PDA

View Full Version : UFC Undisputed 3 - Leaked gameplay video



Italian*Berlusconi*
26-07-2011, 19:25
NEW UFC UNDISPUTED 3 GAMEPLAY!!! (LEAKED) (http://www.ufa-league.net/t1803-new-ufc-undisputed-3-gameplay-leaked)

is nog een vroege versie natuurlijk, maar ben benieuwd of die beter gaat worden dan Undisputed '10 of EA MMA..

Gilaiir
26-07-2011, 20:01
Ziet er goed uit!! Zeker het worstelen! Ik heb '10 en '09 met veel plezier gespeeld, dus deze ook weer!

Enne, Rampage gaat Jones echt slopen in de 2de ronde (:

Kemal
26-07-2011, 20:03
nice, zeker geen toeval dat het jones vs rampage is ;)

Leventdepevent
26-07-2011, 22:21
als je had gezegd dat dit ufc '09 was had ik het ook geloofd....ik zie geen verschil

Gilaiir
27-07-2011, 01:07
als je had gezegd dat dit ufc '09 was had ik het ook geloofd....ik zie geen verschil

Oogjes opentrekken ;) Ik weet niet hoever je je in de game wereld verdiept maar als een uitgeven nog geen beeld uitzigzelf laat zien is het Alfa gameplay (een vroege verzie, dit was dus een alfa.) En toch zie je weldegelijk verschil, verschil in techniek animaties, physics en kleine details. De camera movement is ook heel anders.

rollermanskunk
27-07-2011, 01:28
Op de E3 (gamebeurs in Amerika) waren er al beelden te zien voor gamejournalisten die waren niet al te enthousiast. De gezichten zien er echt slecht afgewerkt (Botox?) uit. Ze zouden eens in de leer moeten gaan bij de makers van LA Noire die nieuwe technieken (advanced facial animation) hebben gebruikt om de gezichten levensecht te lijken.

colossus
27-07-2011, 02:44
als je had gezegd dat dit ufc '09 was had ik het ook geloofd....ik zie geen verschil

er is ook bijna geen verschil ik vond 09 ook de beste
daarna hebben we alleen andere controls gebruikt wat flink desorienterend voor mij was. desalniettemin heb 2010 ook uitgespeeld
ik waardeer mijn oldie pride fc op de ps2 het meest lekker hard gaan en krachtig

Cyrus Fees MMAITC
27-07-2011, 02:56
I think the game looks great. I'm currently back playing Undisputed 2010. I'm taking Overeem through the Career Mode. Go to MMA-CAF Index page (http://www.mma-caf.com) . Very good creations!

I must say... I'm horrible at the ground game though.

Gilaiir
27-07-2011, 04:34
Op de E3 (gamebeurs in Amerika) waren er al beelden te zien voor gamejournalisten die waren niet al te enthousiast. De gezichten zien er echt slecht afgewerkt (Botox?) uit. Ze zouden eens in de leer moeten gaan bij de makers van LA Noire die nieuwe technieken (advanced facial animation) hebben gebruikt om de gezichten levensecht te lijken.

En denk jij dat THQ dit kan betalen? En dan nog er bij, van mij hoeft dit niet! Het gaat om het knokken. Bij LA Noire was het zodat je mensen kon zien liiegen etc, het had meer waarde/toevoeging in de game naast dat het er epic uitzag.

Gilaiir
27-07-2011, 04:34
Op de E3 (gamebeurs in Amerika) waren er al beelden te zien voor gamejournalisten die waren niet al te enthousiast. De gezichten zien er echt slecht afgewerkt (Botox?) uit. Ze zouden eens in de leer moeten gaan bij de makers van LA Noire die nieuwe technieken (advanced facial animation) hebben gebruikt om de gezichten levensecht te lijken.

En denk jij dat THQ dit kan betalen? En dan nog er bij, van mij hoeft dit niet! Het gaat om het knokken. Bij LA Noire was het zodat je mensen kon zien liiegen etc, het had meer waarde/toevoeging in de game naast dat het er epic uitzag.

T15Boxing
27-07-2011, 06:10
Het ligt allemaal aan hoe het aanvoelt. Ik vond 2010 slecht maar 2009 was top. Ik weet niet waarom ze er elk jaar een nieuwe maken. Beter elke 2 jaar weer een met zeer veel verbeteringen.

Djoggo
27-07-2011, 15:57
Het ligt allemaal aan hoe het aanvoelt. Ik vond 2010 slecht maar 2009 was top. Ik weet niet waarom ze er elk jaar een nieuwe maken. Beter elke 2 jaar weer een met zeer veel verbeteringen.

2x 2009 was basic maar tog niet te basic stoten was ook veel lekkerder daar.

2010 vond ik maar een raar spel

Baske
27-07-2011, 16:10
Ellebogen vanuit de sidemount is wel vet. Verder zie ik niet zo verschrikkelijk veel verschil met de 2010 versie, die ik toch erg houterig vond (en wat EA:MMA in mijn ogen veel beter heeft opgepakt).

Peter0711
27-07-2011, 16:23
Ik heb zo gehoopt dat ik het een vet spel zou gaan vinden,maar desondanks me liefde voor vechtsport kon ik het niet over me hart verkrijgen om deze game leuk te vinden,wat een waardeloos spel zeg!! Vooral dat trainen was kansloos.. Ik wacht nog even een paar generaties MMA games

smike
27-07-2011, 16:35
Bagger.

Ik heb ufc 09 bij een vriend en zelf ea mma en laatsgenoemde is toch wel duidelijk het beste.

Pansier
27-07-2011, 16:45
EA MMA schijnt het leukste te zijn, dat is ook de enige die ik heb gespeeld.

Mastenbroek
27-07-2011, 16:46
Die scheids is nog steeds zo statisch. Ik zou willen dat die er tussen duikt bij een KO bijvoorbeeld. en iemand eraf trekt op de grond als de onderste TKo gaat.

Leventdepevent
27-07-2011, 18:33
Oogjes opentrekken ;) Ik weet niet hoever je je in de game wereld verdiept maar als een uitgeven nog geen beeld uitzigzelf laat zien is het Alfa gameplay (een vroege verzie, dit was dus een alfa.) En toch zie je weldegelijk verschil, verschil in techniek animaties, physics en kleine details. De camera movement is ook heel anders.

verdiep me redelijk in de game wereld.......maar 2010 was al minimaal verschil met 2009 vond ik op wat technieken en moves na (het was gewoon Ufc 2010 maar dan iets beter uitgewerkt), en over EA MMA maar te zwijgen die vond ik echt te slecht voor woorden.