PDA

View Full Version : De grote mond van 'King' Khan!



boksupdate
21-07-2011, 13:25
Lees het hele artikel hier: De grote mond van 'King' Khan (http://www.boksupdate.nl/de-grote-mond-van-king-khan/), en laat meteen een reactie achter!

--

Spoiler:

Het lijkt één groot mediaal spektakel, de verbale aanvallen van Amir Khan op Zab Judah. Het is keer op keer Amir Khan die zijn zegje wil doen, waar Zab Judah in alle rust zich voorbereid op het grote gevecht van zaterdag.

Dit weekend staan zowel de...

Het artikel, hier (http://www.boksupdate.nl/de-grote-mond-van-king-khan/) te lezen!

jw
21-07-2011, 13:48
Gast,

Prima initiatief om deze partij op de kaart te zetten, maar je hebt hier nu al 6 topics over gemaakt. Hou het een beetje overzichtelijk..

boksupdate
21-07-2011, 14:20
Gast,

Prima initiatief om deze partij op de kaart te zetten, maar je hebt hier nu al 6 topics over gemaakt. Hou het een beetje overzichtelijk..

Hoewel dit ook met de wedstrijd te maken heeft, gaat dit over beide boksers en de verbale uitingen van deze twee. Niet zozeer over de wedstrijd zelf.

Mattie73
21-07-2011, 14:33
Hoewel dit ook met de wedstrijd te maken heeft, gaat dit over beide boksers en de verbale uitingen van deze twee. Niet zozeer over de wedstrijd zelf.

Ga zo door Justin. Ik en vele andere zijn zeer zeker wel geinteresseerd !

PS Ik ga voor Khan !

D1987
21-07-2011, 18:39
Gast,

Prima initiatief om deze partij op de kaart te zetten, maar je hebt hier nu al 6 topics over gemaakt. Hou het een beetje overzichtelijk..

Wat zeur je nou man, Paula. Het barst hier van de verschillende GSP/Nick Diaz topics en honderden Fedor topics, en dan ga je bitchen als er een keer een paar bokstopic voorbij komen? GTFOH

Vinand
21-07-2011, 22:20
Gast,

Prima initiatief om deze partij op de kaart te zetten, maar je hebt hier nu al 6 topics over gemaakt. Hou het een beetje overzichtelijk..

ja hoeveel sonnen topics hebben we al gehad? die loopt te bitchen over vechters met wie hij nieteens vecht...
dus ik snap je punt helemaal niet..


on topic, Khan gaat hem zeker slopen...