PDA

View Full Version : THAI FIGHT EXTREME - Hong Kong - FULL VIDEOS.



tom69330
17-07-2011, 15:02
THAI FIGHT EXTREME - Hong Kong - FULL VIDEOS. - FFF - Free-Fight Fever - World Fight news Videos (http://www.olivier-angelini.org/article-thai-fight-extreme---hong-kong---full-videos-79624777.html)

Anderson
17-07-2011, 15:06
thanks

payap
17-07-2011, 18:27
Ah lekker hoor!

Hier ga ik zo van genieten. Al weet ik de uitslagen al wel.

Was dit evenement maar in Nederland geweest.

Boran
17-07-2011, 20:01
Oef! Wat is Sudsakorn scherp zeg!
Goede tegenstander van Yod zeg. Frankrijk doet 't echt goed op Muay Thai gebied. Yod blijft wel een baas. Gaat geen centimeter achteruit en gaat een goede slugfest aan.

Nu de rest kijken.

Kemal
17-07-2011, 22:07
thanks

Sadix
17-07-2011, 22:25
helaas wel op genomen met een rekenmachine maar toch bedankt voor de filmpjes!

Boran
17-07-2011, 22:54
Ik heb ze inmiddels allemaal gezien.
Wat blijft het een vet concept zeg. Niveau is echt hoog.

Puur spektakel dit. Ellebogen, clinchen wordt snel onderbroken wanneer er niets gebeurt, maar er is nog wel ruimte om acties te maken. En mijn god, wat zijn de Thai, maar ook Fabio Pinca goed!

Pansier
17-07-2011, 23:07
:woot:!

payap
17-07-2011, 23:57
Was echt genieten! En schitterende show.

Frankrijk is heel sterk en op muaythai gebied sterker dan ons land ben ik bang. Als we al Fransen aan het werk zien tegen Nederlanders is het altijd op de regels van de Nederlanders de laatste jaren. Zou wel eens de top van nederland tegen de top van frankrijk op muaythai regels willen zien.

Anderson
18-07-2011, 01:52
Yod - Ghajji was wel een visite kaartje.

Sudsakorn en Fabio Pinca oppermachtig.

IK ben echt benieuwd naar het Tournooi in oktober.

mario the count
18-07-2011, 11:27
yod , buakaw en sudsakorn :thup: wat een baasjes.

En NL tegen de top van frankrijk op full muay thai wil ik niet zien, NL krijgt een pak slaag dan daar wordt je gewoon eng van. Mosab en mootje heb ik wel vertrouwen in en marco pique heeft ook veel ervaring op die regels, maar er wordt veel te weinig echt muay thai getraind in NL. Alles trainingen zijn gericht op K1/showtime regels. Logisch ook aangezien bijna alle partijen op die regels worden gevochten hier in de top. Train as you fight.

Anderson
18-07-2011, 12:07
Het kan wel

Boudiff - Ghajji
Hafid en Boustati - Yohan Lidon
Mootje Khamal - Fabio Pinca
Ilyas[van Alfid Gym] -
Buray[van Alfit Gym] - Houcine Bennoui

mario the count
18-07-2011, 13:56
Het kan wel

Boudiff - Ghajji
Hafid en Boustati - Yohan Lidon
Mootje Khamal - Fabio Pinca
Ilyas[van Alfid Gym] -
Buray[van Alfit Gym] - Houcine Bennoui

Bourdiff is een conditiebeest maar op full muay thai regels zie ik hem niet zomaar winnen van Ghajji. Hafid trekt het ook niet tegen Lidon. Mootje is en vecht een stuk zwaarder dan pinca dan zou hij weer 3 kilo lichter moeten worden, dan nog is pinca te goed voor mootje denk ik op FMT regels, verder zie ik niemand in NL winnen van pinca op FMT regels. Denk dat het in het gunstige geval 4-1 wordt voor de fransen.Als ik zoiezo iemand zou moeten kiezen om tegen de fransen te vechten zou het mosab amrani zijn, die kan heel goed omgaan met de thaise stijl.

Anderson
18-07-2011, 14:26
Bourdiff is een conditiebeest maar op full muay thai regels zie ik hem niet zomaar winnen van Ghajji. Hafid trekt het ook niet tegen Lidon. Mootje is en vecht een stuk zwaarder dan pinca dan zou hij weer 3 kilo lichter moeten worden, dan nog is pinca te goed voor mootje denk ik op FMT regels, verder zie ik niemand in NL winnen van pinca op FMT regels. Denk dat het in het gunstige geval 4-1 wordt voor de fransen.Als ik zoiezo iemand zou moeten kiezen om tegen de fransen te vechten zou het mosab amrani zijn, die kan heel goed omgaan met de thaise stijl.


Bourdiff heeft tegen Yod geochten 2 jaar geleden op slamm en deed het helemaal niet slecht. Dit was de eerste keer dat Ghajji op FMT regels vocht.

Lidon is niet meer de vechter van 5 jaar geleden. Won maar nipt van Grigorian.

Mootje vecht -67 en -70kg Mootje zal dit jaar mee doen aan Muay Thai League gewicht -67kg. Fabio Pinca vecht al 2 jaar op -67kg. Dus gewicht is geen probleem. Mosab kan niet clinchen Mootje en Bulray wel.

Richelieu
18-07-2011, 14:41
Mootje Khamal versus Fabio Pinca op FMT zou een beukpartij worden!

mario the count
18-07-2011, 14:46
Bourdiff heeft tegen Yod geochten 2 jaar geleden op slamm en deed het helemaal niet slecht. Dit was de eerste keer dat Ghajji op FMT regels vocht.

Lidon is niet meer de vechter van 5 jaar geleden. Won maar nipt van Grigorian.

Mootje vecht -67 en -70kg Mootje zal dit jaar mee doen aan Muay Thai League gewicht -67kg. Fabio Pinca vecht al 2 jaar op -67kg. Dus gewicht is geen probleem. Mosab kan niet clinchen Mootje en Bulray wel.
Ik denk dat ik een andere partij gezien heb dan, in de partij die ik gezien heb werdt bourdiff zwaar overklast door yod.

Anderson
18-07-2011, 15:19
123 rondes waren voor Yod, 4e was close en 5e was voor Bourdif en het was z'n eerste keer op FMT regels. Beetje hetzelfde toen Pique tegen Yod stond die heeft vaker op FMT regels gestaan.

mario the count
18-07-2011, 15:54
123 rondes waren voor Yod, 4e was close en 5e was voor Bourdif en het was z'n eerste keer op FMT regels. Beetje hetzelfde toen Pique tegen Yod stond die heeft vaker op FMT regels gestaan.
Zoals ik het heb gezien had yod ronde 1 t/m 4 , dat is toch een zeer ruime winst. Als je de partij kijkt lijkt yod de klus ook vrij gemakkelijk te klaren en vindt ik hem zelfs een beetje nonchalant vechten.

payap
18-07-2011, 16:12
Maar Lidon VS Grigorian was ook niet op FMT rules. Voor Lidon, die meestal FMT vecht, fiks aanpassen.

Mattie73
18-07-2011, 16:20
Zoals ik het heb gezien had yod ronde 1 t/m 4 , dat is toch een zeer ruime winst. Als je de partij kijkt lijkt yod de klus ook vrij gemakkelijk te klaren en vindt ik hem zelfs een beetje nonchalant vechten.

Ik heb het weer anders gezien als jullie beide.
Ronde 1, 2 en 3 voor Yod.
Ronde 3 en 4 voor Bourdiff.

Challenger
18-07-2011, 18:55
Thanx voor de filmpjes en die fransen zijn wel sterk in muay thai

slee
18-07-2011, 21:20
Bedankt voor de filmpjes. Was erg mooi om te zien. Die trappen van die Thais vind ik prachtig om te zien. vol power en technisch perfect.