PDA

View Full Version : The Reem episode 5: Victory with a twist



Jeru
30-07-2011, 09:18
Gecut bij Strikeforce, maar wel een nieuwe Reem episode ;)


http://vimeo.com/27075559

Alistair Overeem - An Online Documentary (http://www.thereem.com/)

Richelieu
30-07-2011, 09:22
Wederom strak!

Harrie Nak
30-07-2011, 09:29
Deze is tijdig uitgebracht om wat sympathie bij fans te willen kweken. Kijk bijvoorbeeld maar naar de datum van de x-rays in de video. Juist, 29 juli, de datum nadat hij (volgens MMA sites) gecut werd.

tik_tok
30-07-2011, 09:35
Nou ik moet zeggen nu dit gezien te hebben snap ik dat hij in september niet klaar kan zijn!

ICON
30-07-2011, 10:59
Deze is tijdig uitgebracht om wat sympathie bij fans te willen kweken. Kijk bijvoorbeeld maar naar de datum van de x-rays in de video. Juist, 29 juli, de datum nadat hij (volgens MMA sites) gecut werd.

no shit sherlock

El
30-07-2011, 11:59
Deze is tijdig uitgebracht om wat sympathie bij fans te willen kweken. Kijk bijvoorbeeld maar naar de datum van de x-rays in de video. Juist, 29 juli, de datum nadat hij (volgens MMA sites) gecut werd.

Ik moet hier een kanttekening bij plaatsen. In het nieuws wat inside mma bracht werd gemeld dat hij rond de 22e gecut zou zijn. Als je goed naar de datum in de episode kijkt is dat gisteren. We hebben hem uitgebracht omdat het nieuws is. Het grootste deel van de episode was al klaar maar eigenlijk niet meer zo relevant, ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik er mee aan moest, het bezoek aan het ziekenhuis gisteren veranderd de boel een beetje dus ik heb mijn best gedaan de episode gisterenavond / nacht af te maken. Vandaar de beetje vage timing, maar als we een paar dagen hadden gewacht was het weer oud nieuws (zoals de rest van de episode). En sympathy kweken bij de fans... Ik heb inmiddels gezien op internet op verschillende sites en boards hoe snel enorme superlatieven omslaan naar totale negativiteit door een partij die hij niet eens heeft verloren, of gebeurtenissen die hen niet bevallen. Zo'n episode veranderd daar niets aan, het is alleen een manier om mensen een beetje te informeren over de feiten die er liggen op dit moment in een wereld van aannames, geruchten en keyboard warriors. Echte fans hebben dit niet nodig en kijken verder dan iemands laatste partij, of geven hem het voordeel van de twijfel.

Groeten !

Eldar Gross

The Company
30-07-2011, 12:01
Top video. Want er zijn genoeg Amerikaanse morons die zeggen: Fake! got no heart just like his brother en dat soort BS.

MMAFAN-1122
30-07-2011, 12:15
Super video!

Harrie Nak
30-07-2011, 12:15
Ik moet hier een kanttekening bij plaatsen. In het nieuws wat inside mma bracht werd gemeld dat hij rond de 22e gecut zou zijn. Als je goed naar de datum in de episode kijkt is dat gisteren. We hebben hem uitgebracht omdat het nieuws is. Het grootste deel van de episode was al klaar maar eigenlijk niet meer zo relevant, ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik er mee aan moest, het bezoek aan het ziekenhuis gisteren veranderd de boel een beetje dus ik heb mijn best gedaan de episode gisterenavond / nacht af te maken. Vandaar de beetje vage timing, maar als we een paar dagen hadden gewacht was het weer oud nieuws (zoals de rest van de episode). En sympathy kweken bij de fans... Ik heb inmiddels gezien op internet op verschillende sites en boards hoe snel enorme superlatieven omslaan naar totale negativiteit door een partij die hij niet eens heeft verloren, of gebeurtenissen die hen niet bevallen. Zo'n episode veranderd daar niets aan, het is alleen een manier om mensen een beetje te informeren over de feiten die er liggen op dit moment in een wereld van aannames, geruchten en keyboard warriors. Echte fans hebben dit niet nodig en kijken verder dan iemands laatste partij, of geven hem het voordeel van de twijfel.

Groeten !

Eldar GrossFair enough, thanks voor de reactie!

Wheelie
30-07-2011, 12:19
Mooie episode van The Reem en bedankt voor je reactie Eldar

Niek-S
30-07-2011, 14:33
Wederom mooi episode, ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat nu Overeem weg gaat bij strikeforce.

Yogi1
30-07-2011, 17:17
Zeker een mooie aflevering weer. Maar baal nog steeds dat hij uit het toernooi is.
Wel een mooi vest van Tokyo Five heeft hij aan in het begin.

Richelieu
30-07-2011, 17:57
Ik moet hier een kanttekening bij plaatsen. In het nieuws wat inside mma bracht werd gemeld dat hij rond de 22e gecut zou zijn. Als je goed naar de datum in de episode kijkt is dat gisteren. We hebben hem uitgebracht omdat het nieuws is. Het grootste deel van de episode was al klaar maar eigenlijk niet meer zo relevant, ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik er mee aan moest, het bezoek aan het ziekenhuis gisteren veranderd de boel een beetje dus ik heb mijn best gedaan de episode gisterenavond / nacht af te maken. Vandaar de beetje vage timing, maar als we een paar dagen hadden gewacht was het weer oud nieuws (zoals de rest van de episode). En sympathy kweken bij de fans... Ik heb inmiddels gezien op internet op verschillende sites en boards hoe snel enorme superlatieven omslaan naar totale negativiteit door een partij die hij niet eens heeft verloren, of gebeurtenissen die hen niet bevallen. Zo'n episode veranderd daar niets aan, het is alleen een manier om mensen een beetje te informeren over de feiten die er liggen op dit moment in een wereld van aannames, geruchten en keyboard warriors. Echte fans hebben dit niet nodig en kijken verder dan iemands laatste partij, of geven hem het voordeel van de twijfel.

Groeten !

Eldar Gross

Mooie reactie Eldar! Duidelijk verhaal.

gieloe
30-07-2011, 20:39
Dit is gewoon echt superslim om het op zo een manier naar buiten te brengen. Nu kan iedereen met eigen ogen zien wat er aan de hand is. En dat strikeforce er gewoon een belachelijke politiek op na houd. Echt geweldig dit.

Kemal
30-07-2011, 22:41
Heel erg mooie aflevering weer! Wederom top werk Eldar!

rollermanskunk
30-07-2011, 23:13
Ik ben alleen bang dat het te laat is.

Vraagje aan El: waarom heeft Ali niet eerder een foto laten maken?

Nu lijkt het veel op damage-control t.o.v. Zuffa

El
31-07-2011, 15:28
Ik ben alleen bang dat het te laat is.

Vraagje aan El: waarom heeft Ali niet eerder een foto laten maken?

Nu lijkt het veel op damage-control t.o.v. Zuffa

Hij heeft niet eerder een foto laten maken omdat hij dacht dat het een gekneusde rib was, die na 4 tot 6 weken geheeld zou moeten zijn. Hij kon nog niet voluit trainen en zou op 1 augustus met trainingskamp beginnen. Toen de pijn aanbleef en de datum van trainingskamp dichterbij kwam was het slim om er even goed naar te laten kijken, hij is toen naar het ziekenhuis gegaan. Verder waren er natuurlijk vragen vanuit strikeforce waarom hij niet kon vechten en met alleen het gevoel dat iets niet lekker zit kan je niet veel, dus in dat licht was het ook nodig de opinie te vragen van een gekwalificeerd arts en foto's te maken.

rollermanskunk
31-07-2011, 17:19
Hij heeft niet eerder een foto laten maken omdat hij dacht dat het een gekneusde rib was, die na 4 tot 6 weken geheeld zou moeten zijn. Hij kon nog niet voluit trainen en zou op 1 augustus met trainingskamp beginnen. Toen de pijn aanbleef en de datum van trainingskamp dichterbij kwam was het slim om er even goed naar te laten kijken, hij is toen naar het ziekenhuis gegaan. Verder waren er natuurlijk vragen vanuit strikeforce waarom hij niet kon vechten en met alleen het gevoel dat iets niet lekker zit kan je niet veel, dus in dat licht was het ook nodig de opinie te vragen van een gekwalificeerd arts en foto's te maken.


Ok, bedankt voor de uitleg (klasse)

Misschien een goede les voor de volgende keer; als je lichamelijk wat mankeert: ga naar het zkh en laat het checken. Ali wordt toch ook een jaartje ouder...