PDA

View Full Version : boksUpdate.nl officieel klaar!



boksupdate
17-07-2011, 19:25
Lees het orginele artikel (met nieuw logo etc) hier op boksUpdate officieel klaar! (http://www.boksupdate.nl/boksupdate-officieel-klaar/)

--

Met het nieuwe logo is de website van boksupdate.nl (http://www.boksupdate.nl) nu officieel uit de beta fase. Er is de laatste dagen nog redelijk gesleuteld aan de site.

Zo zijn er een aantal nieuwe features op de website, zoals de stembus. Een stemsysteem met vragen over allerlei onderwerpen. Ook is er een nieuw kopje toegevoegd met ‘kort nieuws’. Hier komen korte nieuwsartikelen die net niet ‘belangrijk’ genoeg zijn om de voorpagina te halen.

Verder willen wij met trots presenteren; ons samenwerkingsverband met www.mixfight.nl (http://www.mixfight.nl)! Momenteel één van de grootste mixed martial arts website in Nederland. Zo zullen wij o.a. links (ook een link op de indexpagina!) en nieuwsartikelen uitwisselen om elkaar aan te vullen op gebieden waar dit juist ontbreekt.

Tot slot is onze identiteit nu helemaal compleet met het nieuwe logo. Het logo is ontwikkeld door www.justinwust.com (http://www.justinwust.com) en maakt deze website volledig af! Het logo bestaat uit een woordmerk en een beeldmerk. In het beeldmerk is duidelijk een bokser of gespierd persoon te herkennen. Ook is in deze vorm de letter ‘b’ en letter ‘u’ van boks update op een abstracte manier verwerkt.

Ook willen wij vermelden dat de website, gezien de nieuwheid loopt als een trein! Een aantal dagen geleden hebben wij zelfs een piek gehad van 463 bezoekers per dag. Wij willen jullie hiervoor dus uitgebreid bedanken! En, vergeet niet ons twitter (http://www.twitter.com/#/boksupdate) account te volgen.

Leventdepevent
17-07-2011, 19:43
goed bezig!!

Khanom Thom
17-07-2011, 20:14
Succes met de site... goed voor de bokssport!

Dalton kom er maar in... ;)

Danielos
17-07-2011, 20:19
Goed bezig, volg al steeds meer het boksen:)

PinPoint
17-07-2011, 20:39
Met alle respect, een goede logo is lastig, maar ik zie er meer iets van krachtsport in dan dat het me doet denken aan boksen

verder veel succes er mee...

Kemal
17-07-2011, 20:45
Veel succes gewenst!

redjuh
17-07-2011, 20:45
boksen... alleen met je handen toch?

Wheelie
17-07-2011, 20:49
Gefeliciteerd met de sites, zo volgen we het boksen ook wat meer ;)

Richelieu
17-07-2011, 20:51
Succes!

redjuh
17-07-2011, 20:58
kun je maar beter countdowns, weigh-ins previews etc etc live streaming aanbieden, anders blijft het ..... boksen.

boksupdate
17-07-2011, 21:14
bedankt allen! Ik ga idd ook artikels als weight-ins erop doen. streaming moet ik me eerst in verdiepen.. wat wel en niet in toegestaan qua videorechten.

redjuh
17-07-2011, 21:21
gewoon een andere site die streamed, linken. dan doe je niks strafbaars. zeker niet als je feitelijk reclame maakt voor de site die weer de stream heeft. ik ben niet negatief ofzo, maar ja ik ben geen echte boxfan. als je mij weet te trekken zeg maar, weet ik zeker dat je de rest meekrijgt.

ijsbier
17-07-2011, 21:51
gewoon een andere site die streamed, linken. dan doe je niks strafbaars. zeker niet als je feitelijk reclame maakt voor de site die weer de stream heeft. ik ben niet negatief ofzo, maar ja ik ben geen echte boxfan. als je mij weet te trekken zeg maar, weet ik zeker dat je de rest meekrijgt.


jahaa nou weten we het wel, ga jij maar weer WWE kijken

Facade
17-07-2011, 22:23
Leuk initiatief, ik heb em bij mijn favorieten staan. Veel succes verder!

Djani
17-07-2011, 22:47
Top!

Ik hoop dat je ook Yuriorkis Gamboa, Miguel Angel 'Mikey' Garcia, Juan Manuel Lopez, Nonito Donaire, Sergio Martinez, Guillermo Rigondeaux etc. gaat profileren zodat het nederlandse publiek deze topvechters leert kennen. Want deze vechters en nog n handjevol anderen brengen spektakel!

Het lijkt me ook leuk om een artikel te lezen over boksculturen en dan Cuba en Mexico in het bijzonder.

boksupdate
17-07-2011, 23:37
gewoon een andere site die streamed, linken. dan doe je niks strafbaars. zeker niet als je feitelijk reclame maakt voor de site die weer de stream heeft. ik ben niet negatief ofzo, maar ja ik ben geen echte boxfan. als je mij weet te trekken zeg maar, weet ik zeker dat je de rest meekrijgt.

Ik vat het niet negatief op, ook ik wil mijn website beter maken! haha. Zal het zeker gaan proberen!

boksupdate
17-07-2011, 23:39
Top!

Ik hoop dat je ook Yuriorkis Gamboa, Miguel Angel 'Mikey' Garcia, Juan Manuel Lopez, Nonito Donaire, Sergio Martinez, Guillermo Rigondeaux etc. gaat profileren zodat het nederlandse publiek deze topvechters leert kennen. Want deze vechters en nog n handjevol anderen brengen spektakel!

Het lijkt me ook leuk om een artikel te lezen over boksculturen en dan Cuba en Mexico in het bijzonder.

Bedankt voor de suggestie's! o.a. Gamboa en Nonito van dit lijstje gaan nog langs komen. Maar om mee te beginnen zijn de grootste momenteel aantrekkelijker om een vaste kern bezoekers te trekken. Binnenkort komt Mayweather ook langs :)