PDA

View Full Version : Strikeforce Releases Alistair Overeem!!!



Shikoku
30-07-2011, 03:13
Werd net gezegd tijdens de uitzending van Inside MMA, weet iemand hier iets meer over?

Shikoku
30-07-2011, 03:15
BREAKING NEWS HDNet (http://www.hd.net/blogs/breaking-news-alistair-overeem-cut-by-strikeforce-inside-mma/)

Biiyen
30-07-2011, 03:23
Smerig staaltje politiek dus... achteraf bezien is deze hele klucht dus een set-up geweest om Alistair te kunnen wippen.

redjuh
30-07-2011, 03:44
WTF... nou ja hij zal na een oudejaars show toch wel gaan ufc-en

T15Boxing
30-07-2011, 03:54
Hopelijk betekent dit dat hij naar UFC gaat

Maar toch naast JDS-cain was Overeem vs Bigfoot echt de gevecht die ik wou zien.

Kemal
30-07-2011, 07:39
Strikeforce Releases Alistair Overeem

HOFFMAN ESTATES, Ill. -- Alistair Overeem (http://www.mmafighting.com/tag/AlistairOvereem/)'s run in Strikeforce (http://www.mmafighting.com/strikeforce/) has come to an abrupt end.

The organization has released its heavyweight champion, MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/) confirmed with multiple sources close to the fighter, including his trainer Martijn de Jong (http://www.mmafighting.com/tag/MartijndeJong/). HDNet first reported the news on its Inside MMA program Friday night.

Overeem had one fight left on his current contract. He was not immediately available for comment. When contacted by MMA Fighting, Strikeforce officials would not confirm or deny Overeem's departure from the organization.

The news comes on the heels of the announcement that Overeem was removed from the Strikeforce heavyweight grand prix last week after he told Zuffa he wouldn't be ready to fight Antonio Silva (http://www.mmafighting.com/fighter/antonio/silva/1431/) in the semi-finals on Sept. 10 due to scheduling and multiple injuries.

"He went into the fight with Werdum with a broken toe and elbow and rib issues, which got worse after the fight," de Jong said on Friday. "He needed to heal up those injuries first to be able to train again."

Overeem explained to MMA Fighting his take on the scheduling issue in a recent interview.

"Strikeforce promised me a date in the fall (October/November), I acted on it and chose to go on holiday and start my training in August," Overeem explained to MMA Fighting via e-mail (http://www.mmafighting.com/2011/07/20/alistair-overeem-explains-why-he-was-removed-from-strikeforce-gp/). "Zuffa/Showtime then decided to do it in September and then the ball was in my court, and I had to decline because I know it's too short of time to be prepared 100 percent Instead of postponing the event they decided that the show must go on and use one of the alternates."

In an earlier interview on The MMA Hour (http://www.mmafighting.com/2011/07/18/alistair-overeem-says-zuffa-threatened-to-remove-him-from-strike/), Overeem said that he felt disrespected by the promotion.

"For them to unilaterally declare, okay, [September 10] is going to be the second round, which I never agreed on, and then threaten me if I don't want it, it ... doesn't really show a lot of respect," he said.

"The thing is, there's other promotions. There's other stuff I can do. K-1's going to come back. There's some good reports on that. There's some other promotions in the world that would love to have me fight. So for me, the respect thing is definitely a factor and it's definitely important."

On Wednesday, Glory World Series announced (http://www.mmafighting.com/2011/07/27/alistair-overeem-scheduled-for-glory-world-series-bout-in-octobe/) that "The Reem," who had a non-exclusive contract with Strikeforce, would compete on their upcoming show in October. No opponent or date was announced for the event.

Overeem made his Strikeforce debut in June 2006, defeating Vitor Belfort (http://www.mmafighting.com/fighter/vitor/belfort/295/) via unanimous decision. He won their inaugural heavyweight title in November 2007 when he defeated Paul Buentello (http://www.mmafighting.com/fighter/paul/buentello/206/) in the second round.

It would then take Overeem almost three years to return to the organization. He defeated Brett Rogers (http://www.mmafighting.com/fighter/brett/rogers/1169/) in May 2010 via impressive first-round TKO. The 31-year-old's last fight in the promotion took place last month in Dallas when he defeated Fabricio Werdum (http://www.mmafighting.com/fighter/fabricio/werdum/308/) via unanimous decision.

Kemal
30-07-2011, 07:40
heel jammer! nu maar hopen dat hij idd naar de UFC gaat...

Kemal
30-07-2011, 08:04
http://www.youtube.com/watch?v=2L1Hy1IYEjY

bryan
30-07-2011, 08:04
Denk niet dat hij naar de UFC gaat...hij vecht te veel bij andere organisaties. Hij wil ook bij K-1 en glory vechten...

KN
30-07-2011, 08:46
UFC/Zuffa is vrij streng met haar regels mbt exclusive rights. Ook gaat gerucht dat de opmerkingen over boksen e.d. niet erg werden gewaardeerd.
Zelfs Brock werden een boel dingen geweigerd (o.a. pro wrestling), dus dan zou Overeem het [buiten UFC vechten] al helemaal niet mogen. Dat zou exit K-1 e.d. zijn als hij over zou gaan naar de UFC.

Ben benieuwd.

marcelt
30-07-2011, 09:15
F*cked up!

Jeru
30-07-2011, 09:19
Echt gaar nieuws om mee wakker te worden.... nu maar hopen dat hij bij de UFC kan tekenen.

tik_tok
30-07-2011, 09:30
Jammer.. Maar had het wel zien aankomen. En denk niet dat de UFC hem nu nog wil.

wesleybekkers
30-07-2011, 09:36
if you can not beat him... you can cut him....

The_Rock
30-07-2011, 09:49
Heel goed Overeem. Hij laat niet met zich spelen. Plus hij kan genoeg geld verdienen buiten ZUFFA en hun smerige acties.

Maar dit was waarschijnlijk een setup geweest om hem in de UFC te krijgen. Toen het aan Dana gevraagd werd hierover, ging hij zich heel ongemakelijk gedragen.

Hans Vos
30-07-2011, 10:03
zolang ali niet mee doet moet elke nieuwe champ zich schamen . t lijkt wel of ze bang zijn voor ali . gr hans

DAJAK
30-07-2011, 10:08
Pfff dit is echt balen!!

Guile
30-07-2011, 10:13
Hopelijk UFC en anders een waste of talent. K1 of boxen ipv MMA? Doodzonde.

En over boxen, binnen de UFC zijn er meerdere vechters die het over boxen hebben gehad. En wat maakt dat uit? Als hij goede partijen aflevert en verkoopt.

Garcia
30-07-2011, 10:15
Echt klote dit. Maar waar ik wel vraagtekens bij heb is de timing van United Glory met het persbericht dat Alistair in oktober in Moskou zou gaan vechten terwijl september geen optie was. Ongeacht van de voorbereidingstijd die nodig is en de blessures denk ik dat dit voor Strikeforce/Zuffa de druppel zou kunnen zijn geweest.

Ik ga in iedergeval contact opnemen met Martijn om een verklaring van zijn kant te krijgen.

Harrie Nak
30-07-2011, 10:35
Echt klote dit. Maar waar ik wel vraagtekens bij heb is de timing van United Glory met het persbericht dat Alistair in oktober in Moskou zou gaan vechten terwijl september geen optie was. Ongeacht van de voorbereidingstijd die nodig is en de blessures denk ik dat dit voor Strikeforce/Zuffa de druppel zou kunnen zijn geweest.x2. Niet kunnen vechten in Strikeforce door een gebroken teen / rib / weet ik het, maar wel een maand later bij Glory? Dat gaat er bij velen niet in. Als het echt geen setup was om hem in de UFC te krijgen, dan zal hij wat MMA betreft wel uit de schijnwerpers verdwijnen. Hij is als free agent namelijk te duur voor elke andere promotie. Erg zonde.

marrilia
30-07-2011, 10:44
and now he is fired......dit is geen goed nieuws..probeer iedereen hier (UK) al een tijdje te overtuigen hoe goed Alistair is maar als je niet op het hoogste niveau vecht is het moeilijk om geloofbaar te blijven....

Zal waarschijnlijk geen UFC worden vanwege de plannen van GG om grotere evenementen te organiseren aangezien Alistair een van de weinige namen in hun stal is die herkenbaar voor een internationaal publiek is....

ik blijf hoopvol maar zie de kans dat Alistair echt de nummer 1 zwaargewicht word kleiner en kleiner worden

fedor
30-07-2011, 10:53
Tsja mannen, dit is het tijdperk waar we nu helaas in leven.
Het zal me niets verbazen als....
http://assets.sbnation.com/assets/206601/Picture_9.png

Chane
30-07-2011, 10:53
ONGELOOFLIJK! :(
En wat geven ze nou precies als reden?
Je kan je (ongeslagen) kampioen toch niet cutten?
Wat een organisatie zeg.... pfffff.

Harrie Nak
30-07-2011, 11:25
Er is een poster (Hammers Hamil (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&thread=1850293&forum=1&page=1&pc=217)) op het Underground forum die in het verleden inside Strikeforce info heeft gepost wat uiteindelijk waar bleek te zijn:


From what ive been hearing zuffa are not very happy with overeem and are a little pissed off... Taking that kickboxing match is not going over very well... Zuffa lawyers are looking over the contract with a fine tune comb... The Kickboxing match wont happen as im told Sergei is putting his job at jeopardy also...

An Announcement could be made as early as next week of the release of overeem and stripped of the title which will make the strikeforce tourny finals for the title... More as I get more info but dont be surprised if this all goes down very shortly...

Zijn nieuwste claim is dat Kharitanov wellicht ook gecut gaat worden, en Werdum zich voor moet bereiden om Barnett mogelijk te gaan vervangen:


Josh barnett is not a lock as of yet for the tourny as ohio obides with csac and nsac zuffa is trying to smooth things over but been told it can happen but is not guaranteed... Werdum has been told to keep in shape and training cause he will be brought back into the tourny... Heat on sergei for taking that kickboxing match and may get shown the door also if that fight happen lots going on in strikeforce land...

Jeru
30-07-2011, 11:27
Er is een poster (Hammers Hamil) op het Underground forum die in het verleden inside Strikeforce info heeft gepost wat uiteindelijk waar bleek te zijn. Zijn nieuwste claim is dat Kharitanov wellicht ook gecut gaat worden, en Werdum zich voor moet bereiden om Barnett mogelijk te gaan vervangen:

LOL dan kunnen ze dat toernooi beter gewoon stoppen ;)

TOON
30-07-2011, 11:34
Echt klote dit. Maar waar ik wel vraagtekens bij heb is de timing van United Glory met het persbericht dat Alistair in oktober in Moskou zou gaan vechten terwijl september geen optie was. Ongeacht van de voorbereidingstijd die nodig is en de blessures denk ik dat dit voor Strikeforce/Zuffa de druppel zou kunnen zijn geweest.

Ik ga in iedergeval contact opnemen met Martijn om een verklaring van zijn kant te krijgen.

hoezo? hij heeft toch altijd aangegeven dat de oorspronkelijke afspraak een gevecht in oktober/november zou zijn....SF kiest ervoor om het toch begin september te doen en dus gaat hij nu in oktober ergens anders vechten....das toch alleen maar logisch....

lopez86
30-07-2011, 11:37
Het is toch ook logisch.
Als ik net een nieuwe baas krijg op mn werk en ik zeg m dat ik ff voor de concurrent ga knokken omdat de baas mij m'n businesstrip vertraagd heeft en dat niet overeenkomt met mijn vakantie.
Dan moet je niet vreemd opkijken als die baas daar niet blij mee is en zegt "Jonge, dan ga jij toch lekker voor die ander werken? de groeten".
Dat Sergei vervolgens ook op de poster staat van datzelfde UG evenement is natuurlijk superstom
Ik hoop dat het een setup is voor de UFC maar het verbaast me niet als dit niet zo is.
Bij GG doen ze alles behalve goodwill kweken bij Zuffa.

The Company
30-07-2011, 11:37
Snap er niks meer van. Overeem heeft rib, teen en elleboog blessures en hij kan gewoon niet meedoen aan het toernooi. Niks aan de hand gewoon een vervanger er in. Waarom ze hem nu cutten is voor mij geheel onduidelijk. Dana heeft zelfs in een video gezegt dat er niks aan de hand was en dat Overeem nog steeds onder contract stond. Blesure is Blesure.

Het enige logische zou zijn dat Overeem een contract met de UFC tekent.

Gillis
30-07-2011, 11:41
Even een vraag ik ben maar een leek maar als een vechter meerdere langdurige blessures heeft, beschermd een organisatie zich zelf dan niet gewoon door hem zijn contract niet te verlengen?

lopez86
30-07-2011, 11:42
Btw, als dit waar is en ook Kharitonov gaat eruit dan is dat echt de doodsteek voor Strikeforce.

wrestler_nl
30-07-2011, 11:54
Het is toch ook logisch.
Als ik net een nieuwe baas krijg op mn werk en ik zeg m dat ik ff voor de concurrent ga knokken omdat de baas mij m'n businesstrip vertraagd heeft en dat niet overeenkomt met mijn vakantie.
Dan moet je niet vreemd opkijken als die baas daar niet blij mee is en zegt "Jonge, dan ga jij toch lekker voor die ander werken? de groeten".
Dat Sergei vervolgens ook op de poster staat van datzelfde UG evenement is natuurlijk superstom
Ik hoop dat het een setup is voor de UFC maar het verbaast me niet als dit niet zo is.
Bij GG doen ze alles behalve goodwill kweken bij Zuffa.

x2

The Company
30-07-2011, 12:36
nou, zo zie je maar, als je als zuffa vechter niet precies doen wat hun willen en koppig bent, dan kan je dus ook als champ worden ontslagen!
voor mensen die denken dat hij naar de UFC gaat, wordt eens wakker uit je droom!
Ze zijn pissed off over hem, no way in hell dat hij naar de UFC gaat!
kijk nog maar eens de interviews met dana en coker na, je ziet het gewoon aankomen vooral als coker niet bevestigd dat hij niet voor SF gaat vechten!
maarrrrr.... wat nu?
alleen in Japan vechten? de states zijn a no go!

Jij zegt altijd maar wat zonder er bij na te denken.

Intervieuw gemist waarin Dana zegt dat Overeem niet gecut word?


http://www.youtube.com/watch?v=MLA_6MxYjl4

Harrie Nak
30-07-2011, 12:43
Jij zegt altijd maar wat zonder er bij na te denken.

Intervieuw gemist waarin Dana zegt dat Overeem niet gecut word?


http://www.youtube.com/watch?v=MLA_6MxYjl4Haha! Want Dana White zegt altijd de waarheid? Meer niet, dan wel. Je vergeet ook dat het toen nog niet bekend was dat hij op United Glory zal vechten.

The Company
30-07-2011, 12:45
duhhhh..... datum 22 juli, oud nieuws, soms gaan de zaken sneller dan je denkt!

Je haalt zelf de intervieuws aan die we allemaal moeten gaan bekijken omdat jij het allang aan had zien komen. Post een zo'n intervieuw en ik ben tevreden.

Juul
30-07-2011, 13:02
http://www.mmafighting.com/2011/07/30/hours-after-surprising-cut-alistair-overeem-provides-video-proo/

In a video posted at TheReem.com (http://www.thereem.com/), Overeem is seen visiting Amstelland Hospital in The Netherlands, where his orthopedist, Dr. A.C.M. Pijnenburg, shows an X-ray that confirms that Overeem has a fractured rib and cartilage damage that preclude his immediate involvement in training.

Ralph
30-07-2011, 13:20
Klote dit! Had dit eigenlijk niet verwacht van Zuffa... Wel stom van GG om Alistair en Sergei op die poster te zetten; dat was natuurlijk gewoon een grote (domme) provocatie; schiet je niet echt iets mee op. Als je kijkt wat voor verhouding Tito al jaren met Zuffa heeft... Die kunnen ook niet echt door 1 deur, maar als het om zaken aankomt gaat het prima. Ik weet dan ook niet of het aan Alistair of aan zijn management ligt dat deze situatie nu is ontstaan.
Hopelijk is het een grote klucht om Alistair in de UFC te krijgen, anders kan hij het wel vergeten om tegen de grootste MMA-namen te vechten. Zou ik echt heel jammer vinden, want hij is gewoon 1 van de besten!
Het is in ieder geval geen komkommertijd in MMA....

Pahlavan
30-07-2011, 13:30
Zoals het er nu uitziet wil de UFC Ali helemaal niet hebben en andersom ook niet, aangezien hij zich respectloos behandeld voelt!

ik denk dat alistair in dit geval aan het kortste eind trekt... waar en tegen wie wil hij vechten om als een top HW beschouwd te worden?!

The Company
30-07-2011, 13:40
Je snapt zeker niet dat het interview is geschoten voordat hier de poster van het GG event opdook?
daardoor was Zuffa echt pissed off, verder was de reden niet een blessure dat hij niet akkoord ging met 10 sept,maar dat hij vakantie heeft gevierd en dat zijn trainers/partners allemaal op vakantie waren en dat er dus te weinig voorbereidingstijd was voor zo'n moeilijke tegenstander, zie mma hour met Ariel!
gezien de huidige ontstane blessures, zal hij natuurlijk niet in Okt op het GG event vechten.

Ik zie nog steeds geen intervieuws van of Coker of Dana waarin word gezegt dat ze kwaad zijn op Overeem of dat ze Overeem niet willen hebben in de UFC. Ik zeg niet dat het niet zo is maar jij zegt het hier of dat je harde feiten hebt en je onderbouwd dit met interviews die er niet zijn.

The Company
30-07-2011, 14:10
Het is voor iedereen duidelijk dat de UFC hem niet wil hebben, Zuffa is eigenaar van zowel SF als de UFC, aangezien Zuffa opdracht heeft gegeven om hem te ontslaan is de zaak erg duidelijk, behavle voor roze bril nuthuggers
no way als coker nog de dienst uitmaakte dat hij zijn HW champ zou ontslaan, hij is gewoon een showfiguur geworden die helemaal niks meer te zeggen heeft!

We zullen zien. Ik zeg dat Overeem nog voor het einde van het Jaar een UFC contract heeft.

marcelt
30-07-2011, 14:18
Lijkt me heel slecht voor zijn carriere dit. K-1 is er niet op het moment. Kan ie alleen maar bij kleinere promoties vechten. Hoop ook op UFC , maar geloof er niet echt in.

reefer
30-07-2011, 14:24
Ik vraag me af of iedereen (fans en vechters) nog steeds zo blij zijn met de positie die UFC/zuffa hebben in de wereld van de MMA?Kopen andere organisaties op en vervolgens gebeuren er wat dingen die voor buitenstaanders niet echt duidelijk overkomen.Heeft natuurlijk ook alles met "politiek" te maken en daar snap ik ook al niet alles van.Maar komt dit gebeuren zoals nu met Overeem en wellicht Sergei nu het wereldje ten goede of helemaal niet?Zegt dit meer over de toekomst van MMA onder leiding van UFC/zuffa/White of is dit gewoon een èènmalig incident?

Petrosyan188
30-07-2011, 14:25
UFC whaha echt niet... de UFC is de reden dat hij gecut is... hij dacht effe dat die groter was dan ZUFFA maar dat gaat mooi niet op. achja nu kan die de rest van z'n carierre tegen cans vechten en een record opbouwen van 80-11 ofzo, simon gaat het grote geld ook niet voor hem betalen dat doet die liever voor badr dus it's showtime zit er ook niet in, net als K-1 die dood is en M-1 ook al niet. dat wordt dus de rest van z'n leven een paar gevechtjes in dream in het begin totdat die failliet zijn en af en toe nog een keer Glory en hoogstens Bellator. eigen schuld dikke bult, geen vechter is groter dan UFC!!

Marchant
30-07-2011, 14:26
Zoals het er nu uitziet wil de UFC Ali helemaal niet hebben en andersom ook niet, aangezien hij zich respectloos behandeld voelt!

Het is natuurlijk ook niet echt respectvol om aan te geven dat je in september niet kan vechten in een toernooi waarvoor je al 2 partijen heb gedraaid (ook nog als Champ zijnde ). En dan nog geen week later op een poster te staan van een andere organisatie om te vechten in Oktober. De andere 3 vechters schijnen geen moeite te hebben met het verplaatsen van de datum tenminste ik heb daar niemand over gehoord. Hadden zij geen planning gemaakt of vakantie genomen?
Wat ik wel vaag vind is dat Overeem nog maar een contract had voor 1 partij en zou hij het toernooi willen winnen 2 partijen zou moeten draaien. dit soort zaken horen toch voor zo'n toernooi geregeld te worden.
Misschien gaat het gewoon weer op de $$$$ en kwamen ze er niet uit over een verlenging van het contract of over die laatste partij........ bedoel wat als ali deze halve finale wel vecht en wint dan is hij contract vrij en kan hij vragen $$$$ wat hij wil natuurlijk voor de Finale. want Strikeforce staat natuurlijk erg voor schut als Ali zegt ik vecht de finale niet dan is dit hele toernooi naar de klote( nu ook wel maar toch minder dan wanneer dit bij de finale gebeurd) .
Denk niet dat Strikeforce een vechter deze macht wil geven............................ ben benieuwd hoe dit verder gaat

Peter0711
30-07-2011, 14:26
Lijkt me heel slecht voor zijn carriere dit. K-1 is er niet op het moment. Kan ie alleen maar bij kleinere promoties vechten. Hoop ook op UFC , maar geloof er niet echt in.


Allistair = kijkcijfers = Geld. Dus ik denk dat het wel goed komt met die ouwe sloper. :)

Niek-S
30-07-2011, 14:29
Raar, dus Ali is nu weg bij strikeforce. Als ik het goed begrijp cutten ze hun eigen champ? Heel vreemd dit.

Harrie Nak
30-07-2011, 14:32
Allistair = kijkcijfers = Geld. Dus ik denk dat het wel goed komt met die ouwe sloper. :)In Japan ja. In de US staat of valt de UFC (vooralsnog) niet met Overeem.

Chane
30-07-2011, 14:35
Raar, dus Ali is nu weg bij strikeforce. Als ik het goed begrijp cutten ze hun eigen champ? Heel vreemd dit.
Dat vind ik ook zo raar. Je gaat toch niet je champ cutten?!? Is dat ooit eerder gebeurd?

TOON
30-07-2011, 14:36
UFC whaha echt niet... de UFC is de reden dat hij gecut is... hij dacht effe dat die groter was dan ZUFFA maar dat gaat mooi niet op. achja nu kan die de rest van z'n carierre tegen cans vechten en een record opbouwen van 80-11 ofzo, simon gaat het grote geld ook niet voor hem betalen dat doet die liever voor badr dus it's showtime zit er ook niet in, net als K-1 die dood is en M-1 ook al niet. dat wordt dus de rest van z'n leven een paar gevechtjes in dream in het begin totdat die failliet zijn en af en toe nog een keer Glory en hoogstens Bellator. eigen schuld dikke bult, geen vechter is groter dan UFC!!

moet je dan maar naar de pijpen blijven dansen van zo'n organisatie, effe al je principes aan de kant en braaf ja en amen knikken iedere keer als ze weer aan de bel trekken.......carriere technisch misschien wel het slimst, maar ik snap ook dat een vechter denkt Fok off, moet van allebei de kanten komen....

maar goed, Overeem gaat echt niet bij de UFC vechten....die laten hem niet in Japan vechten of in de K1.....en ik denk niet dat Overeem exclusief voor de UFC wil vechten.....zie ik echt niet gebeuren....

zonde dat er geen fatsoenlijke alternatieven meer zijn naast de UFC op HW gebied nu SF einde verhaal is....echt jammer....

The Company
30-07-2011, 14:37
UFC whaha echt niet... de UFC is de reden dat hij gecut is... hij dacht effe dat die groter was dan ZUFFA maar dat gaat mooi niet op. achja nu kan die de rest van z'n carierre tegen cans vechten en een record opbouwen van 80-11 ofzo, simon gaat het grote geld ook niet voor hem betalen dat doet die liever voor badr dus it's showtime zit er ook niet in, net als K-1 die dood is en M-1 ook al niet. dat wordt dus de rest van z'n leven een paar gevechtjes in dream in het begin totdat die failliet zijn en af en toe nog een keer Glory en hoogstens Bellator. eigen schuld dikke bult, geen vechter is groter dan UFC!!

Tito, Couture ze lagen allemaal overhoop met Zuffa en zijn daarna toch weer als helden naar de UFC gehaald.

Daley, Barnett en Henderson zouden ook nooit meer in de UFC vechten maar nu kijkt Dana er al heel anders tegen aan. Als Daley en Hendo vanavond winnen zie ik ze binnen 1 jaar weer terug in de UFC. Het zelfde geld voor Overeem, zolang de fans hem in de UFC willen zien vechten en er geld mee te verdienen valt zit je zo weer in de UFC. Amerikanen kijken graag naar opgepompte zwaargewichten met KO power dus dat komt wel goed denk ik.


In Japan ja. In de US staat of valt de UFC (vooralsnog) niet met Overeem.

Er komt ook een UFC Japan aan. Zet Overeem, Wandy en wat Japanse vechters op de kaart en het verkoopt als een trein.

Petrosyan188
30-07-2011, 14:41
kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad

Mickey
30-07-2011, 14:41
Hahaha! Wat een farce dit. Zoals ik recentelijk ook aangaf in een topic over Cheal Sonnen: dit is showbiz. Je kunt Alistair niet wegmoffelen. Hij is een factor in de scene en daarom verwacht ik dat dit uiteindelijk via een andere weg wel goed komt.

Mickey
30-07-2011, 14:42
kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad < Geld

The Company
30-07-2011, 14:45
kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad

Carwin en Brock zijn volgens mij al een keer gepakt met roids dus dat maakt niet uit. en het event is eind October dus dat is toch bijna 6 weken later. Dat is iets anders dan 3.

Petrosyan188
30-07-2011, 14:45
komop mensen zo populair is ali zeker niet!! hij werdt notabene uitgefloten in zijn opkomst in z'n enelaatste match in USA en zo populair heeft die zich ook weer niet gemaakt tegen werdum, jullie doen net alsof ali een of andere megahype zoals lesnar is ofzo

Harrie Nak
30-07-2011, 14:46
Dat vind ik ook zo raar. Je gaat toch niet je champ cutten?!? Is dat ooit eerder gebeurd?Welgeteld een keer eerder, in 2004:


The move marks the first time a standing champion has been punitively stripped of the belt by Zuffa since 2004, when BJ Penn signed a deal to fight for K-1 shortly after capturing the UFC welterweight title. That promptly led to a Penn lawsuit that was later settled.


maar goed, Overeem gaat echt niet bij de UFC vechten....die laten hem niet in Japan vechten of in de K1.....en ik denk niet dat Overeem exclusief voor de UFC wil vechten.....zie ik echt niet gebeuren....Hij heeft al meerdere malen aangegeven dat het mogelijk is, maar alleen als daar een bepaald bedrag tegenover staat.

The Company
30-07-2011, 14:46
komop mensen zo populair is ali zeker niet!! hij werdt notabene uitgefloten in zijn opkomst in z'n enelaatste match in USA en zo populair heeft die zich ook weer niet gemaakt tegen werdum, jullie doen net alsof ali een of andere megahype zoals lesnar is ofzo

Alistair is makkelijk te hypen in de UFC. K1 gewonnen, groot en sterk. De meeste vechters hebben weinig hype als ze beginnen in de UFC. 1 preview en Rogan/Dana die wat over je zeggen en alle UFC fans liggen aan je voeten.

Pahlavan
30-07-2011, 14:50
kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad

x2
zo denk ik er ook over. ik denk dat alistair een beetje het gevoel heeft dat hij alles kan maken en zelf alles mag beslissen. dat was ook het geval voordat zuffa strikeforce overnam. alistair kon zomaar een paar jaar zijn titel niet verdedigen en strikeforce vond het best, maar nu dat zuffa de baas is... die pikken dat soort dingen niet. zelfs de grootste sterren in de ufc (zoals anderson silva) die bepalen niet zelf wanneer en tegen wie ze vechten... dat wordt door de ufc bepaald. anderson silva had bijvoorbeeld weinig zin om tegen okami te vechten gaf hij aan in een eerdere interview maar hij moet alsnog tegen hem vechten.

maar ik denk dat de reden waarom alistair gecut is, is het feit dat hij aangeeft niet te kunnen vechten (vanwege een blessure).. maar vervolgens een week later op een poster van een andere organisatie staat. dat soort dingen kon alistair/gg wel flikken voordat zuffa het overnam... maar bij zuffa pikken ze dat soort dingen niet.

erg jammer dit... had alistair graag tegen de top HW's zien vechten

blackadder
30-07-2011, 14:50
Btw, als dit waar is en ook Kharitonov gaat eruit dan is dat echt de doodsteek voor Strikeforce.
De doodsteek voor SF was toen ze door Zuffa werden gekocht.

Petrosyan188
30-07-2011, 14:51
Alistair is makkelijk te hypen in de UFC. K1 gewonnen, groot en sterk. De meeste vechters hebben weinig hype als ze beginnen in de UFC. 1 preview en Rogan/Dana die wat over je zeggen en alle UFC fans liggen aan je voeten.

ja vast... ik denk dat z'n in USA eerder wachten op een wrestling champ dan een k-1 champ....k-1 boeit helemaal geen flikker in USA. hoeveel kijkcijfers zal de k-1 hebben uit USA denk je vorig jaar dan? ik denk niet veel... ik denk dat de plaatslijke wrestling tournament meer kijkers vangt

Petrosyan188
30-07-2011, 14:52
x2
zo denk ik er ook over. ik denk dat alistair een beetje het gevoel heeft dat hij alles kan maken en zelf alles mag beslissen. dat was ook het geval voordat zuffa strikeforce overnam. alistair kon zomaar een paar jaar zijn titel niet verdedigen en strikeforce vond het best, maar nu dat zuffa de baas is... die pikken dat soort dingen niet. zelfs de grootste sterren in de ufc (zoals anderson silva) die bepalen niet zelf wanneer en tegen wie ze vechten... dat wordt door de ufc bepaald. anderson silva had bijvoorbeeld weinig zin om tegen okami te vechten gaf hij aan in een eerdere interview maar hij moet alsnog tegen hem vechten.

maar ik denk dat de reden waarom alistair gecut is, is het feit dat hij aangeeft niet te kunnen vechten (vanwege een blessure).. maar vervolgens een week later op een poster van een andere organisatie staat. dat soort dingen kon alistair/gg wel flikken voordat zuffa het overnam... maar bij zuffa pikken ze dat soort dingen niet.

erg jammer dit... had alistair graag tegen de top HW's zien vechten

jij snapt het ;)

Marchant
30-07-2011, 14:54
kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad


2x
Edit 3x :lol:

The Company
30-07-2011, 15:02
ja vast... ik denk dat z'n in USA eerder wachten op een wrestling champ dan een k-1 champ....k-1 boeit helemaal geen flikker in USA. hoeveel kijkcijfers zal de k-1 hebben uit USA denk je vorig jaar dan? ik denk niet veel... ik denk dat de plaatslijke wrestling tournament meer kijkers vangt

Rogan heeft al vaker gezegt dat hij Overeem het liefst in de UFC wil zien. Best striker in the HW division. Dat begrijpen zelfs Amerikanen. Geef hem een partij tegen Mir en als hij hem KO slaat ligt heel Amerika al aan zijn voeten. Zo gaat dat in de UFC. Ze kunnen bijwijze van spreken Akebono nog als de HW van dit moment hypen als ze willen.

Biiyen
30-07-2011, 15:05
Ik denk dat de kans klein is dat Alistair bij de UFC terecht komt.... UFC biedt hem een klein contract, want hij is immers geen bekende naam ofzo. Alistair gaat daar niet mee akkoord... iets met trots enzo.

dietrik
30-07-2011, 15:07
x2
zo denk ik er ook over. ik denk dat alistair een beetje het gevoel heeft dat hij alles kan maken en zelf alles mag beslissen. dat was ook het geval voordat zuffa strikeforce overnam. alistair kon zomaar een paar jaar zijn titel niet verdedigen en strikeforce vond het best, maar nu dat zuffa de baas is... die pikken dat soort dingen niet. zelfs de grootste sterren in de ufc (zoals anderson silva) die bepalen niet zelf wanneer en tegen wie ze vechten... dat wordt door de ufc bepaald. anderson silva had bijvoorbeeld weinig zin om tegen okami te vechten gaf hij aan in een eerdere interview maar hij moet alsnog tegen hem vechten.

maar ik denk dat de reden waarom alistair gecut is, is het feit dat hij aangeeft niet te kunnen vechten (vanwege een blessure).. maar vervolgens een week later op een poster van een andere organisatie staat. dat soort dingen kon alistair/gg wel flikken voordat zuffa het overnam... maar bij zuffa pikken ze dat soort dingen niet.

erg jammer dit... had alistair graag tegen de top HW's zien vechten

JUIST!

Asura
30-07-2011, 15:16
Dat gevecht in Oktober was echt wel langer gepland dan deze week hoor. Zo zie Zuffa het ook en dus Overeem's reden om niet in September maar Oktober in SF te willen vechten klopt dus ook niet. Ik denk dat Ali al zijn eieren inzet op de hoop dat GG een grote speler word.

redjuh
30-07-2011, 15:26
voor een top contract in de ufc met couture-lesnar-liddell geld, had ie het toernooi moeten winnen. K1 is niet populair in de VS en een win over Werdum is niet voldoende

Sadix
30-07-2011, 15:27
UFC whaha echt niet... de UFC is de reden dat hij gecut is... hij dacht effe dat die groter was dan ZUFFA maar dat gaat mooi niet op. achja nu kan die de rest van z'n carierre tegen cans vechten en een record opbouwen van 80-11 ofzo, simon gaat het grote geld ook niet voor hem betalen dat doet die liever voor badr dus it's showtime zit er ook niet in, net als K-1 die dood is en M-1 ook al niet. dat wordt dus de rest van z'n leven een paar gevechtjes in dream in het begin totdat die failliet zijn en af en toe nog een keer Glory en hoogstens Bellator. eigen schuld dikke bult, geen vechter is groter dan UFC!!


sorry gap, maar jij bent echt diep gezonken de laatste tijd.

The Company
30-07-2011, 15:29
@ Petro

Waarom reageer je niet op dit bericht. Dana zegt veel maar uiteindelijk komt hij er meestal wel op terug.


Tito, Couture ze lagen allemaal overhoop met Zuffa en zijn daarna toch weer als helden naar de UFC gehaald.

Daley, Barnett en Henderson zouden ook nooit meer in de UFC vechten maar nu kijkt Dana er al heel anders tegen aan. Als Daley en Hendo vanavond winnen zie ik ze binnen 1 jaar weer terug in de UFC. Het zelfde geld voor Overeem, zolang de fans hem in de UFC willen zien vechten en er geld mee te verdienen valt zit je zo weer in de UFC. Amerikanen kijken graag naar opgepompte zwaargewichten met KO power dus dat komt wel goed denk ik.

blackadder
30-07-2011, 15:31
sorry gap, maar jij bent echt diep gezonken de laatste tijd.
De laatste tijd pas?^^

Asura
30-07-2011, 15:34
Als Barnett en Kharitanov worden gecut is dit toernooi echt een grap geworden. Scott Coker=sukkel........, SF word doodgeneukt door Zuffa.

Pahlavan
30-07-2011, 15:34
@ Petro

Waarom reageer je niet op dit bericht. Dana zegt veel maar uiteindelijk komt hij er meestal wel op terug.

hendo en barnett zie ik nog wel terugkeren naar de ufc... maar daley niet. dana white gaf in een heel recente interview nog aan dat hij daley niet terug wil

Petrosyan188
30-07-2011, 16:04
als dana inderdaad barnett in de UFC weer teruglaat komen dan praten we verder company, maar ik kan me niet voorstellen dat die dat doet. ik geef meer kans dat overeem alsnog naar UFC gaat dan barnett... hendo is nooit gecut ofzo, die is zelf weggegaan dus als hij terugkeert naar UFC is dat vind ik niet gek, en daley was best zwaar gestraft en inmiddels vind ik wel genoeg en als dana daar op terugkomt is dat wel te begrijpen, ik bedoel hij sloeg na.. oke dat mag niet maar komop rest van je leven uitstellen is ook weer kinderachtig, alistair daarintegen is de hele tijd al rare spelletjes aan het spelen, eerst heel lang niet titel verdedigen, dan heb je nog heel die steroids lucht wat om hem heen hangt daar in USA en als klap op de vuurpijl staat die 1 week na zijn blessure alweer op een poster om te vechten enkele weken nadat hij niet kon...

lopez86
30-07-2011, 16:07
Allistair = kijkcijfers = Geld. Dus ik denk dat het wel goed komt met die ouwe sloper. :)

Nee. Sorry. Alistair is heel goed op weg om naamsbekendheid te krijgen in de US buiten de harde kern om maar hij is bij lange na niet op het niveau waar de gevestigde orde is.


moet je dan maar naar de pijpen blijven dansen van zo'n organisatie, effe al je principes aan de kant en braaf ja en amen knikken iedere keer als ze weer aan de bel trekken.......carriere technisch misschien wel het slimst, maar ik snap ook dat een vechter denkt Fok off, moet van allebei de kanten komen....

maar goed, Overeem gaat echt niet bij de UFC vechten....die laten hem niet in Japan vechten of in de K1.....en ik denk niet dat Overeem exclusief voor de UFC wil vechten.....zie ik echt niet gebeuren....

zonde dat er geen fatsoenlijke alternatieven meer zijn naast de UFC op HW gebied nu SF einde verhaal is....echt jammer....

Nee dat hoeft niet, maar provocatie is ook een ander uiterste en ik denk dat daar de angel zit.
Van GG kwamen ze met die poster en dat doet echt geen goodwill bij je baas.
Je moet niet vergeten dat Alistair gewoon in dienst was, en Zuffa is zijn werkgever.
Als je het op die manier bekijkt is het veel transparanter.
Alistair (of beter gezegd, Golden Glory) praat niet positief over zijn werkgever, zijn werkgever is daar niet blij mee, en heeft hem eruit gewerkt omdat ze dat zat waren.


Tito, Couture ze lagen allemaal overhoop met Zuffa en zijn daarna toch weer als helden naar de UFC gehaald.

Daley, Barnett en Henderson zouden ook nooit meer in de UFC vechten maar nu kijkt Dana er al heel anders tegen aan. Als Daley en Hendo vanavond winnen zie ik ze binnen 1 jaar weer terug in de UFC. Het zelfde geld voor Overeem, zolang de fans hem in de UFC willen zien vechten en er geld mee te verdienen valt zit je zo weer in de UFC. Amerikanen kijken graag naar opgepompte zwaargewichten met KO power dus dat komt wel goed denk ik.

Er komt ook een UFC Japan aan. Zet Overeem, Wandy en wat Japanse vechters op de kaart en het verkoopt als een trein.

Je kan Overeem NIET vergelijken met Barnett en Henderson (Daley hoort niet in dit rijtje thuis), Barnett en Henderson hebben heel veel exposure gehad omdat Barnett naast grapplingcredenties ook profworstelaar is geweest, en Henderson is olympisch kampioen worstelen.
Die man is een nationale held, elke middelbare en hogere school met worstelafdeling weet wel wie hij is.
Amerika is een enorm patriotistisch land!


Hahaha! Wat een farce dit. Zoals ik recentelijk ook aangaf in een topic over Cheal Sonnen: dit is showbiz. Je kunt Alistair niet wegmoffelen. Hij is een factor in de scene en daarom verwacht ik dat dit uiteindelijk via een andere weg wel goed komt.

Ik hoop het echt man, je hebt idd gelijk dat Alistair een factor is in de scene maar ze zullen bij GG denk ik toch echt op de knietjes moeten gaan en die trots aan de kant zetten.

lopez86
30-07-2011, 16:09
Trouwens, dit is nog niet eens bevestigd door Zuffa of door GG? Misschien zijn we wel voorbarig?

The Company
30-07-2011, 16:10
als dana inderdaad barnett in de UFC weer teruglaat komen dan praten we verder company, maar ik kan me niet voorstellen dat die dat doet. ik geef meer kans dat overeem alsnog naar UFC gaat dan barnett... hendo is nooit gecut ofzo, die is zelf weggegaan dus als hij terugkeert naar UFC is dat vind ik niet gek, en daley was best zwaar gestraft en inmiddels vind ik wel genoeg en als dana daar op terugkomt is dat wel te begrijpen, ik bedoel hij sloeg na.. oke dat mag niet maar komop rest van je leven uitstellen is ook weer kinderachtig, alistair daarintegen is de hele tijd al rare spelletjes aan het spelen, eerst heel lang niet titel verdedigen, dan heb je nog heel die steroids lucht wat om hem heen hangt daar in USA en als klap op de vuurpijl staat die 1 week na zijn blessure alweer op een poster om te vechten enkele weken nadat hij niet kon...

Dana heeft gezegt dat Hendo, Daley en Barnett nooit meer in de UFC zullen vechten. Hij had ook contract problemen met Tito en Couture en die zijn ook gewoon weer terug. Ik wil alleen maar zeggen dat het om het geld gaat niet om het feit of Dana je nu wel of niet aardig vind.

justsomeone
30-07-2011, 16:11
Best striker in the HW division. Dat begrijpen zelfs Amerikanen.

Best striker?
Wanneer Alistair moet vechten tegen een worstelaar of een BJJ specialist heeft ie niks aan ze strikes, dan is ie alleen gefocust op zijn tdd.
Kijk maar zijn partij tegen werdum.
Knieen durft ie ook niet te maken, want dan is ie bang dat ie naar de grond gebracht word.

The Company
30-07-2011, 16:12
Best striker?
Wanneer Alistair moet vechten tegen een worstelaar of een BJJ specialist heeft ie niks aan ze strikes, dan is ie alleen gefocust op zijn tdd.
Kijk maar zijn partij tegen werdum.
Knieen durft ie ook niet te maken, want dan is ie bang dat ie naar de grond gebracht word.

Het zijn niet mijn woorden maar die van Joe Rogan.

Sadix
30-07-2011, 16:13
Lopez,

ben het totaal niet met je visie eens.

UFC kan niet om alistair heen, hoezo zien jullie dat niet in?

Dana zal op zn knieen gaan voor alistair, niet alistair voor Dana.

Asura
30-07-2011, 16:15
Overeem word wellicht de Lombard van Golden Glory.

Petrosyan188
30-07-2011, 16:15
wat ik me trouwens wel afvraag of dit allemaal de keus was van alistair? of was het GG die business dacht te willen doen maar wat nu helemaal uit de hand was gelopen... als dat zo is dan is dat wel heel zonde voor Alistair en zal die consequenties moeten nemen, nogmaals Als. De reden waarom ik dat denk is omdat ik nooit het gevoel had dat alistair niet naar de UFC wou gaan of een gevecht schrappen zoals tegen bigfoot of dat hele boxgedoe, ik had het gevoel dat het allemaal trucjes waren van het managment om zoveel mogelijk $$ eruit te halen... en wat voor consequenties heeft dit trouwens voor de rest van GG? siyar? maakt die nog kans om naar SF te gaan? en hoe zit het met saki? hij zou zomer vechten voor SF... het is inmiddels zomer en nog geen MMA/SF partij te bekennen en wat als Dana nadat SF helemaal opgedoekt is geen zin heeft in Vrouwen MMA, hoe dan voor marloes? en k-1 is zo goed als dood en hoe zit het met schilt en zimmerman? ik heb niet het gevoel dat zijn populair zijn bij showtime managment en ook de nederlandse publiek zit niet zo te wachten op schilt die toch een grote zak met geld moet hebben wil die vechten... iets teveel hooi op de vork genomen basje boontje? je gaat nu ten onder aan je eigen succes....

justsomeone
30-07-2011, 16:16
Het zijn niet mijn woorden maar die van Joe Rogan.

Nee dat weet ik, maar ik weerleg alleen de woorden van Rogan.
Anyway, de enige verliezers in dit hele verhaal zijn wij, de liefhebbers van de sport.

The Company
30-07-2011, 16:17
Nee dat weet ik, maar ik weerleg alleen de woorden van Rogan.
Anyway, de enige verliezers in dit hele verhaal zijn wij, de liefhebbers van de sport.

Klopt, maar het gaat alleen om het idee. Iemand als Alistair is makkelijk te hypen omdat je kan zeggen dat het de beste striking in MMA heeft en dat kan je onderbouwen met zijn K1 titel.

Petrosyan188
30-07-2011, 16:18
Lopez,

ben het totaal niet met je visie eens.

UFC kan niet om alistair heen, hoezo zien jullie dat niet in?

Dana zal op zn knieen gaan voor alistair, niet alistair voor Dana.

HUH? dit meen je niet of wel? alistair is niks in amerika... vergeet dat niet sadiq echt waar... het is niet japan hé. toen die tegen rogers vocht floten ze hem massaal uit... omdat die toen op KO won heeft die wat harten teruggewonnen maar zoveel nou ook weer niet en de match met werdum heeft hem niet populairder gemaakt. ik denk dat je een verkeerde beeld heb over overeem in USA

justsomeone
30-07-2011, 16:18
Lopez,

ben het totaal niet met je visie eens.

UFC kan niet om alistair heen, hoezo zien jullie dat niet in?

Dana zal op zn knieen gaan voor alistair, niet alistair voor Dana.

Waarom kan de UFC niet om Alistair heen?
Omdat ie Brett Rogers en Werdum heeft verslagen?

lopez86
30-07-2011, 16:19
Dana heeft gezegt dat Hendo, Daley en Barnett nooit meer in de UFC zullen vechten. Hij had ook contract problemen met Tito en Couture en die zijn ook gewoon weer terug. Ik wil alleen maar zeggen dat het om het geld gaat niet om het feit of Dana je nu wel of niet aardig vind.

Je leest over mijn reply heen.
Tito en Randy hebben ongelooflijk veel gedaan voor de UFC en zijn medeverantwoordelijk voor de populariteit vandaag.
Randy is niet voor niks Hall of Famer, die mannen hebben een geschiedenis met de UFC.
Barnett heeft zijn geschillen met Dana al bijgelegd.
Het gaat wel degelijk om of Dana je wel of niet mag.
Het is niet anders dan een gewone werkgever/werknemers relatie.

The Company
30-07-2011, 16:19
Waarom kan de UFC niet om Alistair heen?
Omdat ie Brett Rogers en Werdum heeft verslagen?

De UFC kan om iedereen heen. Natuurlijk hebben ze de 3# ranked HW liever in hun divisie. Ik ben alleen een beetje bang dat als ze hem niet kunnen krijgen er een haatcampange op gaan gooien net zoals ze bij Fedor hebben gedaan.

justsomeone
30-07-2011, 16:20
Klopt, maar het gaat alleen om het idee. Iemand als Alistair is makkelijk te hypen omdat je kan zeggen dat het de beste striking in MMA heeft en dat kan je onderbouwen met zijn K1 titel.


Denk je dat hij na zijn partij tegen werdum nog makkelijk te hypen is?
Ik denk dat dat de saaiste partij ooit was in de strikeforce historie.
En dat hhet een goede K1 striker is dat is bekend, maar K1 en stand up MMA zijn 2 totaal verschillende dingen.
Zoals Petrosyan al aanhaald, tegen Rogers werds hij massaal uitgefloten en denk dat na de partij tegen werdum dit alleen maar erger zal worden.

The Company
30-07-2011, 16:21
Je leest over mijn reply heen.
Tito en Randy hebben ongelooflijk veel gedaan voor de UFC en zijn medeverantwoordelijk voor de populariteit vandaag.
Randy is niet voor niks Hall of Famer, die mannen hebben een geschiedenis met de UFC.
Barnett heeft zijn geschillen met Dana al bijgelegd.
Het gaat wel degelijk om of Dana je wel of niet mag.
Het is niet anders dan een gewone werkgever/werknemers relatie.

Dana heeft 5% aandelen van de UFC de rest word door de Fertita's bepaald. Dana heeft volgens mij nog steeds een grote hekel aan Tito maar hij is teruggefloten door de rest van de aandeelhouders omdat er met Tito veel geld te verdienen valt.

Petrosyan188
30-07-2011, 16:24
Dana heeft 5% aandelen van de UFC de rest word door de Fertita's bepaald. Dana heeft volgens mij nog steeds een grote hekel aan Tito maar hij is teruggefloten door de rest van de aandeelhouders omdat er met Tito veel geld te verdienen valt.

oke vooruit laten we zeggen het is zo... dana is inderdaad teruggefloten en de fertita's kunnen dat vaker doen als ze dat willen, waarom in godsnaam zouden ze dat doen voor alistair??? alleen maar om die k-1 titel waar ze in amerika geen flikker om geven? en ga je nu echt de populariteit van tito en alistair met elkaar vergelijken? want dat zou betekenen in termen van mma sport, tito by HEAVY KO after 0.02sec, terwijl wij allemaal weten dat als je het puur mma bekijkt alistair een veel betere vechter is dan tito

lopez86
30-07-2011, 16:26
Lopez,

ben het totaal niet met je visie eens.

UFC kan niet om alistair heen, hoezo zien jullie dat niet in?

Dana zal op zn knieen gaan voor alistair, niet alistair voor Dana.

Dude, Zuffa is een miljoenenorganisatie en de machtigste MMA entiteit ter wereld.
Ik begrijp je vanuit een fan-perspectief, maar dat is een verkeerde benadering.
Laat is het zo stellen.
Wat gebeurd er als de UFC Alistair niet aanneemt?
Gaan zij dan failliet ofzo? Verkopen ze minder kaarten, ppv's, merchandise?
Helemaal NIKS gebeurt er!!
Alistair is Nederlands en geen force to be reckoned with in de states kwa sales!!
Er zijn wel fans zijn die naar hem vragen, maar ze hebben hem echt niet PERSE nodig.


wat ik me trouwens wel afvraag of dit allemaal de keus was van alistair? of was het GG die business dacht te willen doen maar wat nu helemaal uit de hand was gelopen... als dat zo is dan is dat wel heel zonde voor Alistair en zal die consequenties moeten nemen, nogmaals Als. De reden waarom ik dat denk is omdat ik nooit het gevoel had dat alistair niet naar de UFC wou gaan of een gevecht schrappen zoals tegen bigfoot of dat hele boxgedoe, ik had het gevoel dat het allemaal trucjes waren van het managment om zoveel mogelijk $$ eruit te halen... en wat voor consequenties heeft dit trouwens voor de rest van GG? siyar? maakt die nog kans om naar SF te gaan? en hoe zit het met saki? hij zou zomer vechten voor SF... het is inmiddels zomer en nog geen MMA/SF partij te bekennen en wat als Dana nadat SF helemaal opgedoekt is geen zin heeft in Vrouwen MMA, hoe dan voor marloes? en k-1 is zo goed als dood en hoe zit het met schilt en zimmerman? ik heb niet het gevoel dat zijn populair zijn bij showtime managment en ook de nederlandse publiek zit niet zo te wachten op schilt die toch een grote zak met geld moet hebben wil die vechten... iets teveel hooi op de vork genomen basje boontje? je gaat nu ten onder aan je eigen succes....

Kijk en dit is wat ik ook in mn achterhoofd hebt, je hoort namelijk DUIDELIJK in Alistair z'n interview met mmafighting.com dat hij niet zelf van Strikefoce "threats heeft gehoord dat hij gecut zou worden" maar dat dit zijn management is verteld!!
Het zou me niks verbazen als hier een paar schakels tussen zitten die hier verantwoordelijk voor zijn en HEM dit verteld hebben om leverage te krijgen.
Maargoed... we zijn nu aan het spookverhalen tot en met.
Dit is helemaal niet slim, beter wachten we tot er een officiele verklaring komt.

blackadder
30-07-2011, 16:26
Dana heeft 5% aandelen van de UFC de rest word door de Fertita's bepaald. Dana heeft volgens mij nog steeds een grote hekel aan Tito maar hij is teruggefloten door de rest van de aandeelhouders omdat er met Tito veel geld te verdienen valt.
Hij heeft 9%. En naast de tuti frutti broers is er ook nog Abu Dhabi met 10%.

The Company
30-07-2011, 16:27
oke vooruit laten we zeggen het is zo... dana is inderdaad teruggefloten en de fertita's kunnen dat vaker doen als ze dat willen, waarom in godsnaam zouden ze dat doen voor alistair??? alleen maar om die k-1 titel waar ze in amerika geen flikker om geven? en ga je nu echt de populariteit van tito en alistair met elkaar vergelijken? want dat zou betekenen in termen van mma sport, tito by HEAVY KO after 0.02sec, terwijl wij allemaal weten dat als je het puur mma bekijkt alistair een veel betere vechter is dan tito

Haal een quote aan waar ik de populariteit met Tito vergelijk...

en btw wie zegt dat Dana een hekel heeft aan Alistair? Volgens mij konden ze het goed met elkaar vinden.

mean machine
30-07-2011, 16:31
De UFC kan om iedereen heen. Natuurlijk hebben ze de 3# ranked HW liever in hun divisie. Ik ben alleen een beetje bang dat als ze hem niet kunnen krijgen er een haatcampange op gaan gooien net zoals ze bij Fedor hebben gedaan.


als ze iemand niet kunnen krijgen gaan ze alles doen om hem onderuit te halen totdat hij in de ufc zit dan pas gaan ze hem ophemelen ,mischien gaan ze het wel gooien op roids of drugs ik moert zeggen ik vond zn kaken op het filmpje van inside mma erg heen en weer gaan dus ze zullen het daar wel op gaan gooien of zoiets

Petrosyan188
30-07-2011, 16:34
Hendo vecht vannacht voor het laatst, zijn contract wordt niet verlengd, de roofbouw op SF is begonnen met het wegvallen van 3 champs, Diaz, Overeem en Hendo

oke...

ze gaan inderdaad hard.. en melendez zal echt niet lang meer duren voordat hij in de UFC zit want die kerel kan niet meer wachten...begin 2012 zitten melendez,bigfoot,jacare en hopelijk mousasi ook in de UFC. ey en wat dachten jullie van Mayhem? weet je hoe knetter populair hij pas is in USA en die hebben ze ook al.. begin 2012 zei ik net misschien al eind 2011 is SF opgedoekt. monopoly of niet UFC doet hun werk gewoon goed en hard

edit: en dana zal wel weer de klootzak zijn etc. maar zocht wel nu voor de gevechten tussen diaz vs GSP, melendez vs edgar/maynard zal ook dan niet lang duren en wil henderson als die vanavond wint nog wel eens zien tegen een champ, bv. weer anderson ofzo. dus ook als fan van MMA vind de onwikkelingen heel boeiend juist

lopez86
30-07-2011, 16:41
Strikeforce Releases Alistair Overeem (http://www.mmafighting.com/2011/07/29/strikeforce-releases-alistair-overeem/)

Hier hoor je op 04.14, 06.20, en op 07.23 Alistair meerdere keren zeggen dat hij niet zijn eigen onderhandelingen doet, dat doen dus andere mensen bij GG.
Dat + de poster zal bij Zuffa NIET in goeie aarde gevallen zijn.

TOON
30-07-2011, 16:48
ik snap het probleem van de mensen over die poster niet zo....
Overeem gaf toch aan dat hij in oktober/november zou kunnen vechten, SF wilde in September en kickt hem eruit, prima toch das hun keuze.
Overeem mag in z'n huidige contract voor andere partijen vechten. Glory houdt een toernooi in oktober en zet Overeem op de poster....

daar is toch niks spannends aan? Sergey staat er ook op en die is niet gereleased....

alsof ze de champ gaan releasen om een postertje, no way....
het is gewoon een hanengevecht, Zuffa wil laten zien dat ze de baas zijn, een vechter moet gewoon doen wat ze zeggen en GG/Overeem heeft daar terecht geen zin in...

Petrosyan188
30-07-2011, 16:50
is er trouwens nog een grote boksorganisatie geintresseerd om een gecutte SF champ die een keer in 3 jaar tijd een keer z'n belt verdedigt, een moeilijk managmnt heeft en gevechten weigert ivm met blessure maar een week later wel op de poster staat voor een gevecht een aantal weken na die tournament gevecht echt geintresseerd in hem? ik ben niet zo van het boksen maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor een nobody als alistair in USA over hebben... misschien randy couture ofzo wel maar alistair toch niet... ik ben bang dat iemand die heer ook wel eens post en waarschijnlijk momenteel in thailand verblijft zich verschrikkelijk heeft overschat. en waarom zoveel risico nemen? vooral nu wanneer het helemaal mis gaat met K-1 etc.

Sadix
30-07-2011, 16:52
petrosyan, ik vind je echt zo zielig als je op deze manier over Alistair praat.

dat je een zuffa zombie bent is en was allang duidelijk maar dat je een landgenoot zo kleineert en voor schut zet gaat nergens over. Je bent een misgunner, een hater. In deze vorm heb ik ze nog nooit gezien.

blackadder
30-07-2011, 16:53
petrosyan, ik vind je echt zo zielig als je op deze manier over Alistair praat.

dat je een zuffa zombie bent is en was allang duidelijk maar dat je een landgenoot zo kleineert en voor schut zet gaat nergens over. Je bent een misgunner, een hater. In deze vorm heb ik ze nog nooit gezien.
x2

R.H.
30-07-2011, 16:56
x2

x3

The Company
30-07-2011, 16:57
is er trouwens nog een grote boksorganisatie geintresseerd om een gecutte SF champ die een keer in 3 jaar tijd een keer z'n belt verdedigt, een moeilijk managmnt heeft en gevechten weigert ivm met blessure maar een week later wel op de poster staat voor een gevecht een aantal weken na die tournament gevecht echt geintresseerd in hem? ik ben niet zo van het boksen maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor een nobody als alistair in USA over hebben... misschien randy couture ofzo wel maar alistair toch niet... ik ben bang dat iemand die heer ook wel eens post en waarschijnlijk momenteel in thailand verblijft zich verschrikkelijk heeft overschat. en waarom zoveel risico nemen? vooral nu wanneer het helemaal mis gaat met K-1 etc.

Hoeveel zou jij kunnen trainen/rusten in 6 weken? Want dat verschil zit er tussen 12 september en eind october.

Petrosyan188
30-07-2011, 17:00
petrosyan, ik vind je echt zo zielig als je op deze manier over Alistair praat.

dat je een zuffa zombie bent is en was allang duidelijk maar dat je een landgenoot zo kleineert en voor schut zet gaat nergens over. Je bent een misgunner, een hater. In deze vorm heb ik ze nog nooit gezien.

hoezo over hem praat? dit heeft die samen met z'n managment zelf gedaan, ik weerleg hier alleen maar de feiten en de reden waarom dit zou gebeurt kunnen zijn. of ik het ermee eens ben of niet ben ik niet zo mee bezig, vind ik trouwens ook niet zo interessant om hier meetedelen, maar aangezien jij hem wil graag horen, tuurlijk.. ik had graag alistair de top van UFC zien vermorzelen. liever dat alistair UFC champ is dan velasquez waar ik niks mee heb.. alistair is zelfs een van m'n favo vechters als het om mma gaat.. geloof het of niet maar mijn bureaublad van mijn laptop is een foto van mij,alistair en mousasi.... maar omdat het een landgenoot of een favo vechter wil niet zeggen dat ik met een plaat voor me kop moet kijken. dit is allemaal eigen schuld hoe je het wendt of keert, het is echt zo en dat moet vind ik gewoon hier gezegd worden. doodzonde trouwens dat die gecut is puur als ik alleen naar overeem kijk, vooral omdat ik het gevoel heb dat het niet zijn schuld is maar meer van de managment, maar dan had die maar eerder consequenties moeten nemen of alsnog consequenties nemen en gewoon naar ZUFFA toe van jullie hadden gelijk maar ik kon er niks aan doen vanwege mijn management, ik ben overgestapt en wil alsnog deel mee maken van ZUFFA, ik denk dat ze hem heus wel terug nemen, maar dan moet die het nu echt de komende tijd doen want over een jaar is het te laat en zijn ze in USA alistair al helmaal vergeten als die net een paar cans heeft verslagen, nu is die nog interressant in USA, straks niet meer.

sportfan
30-07-2011, 17:01
Lopez,

ben het totaal niet met je visie eens.

UFC kan niet om alistair heen, hoezo zien jullie dat niet in?

Dana zal op zn knieen gaan voor alistair, niet alistair voor Dana.

Hahahaha... goeie!

Petrosyan188
30-07-2011, 17:04
Hoeveel zou jij kunnen trainen/rusten in 6 weken? Want dat verschil zit er tussen 12 september en eind october.

eind october? hoezo weet jij dat? heb je connecties met GG? vooralsnog is het october en dat kan ook zelfs 1october zijn.. dat zou dan maar 2 1/2 week schelen...

wrestler_nl
30-07-2011, 17:04
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het jammer voor Overeem vind dat hij ge-cut is bij Strikeforce want ik ben bang dat hij waarschijnlijk niet meer onder de Zuffa (UFC, Strikeforce) zal vechten dus behalve Dream & Glory blijft er niet veel opties open. Maar ik denk dat Strikeforce's geduld met hem op was. Eerst je HW belt niet verdedigen voor 2 en half jaar en dan zeggen (voor wat voor reden dan ook) dat je niet kan/wilt vechten in September, vervolgens sta je de week erna op de poster van Glory voor een event in Oktober. Ik denk niet dat Uncle Dana daar erg blij mee zal zijn vooral omdat het ook een andere organisatie (glory) is. Stel je voor dat Strikeforce of UFC je een aanbod doet voor een gevecht in augsustus en dan zeg je nee tot die tijd zal ik niet ready zijn voor een gevecht maar een week daarna verschijn je op een poster van een andere org. voor een event die een aantal weken daarna wordt gehouden. Het is wel een beetje logisch maar toch blijf ik het jammer vinden maar ik zal er geen slaap over verliezen want vannacht is FEDOR VS HENDERSON GEKKKKKKKKKKKKKKKKKKK lollll ;)
BTW Als Overeem niet voor Strikeforce of UFC zal vechten dan zal Overeem balen later en niet ZUFFA want die heeft genoeg sterke HW's & Overeem of niet zuffa zal gewoon succesvol draaien maar Overeem heeft niet veel opties behalve dream en glory

sportfan
30-07-2011, 17:06
HUH? dit meen je niet of wel? alistair is niks in amerika... vergeet dat niet sadiq echt waar... het is niet japan hé. toen die tegen rogers vocht floten ze hem massaal uit... omdat die toen op KO won heeft die wat harten teruggewonnen maar zoveel nou ook weer niet en de match met werdum heeft hem niet populairder gemaakt. ik denk dat je een verkeerde beeld heb over overeem in USA

Sterker nog ik denk dat je een verkeerd beeld heb van Amerikaanse sporthelden in de USA. Als je een gouden plak, golden gloves, superbowl o.i.d. gewonnen hebt in je sport (ongeacht vechtsport) ben je een held daar... forever. Buitenlanders tellen vrijwel niet in de USA en brengen geen PPV-inkomsten op.

Ik ben bang dat, hoewel hij een vervelend scenario schetst voor onze held Alistair, Petrosyan188 gelijk heeft.

Harrie Nak
30-07-2011, 17:10
als ze iemand niet kunnen krijgen gaan ze alles doen om hem onderuit te halen totdat hij in de ufc zit dan pas gaan ze hem ophemelen ,mischien gaan ze het wel gooien op roids of drugs ik moert zeggen ik vond zn kaken op het filmpje van inside mma erg heen en weer gaan dus ze zullen het daar wel op gaan gooien of zoietsHaha dude, dit meen je? Zelf teveel gesnoept afgelopen nacht zeker?


Sterker nog ik denk dat je een verkeerd beeld heb van Amerikaanse sporthelden in de USA. Als je een gouden plak, golden gloves, superbowl o.i.d. gewonnen hebt in je sport (ongeacht vechtsport) ben je een held daar... forever. Buitenlanders tellen vrijwel niet in de USA en brengen geen PPV-inkomsten op.

Ik ben bang dat, hoewel hij een vervelend scenario schetst voor onze held Alistair, Petrosyan188 gelijk heeft.Eensch!

Petrosyan188
30-07-2011, 17:11
Sterker nog ik denk dat je een verkeerd beeld heb van Amerikaanse sporthelden in de USA. Als je een gouden plak, golden gloves, superbowl o.i.d. gewonnen hebt in je sport (ongeacht vechtsport) ben je een held daar... forever. Buitenlanders tellen vrijwel niet in de USA en brengen geen PPV-inkomsten op.

Ik ben bang dat, hoewel hij een vervelend scenario schetst voor onze held Alistair, Petrosyan188 gelijk heeft.

dankje, ik wordt nou weer als badguy,troll,hater,zuffa-zombie gezien maar ik weerleg hier alleen de realiteit jongens. het lieftst heb ik ook dat alistair UFC HW champ is en mousasi LHW,manhoef MW en dat wij net als in het k-1 NL de MMA top zou overnemen, denk jullie echt dat ik geen fan ben van onze vechters ofzo?? ik juich op een WK finale ook gewoon voor nederland en niet spanje, en zwemmen kan me reet boeien maar als ik onderweg ben in de auto zoals vanmiddag en hoor op de radio een nederlandse brons heeft gehaad vind ik dat ook jammer dat ze net geen goud heeft gehaald. ik ben ook gewoon harstikke chauvaunistisch maar iemand moet hier de realiteit brengen en blijkbaar ben ik dat

blackadder
30-07-2011, 17:13
denk jullie echt dat ik geen fan ben van onze vechters ofzo??
Tenzij ze onder de hiel van Zuffa zitten ja. Want dat is waar jij fan van bent. Als Dana je mee uit eten nam en voor je neus op je bord zou schijten zou je nog roepen dat het de lekkerste maaltijd is die je ooit hebt gehad.

Petrosyan188
30-07-2011, 17:15
Tenzij ze onder de hiel van Zuffa zitten ja.

we hebben het over SF en UFC en die zitten allemaal onder de hiel van ZUFFA.. wat bedoel je nou precies. dat rijtje onderin dat zijn mijn favo MMA vechters. dus alleen als JDS zou opnemen tegen alistair zou het zomaar eens kunnen zijn dat ik dan niet voor ali ben

YoMarK
30-07-2011, 17:23
dankje, ik wordt nou weer als badguy,troll,hater,zuffa-zombie gezien maar ik weerleg hier alleen de realiteit jongens.
Nee, je bent bullshit aan het verkopen.
De UFC HW divisie kan niet om Alistair heen, na JDS en Cain(die nog nooit getest is) is het echt niet veel soeps. Alistair is de nummer 3 van de wereld, en zou het weer een beetje spannend maken.

blackadder
30-07-2011, 17:26
wat bedoel je nou precies.
Dat jij gewoon een Zuffa zombie bent. Ook al ontken je dat verder boven zwakjes.

Devilprince
30-07-2011, 17:27
Nee, je bent bullshit aan het verkopen.
De UFC HW divisie kan niet om Alistair heen, na JDS en Cain(die nog nooit getest is) is het echt niet veel soeps. Alistair is de nummer 3 van de wereld, en zou het weer een beetje spannend maken.

hij versloeg wel de nummer 1 heavyweight, trouwens door wie is Alistair getest dan? En ga niet zeggen Werdum, want die had het gevecht gewoon gewonnen

en dan kan je zeggen Lesnar is bang om geraakt te worden blalblala, nee Werdum die heft een lekkere striking hoewel dat genoeg was tegen Alistair

blackadder
30-07-2011, 17:29
hij versloeg wel de nummer 1 heavyweight
En wie is dat? Lesnar? :lol:

Devilprince
30-07-2011, 17:37
ja lesnar die na 3 gevechten een UFC heavyweight champion was

en wie is Alistair dan?

blackadder
30-07-2011, 17:40
ja lesnar die na 3 gevechten een UFC heavyweight champion was

en wie is Alistair dan?
Want Lesnar was zo gelouterd na, wat was het, 3 partijen in totaal dat hij daarom sowieso een titelpartij verdiende. Dat hij WWE kijkers trok, iets waar de UFC steeds meer op lijkt, had er absoluut niks mee te maken. Uh huh.

Devilprince
30-07-2011, 17:42
Want Lesnar was zo gelouterd na, wat was het, 4 partijen in totaal dat hij daarom sowieso een titelpartij verdiende. Dat hij WWE kijkers trok, iets waar de UFC steeds meer op lijkt, had er absoluut niks mee te maken. Uh huh.

altijd maar weer die WWE shit, hij heeft zich gewoon bewezen in the octagon, ik ben geen fan van lesnar maar om te zeggen dat hij alleen UFC heavyweight champion is van vanwege zijn WWE verleden.....

blackadder
30-07-2011, 17:45
altijd maar weer die WWE shit, hij heeft zich gewoon bewezen in the octagon, ik ben geen fan van lesnar maar om te zeggen dat hij alleen UFC heavyweight champion is van vanwege zijn WWE verleden.....
Komt waarschijnlijk heel dicht in de buurt. Want wie had hij nou verslagen voor die titelpartij? Van Mir had ie zelfs nog verloren. Dus hij had maar 2 gewonnen partijen. Waarvan 1 buiten Zuffa bij K1 Hero's.

Devilprince
30-07-2011, 17:51
Komt waarschijnlijk heel dicht in de buurt. Want wie had hij nou verslagen voor die titelpartij? Van Mir had ie zelfs nog verloren. Dus hij had maar 3 gewonnen partijen. Waarvan 1 buiten Zuffa bij K1 Hero's.

gaat het niet om, als we allemaal moeten opnoemen van wie Alistair heeft verloren...
Mir, Couture, carwin dat zijn de namen die lesnar heeft verslagen, Mir en carwin die allebei top 10 zijn,

deco'o
30-07-2011, 17:51
Lopez,

ben het totaal niet met je visie eens.

UFC kan niet om alistair heen, hoezo zien jullie dat niet in?

Dana zal op zn knieen gaan voor alistair, niet alistair voor Dana.

wacht, is dit serieus?

Dana zou dat niet eens doen voor AS of GSP

blackadder
30-07-2011, 17:56
gaat het niet om, als we allemaal moeten opnoemen van wie Alistair heeft verloren...
Mir, Couture, carwin dat zijn de namen die lesnar heeft verslagen, Mir en carwin die allebei top 10 zijn,
Nou. Daar ging het dus wel om. Jij beweert dat Lesnar zijn status als nepvechter bij de WWE niks ermee te maken had dat hij na 2 gewonnen, 1 buiten Zuffa, en 1 verloren partij een titelpartij krijgt.

Devilprince
30-07-2011, 18:05
die verliespartij tegen Mir domineerde hij een former UFC heavyweight champion en gooide m de hele kooi door, daarna won hij van Heath een former number 1 contender voor dthe PRIDE heavyweight champion en een veteraan in de sport, kom op man lesnar was na 3 gevechten UFC heavyweight champion, Alistair is dat nog steeds niet na 4 jaar als heavyweight vechten, of is dat raar dat ik dat over Alistair zeg en verwacht ik teveel van 'm, of mag ik dat toch wel verwachten? want hij is toch zo goed?

blackadder
30-07-2011, 18:08
die verliespartij tegen Mir domineerde hij een former UFC heavyweight champion en gooide m de hele kooi door, daarna won hij van Heath een former number 1 contender voor dthe PRIDE heavyweight champion en een veteraan in de sport, kom op man lesnar was na 3 gevechten UFC heavyweight champion, Alistair is dat nog steeds niet na 4 jaar als heavyweight vechten, of is dat raar dat ik dat over Alistair zeg en verwacht ik teveel van 'm, of mag ik dat toch wel verwachten? want hij is toch zo goed?
Het ging erom dat jij blijkbaar vindt dat Lesnar met een 2-1 überhaupt een titelpartij had verdient. En daar ben ik het niet mee eens. En met Herring ging het toen ook al niet zo goed meer. en PRIDE was soewieso allemaal nep. Sonnen said so. ;) En dat met Mir. Hij had uiteindelijk verloren. Dus.

Devilprince
30-07-2011, 18:14
Het ging erom dat jij blijkbaar vindt dat Lesnar met een 2-1 überhaupt een titelpartij had verdient. En daar ben ik het niet mee eens. En met Herring ging het toen ook al niet zo goed meer. en PRIDE was soewieso allemaal nep. Sonnen said so. ;) En dat met Mir. Hij had uiteindelijk verloren. Dus.

zijn laatste gevecht tegen Mir had lesnar gewoon gewonnen op TKO ,DUS

blackadder
30-07-2011, 18:15
zijn laatste gevecht tegen Mir had lesnar gewoon gewonnen op TKO ,DUS
Het ging er ja ook om dat hij met 2-1 een titelpartij kreeg en jij denkt dat zijn WWE status daar niks mee te maken had. DUS!!!

Devilprince
30-07-2011, 18:17
Het ging er ja ook om dat hij met 2-1 een titelpartij kreeg en jij denkt dat zijn WWE status daar niks mee te maken had. DUS!!!

hij heeft ervoor gevochten meneertje, als hij nou van the WWE kwam en gelijk een titleshot kreeg zou ik je geliijk geven .....

blackadder
30-07-2011, 18:22
hij heeft ervoor gevochten meneertje, als hij nou van the WWE kwam en gelijk een titleshot kreeg zou ik je geliijk geven .....
Want die 2 tegenstanders waar die van had gewonnen op dat moment, Kim Min Soo 2-7 en Herring 28-14, en een verliespartij tegen Mir rechtvaardigen automatisch een titelpartij. Maar natuurlijk. Elke andere vechter die geen WWE ster is en met zo een record binnenkomt heeft natuurlijk ook recht op een titelpartij.

R.H.
30-07-2011, 18:26
ach, 't is lesnar 1 keer gelukt. Maar nadat Cain hem eruit heeft laten zien als een clown denk ik niet dat hij überhaupt nog wat kan doen in de ufc. alleen tegen de mindere vechters.

PinPoint
30-07-2011, 18:28
Lees het nu pas....maar....


Kan iemand mij uitleggen waarom dit 'zomaar' kan, je kampioen ontslaan? Is dit contractueel zo slecht geregeld?

Waar zou hij, afgezien van de UFC, nog MMA partijen kunnen draaien? (met waardige tegenstand)

marrilia
30-07-2011, 18:31
de enige verliezers in dit hele verhaal zijn wij, de liefhebbers van de sport.

X2

Splinta
30-07-2011, 18:46
T is gewoon gaar! Ik vond t sowiezo raar dat ie niet wilde vechten in September. Krijgt ie eindelijk de kans op tegen toppers te vechten dan gaat ie eruit. Heeft ineens ee. Gekneusde rib en gaat vechten tegen een nietsnutter weer.

Zoals ik altijd al zei ik vind em overrated! Had zo gehoopt dat hij in dit toernooi zou bewijzen dat hij erbij hoort! Maar nee op eens of andere manier gebeurd t toch niet. Heb zo een beetje het gevoel dat hij een beetje GSP gaat, vechten om niet te verliezen!

En pikt hij ook nog zn matches. En toch op een of andere manier wordt hij de lucht in geprezen!

Hoop dat jullie begrijpen dat hij k1 ook gewonnen heeft door een vies spelletje van GG. ik hoop zo graag dat er nog een k1 tournament komt want ik weet et zeker! Ali verliest dit keer zwaar! GG begin ik nu ook te zien als M1!

The Company
30-07-2011, 18:52
T is gewoon gaar! Ik vond t sowiezo raar dat ie niet wilde vechten in September. Krijgt ie eindelijk de kans op tegen toppers te vechten dan gaat ie eruit. Heeft ineens ee. Gekneusde rib en gaat vechten tegen een nietsnutter weer.

Zoals ik altijd al zei ik vind em overrated! Had zo gehoopt dat hij in dit toernooi zou bewijzen dat hij erbij hoort! Maar nee op eens of andere manier gebeurd t toch niet. Heb zo een beetje het gevoel dat hij een beetje GSP gaat, vechten om niet te verliezen!

En pikt hij ook nog zn matches. En toch op een of andere manier wordt hij de lucht in geprezen!

Hoop dat jullie begrijpen dat hij k1 ook gewonnen heeft door een vies spelletje van GG. ik hoop zo graag dat er nog een k1 tournament komt want ik weet et zeker! Ali verliest dit keer zwaar! GG begin ik nu ook te zien als M1!

Diehard Badr fan zeker?

Hij heeft opeens een gekneusde rib?:twak:

Asura
30-07-2011, 18:57
Die rib was van te voren nog niet bekend toch?

Tony Galento
30-07-2011, 18:57
dana heeft alle troeven in handen nu.

wel slim.

ao heeft nu nog maar twee opties, of de rest van z'n carrière tweederangs partijen vechten of naar de ufc gaan. en ik heb niet het gevoel dat dana op 'm zit te wachten.

lopez86
30-07-2011, 19:02
zijn laatste gevecht tegen Mir had lesnar gewoon gewonnen op TKO ,DUS

Laat Devilprinsje maar, Blackadder.
Zodra hij ergens in een topic de kans ziet om gal te spuwen over Alistair kruipt ie weer onder zn steen vandaan, verder hoor je bijna niks van m.
Is een diehard Badr fan die t niet kan hebben dat zn favo vechter gemold is door Ali.

http://tecnoloogeek.com/wp-content/uploads/2010/05/Dont-Feed-the-troll.jpg

fear factory
30-07-2011, 19:07
Ik hoor veel mensen altijd klagen over de UFC en zuffa ,wat niet begrijpelijk is . Ze zorgen tenminste voor de partijen die de mensen willen zien er wordt goed voor de vechters gezorgd en ze betalen de salarissen van de vechters ook op tijd, wat wil je nog meer. In tegenstellingtot het zakelijke gedeelte van de K-1 ,waar ik alistair van der week al weer vol lof over heb horen praten terwijl hij zijn kampioens’s geld nog niet eens heeft gekregen. Dan wil die ook nog tegen klitschko vechten alsof iemand dat serieus neemt ,als klitschko hem al aankijkt valt hij al neer ben ik bang.

Alistair had gewoon moeten vechten in het strikeforce toernooi de rest van de 10 september kaart staat er ook gewoon, je kan je tegenstander ook moeilijk laten wachten vind ik. En dan na het toernooi had hij naar de UFC kunnen gaan dan was er niks aan de hand geweest,zo simpel is het soms. in plaats van schijnheilig voor een andere organisatie te gaan stoeien . blijkbaar zijn ze zijn spelletjes zat wat begrijpelijk is.

Het is jammer maar hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.



UFC IN YOUR FACE, bitches

Devilprince
30-07-2011, 19:07
Laat Devilprinsje maar, Blackadder.
Zodra hij ergens in een topic de kans ziet om gal te spuwen over Alistair kruipt ie weer onder zn steen vandaan, verder hoor je bijna niks van m.
Is een diehard Badr fan die t niet kan hebben dat zn favo vechter gemold is door Ali.

http://tecnoloogeek.com/wp-content/uploads/2010/05/Dont-Feed-the-troll.jpg

hahhahha, verder hoor je bijna niks van 'm zegt die gek, je hebt een verkeerd beeld van mij, en dat diehard badr fan geloof mij dat valt reuze mee, vindt het leuk om 'm te zien vechten voor de rest heb ik helemaal niks met die gast

en kom op man is iedereeen die wat zegt over alistair een diehard badr fan, dus als jij iets zegt over badr, dan ben jij een Alistair overeem groupie

Splinta
30-07-2011, 19:13
Diehard Badr fan zeker?

Hij heeft opeens een gekneusde rib?:twak:

Nope, geen Badr fan. Hij had iets aan zijn teen toch? Sinds vandaag heeft ie een gekneusde rib!

justsomeone
30-07-2011, 19:13
Is een diehard Badr fan die t niet kan hebben dat zn favo vechter gemold is door Ali.

http://tecnoloogeek.com/wp-content/uploads/2010/05/Dont-Feed-the-troll.jpg

wie werd er het laatst gemold?

Splinta
30-07-2011, 19:15
hahhahha, verder hoor je bijna niks van 'm zegt die gek, je hebt een verkeerd beeld van mij, en dat diehard badr fan geloof mij dat valt reuze mee, vindt het leuk om 'm te zien vechten voor de rest heb ik helemaal niks met die gast

en kom op man is iedereeen die wat zegt over alistair een diehard badr fan, dus als jij iets zegt over badr, dan ben jij een Alistair overeem groupie

x2

lopez86
30-07-2011, 19:18
hahhahha, verder hoor je bijna niks van 'm zegt die gek, je hebt een verkeerd beeld van mij, en dat diehard badr fan geloof mij dat valt reuze mee, vindt het leuk om 'm te zien vechten voor de rest heb ik helemaal niks met die gast

en kom op man is iedereeen die wat zegt over alistair een diehard badr fan, dus als jij iets zegt over badr, dan ben jij een Alistair overeem groupie

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTAwIxDnXdVSm4jjFenF17jzw1X8ssta wrsfcQM0z5T_cNPCIVb

Devilprince
30-07-2011, 19:20
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTAwIxDnXdVSm4jjFenF17jzw1X8ssta wrsfcQM0z5T_cNPCIVb

http://i200.photobucket.com/albums/aa44/Woden87/obvious-troll.jpg

The Company
30-07-2011, 19:50
Nope, geen Badr fan. Hij had iets aan zijn teen toch? Sinds vandaag heeft ie een gekneusde rib!

Ok sorry dan. Ja klopt. Ik dacht dat je bedoelde dat het fake was.

My bad.

Harrie Nak
30-07-2011, 20:10
schijnbaar was het nieuws al langer bekend!

http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&thread=1850293&forum=1&page=1&pc=223Bij ons ook (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?115638-Strikeforce-Releases-Alistair-Overeem%21%21%21&p=1059467#post1059467). ;)

Remco
30-07-2011, 20:20
Wat ook nog kan is dat ze Ali zo proberen alsnog op de 10e te laten vechten. Take it or leave it. Onder leave it kunnen ze dan ook de UFC meenemen: dan is het Inoki Bom Ba Ye en M1 partijen voor Ali.

Hoe dan ook jammer dat dit zo loopt. Eigenlijk valt het veelbelovende HW-toernooi alleen nog maar tegen. We zouden ook Bigfoot en Barnett nog 1 partij kunnen geven, dan zijn we er mee klaar en kunnen we allemaal weer verder onder de UFC vlag.

rollermanskunk
30-07-2011, 21:45
Dus Zuffa:

- ziet dat de Strikeforce HW-GP Tournament wel erg groot wordt
- koopt opeens Strikeforce op
- chanteert de kampioen om een maand eerder te vechten als afgesproken
- cut de kampioen uit Strikeforce
- laat Strikeforce uiteindelijk doodbloeden?

Wat verrassend zeg...

Of Overeem nu slachtoffer of profiteur wordt van deze situatie is nog maar afwachten, wat ik me wel afvraag is waarom Overeem pas op 29 juli foto's laat maken van zijn ribben ? Dit had die een maand eerder moeten doen. Daar komt nog bij dat die een paar dagen daarvoor groot op een poster staat om in Moskou te gaan vechten... Niet echt een handige timing. Als je met een rib-blessure een gevecht met Werdum aangaat moet je toch gelijk na het gevecht alles laten checken? Ik vind het eigenlijk een blunder en een teken van laksheid.

De UFC heeft strenge regels en is o.a. door die strenge regels zo groot geworden, Overeem is echt nog niet een grote naam binnen de UFC die liggen er echt niet wakker van als hij er uit gegooid wordt. Overeem zal er nu alles aan moeten om binnen de UFC te komen.

Remco
30-07-2011, 21:51
...wat weer het ideale uitgangspunt is voor Zuffa: Overeem die de UFC nodig heeft in plaats van dat Overeem als grote kampioen van een gerespecteerde organisatie daar weggekocht moet worden. Return on investment heet dit...

Chane
30-07-2011, 21:54
Ali moet idd nu proberen bij de UFC te komen.
Dan maar ff voor wat minder geld vechten en zn ego opzij zetten, maar als hij echt zo goed is, dan komt t grote geld toch wel.

Remco
30-07-2011, 21:56
Maar hoe minder concurrentie, hoe minder geld, dus als Zuffa straks het enige serieuze platform biedt is zij monopolist en bepaalt zij de marktwaarde voor de dappere vechters. We gaan terug naar de beginjaren van het kickboksen! Honderd gulden op een avond!

Devilprince
30-07-2011, 23:07
Dus Zuffa:

- ziet dat de Strikeforce HW-GP Tournament wel erg groot wordt
- koopt opeens Strikeforce op
- chanteert de kampioen om een maand eerder te vechten als afgesproken
- cut de kampioen uit Strikeforce
- laat Strikeforce uiteindelijk doodbloeden?

Wat verrassend zeg...

Of Overeem nu slachtoffer of profiteur wordt van deze situatie is nog maar afwachten, wat ik me wel afvraag is waarom Overeem pas op 29 juli foto's laat maken van zijn ribben ? Dit had die een maand eerder moeten doen. Daar komt nog bij dat die een paar dagen daarvoor groot op een poster staat om in Moskou te gaan vechten... Niet echt een handige timing. Als je met een rib-blessure een gevecht met Werdum aangaat moet je toch gelijk na het gevecht alles laten checken? Ik vind het eigenlijk een blunder en een teken van laksheid.

De UFC heeft strenge regels en is o.a. door die strenge regels zo groot geworden, Overeem is echt nog niet een grote naam binnen de UFC die liggen er echt niet wakker van als hij er uit gegooid wordt. Overeem zal er nu alles aan moeten om binnen de UFC te komen.

x2

rollermanskunk
30-07-2011, 23:07
misschien zijn zij het zo, dat hij een blessure heeft achter gehouden voor het gevecht tegen Werdum?

Dat denk ik ook. De Jong en Overeem doen nu plots damage-control. Het lijkt op een blunder die Ali z'n carrière kan kosten.

Ralph
31-07-2011, 17:37
Ik snap nog steeds niet dat er niemand een microfoon onder die neus van coker heeft geduwd om te weten te komen, waarom zomaar ineens zijn HW champ is ontslagen!

Idd! Ik heb van iedereen een mening gelezen, behalve van de hoofdrolspelers zelf!

TOON
31-07-2011, 17:37
Ik snap nog steeds niet dat er niemand een microfoon onder die neus van coker heeft geduwd om te weten te komen, waarom zomaar ineens zijn HW champ is ontslagen!

x2
gelegenheid genoeg dit weekend

Asura
31-07-2011, 17:50
Mischien bij de MMA hour morgen

El Bambino
31-07-2011, 19:19
Tja..de champ die nooit zijn belt verdedigt en nu tegen een echte tegenstander moet vechten zegt gewoon af.
Ik ben bijna nooit eens met Dana maar nu, de man staat in zijn recht. UFC en Strikeforce willen echte CHAMPS...en geen neppe champs die tegen pannenkoeken vechten !