PDA

View Full Version : 2 september MPL superbout in L.A. Buakaw Por Pramuk VS Warren Stevelmans



TheMPL
23-07-2011, 12:20
2 september a.s. is het zo ver. Dan gaat in Los Angeles The MuayThai Premier League van start. Een wereldwijde competitie verdeeld over vijf divisies met ieder 8 vechters om uit te maken wie de MuayThai kampioenen van hun klasse zijn.


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/WarrenStevelmans.jpg

Warren Stevelmans in actie tegen Saiyok Pumphangmuang


In dit eerste evenement over een serie van acht evenementen die over de hele wereld plaats vinden zullen uiteraard al veel van de deelnemers aan The MuayThai Premier League in actie komen. Buiten de wedstrijden voor de The MuayThai Premier League zullen er ook enkele superbouts zijn deze avond.

Een van de superbouts op 2 september a.s. zal een partij zijn tussen het Thaise fenomeen Buakaw Por Pramuk en de Nederlander Warren Stevelmans van Vos Gym. Deze partij zal over 5 x 3 minten gaan op uiteraard full MuayThai rules.

cobra100
23-07-2011, 13:45
2 september a.s. is het zo ver. Dan gaat in Los Angeles The MuayThai Premier League van start. Een wereldwijde competitie verdeeld over vijf divisies met ieder 8 vechters om uit te maken wie de MuayThai kampioenen van hun klasse zijn.



Vecht Nieky Holzken hier ook 2 september?


In dit eerste evenement over een serie van acht evenementen die over de hele wereld plaats vinden zullen uiteraard al veel van de deelnemers aan The MuayThai Premier League in actie komen. Buiten de wedstrijden voor de The MuayThai Premier League zullen er ook enkele superbouts zijn deze avond.

Een van de superbouts op 2 september a.s. zal een partij zijn tussen het Thaise fenomeen Buakaw Por Pramuk en de Nederlander Warren Stevelmans van Vos Gym. Deze partij zal over 5 x 3 minten gaan op uiteraard full MuayThai rules.


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/WarrenStevelmans.jpg

Warren Stevelmans in actie tegen Saiyok Pumphangmuang

blackadder
23-07-2011, 14:46
Kan men dit ergens online bekijken?

marcelt
23-07-2011, 15:16
Dat is wel een eer voor Warren om tegen BPP te vechten! Het gaat het echt niet redden. Zeker niet op FMTR .

Asura
23-07-2011, 15:28
Kan men dit ergens online bekijken?

?

Anderson
23-07-2011, 15:43
Dat is wel een eer voor Warren om tegen BPP te vechten! Het gaat het echt niet redden. Zeker niet op FMTR .

Hoezo een eer? Hij gaat wel verliezen ja maar het is geen knuppel. Hij doet het de laatste tijd erg goed.

blackadder
23-07-2011, 15:54
Dat is wel een eer voor Warren om tegen BPP te vechten! Het gaat het echt niet redden. Zeker niet op FMTR .
Wat is daar nou zo eervol aan?

ChingChong
23-07-2011, 16:57
Wat is daar nou zo eervol aan?

Dat hij tegen zo'n grote naam vecht, maar ik denk dat je bedoeld dat Warren zelf ook ongeveer op dat niveau is en daarom het een minder grote eer voor hem is.

Ik dacht trouwens dat MT niet populair is in de VS, maar ze zetten daar wel ff een mooi event neer!

Asura
23-07-2011, 17:00
Waarom is het geen eer, Buakaw is een legende.

ChingChong
23-07-2011, 17:05
Waarom is het geen eer, Buakaw is een legende.

Legende in K1, in MT (vooral voordat hij K1 deed) heeft hij veel minder bereikt.

blackadder
23-07-2011, 17:22
Dat hij tegen zo'n grote naam vecht, maar ik denk dat je bedoeld dat Warren zelf ook ongeveer op dat niveau is en daarom het een minder grote eer voor hem is.
Hij heeft wel vaker tegen grote namen gevochten.

payap
23-07-2011, 17:28
Ik dacht trouwens dat MT niet populair is in de VS, maar ze zetten daar wel ff een mooi event neer!

Het is in de USA vooral MMA en natuurlijk ook boksen. Het stand-up fighting staat in de schaduw van deze sporten zoals bv het MMA in Nederand in de schaduw van K-1 staat. Maar het is wel allemaal full muaythai wat ze trainen en vechten en er regelmatig grote shows daar. Denk bv aan de shows van Dennis Warner.

ChingChong
23-07-2011, 17:28
Hij wel vaker tegen grote namen gevochten.

Dat bedoel ik

blackadder
23-07-2011, 17:32
Het is in de USA vooral MMA en natuurlijk ook boksen. Het stand-up fighting staat in de schaduw van deze sporten zoals bv het MMA in Nederand in de schaduw van K-1 staat. Maar het is wel allemaal full muaythai wat ze trainen en vechten en er regelmatig grote shows daar. Denk bv aan de shows van Dennis Warner.
Ik had altijd de indruk dat er vooral veel smokers zijn.

Petrosyan188
23-07-2011, 17:35
is er ergens nou een pagina waar alle brackets staan?

Anderson
23-07-2011, 17:38
Legende in K1, in MT (vooral voordat hij K1 deed) heeft hij veel minder bereikt.


idd hij heeft geen Lumpinee of een Rajadamnern titel.

Warren Stevelmans heeft tegen onder andere Orono en Saiyok gevochten. Zijn grotere namen in het Full Muay Thai.

Orono is een van de weinige die terecht won van Yod 2 keer technisch K.O. Orono eigen gewicht is 61 kg vocht tegen warren en Chabari op 70 kg alleen.

Saiyok heeft geen uitleg nodig.

Dus eer, echt niet.

blackadder
23-07-2011, 17:46
Saiyok heeft geen uitleg nodig.


Leg uit.

Challenger
23-07-2011, 18:38
gaat moeilijk voor hem worden

Richelieu
24-07-2011, 09:24
Leg uit.

Mischien omdat Saiyok op dit moment dé man is op FMT regels tot -70 kilogram!

marcelt
24-07-2011, 11:38
Hoezo een eer? Hij gaat wel verliezen ja maar het is geen knuppel. Hij doet het de laatste tijd erg goed.



Ik vind Warren een erg goede vechter , maar vind hem geen wereldklasse zoals BPP. Warren is uiteraard geen pannenkoek.

marcelt
24-07-2011, 11:44
Hij heeft wel vaker tegen grote namen gevochten. Inderdaad en verloren. Verloor van: Chaid, Zambidis, Orono, Kraus, Petrosyan , Souwer, Drago.

Hij won van Samranchai, Lima, Pique en Ngimbi.

Richelieu
24-07-2011, 11:50
Inderdaad en verloren. Verloor van: Chaid, Zambidis, Orono, Kraus, Petrosyan , Souwer, Drago.

Hij won van Samranchai, Lima, Pique en Ngimbi.

Partij tegen Samranchai was overigens op K-1 regels.

payap
09-08-2011, 21:48
http://img233.imageshack.us/img233/812/buakawstevelmans.jpg

justsomeone
09-08-2011, 22:33
wie zei er wat over een stream?

TheSpeaker
09-08-2011, 22:43
Met alle respect voor Warren, hij is een hele goede vechter maar Buakaw Por Pramuk gaat em echt klop geven. Zelfs op K1 regels zou ik Warren niet zien winnen van Buakaw laat staan FMT.

Anderson
10-08-2011, 10:16
Ik vind het wel leuk voor Warren dat die weer eens vecht maar waarom is dit een titel gevecht.

bami112
10-08-2011, 12:48
Hoezo een eer? Hij gaat wel verliezen ja maar het is geen knuppel. Hij doet het de laatste tijd erg goed.

hoe weet je nou dat warren gaat verliezen?? misschien gaat ie wel winnen ko KO... die jap had pramuk ook KO geslagen een X!

jer.oen
19-08-2011, 23:17
heb niks tegen warren, maar Buakaw moet hem toch slopen

jer.oen
19-08-2011, 23:17
en 3 weken daarna in thai fight extreme sept

jer.oen
19-08-2011, 23:18
wil buakaw vs cosmo zien, kyshenko vs petrosyan, sayok vs sudsakorn, schilt vs overeem

jer.oen
19-08-2011, 23:26
hopelijk doen de toppers mee in world max, en niet dat kraus tegen andere midtiers moet en zo een 2de titel bijelkaar sprokkelt, k-1 max betaal je vechters en doe de beste in 1 toernooi. buakaw, petrosyan, kyshenko, souwer, sato, cubelin, ngimbi en een introduce imada/ pinca

Boran
19-08-2011, 23:50
De toppers zitten nu al in de MPL!
Ondanks dat K1 natuurlijk legendarisch is hoop ik echt dat de MPL heel erg groot gaat worden vanwege de Thaise regels.
Ik ben benieuwd naar de productie en of ze de hoge verwachtingen waar kunnen maken.