PDA

View Full Version : Thailand VS Challenger Grand opening 2011 uitslagen



Windyfightgear
24-07-2011, 08:05
Windy sponsort sinds enige tijd een aantal thaise topvechters waaronder Saiyok en Armin.
wij van Windyfightgear houden de verrichtingen van deze vechters natuurlijk scherp in de gaten, en willen jullie als vechtsport liefhebber natuurlijk ook op de hoogte houden.
Gisteren vond het gala Thailand VS Challenger plaats in Bangkok, met 6 spetterende partijen
Er komen dit jaar nog een aantal Thailand vs gala's waar we jullie van op de hoogte zullen houden deze gala's worden georganiseerd door Elite Boxing en zijn van een zeer hoog nivo

Thailand VS Challenger Grand opening 2011 uitslagen
Armin (windyfightgear Thailand) - Hong Guang (China) Armin on points
Saiyok (windyfightgear Thailand) - Bruce Macfie (australian) Saiyok saiyok on points
Kaoklai (Thailand) - Cyrus Washington (usa) Kaoklai TKO
Saenchainoi (Thailand) - vs Antuan (Sianboxing Thailand) Antuan on oints
Manasat (Thailand) - Berneung (Topking Thailand) Berneung on K.O

Bizonderheden:
Armin was dudelijk al bezig met de afterparty wie na het gala zal plaatsvinden op de chao phraya rivier, hij speelde even wat met zijn tegenstander en zocht zo snel mogelijk de kleedkamer weer op om zich om te kleden.
mijn respect gaat uit naar Bruce "The Preacher" Macfie die volledig werd ontleed, hij zag eruit of i voor de trein was gesprongen.Maar deze bikkel vocht gewoon al lachend en fluitend de partij uit.
Cyrus begon leuk, sloeg op een gegeven moment kaoklai even aan, waarop hij een elleboog kreeg, die zijn schedel bijna deed splijten, zelfs de Thaise scheidsrechter schrok hier zo van dat partij meteen werd gestaakt, voor Cyrus even geen afterparty
Antuan deed zijn ding, leuk om te zien dat het clinchen opnieuw is uitgevonden door een farang (buitenlander voor thai), Deze keer was het de Thai wie gek werd geclincht en daarbij werd getrakteerd op knieën uit alle mogelijke hoeken en gaten.
K.O van de avond komt op naam van berneung van topking, wat een monster deze gast, en wat is dat kreng lelijk. hij sloeg mansat al in de eerste ronde aan, en in de tweede met een uppercut het licht helemaal uit, mansat zwaar k.O helaas voor Manasat geen afterparty op de chao phraya rivier
al met al een geweldig gala en super georganiseerd, het is 4 augustus te zien op eurosport

Vriendelijke groetjes, Cor Esselman
WINDYFIGHTGEAR

Pansier
24-07-2011, 08:12
Waar kan ik de partijen terugkijken? Dan ga ik dat vanmiddag doen, ben nu benieuwd!!

payap
24-07-2011, 08:21
Thanx voor de uitslagen.

Benieuwd naar de beelden van de partijen van Kaoklai en uiteraard mr. Saiyok.

Die Fransen zijn wel goed zeg als je bedenkt dat Antuan (hoewel hij volgens mij al jaren in Thailand woont) Saenchainoi gek clincht. Saenchainoi won in Nederland nog met twee vingers in zijn neus van een ruim 7 kg zwaardere Chaid.

Kemal
24-07-2011, 08:39
Bedankt voor de uitslagen, als ik de bijzonderheden zo lees ben ik ook erg benieuwd naar de beelden!

Richelieu
24-07-2011, 10:20
Thanks Cor voor de uitslagen. Bruce, "The Precher" is één van de meest ervaren vechters uit Australie. Ben erg benieuwd naar de beelden.

Jeru
24-07-2011, 11:42
Thanks! Ben wel benieuwd naar wat beelden.

tay gym
27-07-2011, 21:10
Op Youtube staan volgens mij al alle wedstrijden:
Zie b.v.:
http://www.youtube.com/watch?v=ReXQ4P41EEE
http://www.youtube.com/watch?v=eAajyc1-DGc

Veel kijk plezier

payap
27-07-2011, 22:29
Thanx!

heerlijk dit!