PDA

View Full Version : Ik was vroeger heel stout.



The_Rock
02-08-2011, 16:58
Toen ik klein was, moest ik mezelf bewijzen tegenover de andere kinderen. Natuurlijk wilden zij dat ook doen.
Dus we gingen ons verzamelen (10 kids uit de buurt) en verzonnen een spel om te zien wie de sterkste was van ons allemaal.

Iedereen moest omstebeurt in het zand slaan. Daarna gingen wij meten wie het diepste gat sloeg en die was dan de sterkste.

Ten eerste dit was niet eerlijk, ik was de jongste. Dus ik ging mijn hersens gebruiken. Ik wist dat ik kon winnen van iedereen behalve een pestkop uti de groep. Maar daar had ik een plan voor. Toen iedereen klaar was met slaan en ik was de duidelijke winnaar ..toen moest die pestkop. Ik vond het nodig dat alle 8 jongens die pestkop moesten checken voor vals spelen en ik eht zand moest bekijken. Snel daarna verstopte ik een tegel onder het zand.

Hij sloeg en niemand zag een gat of deuk. Maar bloeden dat ie deed! en huilen dat ie deed!

Iemand van jullie zo'n verhaal van vroeger?

Sadix
02-08-2011, 17:15
HAHAHAHAHAHAHAAHAH jij bent echt te cool hahaha

ik heb 1000 en 1 van dit soort verhalen voor je.

Niemand durfde/wou met mij knikkeren, flippoën, of streetfighter kaarten ruilen omdat ik sowieesoooo vals speelde hahaha

The_Rock
02-08-2011, 17:35
Hahahaha deel eentje met ons!

justsomeone
02-08-2011, 17:36
http://myrthe.punt.nl/upload/AJBQ==.jpg

Flippo`s FTW

hahahaha trok er vroeger de zakken chips voor open in de supermarkt

Hendy
02-08-2011, 17:37
:lol:

Ik was meer van een krant met een drol erin voor een voordeur leggen in de fik steken en aanbellen..;)

Illest
02-08-2011, 17:53
hondepoep aan de hoorn van een telefooncel smeren en op de hoek wachten tot iemand de cel in stapte.....(dat heeft een vriend van me geflikt)....en ja hoor....iemand kon even later de stront van z'n gezicht afsmeren

ikzelf heb weleens van 3hoog naar beneden gepist....maar bij de verkeerde....die turk ging helemaal door het lint......ik was alleen thuis en ging onder mn bed schuilen.....ik was 8 ofzo.....:lol:

Slome
02-08-2011, 17:53
http://www.mopo.ca/wp-content/uploads/2011/05/dude-wtf.jpg

Marchant
02-08-2011, 18:16
haha :lol: dit topic......moet gelijk aan dit nummer denken..


http://www.youtube.com/watch?v=mbKH8RaKquU

Pansier
02-08-2011, 18:19
ikzelf heb weleens van 3hoog naar beneden gepist....maar bij de verkeerde....die turk ging helemaal door het lint......ik was alleen thuis en ging onder mn bed schuilen.....ik was 8 ofzo.....:lol:

Vroeger met een mais schieters vanaf de berm op auto's schieten, maar toen reed iemand ons ooit achterna en toen scheten we hem wel hard ;). Deze man kwam alleen aan onze ouders vertellen dat het gevaarlijk was :lol:.

Leventdepevent
02-08-2011, 19:44
:lol:

Ik was meer van een krant met een drol erin voor een voordeur leggen in de fik steken en aanbellen..;)
whaaa ik heb ooit eens een hondedrol bij iemand tegen het raam gekwakt............uiteraard eerst met een stokje op een oude krant gedaan

Kemal
02-08-2011, 19:52
whaaa ik heb ooit eens een hondedrol bij iemand tegen het raam gekwakt............uiteraard eerst met een stokje op een oude krant gedaan

Toen ik die van Hendy las, moest ik gelijk aan deze denken :lol:

Mister T.
02-08-2011, 19:59
Samen met mn broer vuurwerk vanuit het slaapkamer raam afsteken en vuurpijlen uit de vlaggenstokhouder schieten:p
Tot er iemand langs reed die mijn ouders kende en een telefoontje pleegde naar mn ouders.
Mn ouders kwamen meteen naar boven en toen was het klaar met de pret:(


Ook wel is vuurwerk binnen af willen steken omdat het buiten te hard waaide en dan snel naar buiten gooien.
Deur was alleen op slot en had ik geen rekening mee gehouden.
:(

ARMENIA
02-08-2011, 20:24
Ik was altijd degene die nooit knikkers of flippos had:P


HAHAHAHAHAHAHAAHAH jij bent echt te cool hahaha

ik heb 1000 en 1 van dit soort verhalen voor je.

Niemand durfde/wou met mij knikkeren, flippoën, of streetfighter kaarten ruilen omdat ik sowieesoooo vals speelde hahaha

ARMENIA
02-08-2011, 20:26
Die verhalen van mij blijven niet bij kattenkwaad:P dus laat maar ik bespaar jullie het wel.. haha

Sadix
02-08-2011, 20:36
Toen ik die van Hendy las, moest ik gelijk aan deze denken :lol:


hahahaha grappig ouwe! :D

The_Rock
02-08-2011, 23:20
Lekker nummer Marchant!


Ik weet nog toen ik ruzie had met de sterkste jongetje uit mijn dorp. Hij was 3 jaartjes ouder als ik dus op een dag ging hij mij pesten en bitch slappen. Zelfs als een klein jongetje dacht ik "bitch you slapped me? imma kick yo ass homie!" ..maar ik durfde niet hardop haha.

Dus ik zeg tegen hem "Oh wat ben je stoer maar durf je mij te slaan 100 meter van me huis?" Zegt ie "Ja" ..iedereen ging mee lopen en ja hoor ..100 meter van mij huis verkoopt ie mij een smack. Dus ik zeg zo ...oh en 50 meter dan?! zegt ie JA! en boem 50 meter van me huis slapt ie mij ..dus ik zeg zo oh en durf je dat in me EIGEN tuin!? hij zegt JA! en we liepen naar me tuin ....dus nu kreeg ik alle zelfvertrouwen want wat er ook gebeurt mijn ouders zijn binnen ..toen zag hij 'fuck ik ben te ver gegaan en zijn ouders zijn binnen' ..maar het was te laat ..ik ging los jongen! haren trekken en slaan zo hard als ik kan ..en hij zorgen dat ie uit me tuin weg komt. Wat een overwinning!

Volgende dag ontweek ik hem.

Pansier
03-08-2011, 00:04
Ook wel is vuurwerk binnen af willen steken omdat het buiten te hard waaide en dan snel naar buiten gooien.
Deur was alleen op slot en had ik geen rekening mee gehouden.
:(

Whahaha geniaal :lol:

Baske
03-08-2011, 09:21
Ik scheet in m'n broek voor een Turkje in groep 4 terwijl ik in 7 zat. Later moest ie een tekening maken voor me.

Mister T.
03-08-2011, 09:26
Ik scheet in m'n broek voor een Turkje in groep 4 terwijl ik in 7 zat. Later moest ie een tekening maken voor me.

hahaahahahahahahaaaa geniaaal:)

Pic of de tekening haha?

Bartju
04-08-2011, 19:43
Toen net de telefoons met flitser kwamen hebben we dat eens geprobeerd.
Savond's na een aantal pilsjes gingen we achter een boom staan en auto's flitsen.
mooi om te zien hoe die mensen schrikken

Peter0711
05-08-2011, 07:19
Werd vroeger wel is "gepest" door een jongen die ook verliefd was op me zus. Beetje het mannetje van de school. Het was niet echt pesten,maar gewoon een beetje mans doen wat erg vervelend werd. Hij stond er om bekent altijd op zijn achterwiel weg te fiesten van school,dus heb ik op een gegeven moment zijn voorwiel losgedraaid met als gevolg dat hij zijn voorwiel verloor en onder de ogen van veel medescholieren een salto voorover maakte en met ze smoel recht op de klinkers terecht kwam.

Het grappigste van dit verhaal is dat ik achteraf gezien was in het fietsenhok terwijl ik bij zijn fiets stond te kloten,waarop hij een paar dagen later heeel opgefokt de vraag stelde "Heb jij mijn voorwiel losgedraaid" Waarop ik antwoorde "Dat heb ik alleen gedaan als jij al die tijd een enorme klootzak ben geweest,en anders niet" Nooit meer last gehad van die gozer.. Hij is inmiddels overleden na een ongeval wat ik ondanks dit voorval verschrikkelijk vind. R.I.P

Mister T.
05-08-2011, 11:09
haha wel goede grap peter:)