable overwinning maar zet er dan ook bij dat bonjasky geblesseerd was aan z'n knie(zijn wapen) en elke andere vechter krijgt trouwens strafpunten voor het op de grond gooien van vechters behalve ali, als je gaat berekenen hoeveel strafpunten die al had moeten hebben en kaarten had die weinig wins in het k-1, zie bv. teixeira win dat moest gewoon diskwalificatie zijn, bonjasky's partij naar het grond gooien had allang een paar gele kaarten moeten opleveren en ga zo maar door. hopelijk houdt die het gewoon bij MMA want daar is die het beste in

ik ben het niet vaak met je eens petro, maar deze keer geef ik je het liefst meer dan 100% gelijk.

Collina
18-07-2011, 20:06
@ collina,
ik weet dat alistair een vriend van jou is maar je kunt toch niet ontkennen dat dit gewoon hoogmoed is...
willen overstappen naar pro boxing is 1 ding... maar willen vechten tegen een klitschko is weer iets anders. ik ben geen fan van alistair maar ik heb wel altijd respect gehad voor hem en wat hij heeft bereikt, maar dit is gewoon belachelijk. boksen is geen mma of kickboksen... hij kan niet zijn kracht gebruiken om telkens te clinchen en tegenstanders op de grond gooien.
zo zal het gevecht gaan in mijn ogen.... alistair eet een hele avond snoei harde jabs en wordt op afstand gehouden en gaat misschien KO. en dit zeg ik niet om alistair af te kraken maar ik denk oprecht dat dit gaat gebeuren.

het enige wat ik kan bedenken is dat alistair een gigantische payday wil met deze partij


Hee Pahlaven,

Wat je zegt heb je helemaal gelijk, willen overstappen naar pro boksen is 1 ding, vechten tegen klitschko is een ander verhaal.

Nu tegen klitschko, dat zie ik ook niet gebeuren maar overstappen naar pro, is een lange weg te gaan maar mogelijk. (staat ook in m'n post)

(@ justsomeone, lees mijn post als of je wel iemand bent en niet zomaar iemand, doe vooral je nickname geen eer aan) ik heb absoluut geen roze bril, ik ben sterk van mening dat hij zeker binnen een paar jaar zou kunnen overstappen, ligt aan de focus maar dan zal er binnen nu en 1 jaar een keuze moet worden gemaakt.

Onderbouw jij maar waarom het niet over 5jr zal lukken?

Collina

blackadder
18-07-2011, 20:10
maar overstappen naar pro, is een lange weg te gaan maar mogelijk.

Nou ik weet niet hoor. Le Banner deed het ook min of meer tussendoor. Het waren dan natuurlijk ook geen top tegenstanders maar hij deed het wel.

Kemal
18-07-2011, 23:36
Alistair Overeem Wants to Fight a Klitschko: 'If the Fans Want It, I'm In'

Alistair Overeem (http://www.mmafighting.com/fighter/alistair/overeem/808/) is always looking for a fight. Whether it's in mixed martial arts, where he is the reigning Strikeforce (http://www.mmafighting.com/strikeforce/) heavyweight champion, kickboxing, where he won the 2010 K-1 Grand Prix, and now, boxing, perhaps the next focus of his attention. But Overeem isn't just looking for a payday, he's looking to fight the best.

Recently, the Dutch powerhouse told a Polish news site (http://www.youtube.com/watch?v=bxAzoE1cMJo&feature=player_embedded) that after the Strikeforce Grand Prix, he hopes to either face the UFC (http://www.mmafighting.com/ufc) champ or box one of the Klitschko brothers. Older brother Vitali is the current WBC heavyweight champion while Wladimir is WBA, IBF, IBO, WBO and Ring Magazine world champion.

Overeem will appear on Monday's edition of The MMA Hour (http://www.mmafighting.com/2011/07/18/the-mma-hour-with-franklin-barry-mccorkle-carmouche-thompson/) at 1 pm ET to further discuss his hopes of boxing either of the Klitschkos, but prior to that, he released a statement to MMA Fighting regarding his desires. The full text is after the jump.



Statement from Alistair Overeem:

"I would love to fight one of the Klitschko brothers. I think it will be great to see how one combat sport world champion will do against another world champion. There are many reasons to challenge him: boxing has been the No. 1 combat sport for years and MMA is growing and closing the gap with boxing. I would like to bring both worlds together by being the first MMA and K-1 champion to cross over into boxing.

There are many boxers that have competed in K-1 or MMA but vice versa, it's something that has not been done yet, so why not? I always like to challenge myself. I like to try new things. I know that a lot of people will call me crazy and will think that a boxing champion will have the full advantage. I'm fully aware that I'm the underdog going into the fight, but that was the same thing when I fought K-1 champion Badr Hari. People thought I was foolish to even try to fight such a name as an MMA fighter, but I took the chance and I defeated him. Two years later, I was crowned the K-1 champion.

If you don't try, then you will never know. Nobody has ever seen two combat champions fight in a boxing match so I think that I have the credentials to try. My current contract allows me to fight another sport so now I can do it. The last reason I can think of is that I know that Klitschko doesn't have many challenges in boxing anymore. The heavyweight division isn't very interesting anymore, so maybe I can give some color to the division and make for an exciting fight. If I look at the David Haye vs Wladimir Klitschko fight, I was a little disappointed. Klitschko was much better. No disrespect to Haye, but I truly believe I can make a more exciting fight, win or lose. As a true fan of MMA, I always liked the concept to see different combat sports fighting it out, so I'm going to make a bold statement and challenge Klitschko under his rules and his terms. I'm not in any way trying to disrespect him by challenging him, but he and I know this fight will not go to a decision!

It's up to the fans' response. I only want to fight him if there is support in both boxing and MMA communities. If the fans want it, I'm in!"

justsomeone
18-07-2011, 23:47
Hee Pahlaven,

Wat je zegt heb je helemaal gelijk, willen overstappen naar pro boksen is 1 ding, vechten tegen klitschko is een ander verhaal.

Nu tegen klitschko, dat zie ik ook niet gebeuren maar overstappen naar pro, is een lange weg te gaan maar mogelijk. (staat ook in m'n post)

(@ justsomeone, lees mijn post als of je wel iemand bent en niet zomaar iemand, doe vooral je nickname geen eer aan) ik heb absoluut geen roze bril, ik ben sterk van mening dat hij zeker binnen een paar jaar zou kunnen overstappen, ligt aan de focus maar dan zal er binnen nu en 1 jaar een keuze moet worden gemaakt.

Onderbouw jij maar waarom het niet over 5jr zal lukken?

Collina

Ik ben sterk van mening dat wanneer hij tegen 1 van de Klitschko`s aantreed zwaar KO gaat

ijsblok
18-07-2011, 23:49
als hij dan toch een andere sport wil doen zie ik hem liever bjj vechten. maar ja, dat zal wel te weinig poen opleveren.

Collina
19-07-2011, 00:28
Ik ben sterk van mening dat wanneer hij tegen 1 van de Klitschko`s aantreed zwaar KO gaat

@ Justsomeone,

Je probeert mij monddood of een beetje belachelijk te maken doormiddel van je roze bril opmerking. Zonder onderbouwing of een mening dat mij wellicht wel aan het twijfelen zou brengen.

Vervolgens lees je m'n post niet goed, want in mij post staat heel duidelijk dat als hij serieus de overweging maakt om richting prof boksen te gaan dat hij in mijn beleving 5 jaar met de juiste mensen moet trainen en binnen nu en 1 jaar deze keuze zal moeten maken vanwege z'n leeftijd.

Aantreden tegen Klitschko op dit moment zie ik ook niet gebeuren, wel heeft hij de Financiele middelen (beste trainers), fysieke kracht en lengte om die kant op te gaan.

Vervolgens kom je wederom met een opmerking aanzetten waarvan ik denk, oké ik zal je geen roze bril adviseren maar iig een bril want kennelijk lees je het niet juist.

Nogmaals, probeer je nickname hier op Mixfight geen eer aan te doen Justsomeone, maar wees juist WEL iemand met een onderbouwende mening. We hoeven het niet eens te zijn, maar laten we elkaar iig in ons waarde laten. Overigens houden we hier de content hoog, want Mixfught is en blijft de baas! Laten we dat niet vernagelen met onzin.

Collina

Overigens hoor ik wel je mening waarom het volgens jou nooit zal lukken.

CainUFC
19-07-2011, 00:59
Ik vind Overeem een geweldige vechter. Alleen ik vind hem op dit moment niet de beste striker in mma. Hij won dan wel de K1. Ik vond dat hij wel een aardige makkelijke loting had. Ik denk dat Remy, Badr en Sam nog steeds beter zijn dan hem in kickboksen.

Ik denk dat hij eerst maar moet bewijzen de beste striker in mma te zijn. Tegen hoeveel elite mma boxers heeft hij nu al gevochten?
Met vechters als JDS en Kharitanov zie ik Overeem ook nog alle moeite van de wereld hebben.

Overeem is niet de snelste en zijn chin is niet de beste.

Ik zie Overeem zonder zijn Uberknees niet als bedreiging voor de meeste strikers.

Petrosyan188
19-07-2011, 02:18
@ Justsomeone,

Je probeert mij monddood of een beetje belachelijk te maken doormiddel van je roze bril opmerking. Zonder onderbouwing of een mening dat mij wellicht wel aan het twijfelen zou brengen.

Vervolgens lees je m'n post niet goed, want in mij post staat heel duidelijk dat als hij serieus de overweging maakt om richting prof boksen te gaan dat hij in mijn beleving 5 jaar met de juiste mensen moet trainen en binnen nu en 1 jaar deze keuze zal moeten maken vanwege z'n leeftijd.

Aantreden tegen Klitschko op dit moment zie ik ook niet gebeuren, wel heeft hij de Financiele middelen (beste trainers), fysieke kracht en lengte om die kant op te gaan.

Vervolgens kom je wederom met een opmerking aanzetten waarvan ik denk, oké ik zal je geen roze bril adviseren maar iig een bril want kennelijk lees je het niet juist.

Nogmaals, probeer je nickname hier op Mixfight geen eer aan te doen Justsomeone, maar wees juist WEL iemand met een onderbouwende mening. We hoeven het niet eens te zijn, maar laten we elkaar iig in ons waarde laten. Overigens houden we hier de content hoog, want Mixfught is en blijft de baas! Laten we dat niet vernagelen met onzin.

Collina

Overigens hoor ik wel je mening waarom het volgens jou nooit zal lukken.

ik ben het niet met je eens mbt overeem z'n kanzen, maar sta helemaal achter deze post! reps!

tik_tok
19-07-2011, 02:48
Hmm.. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Ene moment zegt hij in een interview dat hij helemaal voor MMA wil gaan en een paar maanden later gaat het weer over boksen of K-1.

Ik had persoonlijk gehoopt dat hij zich 100% zou concentreren op MMA en de stap naar de UFC zou maken. Met al deze dingen zie ik dit niet zo snel meer gebeuren om eerlijk te zijn. En denk dat je nooit de beste in MMA kan worden als je steeds switch naar andere vechtsporten.

Maargoed blijf fan van Alistair maar moet zeggen dat ik het wel een teleurstelling zou vinden als hij gaat boksen omdat ik het persoonlijk een stuk minder leuk vind dan MMA.

justsomeone
19-07-2011, 02:49
@ Justsomeone,

Je probeert mij monddood of een beetje belachelijk te maken doormiddel van je roze bril opmerking. Zonder onderbouwing of een mening dat mij wellicht wel aan het twijfelen zou brengen.

Vervolgens lees je m'n post niet goed, want in mij post staat heel duidelijk dat als hij serieus de overweging maakt om richting prof boksen te gaan dat hij in mijn beleving 5 jaar met de juiste mensen moet trainen en binnen nu en 1 jaar deze keuze zal moeten maken vanwege z'n leeftijd.

Aantreden tegen Klitschko op dit moment zie ik ook niet gebeuren, wel heeft hij de Financiele middelen (beste trainers), fysieke kracht en lengte om die kant op te gaan.

Vervolgens kom je wederom met een opmerking aanzetten waarvan ik denk, oké ik zal je geen roze bril adviseren maar iig een bril want kennelijk lees je het niet juist.

Nogmaals, probeer je nickname hier op Mixfight geen eer aan te doen Justsomeone, maar wees juist WEL iemand met een onderbouwende mening. We hoeven het niet eens te zijn, maar laten we elkaar iig in ons waarde laten. Overigens houden we hier de content hoog, want Mixfught is en blijft de baas! Laten we dat niet vernagelen met onzin.

Collina

Overigens hoor ik wel je mening waarom het volgens jou nooit zal lukken.

Wie heeft het over monddood/belachelijk maken?
Het valt me gewoon op dat je altijd je harnas aantrekt en de verbale strijd aangaat als het over Alistair gaat.
Als je zo zwaar fan bent van iemand bent heb je geen objectieve kijk op het hele verhaal, althans dat is mijn bescheiden mening.

En dan opmerkingen maken over mijn nickname, beetje kansloos.

In jouw beleving kan alistair in 5 jaar meedraaien met de top?
Wat is jouw beleving waard?
Ben je opgeleid door Freddie Roach? Ben je in de leer geweest bij Rigilio Tuur?
Heb je je sporen verdiend in de vechtsport zodat we waarde kunnen hechten aan jouw beleving?

Morgen als ik weer helder van geest ben zal ik mijn mening onderbouwen waarom ik denk dat alistair rammel gaat krijgen in het top boksen.

Devilprince
21-07-2011, 19:23
Alistair Overeem says boxing is the number one combat sport and more popular than MMA

"If I fight Klitschko now, I mean this guy, he is not for nothing the champion of how many leagues, like five? The thing is, it's an interesting thought, it's an interesting idea. Let's cut to the chase, there's a lot of money to be made in boxing. It is the most popular combat sport out there. I mean, MMA is doing really well and it might overtake boxing but boxing is still the number one. If you look at the revenues made by boxing it is a big difference, a big difference."

Alistair Overeem says boxing is the number one combat sport and more popular than MMA - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/7/21/2286598/alistair-overeem-says-boxing-is-the-number-one-combat-sport-and-more)

TOON
21-07-2011, 19:29
he is not for nothing????????????????????????

El Bambino
21-07-2011, 19:34
ik ben het niet vaak met je eens petro, maar deze keer geef ik je het liefst meer dan 100% gelijk.

3x helemaal mee eens, en ik ben niet zo vaak mee eens met Petrosyan!

D1987
21-07-2011, 19:35
Overeem is echt laf

The Company
21-07-2011, 20:14
Hij sloeg de finalist van K1 GP ook uit het niets KO op Dynamite!! 2008 dus zeg nooit nooit.

Overeem heeft ongeveer 5% kans tegen een top bokser.

Vinand
21-07-2011, 23:15
Hij sloeg de finalist van K1 GP ook uit het niets KO op Dynamite!! 2008 dus zeg nooit nooit.

Overeem heeft ongeveer 5% kans tegen een top bokser.

kom op nou, badr paar weken nadat hij een zwaar toernooi achter zich had is zeker op 100%?...