PDA

View Full Version : 'Axe Murderer' coach: Wanderlei Silva stil has the potential to become Champion again



Devilprince
26-07-2011, 11:07
Rafael Cordeiro:
"Nobody said it directly to Wanderlei, that he won't fight anymore. Wanderlei is in Brazil now, he'll return to the United States this week, and he's coming to train here. He wants to fight again. He trained his whole life and suffered many injuries as any other athlete, but they're all healed. He's with a good body, stronger than ever. He's Wanderlei, he'll never give up. That's the main thing about him. And there's no reasons for him to do that. He's reached what every athlete wants to. I'm not saying this as his coach, I'm saying this as a guy who watched him growing in the sport. He has the potential to become champion again, it's all about timing."



Virtual Server en Dedicated Server hosting? Kies voor Denit Hosting Solutions (http://www.tatame.com)

Kemal
26-07-2011, 11:27
wil hem nog wel een keer in actie zien hoor!

Pahlavan
26-07-2011, 11:33
ik ben een grote wanderlei fan en ik gun hem het beste, maar ik zie hem in deze fase van zijn carriėre niet meer de top MW's verslaan laat staan kampioen worden...

hoe dan ook blijft wanderlei een legende en een topper zowel binnen als buiten de ring

bryan
26-07-2011, 11:37
eeeeeh nee

amilster
26-07-2011, 12:04
ik ben een grote wanderlei fan en ik gun hem het beste, maar ik zie hem in deze fase van zijn carriėre niet meer de top MW's verslaan laat staan kampioen worden...

hoe dan ook blijft wanderlei een legende en een topper zowel binnen als buiten de ring


Helemaal mee eens al had ik het graag anders gezien

YoMarK
26-07-2011, 12:50
Ben het er wel mee eens(dat ie het nog goed kant doen, al is kampioen te hoog gegrepen denk ik), maar hij kan niet zo vechten als z'n laatste gevecht. Iedereen weet dat je niet in een slugfest moet belanden met Leben b.v. Kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen, maar das 50-50.
Beetje slimmer mag ie dus wel vechten...ook al is het Wanderlei.

KN
26-07-2011, 15:15
Hij blijft een topper. Hij gaat elk gevecht echt vol aan. Volgens mij is het ook de enige black belt BJJ met meer dan 10 fights met maar 1 submission win.

wrestler_nl
26-07-2011, 22:31
Ik vind Wanderlei Silva echt een warrior maar om eerlijk te zijn wil ik hem liever niet meer in de kooi zien.
Als hij echt nog wil vechten dan nog maar 1 afscheidspartij tegen Akiyama, lijkt me een leuke afscheidspartij voor Wandy the Legend