PDA

View Full Version : Tyson Fury: “Ik ben de toekomst van Engeland!”



boksupdate
14-07-2011, 14:01
Lees het orginele artikel hier met foto: Tyson Fury: (http://www.boksupdate.nl/tyson-fury-ik-ben-de-toekomst-van-engeland/)

--

Tyson Fury zit vol ambitie. De Brit beweert zodra hij de ‘Commonwealth heavyweight’ kampioen Dereck Chisora knockout slaat, hetzelfde te doen met David Haye voordat hij zich met Wladimir Klitschko meet.

Fury was verbaasd en vol ongeloof over de afgang van David Haye in de wedstrijd tegen Wladimir Klitschko voor de heavyweight titel in Hamburg ruim 2 weken terug. “Ik ben de toekomst van het zwaargewicht in Engeland en de wereld,” aldus Fury.

“Als je kijkt hoe Haye heeft gebokst tegen Klitschko, zo hoort een echte heavyweight met een echt hart niet te vechten. Maar wees niet bang Engelse fans, ik ben een opkomende grootmacht en zal dit laten zien tegen Chisora. Daarna wil ik David Haye knockout slaan om Wladimir te tonen dat ik het echte werk ben.”

“Als ik had gebokst zoals Haye deed had ik mijzelf niet in de ogen willen kijken. Maar de fans krijgen een echte heavyweight te zien in de wedstrijd tegen Chisora. We komen beide om te vechten, niet om te dansen. Echte vechters gaan niet dansen, de fans verdienen een echt gevecht en zullen deze krijgen. Het wordt knallen.”

“Je moet respect hebben voor de manier hoe Wladimir Klitschko vecht, maar tegen mij zal hij het zwaar krijgen. Wladimir heeft bewezen een grote te zijn, maar het is nu aan mij te tonen dat ik de volgende grote ben. Ik wil de trots en eer voor de heavyweight weer aan Engeland tonen. Deze is allemaal verloren door de grote praat van Haye.”

Het gevecht tegen Chisora vind plaats op 23 juli in het Wembley Stadion.

DAJAK
14-07-2011, 14:34
http://www.youtube.com/watch?v=wdFP-R_LYSM&feature=player_embedded

Als hij zo vecht als hier, zal David Haye het niet moelijk krijgen :)

boksupdate
14-07-2011, 14:49
Haha klopt.. daar heeft hij inderdaad snel naam gemaakt door zichzelf, hard ook.. in het gezicht te slaan

Ralph
14-07-2011, 17:59
Epic video

bami112
14-07-2011, 20:58
wat een idioot