PDA

View Full Version : Dana White's message to Fedor Emelianenko: 'Dude, you're fighting a 185-pounder'



Devilprince
28-07-2011, 19:31
"Listen, I'm not out to hurt Fedor, or hurt any fighter. People ask me my opinions, I give you my opinion on what I think about a fighter ... I'm in the fight business, and I think that I know a little bit about the fight business. I've been in it since I was 19. And I'm going to have my opinions on fighters, just like you sports reporters or the fans, you know? Sometimes I'm right, and sometimes I'm wrong. I didn't think that Kimbo Slice could win The Ultimate Fighter. I thought the Fedor hype was ridiculous. And the people who were really as great people as he thought he was weren't getting their dues, you know ... If I've got to still give Fedor his digs, my dig would be, 'Dude, you're fighting a 185-pounder.' Henderson's got a great chin, he's durable, he's got good wrestling, he can stay out of submissions, and all the great things I can say about Henderson, but Henderson weighs 185 pounds. So I actually think this fight, as far as Fedor is concerned, it's a lose-lose for him. If he knocks out Dan Henderson, he knocks out a 185-pounder. If he gets knocked out, he just got knocked out by a 185-pounder."
A guy like Anderson Silva, who's really fought the best competition in the world since 2006, and beat them all. Even in a fight where he was injured and was getting the s--- kicked out him, he pulls off the submission with a minute twenty left in the fight. Those are the guys that deserve to be talked about and deserve to be called the greatest, and you had these reporters who were calling Fedor the pound-for-pound best fighter in the world. Are you s------- me? You know, it's stuff like that. But I don't feel vindicated, I don't have any dislike toward Fedor. I was just trying to set the record straight and tell these people that they're out of their minds.

Read more: UFC president Dana White talks UFC injury woes, Strikeforce, more - Tim Marchman - SI.com (http://sportsillustrated.cnn.com/2011/writers/tim_marchman/07/27/dana-white/index.html#ixzz1TQFbUxbb)


http://cdn3.sbnation.com/entry_photo_images/1657747/fedor-facepalm_large.jpg

The Company
28-07-2011, 19:42
Plaatje eronder is het enige juiste. Ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Vinand
28-07-2011, 19:53
zucht.. echt triest voor woorden,,,

NSFW! waarschuwing! klik er niet zomaar op als je een zwakka maag hebt ---> http://stoppenmetrokenisgeen.punt.nl/upload/mondkanker1.jpg <--- dit is wat Dana White is voor de sport...

Kemal
28-07-2011, 20:06
en dat op de verjaardag van Dana ;)

Tony
28-07-2011, 20:17
Don't fok met fedor... maar ergens heeft dana gelijk (betreffende lose-lose)

lopez86
28-07-2011, 20:21
Dana heeft idd gewoon gelijk.

Damian_Gray
28-07-2011, 20:39
greatest ceo of all times heeft weer eens gesproken hoor

Sportvision
28-07-2011, 21:03
weight is an excuse for bitches.

TOON
28-07-2011, 21:10
A.Silva begon zeker in 2006 bij de UFC he....

Hij heeft wel een punt mbt dat lose-lose verhaal, maar dat doet niks af van z'n carriere....die staat als een huis....

XanaduNL
28-07-2011, 22:25
Iemand is niet gelijk een klootzak als je het niet met hem eens bent. ;)

blackadder
28-07-2011, 22:37
Iemand is niet gelijk een klootzak als je het niet met hem eens bent. ;)
Maar Dana is gewoon een klootzak. Of je het met hem eens bent of niet.

rollermanskunk
28-07-2011, 22:47
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed zal ik maar zeggen...

Bromios
28-07-2011, 22:49
Volgens mij heeft ie gelijk. maar het is toch een klootzak ;)

wrestler_nl
28-07-2011, 23:14
Dana heeft wel gelijk over de lose-lose situatie van Fedor maar Henderson is toch echt de LIGHTHEAVYWEIGHT champ. Het maakt me verder niets uit want ik denk dat het gewoon een geweldige match wordt

redjuh
28-07-2011, 23:54
dana is een lul maar wel een goeie lul. fedor en hendo steken nu in hun zak wat dana heeft betaald voor SF hehehe

The_Rock
29-07-2011, 00:03
Normaal gesproken mag ik Dana White wel maar nu is hij gewoon een bitch.

Kijk, toen Jake tegen GSP vocht ..ging Dana hypen van "He jost beat a fucking 205 punder in Dan Henderson!"

Maar wanneer Fedor tegen Hendo moet dan is het "He's fighting a 185 pounder"

Dus die kleine dingen om Fedor te kleineren. Ik vind het zielig.

Hey Dana, you peace of shit ..waarom praat je niet over hoe Fedor tegen 265+ pounders vecht ..ook al is hij zelf 230 of minder. Hey Dana, waarom vertel je niet dat Anderson Silva op 220 zit tussen zijn gevechten. Vind jij het niet valsspelen dat een heavyweight cut naar 185 om vervolgens de P4P #1 genoemd te worden.

I rest my case.

justsomeone
29-07-2011, 00:11
Hey Dana, waarom vertel je niet dat Anderson Silva op 220 zit tussen zijn gevechten. Vind jij het niet valsspelen dat een heavyweight cut naar 185 om vervolgens de P4P #1 genoemd te worden.



serieus? 220?

Pernik
29-07-2011, 07:48
Gewoon de mening van 1 persoon, niets meer en niets minder.

Shikoku
29-07-2011, 08:15
If anybody has something to lose in this fight it's Fedor not Dan.

Dan is the champion at light heavyweight moving up to fight Fedor at heavyweight. If dan loses he lost to the legend himself and returns to defend his belt at 205 without any shame. I think win or lose Dan Henderson matches up very well with guys like Mike Kyle and Gegard Mousasi.

Fedor on the other hand is on a 2 fight losing streak and on the last fight of his contract. If he loses this fight not only is he on a 3 fight losing streak and he lost his last fight to a natural light-heavyweight, he'll also have no ground to stand on during the negotiations with his new employer with which his management has bumped heads. If Fedor loses this fight it might very well be the end of Fedor. If Dan Henderson loses nothing really happens. He goes home with another legendary fight on his belt and a fat paycheck.


Wat ik op een ander forum er over zei. Dana staat altijd te vaak met zijn mening klaar, hoe duidelijk het ook is dat de relaties die hij met beide mannen heeft dit duidelijk beinvloedt.

redjuh
29-07-2011, 15:15
oh ja btw dana... Henderson heeft verloren van een 170 pounder... dus STFU

Asura
29-07-2011, 15:17
serieus? 220?

Ja man, zei Silva zelf.

El Bambino
29-07-2011, 15:27
Fedor is een artiest die het publiek vermaakt, op tv komt en heel beroemd is. Iedereen (publiek) mag tog een mening hebben over artiesen en bekende mensen die op tv komen? Daar worden ze juist DIk voor betaald, en vandaar dat ik van half negen tot 17:00 uur moet bikkelen voor een normale loon.

WAR Fedor!!

T15Boxing
29-07-2011, 15:29
185 pounder die toevallig 205 pound champion is door de vorige kampioen keihard KO te slaan.

basblue
29-07-2011, 15:38
Ik vind het altijd een beetje sneu als mensen zo praten over professionele atleten. Helemaal als ze hun strepen al hebben verdiend.

Daarbij kan ik mij niet helemaal vinden in de redenatie van Dana White. Hoezo valt er niks te winnen als je tegen iemand vecht die in een lagere gewichtsklasse vecht? Een vechter met techniek, snelheid en een aangepast gameplan kan prima een zwaardere tegenstander verslaan. Er valt m.i. wel eer te behalen aan een win van Fedor over Henderson.

Ik weet dat de vergelijking niet helemaal op gaat (andere tijd, andere regels), maar bij het lezen van het verhaal van Dana schoten wat beelden van UFC 1,2,3,etc door mijn hoofd. Toen bij enorme gewichtsverschillen, de zwaarste deelnemer toch best vaak het onderspit moest delven...