PDA

View Full Version : Webshop klaar



ARMENIA
19-07-2011, 01:33
Jongens mijn webshop is zo goed als klaar !

Home - Fashioned Jewelry (http://www.fashionedjewelry.nl)

Gilaiir
19-07-2011, 01:41
Nice, ziet er goed uit man!

justsomeone
19-07-2011, 01:58
ziet er goed uit.
mag ik een klein beetje kritiek leveren?

ik moest gelijk denken aan Joop Ubeda toen ik die site zag:D
die gooit vaak engels en Nederlands door elkaar heen.
`Jongens don`t hold de touwen` zegt ie vaak :D

Op je site zie ik bijvoorbeeld staan: Red oorbellen.
nederlands en engels
Maak er dan bv van rode oorbellen, of red earrings.

maar verder netjes man.

Succes ermee

ARMENIA
19-07-2011, 02:13
Tuurlijk, alle kritiek is welkom!

Dat klopt. Ik moest de namen van de producten zelf verzinnen. Ik kon wel enkele mooie namen in het Nederlands verzinnen maar dat lukte mij niet voor alle producten. In het Engels ging het toch wat makkelijker, daarom heb ik ervoor gekozen om de namen van alle producten in het Engels te schrijven. Het zou nog raarder zijn als ik sommige producten in het Nederlands had geschreven en anderen weer in het Engels. Ik heb dus uiteindelijk gekozen om alle namen in het Engels te schrijven.

Dankjewel.

justsomeone
19-07-2011, 02:15
Ok duidelijk.
Succes ermee in ieder geval

Spammen die handel:D

ARMENIA
19-07-2011, 02:15
hahahah.. dankjewel man!

Asura
19-07-2011, 03:18
Yo tof man, hoop dat je wat goed geld ermee verdient. Bij Over ons staat niks ingevuld trouwens.
Qua namen kan je ook latijns/gaelic/keltische namen gebruiken ipv engels, past wel bij die stijl.

Nog iets, ik vind die prijzen nogal "generic" neergezet. Je kan echt van links naar rechts steeds zien dat je steeds "odd-even pricing*" toepast. Dat je steeds die .99 gebruikt maakt niet uit maar het de manier hoe je het presenteert springt het te snel in het oog. Ik zou de prijzen net op een andere plek neerzetten, en wellicht de font & size aanpassen.

Maar je moet zelf aanvoelen wat het best bij je doelgroep past.


*http://www.ehow.com/about_7421400_psychological-pricing-strategy_.html
Beetje simpele versie maar om even aan te tonen wat ik bedoel.

"For example, a luxury item will not likely benefit from odd-even pricing. In fact it might actually hurt the product by making it appear cheap"

Asura
19-07-2011, 03:32
Kritiek is alleen maar omdat marketing mijn ding is en waar je ermee eens ben kan je er iets mee doen. Je assortiment is goed en vind het een leuke variatie. Hoe ga je nou klanten trekken?

Kemal
19-07-2011, 07:05
Succes, ziet er goed uit!

Peter0711
19-07-2011, 07:09
Leuk man. Succes!

Bagheera
19-07-2011, 10:24
Leuke site en lijken me redelijke prijzen! (ik zit niet in die shit dus als noob ziet de prijs er goed uit)

Puntje van kritiek.. In gastenboek zou ik email van klanten (of ze nu "real" zijn of niet) weghalen...
voegt volgens mij niets toe...

afijn ik ben een techneut en geen marketing boy....

groeten P.

Mauro
19-07-2011, 10:46
Goed man ! Succes met de business Armenia !

Richelieu
19-07-2011, 10:55
Leuke site en nu tijd voor een bannertje ;)

ARMENIA
19-07-2011, 13:30
Hey Asura, interessant dat marketing jouw ding is, want ik studeer ook marketing! Aangezien je marketing begrijpt zal ik het zo proberen uit te leggen.
De namen in het Engels is voor mij een goede keus. Mijn doelgroep zijn voornamelijk vrouwen van 17 t/m 35 jaar. Ik kan wel aparte namen gaan gebruiken maar het moet ook herkend worden door de klant, misschien niet eens bewust maar onbewust. Het klinkt ook vriendelijker, je hebt het eerder gehoord, je kan het ergens aan relateren. Dit zorgt voor meer connectie met het product. Producten die ik ook verkoop zijn een trend in de westerse wereld, waar Engels de norm is... als de namen dan in het Engels zijn, is dit ook beter.

stel ik verkoop een pak, de meeste mensen denken bij fashion gelijk aan italie. Stel ik zat op die pak de naam: Kimura. Of ik zet erop Cornelliani.
Geheid dat Corneliani meer zou verkopen, het is precies dezelfde pak. Daarom moet het herkenbaar zijn. Mijn producten zijn in, in de westerse wereld. Als ik keltische namen zou gebruiken dan zou dit overeenkomen met naamherkenningspatroon voor sieraden van klanten.


En over de prijzen: dat ik een strategische prijsstelling zou hanteren, was één ding wat zeker was. Het maakt voor de klant niet uit of het 6,99 is of 6,95. Beide prijsstellingen vallen in de categorie €6. Je hebt gelijk over de fonts en plaatsing, maar dit kan ik helaas niet veranderen in me webshop.

Thanks voor het meedenken, heb je nog andere kritische punten gezien.

ARMENIA
19-07-2011, 13:31
Thanks jongens.. we zullen zien hoe het zal lopen!

Sadix
19-07-2011, 13:37
top bro, hoop dat het een succes wordt!

lopez86
19-07-2011, 13:46
Lol, deze webshop lijkt echt HEEL erg veel op de webshop van een ander forummember hier.
Maarja beter goed gejat dan slecht gemaakt zeggen ze wel ns.

Pansier
19-07-2011, 13:55
ziet er goed uit.
mag ik een klein beetje kritiek leveren?

ik moest gelijk denken aan Joop Ubeda toen ik die site zag:D
die gooit vaak engels en Nederlands door elkaar heen.
`Jongens don`t hold de touwen` zegt ie vaak :D

Op je site zie ik bijvoorbeeld staan: Red oorbellen.
nederlands en engels
Maak er dan bv van rode oorbellen, of red earrings.

maar verder netjes man.

Succes ermee

Break!.... STOP!!!

lopez86
19-07-2011, 14:27
Even voor de duidelijkheid dus jongens, dit is een slechte ripoff van YDELTUYT (http://www.ydeltuyt.nl) van forumzuster Simone.
De overeenkomsten zijn zo groot dat het net een slechte grap is.
ARMENIA heeft zelfs nog tips van haar gekregen toen hij daarom vroeg, kortweg een halfjaar terug.
Blijkbaar probeerde hij dus gewoon schaamteloos haar complete concept te kopieëren.
Behoorlijk triest.

Bagheera
19-07-2011, 14:33
Hij heeft wel een gastenboek.....









sorry kon het niet laten :)

ARMENIA
19-07-2011, 15:24
Even kalm aan doen.

Voordat je een oordeel geeft moet je weten hoe het zit. Ik wil al enkele jaren een webshop gericht op mode beginnen. Doordat er elke keer iets tussenkwam heb ik het altijd maar laten zitten. Ik heb toen contact gehad met Simone en haar enkele vragen gesteld omtrent het opzetten van een webshop. Ze gaf me een aantal links betreffende de beste aanbieders van webshops, waaronder biedmeer.nl. Ik heb Prestashop, Biedmeer, en nog vele anderen webshops beoordeeld op allerlei punten. Mijn conclusie was dat biedmeer.nl het meest bij mij paste. Het is het meest complete en het goedkoopste. Moet ik dan een andere webshop kiezen omdat iemand die ik op een forum heb gesproken ook daar een webshop heeft? Wat is dat nou voor beredenering?

Biedmeer.nl is geen open source! je kan kiezen uit enkele templates. Één van de templates is verreweg het meest uitgebreide, de template die ik op dit moment gebruik. Weetje wat het uitgebreide eraan is? Dat je de kleuren op bepaalde onderdelen van de pagina kan kiezen (denk aan de rubrieken bovenin). Ik kan helemaal niets anders kiezen vriend! Denk je dat als ik de mogelijkheid had, mijn webshop er op deze manier eruit zou laten zien? Dan zou ik wel kijken naar Fair Trade Webwinkel o.a Tassen, Sieraden en Hangmatten - EerlijkeWereld (http://www.eerlijkewereld.nl) ofzo. Maar helaas heb ik die mogelijkheid niet.

Ik heb foto's met witte achtergronden, dan lijkt met me logisch dat je de achtergrond van je webshop ook wit maakt zodat alles vloeiend op elkaar overloopt. Dit werd echter ook door biedmeer.nl zelf aangeraden. Je kan je categorieën/rubrieken alleen aan de bovenkant of aan de zijkant plaatsen. Zijkant valt sowieso al af, dan blijft de bovenkant over. Ik kan paypal, ideal logo maar aan 1 kant zetten en dat is de rechterkant! Snap je wat ik bedoel als ik zeg het is geen open source, dus ik kan haast niets doen. Op de enkele dingen waarin mijn webshop anders kan inrichten als degene waar je het over hebt zijn bijv. de foto's. Ik heb 2 grote foto's naast elkaar, die keuze heb je dan wel nog.

Wat betreft de producten, na heel erg lang zoeken ben ik in contact gekomen met enkele suppliers. Via via ben ik weer in contact gekomen met andere mensen en op gegeven moment vind je enkele goede leveranciers. Nou die leveranciers bieden enkele producten aan die Simone ook heeft, ze zijn mooi dan mag ik ze toch bestellen. Ik denk namelijk dat ik die producten kwijt kan. Je komt overal in Nederland winkels tegen die dezelfde producten in het assortiment hebben. En het is niet zo dat mijn producten grotendeels met die van haar overeenkomen, ik heb in mijn assortiment 6 producten die matchen met haar producten. Zij heeft wel honderd producten op haar webshop!

Mijn prijzen zijn anders, mijn producten zijn anders, de namen van de producten zijn anders, mijn marketing is anders, mijn verzendkosten zijn anders, etc. Het enige waar we veel opelkaar lijken is de lay out van de website. Maar Hier kan ik niet veel aandoen omdat de webshop waarvan ik gebruik maak geen open source is! Er is haast geen ruimte voor verandering, waar ik iets kon veranderen dan heb ik dat ook gedaan.

Lopez86, voordat je gaat schreeuwen dat het een ripoff is, moet je wel weten wat de verhoudingen zijn.






Even voor de duidelijkheid dus jongens, dit is een slechte ripoff van YDELTUYT (http://www.ydeltuyt.nl) van forumzuster Simone.
De overeenkomsten zijn zo groot dat het net een slechte grap is.
ARMENIA heeft zelfs nog tips van haar gekregen toen hij daarom vroeg, kortweg een halfjaar terug.
Blijkbaar probeerde hij dus gewoon schaamteloos haar complete concept te kopieëren.
Behoorlijk triest.

ARMENIA
19-07-2011, 15:24
lol haha


Hij heeft wel een gastenboek.....





sorry kon het niet laten :)

Marchant
19-07-2011, 15:45
Even voor de duidelijkheid dus jongens, dit is een slechte ripoff van YDELTUYT (http://www.ydeltuyt.nl) van forumzuster Simone.
De overeenkomsten zijn zo groot dat het net een slechte grap is.
ARMENIA heeft zelfs nog tips van haar gekregen toen hij daarom vroeg, kortweg een halfjaar terug.
Blijkbaar probeerde hij dus gewoon schaamteloos haar complete concept te kopieëren.
Behoorlijk triest.
Ja man........
http://cdn.head-fi.org/a/ae/aecf06b7_angry-mob.bmp

Just kiddin... succes met je webshop ziet er netjes uit. Vul alleen je veld "over ons" in het kan onbetrouwbaar overkomen als daar geen info staat. ;)

lopez86
19-07-2011, 17:34
Even kalm aan doen.

Voordat je een oordeel geeft moet je weten hoe het zit. Ik wil al enkele jaren een webshop gericht op mode beginnen. Doordat er elke keer iets tussenkwam heb ik het altijd maar laten zitten. Ik heb toen contact gehad met Simone en haar enkele vragen gesteld omtrent het opzetten van een webshop. Ze gaf me een aantal links betreffende de beste aanbieders van webshops, waaronder biedmeer.nl. Ik heb Prestashop, Biedmeer, en nog vele anderen webshops beoordeeld op allerlei punten. Mijn conclusie was dat biedmeer.nl het meest bij mij paste. Het is het meest complete en het goedkoopste. Moet ik dan een andere webshop kiezen omdat iemand die ik op een forum heb gesproken ook daar een webshop heeft? Wat is dat nou voor beredenering?

Lopez86, voordat je gaat schreeuwen dat het een ripoff is, moet je wel weten wat de verhoudingen zijn.

Je hebt in eerste instantie gezegd dat je een webshop in mannen merkkleding wou starten.
Dat is heel wat anders.
Makkelijk leugentje om toch tips te krijgen, je kon natuurlijk niet zeggen dat je in dezelfde branche wou gaan opereren want dan had je ze nooit gekregen.
Voor mijn part verkoop je paddo's, de manier waarop je bent gestart en gelogen hebt om aan inlichtingen te komen schiet mij in het verkeerde keelgat.
Kan je wel zeggen dat "alles anders is", wat btw ook bullshit is, jullie verkopen nagenoeg dezelfde producten en je opereert in precies dezelfde branche en dan lijkt de layout ook nog verdomd veel op die van haar.
Alsof je niks anders had kunnen kiezen.
Maar heej, veel succes met je onderneming joh!

Kemal
19-07-2011, 17:41
:jerry:

Marchant
19-07-2011, 18:03
http://thechocolatechicken.dwh-uk.com/wp-content/uploads/2011/06/Dis-Gon-B-Gud.gif

ARMENIA
19-07-2011, 18:14
Inlichtingen? Dude waar heb je het over? Enige wat ze mij heeft gezegd is dat ze haar webshop van biedmeer.nl is! Zonder dat zij me die informatie kwam, was ik er sowieso wel opgekomen. Ik weet niet wat ze jou allemaal zit te vertellen, maar ik heb alles zelf moeten uitvinden, niemand heeft me geholpen. Als iemand iets anders beweert, nou zeg maar eens dan wat zij me allemaal heeft vertelt?

Als je eens begint met begrijpend lezen, dan zou je inzien dat 6 producten hetzelfde zijn, op een totaal van ongeveer 100 producten. Mannen merkkleding was ook een optie, maar ik ben toch voor sieraden gegaan. en maak je maar niet druk, die webshop zal er waarschijnlijk ook wel komen. Ga je dan in de lucht springen omdat El Bastardo t-shirts ontwerpt en verkoopt?

Jij doet alsof zij een patent heeft op de sieraden branche en biedmeer.nl, doe normaal jonge. Ik heb je uitgelegd dat biedmeer.nl geen open source is.

Asura
19-07-2011, 18:17
Waar is Bastardo ze website

ARMENIA
19-07-2011, 18:29
heeft hij die niet dan:P? ik d8 dat hij t shirts ontwerpte, ik haal hem dan zeker door de war met iemand anders van dit forum


Waar is Bastardo ze website

lopez86
19-07-2011, 18:46
Inlichtingen? Dude waar heb je het over? Enige wat ze mij heeft gezegd is dat ze haar webshop van biedmeer.nl is! Zonder dat zij me die informatie kwam, was ik er sowieso wel opgekomen. Ik weet niet wat ze jou allemaal zit te vertellen, maar ik heb alles zelf moeten uitvinden, niemand heeft me geholpen. Als iemand iets anders beweert, nou zeg maar eens dan wat zij me allemaal heeft vertelt?

Als je eens begint met begrijpend lezen, dan zou je inzien dat 6 producten hetzelfde zijn, op een totaal van ongeveer 100 producten. Mannen merkkleding was ook een optie, maar ik ben toch voor sieraden gegaan. en maak je maar niet druk, die webshop zal er waarschijnlijk ook wel komen. Ga je dan in de lucht springen omdat El Bastardo t-shirts ontwerpt en verkoopt?

Jij doet alsof zij een patent heeft op de sieraden branche en biedmeer.nl, doe normaal jonge. Ik heb je uitgelegd dat biedmeer.nl geen open source is.

Ik spring idd in de lucht omdat El Bastardo t-shirts ontwerpt.
Maar dat is vooral omdat hij vette shit maakt.

Asura
19-07-2011, 19:01
heeft hij die niet dan:P? ik d8 dat hij t shirts ontwerpte, ik haal hem dan zeker door de war met iemand anders van dit forum

Weet niet, eerste keer dat ik het hoor. Iemand een link?

blackadder
19-07-2011, 19:23
Hij heeft wel een gastenboek.....









sorry kon het niet laten :)
En geen newsletter...:p

Marchant
19-07-2011, 19:43
Weet niet, eerste keer dat ik het hoor. Iemand een link?

Schaam je!!!

http://www.elbastardoclothing.com/

alstu ;)

Asura
19-07-2011, 22:27
Thanks man

Marchant
19-07-2011, 22:31
Thanks man

NP!