PDA

View Full Version : First reaction from head trainer Martijn de Jong about Alistair Overeem being cut



Garcia
30-07-2011, 17:00
Ik doe dit even in het engels zodat andere sites dit over kunnen nemen.

By: Cyril Garcia

As soon as the word got out that Alistair was cut by Strikeforce Mixfight contacted Golden Glory head trainer Martijn de Jong for a first reaction.


http://www.cdn.sherdog.com/_images/fighter/20110326113128_martijndejong.JPG


MF: what was your first reaction when you heard the news about Alistair being cut by Strikeforce?

Martijn: I was very disappointed when i heard the news.

MF: Did you expect the possibility that Alistair could be cut?

Martijn: I did not see this coming and i was sure everything would be ok. Especially after seeing the interview Dana White gave to the press saying Alistair was out of the tournament but still under contract.

MF: Did you think the timing was right and appropriate when United Glory announced that Alistair would fight on their card in Moskow in october while their was still some discussion about Alistair being removed from the HW tournament?

Martijn: Alistair said from the beginning (first interview) that he would be ready to fight again in october. When Strikeforce removed him from the tournamen it was a logical step for him to fight on the United Glory card. Alistair is a person who always wants to fight and as much as possible. Him being injured and not able to fight Silva is something that really bothered him. If we didn't gave him the opportunity to fight on the United Glory event he would be waiting for another 6 to 9 months before Strikeforce would offer him another fight in 2012. Fighting once a year is not enough for Alistair. Alistair wasnt going to be able to fight in September due to injuries so they cut him. By the end of October, his injuries would have been healed though. Strikeforce made the call to cut him, not Alistair. United Glory offered him the opportunity to fight and not being on the side and wait for months before he could fight again. I really think the fans should be happy with this.

MF: What was the reason that Alistair did not want to fight on the Strikeforce tournament in september? There are some different stories out there so what is the real deal?

Martijn: Alistair really wanted to participate and win the Strikeforce tournament. Its a prestigious tournament and he was very happy to be part of it. He also had the best papers to win this tournament according to many fans and off course we believed it as well. The problem is that he is injured and not able to be ready and fight on september 10th in the semi finals. Don't forget that Big Foot Silva is a very dangerous fighter so Alistair needs to be 100%. Also we have doctors statements to proof he is injured and can't be ready for september 10th. Look on Alistair Overeem - An Online Documentary (http://www.thereem.com) and check out the latest episode. Strikeforce decided then to replace him by Cormier.


So here it is, the first reaction from Golden Glory head trainer Martijn de Jong. Its a real shame to see the HW Champion being cut due to an injury. His focus will be on the event in Moskow now that will take place at the end of october. No opponent is know yet but lets hope that United Glory can sign a top 10 fighter for this event.


http://cdn.mmabay.co.uk/wp-content/uploads/2011/07/GLORY_297x420mm_v1.jpg

Asura
30-07-2011, 17:04
Thanks voor het interview man. Trouwens, edit dit even aangezien idd engelse sites het overnemen.
" off course our believed it as"

Fyodor
30-07-2011, 17:16
Tnx voor 't interview Garcia. Benieuwd hoe dit nu verder gaat. Ik ben geen medisch expert, maar is Alistair in oktober überhaupt wel hersteld?

Garcia
30-07-2011, 17:33
Thanks voor het interview man. Trouwens, edit dit even aangezien idd engelse sites het overnemen.
" off course our believed it as"

Cheers, done :)

Asura
30-07-2011, 17:34
Osu

blackadder
30-07-2011, 17:35
No opponent is know yet but lets hope that United Glory can sign a top 10 fighter for this event. No opponent has been named yet. Beter Engels.

Justinian
30-07-2011, 17:36
Thanks Cyril, goed om een reactie vanuit GG te lezen!

blackadder
30-07-2011, 17:38
When Strikeforce removed him from the tournament was it a logical step for him to fight on the United Glory card.
"it was a logical step" in plaats van "was it".

lopez86
30-07-2011, 17:42
Hoe zit het nu met Kharitonov? Daar nog iets over gezegd Garcia?

Harrie Nak
30-07-2011, 17:51
Thanks, alleen jammer dat er geen inhoudelijke reactie op de cut zelf is. Dat verhaal over die GP verwijdering kennen we inmiddels wel.

Ralph
30-07-2011, 18:00
Dat Ailistair graag in oktober (en meer dan 1x per jaar) wil vechten snap ik best, maar om 'm een week na alle heisa en ellende met SF op een poster te zetten is (op z'n zacht gezegd) niet bepaald slim of tactisch naar je werkgever toe (Zuffa). Had dat eerst even met de jongens van Zuffa besproken! Ik snap wel dat die pissed waren om die poster en zoiets hadden van: ok, zoek het dan maar uit met je GG... Echt super jammer dit, vooral voor Alistair, want die is er de dupe van! Wat mij betreft geen goede beurt voor zijn management. Je hoeft echt niet met je te laten sollen, maar het is ook een kunst om met tegenovergestelde belangen een goede deal rond te krijgen en niet meteen je kont in de krib te gooien of te provoceren middels zo'n poster bijvoorbeeld. Ik ben echt benieuwd naar een reactie van Alistair zelf en van Bas Boon, want nu lijkt het erop dat onhandig management Alistair een deuk in zijn carrière kost.
Overigens: mocht na een tijdje blijken dat dit allemaal een schertsvertoning was en Alistair een dik contract bij de UFC heeft, dan eet ik bovenstaande woorden op en is het een briljante actie van zijn management :).

Kemal
30-07-2011, 18:04
Thanks Cyril! :thup:

Ralph
30-07-2011, 18:07
Thanks Cyril! :thup:

Dat trouwens sowieso: goed om hier de eerste reactie te lezen!

Jeru
30-07-2011, 18:41
Thanks Garcia!

PinPoint
30-07-2011, 18:57
Leuk dat je dit even hebt geregeld....maar ik mis toch wel de vraag!


Waarom is hij nu gecut?

Leventdepevent
30-07-2011, 19:01
thanks CG & GG

Richelieu
30-07-2011, 19:39
Hoe zit het nu met Kharitonov? Daar nog iets over gezegd Garcia?

x2

lopez86
30-07-2011, 20:15
Het schijnt dat Barnett geen licentie krijgt en dat Werdum hem vervangt. Kharitonov mag blijven als hij van zijn partij in Okt afziet.

Dankjewel Garcia.

Mauro
30-07-2011, 20:33
top Garcia !

el bastardo
30-07-2011, 20:33
Het schijnt dat Barnett geen licentie krijgt en dat Werdum hem vervangt. Kharitonov mag blijven als hij van zijn partij in Okt afziet.

Als dat echt zo is dan stop aub met dat hele toernooi. Van super event tot who cares anymore in no time...

Remco
30-07-2011, 20:44
Zou uiterst amateuristisch zijn. Ze wilden toch desnoods de Barnett-editie in Japan houden om eventueel gedoe met zijn licentie te voorkomen? Dit zou opnieuw betekenen dat Zuffa flink aan de knoppen zit en er ook aan de stoelpoten van de hen onwelgevallige Barnett gezaagd wordt.

lopez86
30-07-2011, 20:45
Als dat echt zo is dan stop aub met dat hele toernooi. Van super event tot who cares anymore in no time...

x2. Strikeforce is hiermee officieel afgedaan.
Er is geen enkele manier om dit te verklaren naar de buitenwereld toe.

TOON
30-07-2011, 21:02
Zou uiterst amateuristisch zijn. Ze wilden toch desnoods de Barnett-editie in Japan houden om eventueel gedoe met zijn licentie te voorkomen? Dit zou opnieuw betekenen dat Zuffa flink aan de knoppen zit en er ook aan de stoelpoten van de hen onwelgevallige Barnett gezaagd wordt.

x2
als barnett ook nog uit het toernooi gekickt wordt dan is het allemaal wel heel duidelijk ja....

Asura
30-07-2011, 21:10
Als dat echt zo is dan stop aub met dat hele toernooi. Van super event tot who cares anymore in no time...

+1...............
Werk de gevechten af maar noem het geen toernooi meer. Met Barnett, Overeem en Sergei eruit stelt het niets meer voor.

PinPoint
30-07-2011, 21:21
Is dat allemaal al officieel dan?

Vond trouwens de beschrijving 'toernooi' al vanaf het begin onzin

fedor
30-07-2011, 21:35
De tijd zal het leren, vooralsnog lijkt het erop dat men geen trek heeft in het management van Alistair. De redenering ook zo vaag van Zuffa:"Hij heeft nog een contract voor 1 gevecht en om de GP te winnen moet hij nog 2 keer vechten"...tsja daar kun je niet tegenop :)

Strikeforce is officially on life-support...

Geen WW-Champ en geen HW-Champ meer. Zal me niks verbazen als Zuffa een kleine RNC toepast op wat er nog over is van Strikeforce, vervolgens een aantal mannen overneemt voor de UFC en de rest kan op zoek naar werk. (is mijn gok althans).
Vanaf dat moment heeft Zuffa eindelijk wat het altijd heeft gewenst: een echte monopolie (NFL. NBA en dan ook de UFC)

Daarom baal ik van de matchup van vannacht, ik vind (naast z'n tegenstander uiteraard) Henderson een geweldenaar qua vechter en als persoon. Iemand die gewoon de "guts" heeft om tegen Dana White te zeggen, oke: Ik krijg geen respect van jullie dan ga ik wel ergens anders naartoe.
Kan het eigenlijk niet aanzien dan 1 van beide verliest vannacht.

Remco
30-07-2011, 21:54
Goede post!

Ergens is het droevig dat de mannen die de sport maken tot wat die is - en Hendo en Fedor natuurlijk par excellence - geconfronteerd worden met het feit dat ze niets meer dan speelballen zijn van Zuffa.


.....als die Japanners hun belastingzaken nou eens op orde hadden gehouden....

De UFC / Pride tijd bracht toch wel de mooiste dingen voort, helaas is dat al weer lang geleden.

blackadder
30-07-2011, 22:00
De tijd zal het leren, vooralsnog lijkt het erop dat men geen trek heeft in het management van Alistair.
Een management wat niet automatisch roept: Mr. White. Your poop smells like rose petals on a warm summers night.
Kan me voorstellen dat men daar geen zin heeft. Men is tenslotte gewend dat vechters en management kaarten kopen om aan BBF's poep te mogen ruiken.

fedor
30-07-2011, 23:31
Een management wat niet automatisch roept: Mr. White. Your poop smells like rose petals on a warm summers night.
Kan me voorstellen dat men daar geen zin heeft. Men is tenslotte gewend dat vechters en management kaarten kopen om aan BBF's poep te mogen ruiken.
Eens..! Maar goed dat Overeem niet zelf contact heeft met Zuffa zou een kort gesprek zijn denk ik.

Garcia
31-07-2011, 17:42
Ben erg benieuwd naar komende 2 weken want dan gaat er volgens mij toch wel knopen doorgehakt worden omtrent zijn carrière.

YoMarK
01-08-2011, 10:27
TJa, ik heb ook het gevoel dat er nog wat gaat gebeuren. d'r zal toch wel gesproken worden achter de schermen lijkt me. Geld is geld, en Overeem is voor een buitenlander gewoon erg populair in de US.

rollermanskunk
01-08-2011, 13:17
De röntgenfoto zal nu wel op het bureau van Dana en Lorenzo liggen. De vraag is of beiden wel tot een eenduidig besluit kunnen komen. Of er nog onderhandeld gaat worden hangt af van een aantal voorwaarden/ontwikkelingen:

- wanneer is Overeem weer blessure-vrij?

- is Overeem bereid alleen voor de UFC te vechten met alle strenge voorwaarden?

- is Barbizon een katvanger voor een grote jongen uit Europa en heeft Overeem überhaupt nog een toekomst in de K-1?

- UFC/Zuffa gaat de komende periode snijden in de salarishuishouding om de kosten te kunnen drukken dit gaat zeker gevolgen hebben voor eventuele onderhandelingen met Overeem qua salaris

Het wordt denk ik een lastig verhaal. Stap je in de "UFC-commune" dan moet je veel los laten en het risico dat je snel gecut wordt is nog groter dan voorheen.

blackadder
01-08-2011, 13:38
Stap je in de "UFC-commune" dan moet je veel los laten
Je ziel, je waardigheid, je zelfstandigheid.

PinPoint
01-08-2011, 13:43
Ben ik nou echt de enige die zich nog afvraagt waarom hij uit SF gekickt is??? Of mis ik iets.


Heeft nog een keus dan? Als hij tegen namen wil vechten moet hij wel naar de UFC of gaan boksen natuurlijk....ahum

Tony Galento
01-08-2011, 14:01
Je ziel, je waardigheid, je zelfstandigheid.

tikkeltje overdreven, lijkt me.

blackadder
01-08-2011, 14:07
tikkeltje overdreven, lijkt me.
Is dat zo?
Dus je hoeft niet alles te slikken wat ze je voorschotelen? Er wordt eerlijk onderhandeld? Je hoeft geen loflied op Zuffa/Dana te zingen en kunt gewoon kritiek uiten zonder gecut dreigen te worden?

Je hoeft nog net niet je eerstgeborene aan ze af te staan.

Asura
01-08-2011, 14:17
Dana cut gewoon mensen als hij ze niet mag.. moet je je voorstellen dat je bij jou voetbal club of werk zo word behandeld. Inspireert je echt niet om het beste uit jezelf te halen. Daarom is LNP zo populair, je moet wel want na 1 verlies kan Dana al je toekomst verzieken.

Bromios
01-08-2011, 14:40
Ik denk dat dat laatste wel meevalt. Maar amerikanen zijn heel duidelijk. Ze zijn gewoon een marketingformule. Als jij daarin meekan kun je jezelf prima verkopen in de reclame, merchandise etc. Zo doen ze dat in NBA, NFL ook. Daar hebben ze een salarisplafond en kun je daar niet in mee dan rot je maar op.

Bij strikeforce waren de vechters de baas. Dus regelmatig werden dingen uitgesteld of gingen niet door. Daar doet UFC niet aan mee. Niemand is groter dan de organisatie. De datum is bekend en kun je niet dan zoeken we een ander. En doordat ze geen belachelijke bedragen betalen draaien ze winst.

K1 geeft 400.00 dollar aan de winnaar en gaat naar de kloten. Strikeforce had fedor en elke keer als hij draaide draaiden ze dik verlies. GG en M1 mogen blij zijn dat ze mensen mogen leveren en moeten ipv onderhandelen met de organisaties proberen hun mensen onder te brengen en dan via reclame en merchandise, seminars en weet ik veel wat de verdiensten op te schroeven.

Het verdienmodel verandert dus gewoon.

blackadder
01-08-2011, 14:46
UFC vechters doen me vaak aan dit nummer denken.
http://www.youtube.com/watch?v=RmZdvVnMXCc

Tony Galento
01-08-2011, 15:04
Is dat zo?
Dus je hoeft niet alles te slikken wat ze je voorschotelen? Er wordt eerlijk onderhandeld? Je hoeft geen loflied op Zuffa/Dana te zingen en kunt gewoon kritiek uiten zonder gecut dreigen te worden?

Je hoeft nog net niet je eerstgeborene aan ze af te staan.

tito ortiz zit ook nog steeds bij de ufc..

alistair overeem's management heeft gewoon de hand overspeeld. en nu zitten ze met de brokken.

Asura
01-08-2011, 15:06
Dat is appels met peren vergelijken.

blackadder
01-08-2011, 15:18
tito ortiz zit ook nog steeds bij de ufc..

Hij zit WEER bij de UFC. Omdat hij weer bereid is gewoon alles na te papegaaien wat Dana hem voorkauwt.

Ger Maan
01-08-2011, 15:20
tito ortiz zit ook nog steeds bij de ufc..

alistair overeem's management heeft gewoon de hand overspeeld. en nu zitten ze met de brokken.

Als we onderstaand bericht mogen geloven is dat niet de eerste keer

Bron (http://twitter.com/#%21/MikeKogan/status/97960769416724480)

http://i51.tinypic.com/2czyrf7.png

http://i51.tinypic.com/2l9jj4p.png

lopez86
01-08-2011, 15:23
Hij zit WEER bij de UFC. Omdat hij weer bereid is gewoon alles na te papegaaien wat6 Dana hem voorkauwt.

Tito heeft altijd voor de UFC geknokt, slechts 1 partij erbuiten.
Die man heeft gewoon een geschiedenis met Zuffa en hun gaan lang terug.
Daarnaast verdient ie klappen met geld, meer dan bij welke organisatie dan ook en misschien ook wel meer dan wie dan ook bij de UFC.
Jij zou dus gewoon bij een ander voor 10x zo weinig knokken omdat je te stom en eigenwijs bent om je trots opzij te zetten.

blackadder
01-08-2011, 15:29
Tito heeft altijd voor de UFC geknokt, slechts 1 partij erbuiten.
Dat was niet het punt. Het punt was toen hij zijn mond open durfde te trekken lag hij eruit totdat hij weer bereid was te kruipen voor Dana. Het zijn gewoon net speeltjes van Dana die hij kapot maakt wanneer hij er zin in heeft.


Jij zou dus gewoon bij een ander voor 10x zo weinig knokken omdat je te stom en eigenwijs bent om je trots opzij te zetten.
Weet je. Ik zou het waarschijnlijk nog doen ook. Ik kan niet voor iemand werken die ik haat.

dirk5
01-08-2011, 16:15
Weet je. Ik zou het waarschijnlijk nog doen ook. Ik kan niet voor iemand werken die ik haat.

Joachim Hellboy Hansen...

held!!!

Sportvision
01-08-2011, 16:27
Tito heeft altijd voor de UFC geknokt, slechts 1 partij erbuiten.
Die man heeft gewoon een geschiedenis met Zuffa en hun gaan lang terug.
Daarnaast verdient ie klappen met geld, meer dan bij welke organisatie dan ook en misschien ook wel meer dan wie dan ook bij de UFC.
Jij zou dus gewoon bij een ander voor 10x zo weinig knokken omdat je te stom en eigenwijs bent om je trots opzij te zetten.

JA, ik iig wel. geld is maar geld. geld raakt op. op het einde van de dag, moet je jezelf in de spiegel kunnen aankijken.

Kijk dat je het slim moet spelen ben ik zeker met je eens, maar er wel zijn duidelijke grenzen.

Garcia
01-08-2011, 18:23
Dana is altijd fan geweest van Overeem en dat heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken.

Ralph
01-08-2011, 18:42
Laten we het hopen!

Pahlavan
01-08-2011, 18:42
Dana is altijd fan geweest van Overeem en dat heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken.

maar hij heeft ook vaak zat zijn zegje gedaan van: how can you rank him top 10, who has he beat the last few years blabla...

dana is fan van je zolang hij iets aan je kan hebben

Garcia
01-08-2011, 18:56
Goed punt Pahlavan, echter denk ik wel dat Alistair zeer marketable is waar de UFC en Alistair veel geld aan kan verdienen.

blackadder
01-08-2011, 19:19
maar hij heeft ook vaak zat zijn zegje gedaan van: how can you rank him top 10, who has he beat the last few years blabla...

dana is fan van je zolang hij iets aan je kan hebben
Plecies.
Dana is voornamelijk fan van zichzelf.

Asura
01-08-2011, 19:24
Dana is niet eens fan van MMA laat staan Overeem. Volgens mij ging hij alleen maar op de foto met AO om SF onzeker te maken. Chinees keyboard Blackadder?

Petrosyan188
01-08-2011, 19:25
Plecies.
Dana is voornamelijk fan van zichzelf.

en het grappigste hij heeft gelijk... de enige namen die hij de laatste jaren heeft verslagen zijn een paar gecutte UFC vechters,vrouwenmishandelaar en een bejaarde jap...

blackadder
01-08-2011, 19:34
Dana is niet eens fan van MMA laat staan Overeem.
Yes. Dat dus.

Chinees keyboard Blackadder?
Yup. Made in China.

Biiyen
01-08-2011, 19:58
Dana is niet eens fan van MMA laat staan Overeem. Volgens mij ging hij alleen maar op de foto met AO om SF onzeker te maken. Chinees keyboard Blackadder?

BS dikke dikke BS ... Dana White is liefhebber van vechtsport, maar hij is ook fan van zichzelf en van geld. Fan van dikke pakken geld.

justsomeone
01-08-2011, 19:59
en het grappigste hij heeft gelijk... de enige namen die hij de laatste jaren heeft verslagen zijn een paar gecutte UFC vechters,vrouwenmishandelaar en een bejaarde jap...

x2

Asura
01-08-2011, 20:22
BS dikke dikke BS ... Dana White is liefhebber van vechtsport, maar hij is ook fan van zichzelf en van geld. Fan van dikke pakken geld.

Hij zegt alleen maar iets goeds over een vechter als hij de PPV ratings verhoogt, anders nooit. Heb hem nooit horen zeggen hoe hij genoot van Fedor-CC, Fedor-Nog, of Sakuraba, of andere vechters die buiten zijn organisatie zitten. Scott Coker en Björn van Bellator doen dat vaak genoeg. Hij is echt geen MMA fan.

The Company
01-08-2011, 20:22
Wie heeft Cain nu eigenlijk verslagen. Een fatass, een 2e ranks kickboxer, iemand die er uit ziet als een opa en 6 jaar uit zijn prime is en iemand die wegrent als hij word geslagen.

Als je zo gaat beginnen kan je iedereen zijn record gaan bashen.

blackadder
01-08-2011, 20:27
Wie heeft Cain nu eigenlijk verslagen. Een fatass, een 2e ranks kickboxer, iemand die er uit ziet als een opa en 6 jaar uit zijn prime is en iemand die wegrent als hij word geslagen.

:rotflmao::rotflmao::rotflmao:
JUSTEM!!!
:rotflmao::rotflmao::rotflmao:
Dikke vette reps!!!

YoMarK
01-08-2011, 20:35
Wie heeft Cain nu eigenlijk verslagen. Een fatass, een 2e ranks kickboxer, iemand die er uit ziet als een opa en 6 jaar uit zijn prime is en iemand die wegrent als hij word geslagen.

Als je zo gaat beginnen kan je iedereen zijn record gaan bashen.
x3. Bashen is zo lekker makkelijk.

TOON
01-08-2011, 21:26
Hij zegt alleen maar iets goeds over een vechter als hij de PPV ratings verhoogt, anders nooit. Heb hem nooit horen zeggen hoe hij genoot van Fedor-CC, Fedor-Nog, of Sakuraba, of andere vechters die buiten zijn organisatie zitten. Scott Coker en Björn van Bellator doen dat vaak genoeg. Hij is echt geen MMA fan.

Dana is op de eerste plaats een zakenman
Op de tweede plaats een narcist
en op de derde plaats wellicht een MMA-fan

en wellicht heeft dat eerste er wel voor gezorgd dat Overeem gereleased is. Overeem had nog maar een fight op contract, als Overeem van Silva gewonnen had dan had ie een zeer goede onderhandelingspositie voor de final. Als ie vervolgens het toernooi gewonnen had was ie EN de champ en de GP winnaar.....dan zit je ook wel even anders aan de tafel bij Zuffa dan nu het geval zou zijn.....

ICON
01-08-2011, 21:34
x3. Bashen is zo lekker makkelijk.

en dat benadruk je door t zelf te doen?

The Company
01-08-2011, 21:37
en dat benadruk je door t zelf te doen?

Heb je het tegen mij?

Ik reageer alleen op Petro zijn post die Overeem zijn tegenstanders basht met dingen die niet relevant zijn. Ik laat zien dat je zo iedereen kan bashen ook de huidige 1# HW.

lopez86
01-08-2011, 23:04
JA, ik iig wel. geld is maar geld. geld raakt op. op het einde van de dag, moet je jezelf in de spiegel kunnen aankijken.

Kijk dat je het slim moet spelen ben ik zeker met je eens, maar er wel zijn duidelijke grenzen.

Oke prima, als jij voor je brood vecht, en je hebt de keuze hebt tussen meer dan een miljoen verdienen of een paar rooitjes bij een achteraf show op de prairie praten we nog eens.
En daar heeft Tito echt niet z'n kont voor hoeven keren of op de knietjes gaan zitten voor Dana White hoor.
Trots betaald je rekeningen niet, zorgt er niet voor dat je kinderen of vrouw een goed onderkomen hebben en bouwt je pensioen ook niet op.
En dat zijn toch dingen die je voor ogen houdt als je een sport beoefend waar je tot je 35e kan presteren, en in Tito's geval in feite al done bent.

Toch grappig dat iedereen hier lijkt te weten hoe Dana White is, alsof ze met m geknikkerd hebben.
En ook grappig dat iedereen lijkt te weten hoe er onderhandelt wordt, wat de voorwaarden bij de UFC zijn terwijl vrijwel NIEMAND hier ooit een contract voor z'n neus heeft gehad.

Harrie Nak
01-08-2011, 23:17
Ben ik nou echt de enige die zich nog afvraagt waarom hij uit SF gekickt is??? Of mis ik iets.Nee, ik vraag het me ook nog af. Deze reactie - hoewel de topic titel anders doet vermoeden - zegt inhoudelijk niks over de daadwerkelijke cut. Dat verhaal over die GP toestand kennen we inmiddels wel.