PDA

View Full Version : Golden Glory cut from Strikeforce! Incl Dana, Martijn & Alistair reactie



Pages : [1] 2 3

Mister_K1
03-08-2011, 16:11
martijndej (http://twitter.com/#%21/martijndej) Martijn de Jong

I am very dissapointed to let you know that @MarloesCoenen (http://twitter.com/MarloesCoenen) @JohnEinemo (http://twitter.com/JohnEinemo) and ValentijnOvereem have been cut from @Strikeforce (http://twitter.com/Strikeforce) @ufc (http://twitter.com/ufc).....

6 minutes ago (http://twitter.com/#%21/martijndej/status/98740756541480960)

B3 lik3 M3
03-08-2011, 16:13
WTF?

Devilprince
03-08-2011, 16:14
HOEZO MARLOES??

Stefano~
03-08-2011, 16:18
Waarschijnlijk een ruzie met de organisatie en kan iedereen van GG oprotten?

Gilaiir
03-08-2011, 16:22
Zuffa haat GG volgends mij... Beetje jammer Zuffa.. ):

Redwhitewarrior
03-08-2011, 16:25
idd WTF

Boem Boem
03-08-2011, 16:25
K*t bericht zeg....ben benieuwd naar de reden ervan...

Osu

chris

Chane
03-08-2011, 16:29
WTF!!!
Ongelooflijk zeg... wat n kutorganisatie :(

bryan
03-08-2011, 16:29
das een GG tegenvaller.... zo zie je maar don't fuck with dana....

Yogi1
03-08-2011, 16:30
WTF dit is wel heel erg triest. Wil ook wel weten wat hiervoor de reden is.

Jeru
03-08-2011, 16:32
Echt klotezooi!!!
Wil iemand die titel van deze topic even aanpassen? De inhoud is wel wat nieuwswaardiger dan de titel doet vermoeden....

thijss
03-08-2011, 16:32
Ben benieuwd wat er met Kharitonov gaat gebeuren..

Harrie Nak
03-08-2011, 16:33
OMG, ik zei toch dat Petrosyian1988 nog wel eens gelijk (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?115638-Strikeforce-Releases-Alistair-Overeem%21%21%21&p=1059591#post1059591) zou kunnen krijgen!


en wat voor consequenties heeft dit trouwens voor de rest van GG? siyar? maakt die nog kans om naar SF te gaan? en hoe zit het met saki? hij zou zomer vechten voor SF... het is inmiddels zomer en nog geen MMA/SF partij te bekennen en wat als Dana nadat SF helemaal opgedoekt is geen zin heeft in Vrouwen MMA, hoe dan voor marloes? en k-1 is zo goed als dood en hoe zit het met schilt en zimmerman? ik heb niet het gevoel dat zijn populair zijn bij showtime managment en ook de nederlandse publiek zit niet zo te wachten op schilt die toch een grote zak met geld moet hebben wil die vechten... iets teveel hooi op de vork genomen basje boontje? je gaat nu ten onder aan je eigen succes....

MarcelZ1
03-08-2011, 16:34
******

Let aub op je taalgebruik.

Hendy
03-08-2011, 16:35
WTF!!??

dirk5
03-08-2011, 16:35
Ben benieuwd wat er met Kharitonov gaat gebeuren..

ik gok verlies door een early stoppage...

BRAINDEAD
03-08-2011, 16:36
Quote MarcelZ1 weggehaald!!


???

wrestler_nl
03-08-2011, 16:36
damnnnnnnnnn

Mule-Kick
03-08-2011, 16:36
Boh dat is mooi klote... Dan speelt er toch duidelijk meer lijkt me..

wrestler_nl
03-08-2011, 16:37
ik gok verlies door een early stoppage...

hahahaha ik ben het met dirk eens

Mule-Kick
03-08-2011, 16:39
Kharitonov zullen ze wel houden nog even omdat ze anders die hele GP beter kunnen schrappen. Zodra die verliest kan ie ook nokken denk ik.
Of ze moeten hem nu eruitgooien maar de enige optie is om dan hun 2e reserve Chad Griggs in te zetten

wrestler_nl
03-08-2011, 16:40
Boh dat is mooi klote... Dan speelt er toch duidelijk meer lijkt me..

Er speelt duidelijk meer dan dat wij weten. Het gaat er niet om of dana white van GG houdt of hij ze haat. Er zijn een hoop vechters in de UFC/Strikeforce die dana white haat. Denk aan Paul Daley, Josh Koscheck, Tito Ortiz, Roy Nelson etc.
Er speelt zeker meer dan dat wij wten

Chane
03-08-2011, 16:41
Ben benieuwd wat er met Kharitonov gaat gebeuren..
Die zal er na verlies 10 sept ook wel uitliggen :S

Garcia
03-08-2011, 16:42
Dit is behoorlijk klote. Strikeforce verliest nu een paar zeer goede vechters en 2 ex kampioenen. Er moet iets goed mis zijn gegaan in de communicatie tussen Zuffa/Strikeforce en het management van de Golden Glory vechters. Ongeacht wat er gebeurd is, de vechters zijn de dupe geworden en dat verdienen ze zeker niet.

MarcelZ1
03-08-2011, 16:43
???

Sorry, maar dit slaat toch nergens op!!!

Harrie Nak
03-08-2011, 16:43
Heeft wellicht te maken met het feit dat GG haar eigen shows organiseert, en Zuffa ze alleen aan exclusieve contracten wilde binden.

ashi76
03-08-2011, 16:43
IK neem aan dat MDJ binnenkort wel met war meer uitleg zal komen. ff afwachten maar....

Tony
03-08-2011, 16:47
Wat een politiek weer dit.. man man man... Vraag me af of er ooit een MMA organisatie zal komen die een shitload aan centjes heeft en die niet wijkt-, of naar de pijpen van Zuffa danst.

Vinand
03-08-2011, 16:49
Wat een politiek weer dit.. man man man... Vraag me af of er ooit een MMA organisatie zal komen die een shitload aan centjes heeft en die niet wijkt-, of naar de pijpen van Zuffa danst.

zuffa heeft mma in mijn ogen helemaal verpest. Hun hebben het groot gebracht maar naar een commerciele richting groot gebracht. Hierdoor hebben ze de hele sport naar de klote geholpen. Had het allemaal toch al verpest. Ik vind het zeer spijtig voor Golden glory. Ik hoop dat er ooit nog een alternatief zal komen voor de UFC.

Leventdepevent
03-08-2011, 16:51
wat een klote nieuws zeg!

Harrie Nak
03-08-2011, 16:52
zuffa heeft mma in mijn ogen helemaal verpest. Hun hebben het groot gebracht maar naar een commerciele richting groot gebracht. Hierdoor hebben ze de hele sport naar de klote geholpen. Had het allemaal toch al verpest. Ik vind het zeer spijtig voor Golden glory. Ik hoop dat er ooit nog een alternatief zal komen voor de UFC.Dat spijtig vinden voor GG zou ik maar mee wachten tot je echt weet wat er aan de hand is. Ik vind het eerder spijtig voor Marloes etc. omdat zij het slachtoffer zijn geworden van wat er zich boven hun hoofden heeft afgespeeld.

Pahlavan
03-08-2011, 16:54
hhmm dit zag ik niet aankomen....
ik ben benieuwd wat GG heeft gedaan om zuffa zo pissed off te krijgen... er zal meer hebben gespeeld dan alleen dat gedoe met alistair denk ik...
hoe dan ook zijn de GG vechters wel hard genaaid nu... ik heb vooral medelijden met marloes en einemo, die zijn volgens mij vooral de dupe van het hele zuffa vs GG beef wat bij het hele goed omtrent alistair is begonnen

XanaduNL
03-08-2011, 16:55
Het is erg makkelijk om Zuffa overal de schuld van te geven, vooral als de details niet bekend zijn.
En het feit dat GG onze geliefde mede-landers trained/managed maakt het alleen maar makkelijker Zuffa de schuld te geven.

Ik wacht wel even op de feiten.

Tony
03-08-2011, 16:57
Las net een gerucht dat het gaat omdat Zuffa hun vechters direct wilt betalen en niet via management... (via yahoo bladibla op facebook)

Bromios
03-08-2011, 17:01
Las net een gerucht dat het gaat omdat Zuffa hun vechters direct wilt betalen en niet via management... (via yahoo bladibla op facebook)

goh, daar heb ik volgens mij net wat over in een boek gelezen.....

YoMarK
03-08-2011, 17:02
Ik sta hier niet van te kijken eigenlijk. GG met zijn eigen evenementen een directe concurrent van Zuffa(al zitten ze mijns inziens niet in elkaars vaarwater, jong talent moet toch ergens beginnen bovendien), en ik denk dat ze met de poster van laatst(waar Ali O en Kharitonov op stonden) de emmer heeft doen overlopen.
Wel enorm klote.

Pahlavan
03-08-2011, 17:02
Las net een gerucht dat het gaat omdat Zuffa hun vechters direct wilt betalen en niet via management... (via yahoo bladibla op facebook)

als ik dit lees denk ik gelijk aan dat stuk in ernesto's boek... mensen die het hebben gelezen weten waar ik het over heb
anyway... dana heeft al vaker in interviews aangegeven dat hij niet graag via managers werkt maar liever direct met de vechters. opzich niks mis mee als je het mij vraagt

Chane
03-08-2011, 17:12
En Mousasi? Zit die via een of ander management bij SF?

Petrosyan188
03-08-2011, 17:12
Het is erg makkelijk om Zuffa overal de schuld van te geven, vooral als de details niet bekend zijn.
En het feit dat GG onze geliefde mede-landers trained/managed maakt het alleen maar makkelijker Zuffa de schuld te geven.

Ik wacht wel even op de feiten.


maar toch.. er is geen reden op deze wereld genoeg om onschuldige vechters te cutten vanwege jullie ruzie, ik vind dit zo enorm klote voor met name marloes, echt waar. maar dit had je allang zien kunnen aankomen helaas, want eerlijk is eerlijk GG heeft gewoon een heel kopig managment net als ZUFFA, dus geen verassing voor mij. had het volgens mij hier al aangekondigt

Petrosyan188
03-08-2011, 17:12
En Mousasi? Zit die via een of ander management bij SF?

Mousasi is geen GG...

co0per
03-08-2011, 17:14
Motherfuckers. Hier baal ik nou echt van.

Pahlavan
03-08-2011, 17:16
maar toch.. er is geen reden op deze wereld genoeg om onschuldige vechters te cutten vanwege jullie ruzie, ik vind dit zo enorm klote voor met name marloes, echt waar. maar dit had je allang zien kunnen aankomen helaas, want eerlijk is eerlijk GG heeft gewoon een heel kopig managment net als ZUFFA, dus geen verassing voor mij. had het volgens mij hier al aangekondigt

x2
maar een ding is iig zeker... GG trekt hier aan het kortste eind

MarcelZ1
03-08-2011, 17:19
Ik ga even snel contact opnemen met Bloodstain Lane, misschien weet hij wat er aan de hand is....

Harrie Nak
03-08-2011, 17:21
Ik ga even snel contact opnemen met Bloodstain Lane, misschien weet hij wat er aan de hand is....http://fortheloss.org/images/shit-just-got-real.jpg

Petrosyan188
03-08-2011, 17:22
GG zal altijd aan de kortste eind trekken net als elk andere organisatie want ZUFFA is de grootste,machtigste en rijkste organisatie en hebben zo'n groot voorsprong dat kan niemand hun meer terughalen, enige manier hoe ZUFFA ten onder zou kunnen gaan is door wanbeleid en heel veel ontevreden vechters en dan niet een stuk of 5 maar echt tientallen maar dana lukt het aardig om de meeste tevreden houden

Petrosyan188
03-08-2011, 17:24
Ik ga even snel contact opnemen met Bloodstain Lane, misschien weet hij wat er aan de hand is....

ik ken je verzekeren dat BSL van niks weet, je kunt beter naar mij luisteren dan die blaaskaak dan weet je meer dan wat hij met z'n roze drankje altijd te melden heeft

Tony
03-08-2011, 17:24
Ik hoop zo dat er ooit een te rijke sjeik, japanner, chinees of wat dan ook opstaat... Zo eentje met tig milJARDen op de bank en die zelf een organisatie opstart.

Wie duimt er met me mee?

Wiseguy
03-08-2011, 17:27
Het lijkt erop dat ze bij GG zichzelf hebben overschat. Wil je voor Zuffa vechten dan zul je naar de pijpen van Dana White en consorten moeten dansen. Doe je dat niet dan lig je eruit en in Amerika zullen ze er niet om treuren. Niemand is groter dan de organisatie ook GG niet.

MMAFAN-1122
03-08-2011, 17:27
Ongeloofelijk, wat een slecht nieuws dat Marloes niet meer zal vechten bij Strikeforce! Ben benieuwd waar ze nu gaat vechten?

XanaduNL
03-08-2011, 17:31
Vergeet niet dat ze opnieuw bij Zuffa kunnen aankloppen voor een nieuw contract (wellicht zonder GG). In sommige/alle gevallen zal het salaris wel lager zijn.

Vince
03-08-2011, 17:31
Ja wat moet je hier van zeggen...

Go Glory WS!!!

Glory WS HWGP
V.Overeem
A.Overeem
S.Karhitonov
S.Schilt
J.Einemo
G.Saki
en nog 2 andere :P

Balen dit ben niet benieuwd naar de uitleg maar wel naar de toekomst.

Guile
03-08-2011, 17:33
Monopoly en dan krijg je zoiets. Dit gaat toch toch nergens over. Overeem OK, maar die andere vechters pfff. Hopen op een echte concurrerende organisatie, maar daar zal jaren overheen gaan...

Marchant
03-08-2011, 17:36
Ik sta hier niet van te kijken eigenlijk. GG met zijn eigen evenementen een directe concurrent van Zuffa(al zitten ze mijns inziens niet in elkaars vaarwater, jong talent moet toch ergens beginnen bovendien), en ik denk dat ze met de poster van laatst(waar Ali O en Kharitonov op stonden) de emmer heeft doen overlopen.
Wel enorm klote.

2x Ik vindt het ook wel logisch dat Zuffa de vechters Exclusive willen heben en niet ook voor een andere organisatie.
dan heb je straks maandelijks die shit als met Alister kan niet op jullie event vechten in september maar wel bij een ander in oktober............GG heeft hier denk ik zijn hand overspeeld.

Tony Galento
03-08-2011, 17:41
maar toch.. er is geen reden op deze wereld genoeg om onschuldige vechters te cutten vanwege jullie ruzie, ik vind dit zo enorm klote voor met name marloes, echt waar. maar dit had je allang zien kunnen aankomen helaas, want eerlijk is eerlijk GG heeft gewoon een heel kopig managment net als ZUFFA, dus geen verassing voor mij. had het volgens mij hier al aangekondigt

wat heeft dit in godsnaam met onschuldig te maken, ze hebben toch zelf bij GG getekend.

Guile
03-08-2011, 17:42
Misschien moeten ze een exclusief contract tekenen? Waar is Bas als je hem nodig hebt.

Illest
03-08-2011, 17:45
hoe blij moet je hier eigenlijk mee zijn als broodvechter die onder contract bij GG staat.

Overschatten ze zichzelf niet een beetje?

Pahlavan
03-08-2011, 17:46
Misschien moeten ze een exclusief contract tekenen? Waar is Bas als je hem nodig hebt.

alsof bas boon hier een 100% eerlijke en objectieve verklaring gaat geven... hij zal natuurlijk zijn eigen GG twist eraan geven. dana zal hetzelfde doen... de waarheid ligt altijd ergens in het midden

Tykill
03-08-2011, 17:46
omfg... ik kan hier niets aan toevoegen maar dit slaat nergens op...

The Company
03-08-2011, 17:48
Toch een grote klap voor het Nederlanse MMA. Verwacht een grote haatcampange tegen GG door Zuffa. Het zelfde als wat ze bij Fedor zijn management hebben gedaan. Dutch Mafia enzo.

Ger Maan
03-08-2011, 17:49
Ben nu wel erg benieuwd naar wie de nieuw eigenaren van K1 en Dynamite zijn.

Zou me niets verbazen als GG hier op een of andere manier bij betrokken is. Een nieuwe kickbox / mma organisatie ?

tik_tok
03-08-2011, 17:50
Erg klote dit!

Enige wat ik kan bedenken is dat Marloes en alle anderen van GG zeggen. Oke ik heb een toffe tijd gehad hier bij GG maar ik wil op het hoogste niveau vechten dus ik verlaat jullie en zoek een manager en ga zonder jullie vechten bij Strikeforce.

Guile
03-08-2011, 17:53
alsof bas boon hier een 100% eerlijke en objectieve verklaring gaat geven... hij zal natuurlijk zijn eigen GG twist eraan geven. dana zal hetzelfde doen... de waarheid ligt altijd ergens in het midden

Dat is dus altijd meer dan dat we nu weten. Ik ben erg benieuwd, je gaat toch niet zonder overleg een SF Champ van 5 dagen geleden cutten.

Bokito22
03-08-2011, 17:53
slimste is wat de ned vechters kunnen doen is gewoon weggaan bij gg en een exclusief contract tekenen en vandaar uit verder bouwen, anders zit je vast bij gg en kan je niet verder komen zoals nu het geval is zag dit al aankomen eerlijk gezgegd feels bad man

Petrosyan188
03-08-2011, 17:55
Ben nu wel erg benieuwd naar wie de nieuw eigenaren van K1 en Dynamite zijn.

Zou me niets verbazen als GG hier op een of andere manier bij betrokken is. Een nieuwe kickbox / mma organisatie ?

zou er nog eens bijkomen dat ze k-1 ook gekocht zouden hebben zuffa, dan was GG helemaal stuk... basje moet wel naar de risico's kijken. in principe kan zuffa als ze k-1 zouden kopen GG helemaal kapot maken

superfreak
03-08-2011, 17:57
Zag deze al aankomen. Dana gaf al in een interview aan dat Bas achter de rug om van Scott en Strikeforce hem benaderd had om het een en ander. Dan voel je de bui al hangen. Als ze dan niet snel gaan indammen en luisteren dan liggen ze eruit.
Los raken van GG en dan zelfs aankloppen bij Zuffa dan vecht je straks weer voor 5000 euro of zo. Dat is ook niet alles.

Wens de vechters veel succes en managment en zo moeten het maar uitzoeken en hoop dat ze doen wat voor de vechters het beste is.

lopez86
03-08-2011, 17:58
Erg klote dit!

Enige wat ik kan bedenken is dat Marloes en alle anderen van GG zeggen. Oke ik heb een toffe tijd gehad hier bij GG maar ik wil op het hoogste niveau vechten dus ik verlaat jullie en zoek een manager en ga zonder jullie vechten bij Strikeforce.

Het zal me niks verbazen als Martijn de Jong zich af gaat scheiden van Golden Glory met z'n eigen jongens.
GG heeft een aantal koppige managers die verder niks meer met de vechters te maken hebben, en nu de boel voorgoed verpest hebben bij de grootste organisatie.

justsomeone
03-08-2011, 18:09
Inderdaad waar is Bas Boon.
Normaal heeft ie altijd een heel verhaal klaar, maar nu is die nergens te bekennen.
Hopen dat we een reactie krijgen van Martijn de Jong.

(misschien kan Garcia ons helpen???)

Khanom Thom
03-08-2011, 18:12
Het zal me niks verbazen als Martijn de Jong zich af gaat scheiden van Golden Glory met z'n eigen jongens.
GG heeft een aantal koppige managers die verder niks meer met de vechters te maken hebben, en nu de boel voorgoed verpest hebben bij de grootste organisatie.

Dit zie ik niet gebeuren... Martijn is GG van het eerste uur. En laten we niet vergeten dat bas ook heel veel voor elkaar heeft gekregen voor zijn team. Dit komt vast wel weer goed. Gouden tijden zijn sowieso voorbij in KB-land en ja.. nu moet GG zijn pad vinden in het MMA-wereldje. Amerikanen zijn geen Japanners...
Ik hoop dat de K1 en Dynamite een goede doorstart krijgt in zowel het KB als MMA. Ik zie in de toekomst wel een grote GLORY evenement in het land van de rijzende zon.

Pahlavan
03-08-2011, 18:17
1) waar is BB?
2) Waarom gaat die zuffa bitch van een helwani eens geen verhaal halen?, wat een nepjournalist!!

nouja zuffa bitch... hij is wel een van de weinigen die de discussie met dana aanging een tijd geleden over het feit dat fedor de beste is etc. staat als het goed is nog een filmpje van op youtube. ik vind helwani juist een van de betere journalisten.
anyway... ik vind het sowieso raar dat er nog steeds na bijna een week nog geen interview met scott coker en/of dana is gehouden over dit allemaal..

wrestler_nl
03-08-2011, 18:18
business as usual ;)

justsomeone
03-08-2011, 18:21
nouja zuffa bitch... hij is wel een van de weinigen die de discussie met dana aanging een tijd geleden over het feit dat fedor de beste is etc. staat als het goed is nog een filmpje van op youtube. ik vind helwani juist een van de betere journalisten.
anyway... ik vind het sowieso raar dat er nog steeds na bijna een week nog geen interview met scott coker en/of dana is gehouden over dit allemaal..

Ik heb die Helwani ook nog nooi kritische vragen horen stellen aan Dana.
Is waarschijnlijk bang voor zijn baan.

steftheboxer
03-08-2011, 18:21
WTF wat is er de laatste tijd toch aan de hand met mijn favoriete sport?? Fedor staat 0-3 in zijn laatste partijen, Strikeforce en Pride opgeslokt, Marloes haar titel kwijt, Overeem uit de GP en nu ook nog dit nieuws.....vindt er op deze manier geen zak meer aan.

Dit monopolie spel van Zuffa verkloot het hele MMA voor mij...ik denk dat ik dit weekend de UFC card maar eens aan mij voorbij laat gaan.

Gadverdamme

Khanom Thom
03-08-2011, 18:26
WTF wat is er de laatste tijd toch aan de hand met mijn favoriete sport?? Fedor staat 0-3 in zijn laatste partijen, Strikeforce en Pride opgeslokt, Marloes haar titel kwijt, Overeem uit de GP en nu ook nog dit nieuws.....vindt er op deze manier geen zak meer aan.

Dit monopolie spel van Zuffa verkloot het hele MMA voor mij...ik denk dat ik dit weekend de UFC card maar eens aan mij voorbij laat gaan.

Gadverdamme

Idem, alleen mis ik K1 nog het meest...

MarcelZ1
03-08-2011, 18:27
1) waar is BB?
2) Waarom gaat die zuffa bitch van een helwani eens geen verhaal halen?, wat een nepjournalist!!

Helwani zei net op Twitter dat hij in de trein zit en nu niks voor ons kan betekenen. Maar inderdaad je kan 'm geen journalist noemen.

v1ce
03-08-2011, 18:31
Helwani zit in de trein met een gun tegen zijn hoofd.

Marchant
03-08-2011, 18:40
1. WTF wat is er de laatste tijd toch aan de hand met mijn favoriete sport?? Fedor staat 0-3 in zijn laatste partijen, Strikeforce en Pride opgeslokt, Marloes haar titel kwijt, Overeem uit de GP en nu ook nog dit nieuws.....vindt er op deze manier geen zak meer aan.

2.Dit monopolie spel van Zuffa verkloot het hele MMA voor mij...

3.ik denk dat ik dit weekend de UFC card maar eens aan mij voorbij laat gaan.

Gadverdamme

1.Ja

2.Ja

3.Nee
buiten dit nieuws ga ik zeker wel UFC 133: Evans vs. Ortiz kijken.

Persoonlijk denk ik dat Strikeforce heb willen onderhandelen over minimaal een extra partij voor overeem.
Deze hadden ze nodig voorals overeem van bigfoot zou winnen. hij was anders na de halve finale contractloos.
Waarschijnlijk is het hard tegen hard gegaan en vroeg GG teveel.
Strikeforce is hier niet mee akkoord gegaan en GG zegt "dan vecht hij ook niet in september(de halve finale)".
Ali meld zich ziek (dat hij niet kan vechten vanwege een teen blessure).
En dan wordt provocerend (macht tonend wel door GG op een poster voor Oktober gezet).
Strikeforce en zuffa zijn hier zo kwaad over dat zij Overeem gelijk ontslaan, denken er een paar dagen over en ondertussen verliest Marloes haar titel
Strikeforce en zuffa besluiten dat zij eigenlijk helemaal niets meer met GG management te maken willen hebben en ontslaan alle GG vechters.


dit lijkt mij de meest logische verklaring.

Harrie Nak
03-08-2011, 18:42
Zag deze al aankomen. Dana gaf al in een interview aan dat Bas achter de rug om van Scott en Strikeforce hem benaderd had om het een en ander. Dan voel je de bui al hangen. Als ze dan niet snel gaan indammen en luisteren dan liggen ze eruit.
Los raken van GG en dan zelfs aankloppen bij Zuffa dan vecht je straks weer voor 5000 euro of zo. Dat is ook niet alles.

Wens de vechters veel succes en managment en zo moeten het maar uitzoeken en hoop dat ze doen wat voor de vechters het beste is.Uh 5000 euro? Met succes komen de dollars vanzelf wel binnen. Ook bij de UFC.


Inderdaad waar is Bas Boon.
Normaal heeft ie altijd een heel verhaal klaar, maar nu is die nergens te bekennen.
Hopen dat we een reactie krijgen van Martijn de Jong.

(misschien kan Garcia ons helpen???)No offense voor Garcia, hij wilt ons alleen maar een plezier bewijzen, maar we hebben nog steeds geen inhoudelijke reactie van Overeem of GG op de daadwerkelijke cut. Dus of hij ons hier kan helpen is dus maar de vraag...

Mauro
03-08-2011, 18:47
Persoonlijk denk ik dat Strikeforce heb willen onderhandelen over minimaal een extra partij voor overeem.
Deze hadden ze nodig voorals overeem van bigfoot zou winnen. hij was anders na de halve finale contractloos.
Waarschijnlijk is het hard tegen hard gegaan en vroeg GG teveel.
Strikeforce is hier niet mee akkoord gegaan en GG zegt "dan vecht hij ook niet in september(de halve finale)".
Ali meld zich ziek (dat hij niet kan vechten vanwege een teen blessure).
En dan wordt provocerend (macht tonend wel door GG op een poster voor Oktober gezet).
Strikeforce en zuffa zijn hier zo kwaad over dat zij Overeem gelijk ontslaan, denken er een paar dagen over en ondertussen verliest Marloes haar titel
Strikeforce en zuffa besluiten dat zij eigenlijk helemaal niets meer met GG management te maken willen hebben en ontslaan alle GG vechters.


dit lijkt mij de meest logische verklaring.

Lijkt mij ook.
Blijft gissen enzo vanaf de zijlijn, daarom zou het wel erg prettig zijn als er snel een officieel statement van GG en/of Zuffa komt.....geduld dan maar dus.

marcelt
03-08-2011, 18:50
als ik dit lees denk ik gelijk aan dat stuk in ernesto's boek... mensen die het hebben gelezen weten waar ik het over heb
anyway... dana heeft al vaker in interviews aangegeven dat hij niet graag via managers werkt maar liever direct met de vechters. opzich niks mis mee als je het mij vraagt

Vind ik wel; die vechters kunne dan makkelijker bewerkt worden en slechte deals in hun maag gesplitst. zij hebben geen verstand van onderhandelen en zaken doen.

marcelt
03-08-2011, 18:54
Idem, alleen mis ik K1 nog het meest...

Ik ook. alhoewel ik Pride ook graag terug zou hebben. Maar idd. 2011 zonder K-1 sucks.

Pahlavan
03-08-2011, 18:55
Vind ik wel; die vechters kunne dan makkelijker bewerkt worden en slechte deals in hun maag gesplitst. zij hebben geen verstand van onderhandelen en zaken doen.

dat dana liever met vechters praat dan met managers betekent niet dat managers er voor niks zijn... een vechter kan toch alles in overleg met zijn manager doen?! ik denk dat hij voornamelijk het sneaky gedoe van sommige managers zo wil voorkomen. dus dat de managers alles regelen zonder dat de vechters precies weten wat er gaande is

marcelt
03-08-2011, 18:56
Marloes Coenen Among 3 Golden Glory Fighters Released (http://www.mmafighting.com/2011/08/03/marloes-coenen-among-3-golden-glory-fighters-released/)

Guile
03-08-2011, 19:01
Een vechter zonder manager slaat natuurlijk nergens op. Hoe moet een vechter zijn mindset top hebben als ie zich om allerlei details druk moet maken?

Pahlavan
03-08-2011, 19:04
Een vechter zonder manager slaat natuurlijk nergens op. Hoe moet een vechter zijn mindset top hebben als ie zich om allerlei details druk moet maken?

lees mijn vorige post ff... ik zeg nergens dat vechters geen manager nodig hebben

Biiyen
03-08-2011, 19:06
Hiermee is het vraagstuk "Alistair en de UFC" ook in ene keer beantwoord.... Forget about it.
GG dacht te kunnen happen naar de baas, hier heb je het antwoord. Enkeltje asiel.

Wheelie
03-08-2011, 19:07
No offense voor Garcia, hij wilt ons alleen maar een plezier bewijzen, maar we hebben nog steeds geen inhoudelijke reactie van Overeem of GG op de daadwerkelijke cut. Dus of hij ons hier kan helpen is dus maar de vraag...
Alistair was vanmiddag bij mij en is net weg, die inhoudelijke reactie komt er ;)
Uiteraard speelt er veel meer, er worden nu vieze spelletjes gespeeld maar laten we hopen dat het allemaal goed komt.
Wel klote voor Marloes en Einemo, Einemo heeft in zijn UFC debuut nog Fight of the Nigbht bonus gekregen

blackadder
03-08-2011, 19:08
Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.

steftheboxer
03-08-2011, 19:14
Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.


Inderdaad FUCK ZUFFA!!!

lopez86
03-08-2011, 19:15
Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.

Wou je zeggen dat je ook begrip had voor M-1 toen ze gingen handelen met Zuffa over Fedor, en alle onredelijke eisen die daarbij kwamen kijken?
En dat was slechts het topje van de ijsberg voor zover wij weten.
Ik zeg niet dat GG hetzelfde heeft, maar luister het verhaal af van 2 kanten voordat je oordeelt.
Zuffa gooit echt niet zomaar een compleet team eruit, dat is nog nooit gebeurt, zelfs niet toen Lyoto Machida's management "Anderson Silva money" vroeg.
Dan moet je het wel HEEL erg bont maken..

Kemal
03-08-2011, 19:16
Erg klote zo!

@Wheelie Top dat er reactie komt, ben erg benieuwd wat voor spelletjes er gespeeld worden!

Wiseguy
03-08-2011, 19:16
Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.

Dat zijn de mensen die hier objectief naar kijken. Zuffa heeft een machtige positie en daar zul je je als management naar moeten schikken. Zoveel heeft GG niet te bieden aan Zuffa.

Harrie Nak
03-08-2011, 19:21
Alistair was vanmiddag bij mij en is net weg, die inhoudelijke reactie komt er ;)
Uiteraard speelt er veel meer, er worden nu vieze spelletjes gespeeld maar laten we hopen dat het allemaal goed komt.
Wel klote voor Marloes en Einemo, Einemo heeft in zijn UFC debuut nog Fight of the Nigbht bonus gekregenTopperrrrr! :)

Een officieel statement overigens of een reactie op jouw vragen aan hem?

Biiyen
03-08-2011, 19:21
Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.

Hoe je het ook went of keert.... het is hun feestje, hun toko en hun bedrijf.

Biiyen
03-08-2011, 19:23
Alistair was vanmiddag bij mij en is net weg, die inhoudelijke reactie komt er ;)
Uiteraard speelt er veel meer, er worden nu vieze spelletjes gespeeld maar laten we hopen dat het allemaal goed komt.
Wel klote voor Marloes en Einemo, Einemo heeft in zijn UFC debuut nog Fight of the Nigbht bonus gekregen

idd, kut voor de vechters. Afwachten op inhoudelijke reactie dus;

wrestler_nl
03-08-2011, 19:24
hij had het hele weekend om aan coker vragen te stellen over Alistair, maar helemaal niks, dus die gast is in mijn ogen een zuffa bitch!

Niet te snel beoordelen

http://www.youtube.com/watch?v=tXQCzLr4mYA&feature=channel_video_title

Marchant
03-08-2011, 19:25
Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.

Weet jij dan wat er is gebeurt, waarom zou ik wel begrip moeten tonen voor Golden Glory en niet voor Zuffa.
Het interesseert mij geen kloten wat voor contracten er afgesloten worden als ik als Fan maar mooie partijen te zien krijg en of dit dan bij "Pride", "Ufc" of "Strikeforce" is intereseerd mij eerlijk gezegt niet zo veel.
De conclusies die ik trek zijn dat :

1. Overeem nog een contract had voor 1 partij (de halve finale)
Hierdoor lijkt het mij logisch dat er onderhandelingen zijn geweest over de finale partij.

2. Dat Overeem zich ineens uit het toernooi heeft getrokken met een aantal blessures die hem voorkomen in september te vechten maar niet in oktober. (ik heb trouwens de andere 3 vechters niet horen roepen dat ineens de datum naar voren verschoven is, terwijl zij toch ook hun voorbereiding hebben geplant)
Ik kan me voorstellen dat als een werknemer (die toch vast wel een behoorlijk salaris verdient) tegen jou zegt dat hij in het belangrijkste event van het jaar .(Waar in hij het geschopt heeft tot de halve finale )
Ineens roept ik kan niet werken voor jou maar wel voor iemand anders .
Dat je deze werknemer ontslaat

3. Zuffa ontslaat niet alleen Overeem maar heel GG
Het heeft dus niets met Alistair persoonlijk te maken maar met de manier waarop GG Zuffa heeft benaderd.


Wat heeft Zuffa te winnen met het ontslaan van Alistair en Marloes?:confused: niets lijkt mij!
Maar als jij meer weet hoor ik het graag

MarcelZ1
03-08-2011, 19:26
Wou je zeggen dat je ook begrip had voor M-1 toen ze gingen handelen met Zuffa over Fedor, en alle onredelijke eisen die daarbij kwamen kijken?
En dat was slechts het topje van de ijsberg voor zover wij weten.
Ik zeg niet dat GG hetzelfde heeft, maar luister het verhaal af van 2 kanten voordat je oordeelt.
Zuffa gooit echt niet zomaar een compleet team eruit, dat is nog nooit gebeurt, zelfs niet toen Lyoto Machida's management "Anderson Silva money" vroeg.
Dan moet je het wel HEEL erg bont maken..

Er is wel degelijk een compleet team eruit gegooid, een paar jaar geleden werd heel A.K.A. ontslagen en een paar dagen later was alles koek en ei. Dus laten we maar hopen dat het nog goed kan komen.

blackadder
03-08-2011, 19:26
Dat zijn de mensen die hier objectie naar kijken. Zuffa heeft een machtige positie en daar zul je je als management naar moeten schikken. Zoveel heeft GG niet te bieden aan Zuffa.
Ik vind die zuffa zombie mentaliteit van jou, Marchant en lopez treuriger dan dat praktisch alle GG vechters zijn gekut. Want dat heeft absoluut niks met objectiviteit te maken. Van zuffa kun je sowieso niks goeds verwachten. Maar dat jullie dan ook nog in de bres springen voor hun dat is echt triest.

justsomeone
03-08-2011, 19:26
Waarom is kharitonov niet gecut?
Ik heb zo`n vermoeden dat hij zijn vertrek bij GG gaat aankondigen

wrestler_nl
03-08-2011, 19:26
Weet jij dan wat er is gebeurt, waarom zou ik wel begrip moeten tonen voor Golden Glory en niet voor Zuffa.
Het interesseert mij geen kloten wat voor contracten er afgesloten worden als ik als Fan maar mooie partijen te zien krijg en of dit dan bij "Pride", "Ufc" of "Strikeforce" is intereseerd mij eerlijk gezegt niet zo veel.
De conclusies die ik trek zijn dat :

1. Overeem nog een contract had voor 1 partij (de halve finale)
Hierdoor lijkt het mij logisch dat er onderhandelingen zijn geweest over de finale partij.

2. Dat Overeem zich ineens uit het toernooi heeft getrokken met een aantal blessures die hem voorkomen in september te vechten maar niet in oktober. (ik heb trouwens de andere 3 vechters niet horen roepen dat ineens de datum naar voren verschoven is, terwijl zij toch ook hun voorbereiding hebben geplant)
Ik kan me voorstellen dat als een werknemer (die toch vast wel een behoorlijk salaris verdient) tegen jou zegt dat hij in jou belangrijkste event van het jaar het geschopt heeft tot de halve finale en dan ineens roept ik kan niet werken voor jou maar wel voor iemand anders .Dat je deze werknemer ontslaat

3. Zuffa ontslaat niet alleen Overeem maar heel GG
Het heeft dus niets met Alistair te maken maar met de manier waarop GG Zuffa heeft benaderd.


Wat heeft Zuffa te winnen met het ontslaan van Alistair en Marloes?:confused: niets lijkt mij!
Maar als jij meer weet hoor ik het graag

x2 helemaal mee eens
You must spread some Reputation around before giving it to Marchant again

Guile
03-08-2011, 19:31
lees mijn vorige post ff... ik zeg nergens dat vechters geen manager nodig hebben

Ik quote jou ook niet, haak in op die managerdiscussie.

Pahlavan
03-08-2011, 19:34
Ik quote jou ook niet, haak in op die managerdiscussie.

oh oke, my bad

Petrosyan188
03-08-2011, 19:36
Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.

het treurigste van alles is dat je in herhaling valt, ZUFFA of UFC zullen het nooit goed doen bij jouw, als ze bij wijze van morgen kunnen regelen dat er en event komt met 5titelgevechten,gratis PPV, alle 5 spectaculaire gevechten zul jij alsnog iets vinden om dana of zuffa of ufc of wat er ook bij hoort te bashen. ben jij soms het hondje van die blaaskaak lane ofzo?? jezuss zeg, reageer een keer objectief. ik zeg niet dat het GG schuld is ofzo maar om nou te doen dat GG slachtoffer is geworden en helemaal niks verkeerds heeft gedaan kun je absoluut niet verkopen. sterker nog ik als buitenstaander die helemaal geen contacten heeft met ZUFFA of GG heeft dit voorspeld, dus ga nou niet doen alsof zuffa de pestkoppen zijn en alle andere organisaties treiteren oid, de ins en outs weet ik niet, maar het komt erop neer dat GG heel veel hooi op haar vork heeft genomen, veel heeft gebluft met ZUFFA. conclusie gegokt en verloren en nu zal GG op de blaren moeten zitten. ik hoorde trouwens forumbroeder sadix nog laatst posten dat dana white op z'n knieen zou moeten om overeem te krijgen, maar sadiq is het je niet opgevallen hoe weinig aandacht krijgt van de amerikaanse sites... als het niet op twitter had gestaan hadden we het notabene niet eens geweten.... wat ik hiermee wil zeggen, je hebt de populariteit van overeem/gg in USA gruwelijk overschat maar dat is helemaal niet erg voor een buitenstaander. wat ik wel kwalijk vind is HOW IN HELL heeft GG zich zo kunnen overschatten? dachten ze toen ze met ZUFFA spraken dat ze het over japan hadden??

Marchant
03-08-2011, 19:37
Ik vind die zuffa zombie mentaliteit van jou, Marchant en lopez treuriger dan dat praktisch alle GG vechters zijn gekut. Want dat heeft absoluut niks met objectiviteit te maken. Van zuffa kun je sowieso niks goeds verwachten. Maar dat jullie dan ook nog in de bres springen voor hun dat is echt triest.

Haha ik ben voor veel uitgemaakt maar nog nooit voor een zuffa zombie!!!!
je volgende 2 zinnen slaan daarop slaan ook nergens op


dat heeft absoluut niks met objectiviteit te maken.Van zuffa kun je sowieso niks goeds verwachten".

Net dit is lekker objectief :fp:

Ik baseer me op de feiten die ik heb meer niet en heel "fucking zuffa" kan me gestolen worden.
maar zal me vraag nogmaals stellen "waar baseer jij het op dat de fout hier bij Zuffa ligt?"
het enige wat je kan roepen is dat als iemand denk dat het niet alleen aan zuffa ligt gelijk en "zuffa zombie" is.
Volgens mij maakt het GG management ook wel eens fouten......"kuch" visums "kuch "

Petrosyan188
03-08-2011, 19:39
Weet jij dan wat er is gebeurt, waarom zou ik wel begrip moeten tonen voor Golden Glory en niet voor Zuffa.
Het interesseert mij geen kloten wat voor contracten er afgesloten worden als ik als Fan maar mooie partijen te zien krijg en of dit dan bij "Pride", "Ufc" of "Strikeforce" is intereseerd mij eerlijk gezegt niet zo veel.
De conclusies die ik trek zijn dat :

1. Overeem nog een contract had voor 1 partij (de halve finale)
Hierdoor lijkt het mij logisch dat er onderhandelingen zijn geweest over de finale partij.

2. Dat Overeem zich ineens uit het toernooi heeft getrokken met een aantal blessures die hem voorkomen in september te vechten maar niet in oktober. (ik heb trouwens de andere 3 vechters niet horen roepen dat ineens de datum naar voren verschoven is, terwijl zij toch ook hun voorbereiding hebben geplant)
Ik kan me voorstellen dat als een werknemer (die toch vast wel een behoorlijk salaris verdient) tegen jou zegt dat hij in het belangrijkste event van het jaar .(Waar in hij het geschopt heeft tot de halve finale )
Ineens roept ik kan niet werken voor jou maar wel voor iemand anders .
Dat je deze werknemer ontslaat

3. Zuffa ontslaat niet alleen Overeem maar heel GG
Het heeft dus niets met Alistair persoonlijk te maken maar met de manier waarop GG Zuffa heeft benaderd.


Wat heeft Zuffa te winnen met het ontslaan van Alistair en Marloes?:confused: niets lijkt mij!
Maar als jij meer weet hoor ik het graag

precies!! reps!

steftheboxer
03-08-2011, 19:40
Waarom is kharitonov niet gecut?
Ik heb zo`n vermoeden dat hij zijn vertrek bij GG gaat aankondigen

als ze nu Kharitonov cutten stelt de GP al helemaal niks meer voor ( nu ook al niet meer ) zodra Kharitonov verliest ligt ie er ook uit bij Strikeforce, mark my words

lopez86
03-08-2011, 19:42
Haha ik ben voor veel uitgemaakt maar nog nooit voor een zuffa zombie!!!!
je volgende 2 zinnen slaan daarop slaan ook nergens op



Net dit is lekker objectief :fp:

Ik baseer me op de feiten die ik heb meer niet en heel "fucking zuffa" kan me gestolen worden.
maar zal me vraag nogmaals stellen "waar baseer jij het op dat de fout hier bij Zuffa ligt?"
het enige wat je kan roepen is dat als iemand denk dat het niet alleen aan zuffa ligt gelijk en "zuffa zombie" is.
Volgens mij maakt het GG management ook wel eens fouten......"kuch" visums "kuch "

Dus dit, Blackadder.
Hoe the hell ben JIJ objectief in deze?!?!?!
Ik (en Marchant ook) baseren onze mening op feiten ipv oeverloos te blaten dat Zuffa kut is.

blackadder
03-08-2011, 19:43
5 spectaculaire gevechten
Dat zal nooit gebeuren. Spectaculaire gevechten. Laat staan 5 op hetzelfde evenement.


]ben jij soms het hondje van die blaaskaak lane ofzo?
In tegenstelling tot jou ben ik niemands hondje.

dus ga nou niet doen alsof zuffa de pestkoppen zijn en alle andere organisaties treiteren oid
Dat is precies wat ze zijn en wat ze doen. Is ja niet alleen met GG zo.

Petrosyan188
03-08-2011, 19:43
Waarom is kharitonov niet gecut?
Ik heb zo`n vermoeden dat hij zijn vertrek bij GG gaat aankondigen

zo had ik er nog niet over gedacht... zou zomaar kunnen trouwens, russen en GG is nooit een succes geweest en sergei heeft geroepen dat die met fedor wil trainen etc. nu betekent dat niet dat hij GG wil verlaten, maar ik zou het goed begrijpen van hem en niet verbaast opkijken

mijn gedachte was trouwens dat ze hem niet gecut hebben vanwege de tournament en dat notabene dus Dana White gaat duimen voor barnett :p

Petrosyan188
03-08-2011, 19:45
Dat zal nooit gebeuren. Spectaculaire gevechten. Laat staan 5 op hetzelfde evenement.


In tegenstelling tot jou ben ik niemands hondje.

Dat is precies wat ze zijn en wat ze doen. Is ja niet alleen met GG zo.

as usual van jouw, geen feiten,geen argumenten en blaaskaken en bashen richting Zuffa/UFC/Dana etc. zoals altijd, ik ging al een tijdje express niet meer op jouw posts in maar dit was de laatste ;)

TOON
03-08-2011, 19:46
kijk deze shit krijg je als er monopolies zijn in de markt, het is altijd beter als er common intrest zijn, Zuffa heeft GG nodig en andersom....
In de tijd van Pride had GG aan de onderhandelingstafel wat in de melk kunne brokkelen anders hadden ze naar de andere partij kunnen gaan. Nu maakt het Zuffa echt niet uit of die vechters wel of niet onder hun banner vallen. Geeft Dana weer een stuk of tien interviews dat die vechters toch niks voorstellen en niks gepresteerd hebben omdat ze niet tegen zijn UFC-vechters heeft gevochten en 90% slikt het weer als zoete koek.
Take it or leave it. Das gewoon geen goede zaak.

Zoals Tony al zei, er moet gewoon een andere grote, liefst twee, organisatie komen waar ook veel hele goede vechters onder contract staan, die tegenwicht kunnen bieden aan de UFC. Anders bepalen hun alles en krijg je deze shit....monopolies zijn nooit goed

ALs het erom gaat dat de UFC direct aan de vechters wil betalen en niet aan het management, zoals eerder hier geopperd zie ik niet wat het probleem is vanuit GG, je spreekt toch een percentage af, nou in plaats van het percentage aan de vechter over te maken, vraag je de vechter een percentage aan jou over te maken....als je niks te verbergen hebt moet dat geen probleem zijn denk ik dan...

The Company
03-08-2011, 19:47
as usual van jouw, geen feiten,geen argumenten en blaaskaken en bashen richting Zuffa/UFC/Dana etc. zoals altijd, ik ging al een tijdje express niet meer op jouw posts in maar dit was de laatste ;)

Jij doet dat ook altijd maar dan pro Zuffa.

Petrosyan188
03-08-2011, 19:51
Jij doet dat ook altijd maar dan pro Zuffa.

nummer 2... is er trouwens geen mogelijkheid voor een negeer optie ofzo? dat je post van bepaalde members gewoon niet wilt zien?

Sadix
03-08-2011, 19:51
ben het met je eens Toon.

we kunnen beter gewoon ff afwachten tot een reactie van zuffa en GG

blackadder
03-08-2011, 19:53
as usual van jouw, geen feiten,geen argumenten en blaaskaken en bashen richting Zuffa/UFC/Dana etc. zoals altijd, ik ging al een tijdje express niet meer op jouw posts in maar dit was de laatste ;)
We kunnen nu eenmaal niet allemaal hielenlikkers van Zuffa/Dana zijn zoals jij.

Biiyen
03-08-2011, 20:02
Zoals Tony al zei, er moet gewoon een andere grote, liefst twee, organisatie komen waar ook veel hele goede vechters onder contract staan, die tegenwicht kunnen bieden aan de UFC. Anders bepalen hun alles en krijg je deze shit....monopolies zijn nooit goed


Ik vind van niet, 1 grote organisatie is perfect.

2 of meer organisaties betekent automatisch dat de beste vechters niet tegen elkaar vechten! Boksen is toch een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.... 5 of 6 bonden, als Klitschko opkomt heeft hij personeel nodig om alle belts mee te slepen. Volslagen belachelijk.

UFC verdient hier en daar geen schoonheidsprijs, echter ze zorgen wel dat de beste tegen elkaar vechten.

justsomeone
03-08-2011, 20:04
Boeiend of iemand haat of hielen likt
Iedereen heeft zo zijn eigen favorieten.
Ik ga hier geen dingen meer roepen voor ik een verklaring van Zuffa en GG heb gezien.
Nu blijft het maar speculeren en daar word deze thread niet beter van.

TOON
03-08-2011, 20:04
Ik vind van niet, 1 grote organisatie is perfect.

2 of meer organisaties betekent automatisch dat de beste vechters niet tegen elkaar vechten! Boksen is toch een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.... 5 of 6 bonden, als Klitschko opkomt heeft hij personeel nodig om alle belts mee te slepen. Volslagen belachelijk.

UFC verdient hier en daar geen schoonheidsprijs, echter ze zorgen wel dat de beste tegen elkaar vechten.

maar dat laatste is dus niet het geval.....bedoel.....je kunt moeilijk ontkennen dat Overeem geen plekkie in de HW divisie van de UFC verdiend....

Biiyen
03-08-2011, 20:10
maar dat laatste is dus niet het geval.....bedoel.....je kunt moeilijk ontkennen dat Overeem geen plekkie in de HW divisie van de UFC verdiend....

Als Alistair werkelijk bij de UFC had willen vechten dan had hij er allang gevochten...

lopez86
03-08-2011, 20:12
maar dat laatste is dus niet het geval.....bedoel.....je kunt moeilijk ontkennen dat Overeem geen plekkie in de HW divisie van de UFC verdiend....

Als Nick Diaz, Miller, nog anderen? rechtstreeks van Strikeforce de UFC in kunnen, zie ik geen reden dat Overeem dat ook niet kan.
OWAITlulz.

YoMarK
03-08-2011, 20:20
nummer 2... is er trouwens geen mogelijkheid voor een negeer optie ofzo? dat je post van bepaalde members gewoon niet wilt zien?
Als die er was had ik deze post van je niet gezien. Wat een ondoordachte eenzijdige bullshit kraam jij uit zeg. :)

Hoe kun je dit gedrag van Zuffa nu ook maar een beetje goedkeuren. Dat ze problemen hebben met GG management: Prima en misschien begrijpelijk. Maar dan ga je toch niet 4 mensen(wat dat zijn het) ontslaan zonder fatsoenlijk overleg met deze mensen zelf. Dat getuigt van 0,0 respect, en dat hadden ze ook nooit gedaan als er een fatsoenlijke concurrent was overgebleven.

Kemal
03-08-2011, 20:21
Settings, My account, Edit ignore list ;)
-----------------
ONTOPIC

Petrosyan188
03-08-2011, 20:24
lol, thnx kemal. wat een rust ineens, op elk post staat nu dit


blackadder (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?12138-blackadder)

http://www.mixfight.nl/forum/images/site_icons/profile.png View Profile (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?12138-blackadder)
http://www.mixfight.nl/forum/images/site_icons/forum.png View Forum Posts (http://www.mixfight.nl/forum/search.php?do=finduser&userid=12138&contenttype=vBForum_Post&showposts=1)
http://www.mixfight.nl/forum/images/site_icons/message.png Private Message (http://www.mixfight.nl/forum/private.php?do=newpm&u=12138)
http://www.mixfight.nl/forum/images/site_icons/add.png Add as Contact (http://www.mixfight.nl/forum/profile.php?do=addlist&userlist=buddy&u=12138)
3e Dan
This message is hidden because blackadder is on your ignore list (http://www.mixfight.nl/forum/profile.php?do=ignorelist).

View Post (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.phpp=1061505)

Remove user from ignore list (http://www.mixfight.nl/forum/profile.php?userlist=ignore&do=removelist&u=12138)

The Company
03-08-2011, 20:28
"It has just been revealed that the probable reason for Zuffa LLC. firing almost every Golden Glory trained fighter today is that the Dutch based MMA gym turned promotion is planning to promote shows in the United States shortly and it didn’t go down well with the “powers that be”.

Respected reporter, Loretta Hunt revealed via her Twitter just seconds ago: “Golden Glory is making moves to promote U.S. shows – Zuffa is taking it’s usual aggressive biz stance to protect its lionshare of market”

De dikke nudist
03-08-2011, 20:28
lol, iemand op een ignore-list zetten is het internet equivalent van met je ogen dicht en je handen over je oren keihard "BLAAAABLAAAABLAAAAAAA!!!! IK HOOR JE NIET!!!" roepen.

Voor de rest takketeringbaggerzooi dit nieuws.

Vince
03-08-2011, 20:31
Ik vind van niet, 1 grote organisatie is perfect.

2 of meer organisaties betekent automatisch dat de beste vechters niet tegen elkaar vechten! Boksen is toch een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.... 5 of 6 bonden, als Klitschko opkomt heeft hij personeel nodig om alle belts mee te slepen. Volslagen belachelijk.

UFC verdient hier en daar geen schoonheidsprijs, echter ze zorgen wel dat de beste tegen elkaar vechten.

Volgens mij is het grootste probleem dat alle vechters een exclusief contract krijgen.
Hierdoor vechten ze bijna alleen nog maar in de USA.
Worden can's vreselijk gehyped.
Als het allemaal de beste vechters zijn kunnen ze zich toch juist bewijzen dat andere promoties.
Nee UFC is in mijn beleving wat dat betreft een eerloze organisatie die niets geeft om MMA maar alleen om kijkcijfers.

blackadder
03-08-2011, 20:32
"It has just been revealed that the probable reason for Zuffa LLC. firing almost every Golden Glory trained fighter today is that the Dutch based MMA gym turned promotion is planning to promote shows in the United States shortly and it didn’t go down well with the “powers that be”.

Respected reporter, Loretta Hunt revealed via her Twitter just seconds ago: “Golden Glory is making moves to promote U.S. shows – Zuffa is taking it’s usual aggressive biz stance to protect its lionshare of market”
Oooh...waar heb je dat gelezen?

The Company
03-08-2011, 20:36
Oooh...waar heb je dat gelezen?

Was een post op mmajunkie niet erg betrouwbaar dus.

TOON
03-08-2011, 20:39
"It has just been revealed that the probable reason for Zuffa LLC. firing almost every Golden Glory trained fighter today is that the Dutch based MMA gym turned promotion is planning to promote shows in the United States shortly and it didn’t go down well with the “powers that be”.

Respected reporter, Loretta Hunt revealed via her Twitter just seconds ago: “Golden Glory is making moves to promote U.S. shows – Zuffa is taking it’s usual aggressive biz stance to protect its lionshare of market”

monopolie suckt!
(als dit de reden is..., wat me overigens niet zou verbazen...)

wellicht een idee om het Glory promotie gedeelte te spitsen van de GG gym....maar dat zal wsl ook niet helpen...

Petrosyan188
03-08-2011, 20:49
reactie martijn



Golden Glory trainer on recent UFC/Strikeforce cuts: "I think it's unfair" (http://mmajunkie.com/news/24669/golden-glory-trainer-on-recent-ufcstrikeforce-cuts-i-think-its-unfair.mma)

by Steven Marrocco on Aug 03, 2011 at 1:40 pm ET
http://mmajunkie.com/dyn/images/fighters/valentijn-overeem-1.jpgMartin de Jong got a punch to the gut when he checked his email Wednesday morning.

In his inbox was a letter forwarded from Golden Glory manager Bas Boon that stated three of his fighters under the Zuffa umbrella had been cut due to recent losses.

The fighters included former Strikeforce women's bantamweight champion Marloes Coenen, UFC heavyweight Jon Olav Einemo and Strikeforce heavyweight Valentijn Overeem.

"This is a big blow for us," de Jong today told MMAjunkie.com (http://mmajunkie.com/) (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
(http://www.mmajunkie.com)). "I feel it's kind of unfair to the fighters. They train hard. They put on exciting performances."

Are the cuts related to the recent strife between Alistair Overeem and Zuffa?

De Jong can't be sure.

"You tell me," he said. "I have no idea, but it doesn't look good. Of course, for us, it's really bad. I'm very disappointed. What can I say?"

More confusing is the fact that the released fighters were at different points in their careers despite recent losses. Coenen lost her title this past Saturday in a bout with Miesha Tate, Einemo had just made his octagon debut at UFC 131 and won a "Fight of the Night" bonus for a rousing clash with Dave Herman, and Valentijn Overeem was submitted by punches at "Strikeforce: Overeem vs. Werdum."

While there's no concrete timeline for releasing fighters who have recent losses, the swiftness and scope of the cuts came as a shock to de Jong. (Boon could not be reached for comment at the time of this writing.)

"Of course, they can cut them because they lost, but do you cut Alistair Overeem, who was very eager to fight in the (Strikeforce heavyweight) grand prix, and who got major injuries?" de Jong asked. "Einemo just received a 'Fight of the Night' bonus in his last UFC appearance. Coenen ... two times (has) been the Strikeforce champion. And before Miesha beat her, I think they were even (on the scorecards) or [favoring] Marloes."

As of this morning, de Jong had spoken only to Valentijn Overeem about the recent news.

While the trainer said Alistair Overeem is still set to appear on a United Glory fight card targeted for late October in Moscow, he is unsure whether any of the newly released fighters could follow suit. Although disappointed, he hopes a resolution still can be found.

"The only thing I can say is I feel disappointed for the fighters, and now we have to go back and see what we're going to do (and) where we're going to go," de Jong said. "For me, I hope the management can still work something out with Zuffa.

"I think Alistair needs to fight the best fighters in the world, and I think right now there's only two people ranked above him: Cain Velasquez and Junior Dos Santos. Alistair only wants to be the best. It's a pity."

De Jong said it hasn't been decided whether the former heavyweight champ will fight in MMA, kickboxing or boxing at the October event.

Alistair Overeem was stripped of the heavyweight title this past Friday and released from Strikeforce with little reason given by officials. Several sources close to the situation indicated to MMAjunkie.com that it partially resulted from a dispute over the renegotiation of the fighter's contract going into the semifinal round of the Strikeforce heavyweight grand prix, though Overeem representative Fabrice Deters on Sunday told SI.com he believed that wasn't the case.

The now-former champ has stayed silent since his release, though an episode of his online web series, "The Reem," surfaced on the day of his release. The video showed he has been suffering from a cracked rib, which hampered his preparation for an ill-fated appearance at the semifinals, which take place Sept. 10 in Cincinnati.

De Jong, meanwhile, is trying to figure out what happened.

"For me, it doesn't make sense," he said. "I was just thinking, 'Is this the future of MMA?'"

Kemal
03-08-2011, 20:51
idd!! Is this the future of MMA?

MeneerX
03-08-2011, 20:56
Ik ben een grote fan van de UFC, wat ze voor de mma hebben gedaan is natuurlijk geweldig.
Door hun is het populairder dan ooit. Zeker ook door de spellen die ze hebben uitgebracht.

Maar nu deze actie vind ik wel heel vreemd, ik was juist zeer verheugd dat zuffa ook strikeforce in handen heeft nu. Dacht nu komen er meer NL vechters naar de UFC. En hoopte natuurlijk snel op een ufc champ uit Nederland.
Weet niet wat er allemaal heeft afgespeeld achter de schermen, maar we zien wel dat de vechters er nu de dupe van zijn.
Hoe kun je nou een vechter (marloes Coenen) ontslaan die vorige week nog de champ was.

Ik hoop dat we snel meer te weten komen over deze rare/vage acties van Zuffa.

En dat de getroffen vechters snel een nieuw contract krijgen bij een mooie organisatie.

respect
03-08-2011, 21:17
Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.
X2

Vinand
03-08-2011, 21:24
Ik snap het echt niet dat zoveel mensen de acties van Zuffa goedkeuren en er begrip voor tonen... Hopeloos...

En inderdaad... is dit de toekomst van MMA?
Jammer...

Overstappen op de "Simon Rutz it's showtime bandwagon" dan maar

Marchant
03-08-2011, 21:26
idd!! Is this the future of MMA?

Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
Alistair is hun kampioen ,Maar die heeft er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen maar kon wel met de K-1 mee doen (lijkt me ook wel gevoelig)
Marloes is idd een topper ,maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..

Kemal
03-08-2011, 21:28
Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
Alistair is hun kampioen die er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen (lijkt me ook wel gevoelig)
Marloes is idd een topper maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..

Nou gaat me meer om het principe hoe makkelijk, in dit geval Zuffa kan bepalen dat er vechters zomaar worden ontslagen.

Marchant
03-08-2011, 21:32
Nou gaat me meer om het principe hoe makkelijk, in dit geval Zuffa kan bepalen dat er vechters zomaar worden ontslagen.

Ja absoluut, dat wel maar dat gebeurt volgens mij standaard in Amerika , dat is hun "way of life".
Volgens mij maakt dat niet uit of je in de k-mart werkt of bij de UFC.
En dat is volgens mij ook een keer zijde van een niet exclusief contract.
Als jij kan bepalen dat jij ook voor andere organisaties kan vechten , zullen zij er ook wel wat voorwaarden aan gesteld hebben.

Vinand
03-08-2011, 21:36
Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
Alistair is hun kampioen die er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen (lijkt me ook wel gevoelig)
Marloes is idd een topper maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..

je snapt het niet, dit geeft aan hoe dominant de positie van de UFC is. En ze zijn al zo commercieel. Vanaf nu af aan zullen de commerciële vechters de grote kans krijgen in de UFC. Talent gaat minder uit maken, en de vechters die daadwerkelijk een plek verdienen zullen minder snel een kans krijgen. "America's style of business" Vind je echt echt een fantastische kerel marchant, maar je mist onze perspectief hierbij ff waarop wij ernaar kijken. Dominantie is nooit goed voor iets, zeker niet voor een sport als MMA waar hedendaags vechters als pionen bekeken en behandeld worden. En dit zijn dan de gevolgen ervan. Andere organisaties/trainingcamps zullen steeds minder macht krijgen, UFC gaat alles kunnen bepalen en dat zullen ze doen met het winstoogmerk.

Vince
03-08-2011, 21:36
Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
Alistair is hun kampioen ,Maar die heeft er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen maar kon wel met de K-1 mee doen (lijkt me ook wel gevoelig)
Marloes is idd een topper ,maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..
maar is wel top3 van de wereld die cut je niet zomaar ;)

YoMarK
03-08-2011, 21:39
Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
Alistair is hun kampioen ,Maar die heeft er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen maar kon wel met de K-1 mee doen (lijkt me ook wel gevoelig)
Marloes is idd een topper ,maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..
Ben het deels met je eens, maar als je zegt dat het voor het totale MMA wereldje weinig voorstelt, dan denk ik dat je het mis hebt. De Sherdog thread over dit onderwerp is nu al 60 pagina's groot. De threads over A. Overeems cut waren ook gigantisch.

Dat wil in mijn optiek zeggen dat dit echt niet alleen maar onder Nederlanders speelt.

Amerikanen zien met name Alistair graag vechten. Hij spreek goed Engels, is groot en gespierd(kicken ze op in de USA), en kan ook nog wat.
Misschien zien ze hem ook wel graag verliezen(omdat hij dan cocky mag overkomen), maar ze zien hem wel graag vechten.

Marchant
03-08-2011, 22:06
maar is wel top3 van de wereld die cut je niet zomaar ;)

idd maar wel 1 met nog maar een contract voor 1 partij en dit terwijl hij imo grote kans maakten om door te gaan.
Bekijk het eens van de andere kant, wat moet je doen als organisatie als je met zo iets in je maag zit?
Moet je die personen(GG) dan maar alles geven wat er geeist wordt omdat hij een top 3 vechter is?
geeft toe het is een mega blunder om alistair op een poster te zetten voor oktober als hij bij strikeforce net heeft aangegeven niet in september bij hun grootste toernooi ooit ik de halve finale komt opdagen. Wat zou jij doen? nogmaals ik heb niets met Zuffa maar zakelijk gezien snap ik dit wel.


Dominantie is nooit goed voor iets, zeker niet voor een sport als MMA waar hedendaags vechters als pionen bekeken en behandeld worden. En dit zijn dan de gevolgen ervan. Andere organisaties/trainingcamps zullen steeds minder macht krijgen, UFC gaat alles kunnen bepalen en dat zullen ze doen met het winstoogmerk.

Dit ben ik met je eens , maar denk je dat dit ook had gebeurt als Alistair keurig zijn partij (die van te voren was afgesproken, het is tenslotte een halve finale) had gevochten? Tis in mijn ogen ook een vorm van werkweigering . en niet alleen strikforce stellen fans teleur maar ook ali, ik had hem graag tegen bigfoot gezien maar hij heeft afgezegd , niet strikeforce of zuffa.


Ben het deels met je eens, maar als je zegt dat het voor het totale MMA wereldje weinig voorstelt, dan denk ik dat je het mis hebt. De Sherdog thread over dit onderwerp is nu al 60 pagina's groot. De threads over A. Overeems cut waren ook gigantisch.

Dat wil in mijn optiek zeggen dat dit echt niet alleen maar onder Nederlanders speelt.

Amerikanen zien met name Alistair graag vechten. Hij spreek goed Engels, is groot en gespierd(kicken ze op in de USA), en kan ook nog wat.
Misschien zien ze hem ook wel graag verliezen(omdat hij dan cocky mag overkomen), maar ze zien hem wel graag vechten.

Nee zo bedoel ikm het ook niet tuurlijk is het groot nieuws, 1 ex kampioene en 1 regerend kampioen gecut!!!
Maar na zaterdag UFC133 zijn 9 van de 10 amerikanen dit (behalve over Alistair en Marloes) alweer vergeten.

rollermanskunk
03-08-2011, 22:11
Ik kan maar 1 ding bedenken:

Golden Glory heeft een grote investeerder gevonden om de Europese tegenhanger te worden van de UFC. Overeem wordt de blikvanger, Zuffa had geen zin om in te gaan op de hoge salaris-eisen van Overeem en zijn nu allergisch voor alles wat met Golden Glory te maken heeft.

Zuffa gaat volgens mij sowieso het dames-MMA dumpen. Strikeforce laten ze langzaam leegbloeden (van Minor League het afvoerputje van de UFC naar totale opheffing) . Ik verwacht trouwens nog een shitload aan cuts (dus niet alleen Golden Glory fighters), Zuffa moet dit jaar keihard bezuinigen om uit de kosten te kunnen komen (Strikeforce is een duur kostenpost geworden om de monopolie-positie te versterken)

Zuffa=CUT met een K

Richelieu
03-08-2011, 22:12
lol, iemand op een ignore-list zetten is het internet equivalent van met je ogen dicht en je handen over je oren keihard "BLAAAABLAAAABLAAAAAAA!!!! IK HOOR JE NIET!!!" roepen.

Voor de rest takketeringbaggerzooi dit nieuws.

Same here, gewoon kut!


Ik snap het echt niet dat zoveel mensen de acties van Zuffa goedkeuren en er begrip voor tonen... Hopeloos...

En inderdaad... is dit de toekomst van MMA?
Jammer...

Overstappen op de "Simon Rutz it's showtime bandwagon" dan maar

K-1 rules........, wereldwijd ook al aan het uitsterven.

blackadder
03-08-2011, 22:46
http://img62.imageshack.us/img62/7919/danaufcswatizkalarge.jpg
:lol:

Tony
03-08-2011, 22:48
Ik vind die afbeelding Wel echt te ver gaan. Je kan van Dana White denken en vinden wat je wilt... Maar een vergelijking met de verantwoordelijke persoon achter de holocaust. Nee sorry....

NielsN
03-08-2011, 22:53
http://img62.imageshack.us/img62/7919/danaufcswatizkalarge.jpg

Thanks, man. Heb een nieuwe avatar. :lol:

Kemal
03-08-2011, 23:11
Ik vind die afbeelding Wel echt te ver gaan. Je kan van Dana White denken en vinden wat je wilt... Maar een vergelijking met de verantwoordelijke persoon achter de holocaust. Nee sorry....

x2!

Leventdepevent
03-08-2011, 23:19
Scott Coker

- says the releases of Valentijn and Coenen were due to "lack of TV spots"
- says it wouldn't be fair to keep Valentijn and Coenen so they let them fight elsewhere now (due to lack to TV spots)


huh....van valentijn kan ik me daar nog wel iets bij voorstellen, maar Marloes? note bene de champ op dat moment echt niet

YoMarK
03-08-2011, 23:36
Het schijnt dat dit net live was op the fight show:
...

Tnx, informatief. Maar ik denk dat Coker hier ook niet al te veel over te zeggen heeft gehad.

Jeru
03-08-2011, 23:44
Zuffa baalde ook van die komkommertijd op Mixfight met belegen filmpjes en dito discussies. Tijd om de boel eens flink op te stoken. Thanks guys!! ;)

Asura
04-08-2011, 00:35
Fuck Zuffa. Als je Dana zijn kont niet kust ben je weg, terwijl hij zelf schijt heeft aan de legendes van MMA, schijt heeft aan K-1, en even makkelijk zijn eigen vechters de grond intrapt als hij er zin in heeft.

Asura
04-08-2011, 00:42
Hopelijk gaan IS en GG nu samenwerken, hoewel Bas & Simon nog een speeltuin mentaliteit hebben op zakengebied. Misschien moeten ze iets leren van het keihard falen van Coker.

redjuh
04-08-2011, 00:48
Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
Alistair is hun kampioen ,Maar die heeft er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen maar kon wel met de K-1 mee doen (lijkt me ook wel gevoelig)
Marloes is idd een topper ,maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..

waarheid

Asura
04-08-2011, 00:52
Als je Marloes ontslaat kan je net zo goed de rest van de vrouwen divisies ook schappen, tenzij dat deze week nog gebeurt, gaat het dus gewoon om een persoonlijk probleem met GG.

lopez86
04-08-2011, 00:56
Als je Marloes ontslaat kan je net zo goed de rest van de vrouwen divisies ook schappen, tenzij dat deze week nog gebeurt, gaat het dus gewoon om een persoonlijk probleem met GG.

Waarom? Miesha Tate mag anders wel blijven van mij.

Asura
04-08-2011, 00:58
Omdat ze de nr.2 is binnen haar gewichtsklasse, Marchant zei dat Zuffa niks voelt voor vrouwen-mma maar dan is het een beetje vreemd om alleen Marloes the schrappen.

justsomeone
04-08-2011, 01:25
Waarom? Miesha Tate mag anders wel blijven van mij.

haha, als Tate zonder werk komt te zitten, heb ik nog wel een klusje voor der :D

Asura
04-08-2011, 02:54
lol :D

v1ce
04-08-2011, 09:32
Hoe fucked up was het geweest als Marloes had gewonnen van Tate... Yes you are the champion, but you have to go now. MADNESS!

dirk5
04-08-2011, 09:35
UFC verdient hier en daar geen schoonheidsprijs, echter ze zorgen wel dat de beste tegen elkaar vechten.

Zo zie je maar, 100 keer iets de wereld in gooien, en de massa neemt het meteen over....

Ooit van co-promoten gehoord? Nee dit konden ze alleen toen ze de kleine jongen waren...

"UFC doet tenminste iets voor de sport" jep, zorgen dat het de ultimate cage humping championship word.

Dream, dream al little Dream for me.

snakerattle79
04-08-2011, 09:45
Zuffa’s Golden Glory Releases Were Perfectly Justified

Author: E. Spencer Kyte

Critics swarm on UFC over releases, despite being sound business decision

I really don't understand what everyone is freaking out about.

Valentijn Overeem shouldn't have been fighting in Strikeforce in the first place. He passed his prime a long time ago, if he even had a prime at all. He's been an enigma in the ring for years, a guy who just shuts down the second the fight turns in his opponent's favor. His performance against Chad Griggs more than justified getting released.

You could argue against Jon Olav Einemo being handed a pink slip. The Norwegian grappler had an entertaining debut in the Octagon at UFC 131, pairing with Dave Herman to take home Fight of the Night honors in his first MMA bout in five years. That being said, he's 35 years old and lost, so there isn't a lot of upside.

Dana White has made no bones about his lack of interest in promoting women's MMA in the UFC and his overall belief that there are few compelling fights on the female side of the sport. Marloes Coenen has exhausted her top-end options under the Strikeforce banner in the last ten months, having already faced Sarah Kaufman, Liz Carmouche and Miesha Tate. Without anyone to fight and coming off a loss, there are easily justifiable reasons for her release as well.

All those facts are escaping most people based on the timing of the news, and perhaps coupled with their views on the UFC President and their ideals for how the UFC should operate.

This is certainly an extension of last week's tensions between Zuffa and Golden Glory. That situation resulted in Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem's surprise release from the organization, but that doesn't make today's decisions vindictive. They're business decisions through-and-through, wholly justifiable and a little bit gangster if I do say so myself.

Golden Glory tried to make a power play on Zuffa, pressing them for more money for the use of their fighters. It's a bad look when you've got no leverage. This is what happens.

If you had to attribute words to these actions, it would read something like this: "Not only am I not going to cave to your demands, all of you can get out. We don't need you, no matter how important and valuable you think you are."

Gangster, and the right thing to do to protect the business.

The message from Zuffa is loud and clear: play by our rules or you and your friends won't be playing with us any more. That's the new business model.

There is no footing for saying Zuffa has a monopoly within the sport either, because there are plenty of other options available. King of the Cage, BAMMA, ProElite, Bellator and hundreds of smaller regional shows are always looking for talent to fill their rosters and put on posters. It's just that none of them offer the same opportunities as the UFC.

No one dreams of playing Double-A baseball when they're a kid or landing on a professional basketball team in Turkey or Greece. Every kid wants to take his swings playing Major League Baseball or shoot his foul shots in the NBA. They want to compete with the best, make the most money and become the biggest star they can.

To do that in MMA, you need to be fighting with the UFC, but that doesn't make them a monopoly. They're in a very advantageous position. They have all the leverage, no question about it. If you want to pursue your fighting dreams at the highest level, you have to play by the Zuffa's rules. Simple, plain, true.

Why people expect Zuffa to operate in a wholly altruistic, everyone's welcome, say-and-do-whatever-you-like manner is beyond me. They're supposed to give up the higher ground they've earned over the years, cater to everyone's wants, needs and demands?

That's not how it works. They get to make the rules and everyone gets to choose if they want to play along, not the other way around. You can't ask to play and then demand they change their rules in the middle of the game; that's not how it works.

The choices are simple: fall in line or kick rocks.

If they want to release a bunch of fighters from the same camp that tried to squeeze them last week and can do so without violating any of the terms of their contract, so be it.

Don't want to credential someone because they're incessantly negative and hyper-critical of just about everything they do? Well within their discretion.

It's their business, they can do what they want, just as everyone is free to form their own opinions about those decisions.

Here's a question though: would we be having the same discussion right now if White were an unseen, unassuming, mild-mannered suit instead of the in-your-face, over-the-top, emotional person he is?

Probably not because there would be no way to spin this as a vindictive decision. The business side of things would be all that remains, and as long as there is a sound basis for the decision in terms of the business, what can you really say? But because White is involved, it has to be viewed as controversial and spiteful. Few people ever think the UFC President is acting in the genuine best interest of his company; he's always got to be out to stick it to someone, right?

Wrong. These decisions aren't rash and emotional or based on White's feelings being hurt; they're the right steps to take for the company based on the situation that played out last week, a situation no one knows all the details of at this point in time.

They also paints a very clear, very unapologetic picture of how Zuffa operates: no one fighter or no group is greater than the company. Fighters can be replaced. Zuffa is holding just about every card in the deck, and if you want to compete on the biggest stage, you're going to follow their rules.

Their game, their rules; don't like it, go play elsewhere. Golden Glory tried to change the rules and now they're no longer welcome to play.

How that is anything other than a good business – and a little bit gangster – is beyond me.

MMAFAN-1122
04-08-2011, 09:50
nouja zuffa bitch... hij is wel een van de weinigen die de discussie met dana aanging een tijd geleden over het feit dat fedor de beste is etc. staat als het goed is nog een filmpje van op youtube. ik vind helwani juist een van de betere journalisten.
anyway... ik vind het sowieso raar dat er nog steeds na bijna een week nog geen interview met scott coker en/of dana is gehouden over dit allemaal..

X2

El Bambino
04-08-2011, 11:05
Tja..UFC is gewoon de baas op dit moment en het is of je gaat mee met hun regels, zo niet kan je oprotten. Golden Glory is gewoon typisch Nederlands. Wij zijn volgens mij de grootste kolinisten ooit geweest en dat zit nog steeds in onze bloed. Wij kunnen en willen niet volgen, wij moeten de baas zijn, wij kunnen ons niet onderwerpen aan de regels van iemand anders, als we niet mee eens zijn dan maar conflict opzoeken. Maar Amerikanen zullen nooit volgen, of een conpromis willen sluiten ..maar altijd de heersers willen blijven!

Mule-Kick
04-08-2011, 11:16
Is er nog geen reactie van Bas Boon trouwens? Die is toch ook vaker op dit forum? Ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal eigenlijk.

Mickey
04-08-2011, 11:17
Ik kan maar 1 ding bedenken:

Golden Glory heeft een grote investeerder gevonden om de Europese tegenhanger te worden van de UFC. Overeem wordt de blikvanger, Zuffa had geen zin om in te gaan op de hoge salaris-eisen van Overeem en zijn nu allergisch voor alles wat met Golden Glory te maken heeft.



Hier zat ik dus ook al aan te denken..

Mule-Kick
04-08-2011, 11:25
Hier zat ik dus ook al aan te denken..

x2 Zou wel vet zijn opzich, er loopt in Europe genoeg talent rond. Maybe niet echt UFC niveau maar toch hoog genoeg voor leuke competitites.
In Azie gaat nu ook ONE FC het proberen dus waarom niet?

v1ce
04-08-2011, 11:45
Ik volg geen M-1 global dus ik gooi misschien een losse flodder opmerking hier...
Is het geen optie voor GG om samen te werken met M-1? Of wellicht te collaberaten met M-1...?

Baske
04-08-2011, 11:47
Als GG te hoog gegrepen zou hebben, waarom staat M-1 Global dan naast Strikeforce bij de evenementen? Het lijkt me dat M-1 ook met vuur heeft gespeeld maar 't voor elkaar heeft gekregen. Goed, nu zijn dat misschien twee heel verschillende dingen, maar dan nog merkte ik 't op...

Chane
04-08-2011, 11:59
Heb wel t idee dat t om GG te doen is en niet om de vechters opzich.

lopez86
04-08-2011, 12:03
Hier zat ik dus ook al aan te denken..

Ach hoeveel hebben we er wel niet gehad die een tegenhanger zouden zijn van de UFC.
M-1 dacht ook wel ff tegenhanger te worden.
Al heb je alle poen van de wereld, als je het beleid en inzicht niet hebt wat ze bij de UFC hebben en wel zo'n opvliegend karakter als Dhr. Boon kom je er toch nooit.

dirk5
04-08-2011, 12:06
Al heb je alle poen van de wereld, als je het beleid en inzicht niet hebt wat ze bij de UFC hebben en wel zo'n opvliegend karakter als Dhr. Boon kom je er toch nooit.

En stel dat je het wel voor elkaar krijgt, against all the odds, dan kopen ze je toch wel op...

El Bambino
04-08-2011, 12:22
En stel dat je het wel voor elkaar krijgt, against all the odds, dan kopen ze je toch wel op...

Wat jij net begrijpt is dat er in amerika de MMA sport net als voor ons voetbal is. In amerika heb je organisaties, competities voor de jeugd, mma evenementen, kortom MMA is gewoon een serieus sport in amerika en er is jeugd, talent en als je dat hebt dan is er toekomst voor de sport. Wat hebben wij behalve een overeem die niet wilt vechten als ie echt aan de bak moet en een marloes? MMA is bij ons niks in vegelijking met amerika en wij moeten ons aanpassen en onze beste vechters in UFC laten vechten op hun regels !!!

dirk5
04-08-2011, 12:30
Wat jij net begrijpt is dat er in amerika de MMA sport net als voor ons voetbal is. In amerika heb je organisaties, competities voor de jeugd, mma evenementen, kortom MMA is gewoon een serieus sport in amerika en er is jeugd, talent en als je dat hebt dan is er toekomst voor de sport. Wat hebben wij behalve een overeem die niet wilt vechten als ie echt aan de bak moet en een marloes? MMA is bij ons niks in vegelijking met amerika en wij moeten ons aanpassen en onze beste vechters in UFC laten vechten op hun regels !!!

Wat ik niet begrijp? Ik ben in Vegas geweest voor een UFC gala, ik begrijp het allemaal heel goed, hun willen de grootste zijn, en hun willen geen concurrentie en als godverdomme iemand moeilijk doet dan laten we eens zien wie de grootse lul heeft. Dit is geen klimaat voor topsport. Wat jij niet begrijpt is dat de UFC geen knikker voorstelde voordat ze Pride overkochten en kapot lieten gaan...

Het is geen prestatie om de hoogste boom uit het bos te zijn wanneer je alles andere grote bomen omzaagt....

De dikke nudist
04-08-2011, 12:44
En toch lijkt het me wel een prestatie voor een boom als het lukt om een kettingzaag te hanteren.

ChingChong
04-08-2011, 12:46
En toch lijkt het me wel een prestatie voor een boom als het lukt om een kettingzaag te hanteren.
http://www.reece-eu.net/gallery/var/albums/funny/sarcasm.jpg?m=1272637973

El Bambino
04-08-2011, 12:47
Wat ik niet begrijp? Ik ben in Vegas geweest voor een UFC gala, ik begrijp het allemaal heel goed, hun willen de grootste zijn, en hun willen geen concurrentie en als godverdomme iemand moeilijk doet dan laten we eens zien wie de grootse lul heeft. Dit is geen klimaat voor topsport. Wat jij niet begrijpt is dat de UFC geen knikker voorstelde voordat ze Pride overkochten en kapot lieten gaan...

Het is geen prestatie om de hoogste boom uit het bos te zijn wanneer je alles andere grote bomen omzaagt....

Welkom in de echte wereld van de kapitalisme mijn vriend. UFC is slechts een spiegel van de samenleving, de sterkste overleven.

lopez86
04-08-2011, 12:47
Wat ik niet begrijp? Ik ben in Vegas geweest voor een UFC gala, ik begrijp het allemaal heel goed, hun willen de grootste zijn, en hun willen geen concurrentie en als godverdomme iemand moeilijk doet dan laten we eens zien wie de grootse lul heeft. Dit is geen klimaat voor topsport. Wat jij niet begrijpt is dat de UFC geen knikker voorstelde voordat ze Pride overkochten en kapot lieten gaan...

Het is geen prestatie om de hoogste boom uit het bos te zijn wanneer je alles andere grote bomen omzaagt....

Volgens mij is het juist overal zo in de topsport.
Niet dat dat de bedoeling is, maar het is zo.
FIFA heeft toch ook de grootste piemel, er moet er altijd 1 de grootste zijn, in Japan was PRIDE het ook niet alles, die smeten met crimineel geld alsof het snoepgoed was.
Dat was de enige reden waarom vechters zo dik betaald kregen, puur wanbeleid, totdat het ophield.
Doorgestoken partijen, bedreigingen, is dat dan wel hoe het had moeten zijn?

Tykill
04-08-2011, 12:48
Waarom komt hier niet meer nieuws over naar buiten? :S

dirk5
04-08-2011, 12:56
Dat was de enige reden waarom vechters zo dik betaald kregen, puur wanbeleid, totdat het ophield.
Doorgestoken partijen, bedreigingen, is dat dan wel hoe het had moeten zijn?

ehm... dit gebeurd nu bij de UFC toch ook?

achja, 1 ding is zeker: ik vind de sport een stuk minder leuk om te kijken dan in 2002, en deze gedacte zullen veel oldschool kijkers met mij delen, en dat is 100% de schuld van de UFC....

maarrja, wat moet je met een Nederlander wanneer je een land vol proleten hebt.

dirk5
04-08-2011, 12:58
Volgens mij is het juist overal zo in de topsport.
Niet dat dat de bedoeling is, maar het is zo.


en nee, dit is niet zo overal in topsport....

remco pardoel
04-08-2011, 13:04
Waar denk je dat de Fertitas van afstammen?
Italiaanse naam, casino's, Las Vegas....
Gaat er wellicht een belletje rinkelen Lopez ;)

UFC is niet integer in zijn handelen
Dat schaad de sport heel erg.
Vandaag zijn wij als Nederlandse fans er de dupe van geworden.

Aan de andere kant.. hoeveel ppv worden er aan ons verkocht, de "fans" in Nederland.
wij zijn er "trots" (in het algemeen) op dat we alles voor niets streamen en downloaden
Dus zakelijk gezien valt er aan Nederland niet veel te verdienen voor de mensen van Zuffa
Dat zal ook wel een overweging zijn geweest wellicht

@Dirk.. proleten zijn alom aanwezig

El Bambino
04-08-2011, 13:05
ehm... dit gebeurd nu bij de UFC toch ook?

achja, 1 ding is zeker: ik vind de sport een stuk minder leuk om te kijken dan in 2002, en deze gedacte zullen veel oldschool kijkers met mij delen, en dat is 100% de schuld van de UFC....

maarrja, wat moet je met een Nederlander wanneer je een land vol proleten hebt.

HAHAHADirtk je bent een echte liefhebber en een romantico. Ben het helemaal met je mee eens, het is minder leuk om te kijken. vergeet niet, ligt ook aan de vechters, egoistisch en ze willen meer en meer en meer geld. Dan moet je als organisatie commercieel worden en keihard.

rollermanskunk
04-08-2011, 13:19
Als er een grote Europese tegenhanger komt van de UFC dan zouden er enkele organisaties samen moeten gaan c.q. moeten gaan samenwerken. Ik denk dan aan M1-Global/Golden Glory/It's Showtime (voor het K-1 gedeelte) en misschien Bellator (als toegang voor de Amerikaanse markt)

UFC probeert een monopoly-positie te krijgen dit is niet gezond voor de markt-positie van andere organisaties, voor de fighters en de sport an sich.

dirk5
04-08-2011, 13:29
Waar denk je dat de Fertitas van afstammen?
Italiaanse naam, casino's, Las Vegas....
Gaat er wellicht een belletje rinkelen Lopez ;)


Fertitta senior is niet voor niets begonnen met werken in:

http://www.whenthemobranvegas.com/pics/6.jpg

voor http://iconoclastradio.com/wp-content/uploads/2010/05/rosenthal.jpg en http://iconoclastradio.com/wp-content/uploads/2010/05/anthony-civella.jpg

die je misschien kent uit de film:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT2BsYIoAyVOd45mnwD4pxJxM-4JgsI6-O8-I7sGQN6TwPF6sUY8g

voor mensen die er meer over willen lezen: The UFC MMA Conspiracy (http://iconoclastradio.com/dream-ufc-mma-thugspiracy-lounge/)

Marchant
04-08-2011, 13:40
Als er een grote Europese tegenhanger komt van de UFC dan zouden er enkele organisaties samen moeten gaan c.q. moeten gaan samenwerken. Ik denk dan aan M1-Global/Golden Glory/It's Showtime (voor het K-1 gedeelte) en misschien Bellator (als toegang voor de Amerikaanse markt)

UFC probeert een monopoly-positie te krijgen dit is niet gezond voor de markt-positie van andere organisaties, voor de fighters en de sport an sich.

Tja een grote Europese tegenhanger........ik zie het niet gebeuren.
We lopen allemaal te roepen hoe belachelijk dit wel niet is tewijl UFC niet eens gala's houd in Nederland! zo belangrijk zijn we!
Op dei grote Europese tegenhanger welke vechters gaan we daarlaten vechten? Misschien zijn er 2a3 met een beetje interessante naam om mensen te lokken naar zo'n "event",
stel er komen daar bezoekers op af en hoeveel willen zij hiervoor gaan betalen? Mijn ervaring is dat de meeste hier (niet iedereen) al helemaal flippen als er 50€ gevraagd wordt voor een gala. en dat met 4 gezamelijke organisaties M1-Global/Golden Glory/It's Showtime / Bellator niet echt een vetpot.
En Japan...............waardoor is de k-1 gestorven? minder interesse van de inwoners,grote sponsors houden het daarom voor gezien. En volgens mij hebben de mensen daar nog steeds last van die aardbevingen, zijn weer langzaam bezig met opbouwen. dus financieel staat Japan ook niet echt sterk op het moment.

@dirk Het is misschien geen prestatie om de hoogste boom uit het bos te zijn wanneer je alles andere grote bomen omzaagt
Maar het is wel een prestatie om alle bomen in het bos om te zagen.

btw ik zeg niet dat het goed is voor de sport !

Bromios
04-08-2011, 14:00
Volgens mij is het juist overal zo in de topsport.
Niet dat dat de bedoeling is, maar het is zo.
FIFA heeft toch ook de grootste piemel, er moet er altijd 1 de grootste zijn, in Japan was PRIDE het ook niet alles, die smeten met crimineel geld alsof het snoepgoed was.
Dat was de enige reden waarom vechters zo dik betaald kregen, puur wanbeleid, totdat het ophield.
Doorgestoken partijen, bedreigingen, is dat dan wel hoe het had moeten zijn?

Waar is GG eigenlijk mee gefinancierd ? Ron N. zit toch in het gevang omdat ie er een paar omgelegd heeft die zijn auto hadden opgeblazen omdat ie ruzie had over een paar halfjes wit ? En dan heb ik het niet over de Bakker Bart.
Dus degenen die lopen te zeiken over de fertitas moeten niet zeuren. Al dit soort organisaties zijn begonnen in de onderwereld en hebben de boel inmiddels gelegaliseerd.

rollermanskunk
04-08-2011, 14:02
Tja een grote Europese tegenhanger........ik zie het niet gebeuren.
We lopen allemaal te roepen hoe belachelijk dit wel niet is tewijl UFC niet eens gala's houd in Nederland! zo belangrijk zijn we!
Op dei grote Europese tegenhanger welke vechters gaan we daarlaten vechten? Misschien zijn er 2a3 met een beetje interessante naam om mensen te lokken naar zo'n "event",
stel er komen daar bezoekers op af en hoeveel willen zij hiervoor gaan betalen? Mijn ervaring is dat de meeste hier (niet iedereen) al helemaal flippen als er 50€ gevraagd wordt voor een gala. en dat met 4 gezamelijke organisaties M1-Global/Golden Glory/It's Showtime / Bellator niet echt een vetpot.
En Japan...............waardoor is de k-1 gestorven? minder interesse van de inwoners,grote sponsors houden het daarom voor gezien. En volgens mij hebben de mensen daar nog steeds last van die aardbevingen, zijn weer langzaam bezig met opbouwen. dus financieel staat Japan ook niet echt sterk op het moment.


btw ik zeg niet dat het goed is voor de sport !

UFC is wel degelijk bezig om in Europa een voet aan de grond te krijgen (zie gala's in Engeland, Duitsland en er zijn plannen om een UFC-gala in Zweden te organiseren), dat Nederland (nog) niet interessant is is een gegeven en klopt in grote lijnen. Het gaat met name om de markt-werking en de verstikkende monopoly-positie van Zuffa. Als er niks gebeurt gaat de UFC wereldwijd monopolist worden en zullen alle andere organisaties het loodje leggen, in de marge blijven door rommelen of worden afgekocht. Dit is een schikbarend toekomstbeeld die al in werking is gezet en nu een halt moet worden toegeroepen (misschien een rol voor de Europese Commissie?)

Ik zie Japan er trouwens wel weer boven op komen (sterke mentaliteit) het heeft wel nog even tijd nodig maar dat is logisch.

TOON
04-08-2011, 14:04
zoals verwacht gooien ze het nu op de vechters, Zuffa niet geinteresseerd in dames-MMA, V. Overeem kwam van een loss, net als Einemo, allebei aan het einde van hun carriere bladibladibla

feit is gewoon dat ze overhoop liggen met GG en dat de vechters daar de dupe van zijn.
Als alles koek en ei was geweest waren Coenen en Einemo en eerder A. Overeem echt niet gecut, dus dit is echt geen business as usual, dit is pure beef met GG

tik_tok
04-08-2011, 14:18
Ben wel benieuwd wat Bas Rutten hier over gaat zeggen morgen bij Inside MMA.

Marchant
04-08-2011, 14:22
Als er niks gebeurt gaat de UFC wereldwijd monopolist worden en zullen alle andere organisaties het loodje leggen, in de marge blijven door rommelen of worden afgekocht. Dit is een schikbarend toekomstbeeld die al in werking is gezet en nu een halt moet worden toegeroepen (misschien een rol voor de Europese Commissie?)

De Europese commissie??????? kom op zeg,
Er zijn 3 nederlanders ontstagen en we praten al over maffia, een schikbarend toekomstbeeld, en zelf de Europese commissie !!
Voor wat een vechter met een record van 31-29, Marloes (voor haar is het echt sneu),Alistair (heeft het waarschijnlijk aan management te danken) en een 35 jarige Noor.......no disrespect.
Om hier de Europese commissie te noemen , de FIFA heeft ook een monopoly .......


Als er niks gebeurt gaat de UFC wereldwijd monopolist worden en zullen alle andere organisaties het loodje leggen, in de marge blijven door rommelen of worden afgekocht.
Zo zit het in de zakenwereld toch in elkaar, voor ons is het een sport voor hun gewoon business.
toen GG ging onderhandelen over de finale partij, en Alistair zich besloot terug te treken ging het ook niet om de fans en de sport maar om de $$$
Je kan het misschien niet leuk vinden, maar het is gewoon de realiteit

justsomeone
04-08-2011, 14:28
De Europese commissie??????? kom op zeg,
Er zijn 3 nederlanders ontstagen en we praten al over maffia, een schikbarend toekomstbeeld, en zelf de Europese commissie !!
Voor wat een vechter met een record van 31-29, Marloes (voor haar is het echt sneu),Alistair (heeft het waarschijnlijk aan management te danken) en een 35 jarige Noor.......no disrespect.
Om hier de Europese commissie te noemen , de FIFA heeft ook een monopoly .......

Zo zit het in de zakenwereld toch in elkaar, voor ons is het een sport voor hun gewoon business.
toen GG ging onderhandelen over de finale partij, en Alistair zich besloot terug te treken ging het ook niet om de fans en de sport maar om de $$$
Je kan het misschien niet leuk vinden, maar het is gewoon de realiteit

Je kan wel iedere keer het record van Valentijn aanhalen, maar dat doet niets af aan het feit dat hij nog gewoon nog 4 fights op zijn contract had staan.
En hij heeft wel couture en Sobral laten kloppen, beetje meer respect voor deze man.

MaTo
04-08-2011, 14:30
mmmmmm bijna alle Japanners die ik spreek hebben zeker nog wel interesse in K-1 en ze kennen al onze Nederlandse vechters die in de GP hebben gestaan en balen net als ons.. Er zijn wat problemen met de belastingdienst maar de Japanse medemens denkt gemiddeld dat er dit jaar nog wel een GP komt. Dit is alleen maar speculatie van de Japanners die ik gesproken heb..

Lionheart
04-08-2011, 14:31
Jammer om te zien dat dit zo moet lopen...

Wij zitten pas op de helft maar 2011 is nu al een rampjaar voor vele nederlandse K1/MMA vechters..

Hopen dat er wat stabiele organisaties uit de grond schieten waar onze jongens toch een beetje in het ritme kunnen blijven...

Marchant
04-08-2011, 14:36
Je kan wel iedere keer het record van Valentijn aanhalen, maar dat doet niets af aan het feit dat hij nog gewoon nog 4 fights op zijn contract had staan.
En hij heeft wel couture en Sobral laten kloppen, beetje meer respect voor deze man.

Het gaat niet om Valentijn, het gaat er om dat als het een vechter uit Zimbabwe had geweest met deze record en als hij niet bij Golden Glory maar bij Bulawayo glory had gevochten had je niemand hierover gehoord.
Als hij nog 4 gevechten heeft staan in zijn contract zullen deze heus wel afgekocht worden.(daarvoor bestaan contracten)
En om nu bij elke vechter te zegen een beetje respect voor deze man is bullshit.!!
Dit is toch zijn record of niet?
Aan hand van je record wordt je toch beoordeeld of niet?
Dus wat "the fuck "heeft dat met het niet respecteren van een vechter te maken!!

dirk5
04-08-2011, 14:40
Zo zit het in de zakenwereld toch in elkaar, voor ons is het een sport voor hun gewoon business.
toen GG ging onderhandelen over de finale partij, en Alistair zich besloot terug te treken ging het ook niet om de fans en de sport maar om de $$$
Je kan het misschien niet leuk vinden, maar het is gewoon de realiteit

Je bent weer goed op de hoogte lees ik wel, hahaha :)

Er is een datum afgesproken, die datum word veranderd, vechter haalt dit niet (blessure) en zegt af, vechter staat met kop op poster in de maand waar hij had afgesproken voor strikeforce te vechten om ergens anders te vechten, organisatie op pik getrapt, cut het gevolg....

Marchant
04-08-2011, 14:46
Je bent weer goed op de hoogte lees ik wel, hahaha :)

Er is een datum afgesproken, die datum word veranderd, vechter haalt dit niet (blessure) en zegt af, vechter staat met kop op poster in de maand waar hij had afgesproken voor strikeforce te vechten om ergens anders te vechten, organisatie op pik getrapt, cut het gevolg....


Je bent weer goed op de hoogte lees ik wel, hahaha :)
.
Als je leest lees dan alles niet wat je wilt lezen.



Golden Glory tried to make a power play on Zuffa, pressing them for more money for the use of their fighters. It's a bad look when you've got no leverage. This is what happens.

welke vechters heb jij ook no gehoord over deze veranderde datum?
Ik alleen Alistair, hebben de andere 3 geen trainingsschema? of houden zij geen vakantie?
wist jij als enige al de datum van de halve finale?

justsomeone
04-08-2011, 14:49
Het gaat niet om Valentijn, het gaat er om dat als het een vechter uit Zimbabwe had geweest met deze record en als hij niet bij Golden Glory maar bij Bulawayo glory had gevochten had je niemand hierover gehoord.
Als hij nog 4 gevechten heeft staan in zijn contract zullen deze heus wel afgekocht worden.(daarvoor bestaan contracten)
En om nu bij elke vechter te zegen een beetje respect voor deze man is bullshit.!!
Dit is toch zijn record of niet?
Aan hand van je record wordt je toch beoordeeld of niet?
Dus wat "the fuck "heeft dat met het niet respecteren van een vechter te maken!!

Als het niet om Valentijn gaat zeg dat dan gewoon in plaats van iedere keer 31-29 te posten.

Marchant
04-08-2011, 14:56
Als het niet om Valentijn gaat zeg dat dan gewoon in plaats van iedere keer 31-29 te posten.

Nee want het gaat om dit record ( dat is ook de rede dat ik geen valentijn post maar 31-29)als een vechter "wie dan ook" met dit record ontslagen word hebben we daar begrip voor.
Maar nu het een landgenoot is ligt dit ineens gevoelig.
Dat is wat ik aangeef voor de rest vindt ik het jammer voor valentijn (zie hem graag vechten). maar het is niet dat ik hierdoor geschokt ben.
Denk dat Valentijn toch ook liever weg is bij strikeforce nu zijn broer daar ontslagen is.

Harrie Nak
04-08-2011, 14:56
Je kan wel iedere keer het record van Valentijn aanhalen, maar dat doet niets af aan het feit dat hij nog gewoon nog 4 fights op zijn contract had staan.
En hij heeft wel couture en Sobral laten kloppen, beetje meer respect voor deze man.Dat heeft elke vechter wel die gecut wordt. En tappen bij strikes is al helemaal een reden voor Dana White om iemand te cutten.

dirk5
04-08-2011, 15:00
Als je leest lees dan alles niet wat je wilt lezen.
welke vechters heb jij ook no gehoord over deze veranderde datum?
Ik alleen Alistair, hebben de andere 3 geen trainingsschema? of houden zij geen vakantie?
wist jij als enige al de datum van de halve finale?

jij begrijpt het begrip blessure niet echt goed of wel?
hiervoor moet eerst herstel plaatsvinden voordat iemand volle bak kan trainen.
En nee iedereen (behalve Marchant), wist die datum want die was al bekend gemaakt door showtime om hem vervolgens naar september te gassen omdat Showtime dit wilde.

kijk ik snap dat je graag mee wilt praten in de discussie, verdiep je je er alleen eerst effe in.

MaTo
04-08-2011, 15:00
Jammer,.... ik hoop binnenkort weer eens positief nieuws te horen..hoewel ik het toernooi van the MPL wel als positief ervaar

justsomeone
04-08-2011, 15:01
Nee want het gaat om dit record ( dat is ook de rede dat ik geen valentijn post meer 31-29)als een vechter "wie dan ook" met dit record ontslagen word hebben we daar begrip voor.
Maar nu het een landgenoot is ligt dit ineens gevoelig.
Dat is wat ik aangeef voor de rest vindt ik het jammer voor valentijn (zie hem graag vechten). maar het is niet dat ik hierdoor geschokt ben.
Denk dat Valentijn toch ook liever weg is bij strikeforce nu zijn broer daar ontslagen is.

Hij staat 1-1 in strikeforce.
Is het nou zo dat hij 2x op rij een loss heeft dan is het voor mij een ander verhaal.
En als alleen de records tellen, waarom bieden ze hem dan een 6 fight contract aan als hij toch maar 30-28 was.
Het gaat mij niet om het feit dat Valentijn `toevallig`Nederlander is, het gat mij om het feit dat ik valentijn echt nog wel partijen had zien winnen in de HW divisie van SF.

redjuh
04-08-2011, 15:01
Wat sommigen niet lijken te begrijpen, is dat Zuffa Pride niet te onder heeft laten gaan. De pride top had banden met de Yakuza. in tegenstelling tot het beeld dat een deel van het westen heeft mbt de yakuza, wordt de yakuza in Japan gezien als een kankergezwel(letje). en alles en iedereen die banden heeft, wordt gezien als paria. hierdoor hebben de investeerders en tv netwerken hun geld eruit gehaald, en werd pride als een huis met een waarde van 6 ton ineens voor 2 ton in de executieverkoop gedaan. Er was geen investeerder meer die er geld in wilde steken, omdat het in Japan nooit meer op tv uitgezonden zal worden. Dus ookal zou zuffa het in stand hebben willen houden, zou dit onmogelijk zijn geweest (tenzij ze alle kosten als afschrijving zouden nemen). Dankzij zuffa heeft een groot deel van de vechters die in Pride actief waren, een baan gekregen in de ufc. En ja voor veel was het of UFC, of UWV. En ondanks het feit dat het de meeste Pride vechters slecht is vergaan bij de UFC, krijgen ze toch nog partijen die anderen niet zouden hebben gekregen. kijk bijvoorbeeld naar Cro Cop, Wanderlei, lil Nog, Gomi, Sokoudjou etc

redjuh
04-08-2011, 15:05
En moet nog een ding opmerken...

Ik kijk toch het liefst naar een show van de ufc, met de persconferenties, countdown, weigh ins etc dan strikeforce of dream. het is gelikt en zit goed in elkaar. (dit staat los van mijn mening mbt het beleid. ik weet niet eens of ik die heb, aangezien ik er niet werk of op een andere manier inzage in heb)

NielsN
04-08-2011, 15:11
en alles en iedereen die banden heeft, wordt gezien als paria.

Ja, joh?

dirk5
04-08-2011, 15:11
Wat sommigen niet lijken te begrijpen, is dat Zuffa Pride niet te onder heeft laten gaan. De pride top had banden met de Yakuza. in tegenstelling tot het beeld dat een deel van het westen heeft mbt de yakuza, wordt de yakuza in Japan gezien als een kankergezwel(letje). en alles en iedereen die banden heeft, wordt gezien als paria. hierdoor hebben de investeerders en tv netwerken hun geld eruit gehaald, en werd pride als een huis met een waarde van 6 ton ineens voor 2 ton in de executieverkoop gedaan. Er was geen investeerder meer die er geld in wilde steken, omdat het in Japan nooit meer op tv uitgezonden zal worden. Dus ookal zou zuffa het in stand hebben willen houden, zou dit onmogelijk zijn geweest (tenzij ze alle kosten als afschrijving zouden nemen). Dankzij zuffa heeft een groot deel van de vechters die in Pride actief waren, een baan gekregen in de ufc. En ja voor veel was het of UFC, of UWV. En ondanks het feit dat het de meeste Pride vechters slecht is vergaan bij de UFC, krijgen ze toch nog partijen die anderen niet zouden hebben gekregen. kijk bijvoorbeeld naar Cro Cop, Wanderlei, lil Nog, Gomi, Sokoudjou etc

Toch vreemd dat meneer Fertitta bij de overname iets HEEL anders vertelde, anders kijk pride fighting decade nog maar eens keer...

en Gomi? the fireball kid?

laatste gevecht bij Pride 31-12-2006
sengoku
sengoku
sengoku
shooto
vale tudo
eerste gevecht bij UFC 31-03-2010

jep wat heeft ie toch fucking veel aan de UFC te danken man...

Marchant
04-08-2011, 15:14
jij begrijpt het begrip blessure niet echt goed of wel?
hiervoor moet eerst herstel plaatsvinden voordat iemand volle bak kan trainen.
En nee iedereen (behalve Marchant), wist die datum want die was al bekend gemaakt door showtime om hem vervolgens naar september te gassen omdat Showtime dit wilde.

kijk ik snap dat je graag mee wilt praten in de discussie, verdiep je je er alleen eerst effe in.

Je praat een hoop maar zegt vrij weinig.
Ik heb het begrip blessure niet genoemd dat wat jou excuses.
Mijn persoonlijke gevoel zegt dat de blessure wel mee valt.(had hij het eerst niet over vakantie?)

En ik ben serieus benieuwd wat was dan volgens jou de oorspronkelijke datum van de strikeforce GP!
ik weet het echt niet , was het okt , nov en de hoeveelste?
Zal mijn vraag nog eens stellen voordat je er weer overheen leest.
Ik heb de andere half finalisten niet horen klagen over een verplaatsing van de datum jij wel?

Marchant
04-08-2011, 15:19
H
Het gaat mij niet om het feit dat Valentijn `toevallig`Nederlander is, het gat mij om het feit dat ik valentijn echt nog wel partijen had zien winnen in de HW divisie van SF.

Ik ook , maar wat ik bedoel is dat als deze puinhoop met gg nu niet aan de gang was en alleen een vechter(wie dan ook) met dit record (na een verliespartij)ontslagen zou worden zouden mensen dit wel kunnen begrijpen.

dirk5
04-08-2011, 15:30
En ik ben serieus benieuwd wat was dan volgens jou de oorspronkelijke datum van de strikeforce GP!
ik weet het echt niet , was het okt , nov en de hoeveelste?
Zal mijn vraag nog eens stellen voordat je er weer overheen leest.
Ik heb de andere half finalisten niet horen klagen over een verplaatsing van de datum jij wel?

dang some people.....
Strikeforce in October
Date: Oct 15, 2011

Location: TBA
Venue: TBA
Broadcast: Showtime

•Champ Alistair Overeem vs. Antonio Silva (heavyweight grand-prix semifinal/non-title fight)
•Josh Barnett vs. Sergei Kharitonov (heavyweight grand-prix semifinal)

En nee, ik heb niemand anders gehoord die er een probleem mee had, heb jij iemand gehoord die ook een blessure had dan????

Marchant
04-08-2011, 15:35
Toch vreemd dat meneer Fertitta bij de overname iets HEEL anders vertelde, anders kijk pride fighting decade nog maar eens keer...

en Gomi? the fireball kid?

laatste gevecht bij Pride 31-12-2006
sengoku
sengoku
sengoku
shooto
vale tudo
eerste gevecht bij UFC 31-03-2010

jep wat heeft ie toch fucking veel aan de UFC te danken man...

Wat heeft strikeforce aan Alistair te danken?
Wint zijn strikeforce titel op November 16, 2007 tegen Paul Buentello (http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Buentello)
verdedigt hem voor het eerst op May 15, 2010 tegen Brett Rogers (http://en.wikipedia.org/wiki/Brett_Rogers)

Hij kreeg btw al gelijk een titelshot naar maar 1 partij gevochten (Vitor Belfort (http://en.wikipedia.org/wiki/Vitor_Belfort) )te hebben in strikeforce, de beste man heeft maar 4 partijen gedraaid voor strikeforce in 5 jaar.
het mes snijd hier aan 2 kanten......
en voor we dat strak weer krijgen nee ik ben geen Overeem hater, ben zelfs fan van hem maar je moet het verhaal wel van 2 kanten willen zien
beetje onzinnig om hier met datums te gaan gooien

Marchant
04-08-2011, 15:38
dang some people.....
Strikeforce in October
Date: Oct 15, 2011

Location: TBA
Venue: TBA
Broadcast: Showtime

•Champ Alistair Overeem vs. Antonio Silva (heavyweight grand-prix semifinal/non-title fight)
•Josh Barnett vs. Sergei Kharitonov (heavyweight grand-prix semifinal)

En nee, ik heb niemand anders gehoord die er een probleem mee had, heb jij iemand gehoord die ook een blessure had dan????

Bron??? en dan niet mma junkie maar vanuit strikeforce
wel een datum maar geen locatie? :lol:

dus alleen als je geblesseerd bent geweest plan je een train schema in.........:fp:

Kemal
04-08-2011, 15:39
http://www.strikeforce.com/events/2011/09/strikeforce-world-heavyweight-grand-prix-barnett-vs-kharitonov/

dirk5
04-08-2011, 15:40
Bron???
wel een datum maar geen locatie? :lol:

wat ik trek dit uit mij neus of wat??

ik blijf gewoon op de hoogte, jij doet net alsof
kun je er niet tegen dat je toch inziet dat ik misschien wel gelijk heb?

Sadix
04-08-2011, 15:42
Dat heeft elke vechter wel die gecut wordt. En tappen bij strikes is al helemaal een reden voor Dana White om iemand te cutten.

shogun dan?

Marchant
04-08-2011, 15:43
wat ik trek dit uit mij neus of wat??

kansloze dreumes... kun je er niet tegen dat je toch inziet dat ik misschien wel gelijk heb?

natuurlijk niet maar als je gelijk heb kun je het toch zeker wel bevestigen???
Misschien heb je ook wel gelijk qua datum , ik had deze niet gehoord maar
ik ken je al wat langer Dirkje ..... dus graag een bron.
En het lijkt mij lastig ticket te verkopen als je wel een datum hebt maar geen locatie.

Sadix
04-08-2011, 15:46
Je praat een hoop maar zegt vrij weinig.
Ik heb het begrip blessure niet genoemd dat wat jou excuses.
Mijn persoonlijke gevoel zegt dat de blessure wel mee valt.(had hij het eerst niet over vakantie?)

En ik ben serieus benieuwd wat was dan volgens jou de oorspronkelijke datum van de strikeforce GP!
ik weet het echt niet , was het okt , nov en de hoeveelste?
Zal mijn vraag nog eens stellen voordat je er weer overheen leest.
Ik heb de andere half finalisten niet horen klagen over een verplaatsing van de datum jij wel?


AListair heeft een gebroken rib, daar meekan je zeker wel op vakantie maar absoluut niet trainen...

justsomeone
04-08-2011, 15:46
http://iamrightabouteverything.webs.com/I'm%20Awesome.jpg

Devilprince
04-08-2011, 15:50
shogun dan?

gevecht was al gestopt, toen shogun tapte

http://i53.tinypic.com/34y4kmd.jpg

ChingChong
04-08-2011, 15:53
gevecht was al gestopt, toen shogun tapte

http://i53.tinypic.com/34y4kmd.jpg
Maar hij tapte wel...

Marchant
04-08-2011, 15:54
AListair heeft een gebroken rib, daar meekan je zeker wel op vakantie maar absoluut niet trainen...

Thanks , ik heb dit ook gelezen maar ook van een teen blessure.
Maar als hij een gebroken rip heeft herstel je niet 123 daar staat toch zeker 5a6 weken voor , het lijkt mij dat ook de datum van dirk 15 okt sowieso te vroeg was gekomen

dirk5
04-08-2011, 16:03
natuurlijk niet maar als je gelijk heb kun je het toch zeker wel bevestigen???
Misschien heb je ook wel gelijk qua datum , ik had deze niet gehoord maar
ik ken je al wat langer Dirkje ..... dus graag een bron.
En het lijkt mij lastig ticket te verkopen als je wel een datum hebt maar geen locatie.

Ik kan je ook zo een bericht laten zien waarin staat dat het voor 10 september staat maar dat er nog geen locatie bekend is.

Leuk en aardig dat jij ook wat kennis op wil doen, mijn bron hou ik voor mezelf, wel geloven of niet geloven, i don't really care...

Marchant
04-08-2011, 16:21
Leuk en aardig dat jij ook wat kennis op wil doen, mijn bron hou ik voor mezelf, wel geloven of niet geloven, i don't really care...

:lol:
Dude ik vraag niet of je weet wie "Jimmy Hoffa heeft vermoord!
Ik vraag waar jij een datum van een " Strikeforce event" vandaan haalt( puur omdat ik dit schijnbaar gemist hebt) en wanneer strikeforce dit heeft bevestigt...
maar hou je bron maar voor je zelf :fp:

http://1.bp.blogspot.com/-NiLr9XOyMyY/TY9oRZeENgI/AAAAAAAABuo/JjDessjIXBA/s1600/secret+agent+05+sx+sharing+secrets.jpg

dirk5
04-08-2011, 16:38
Dude ik vraag niet of je weet wie "Jimmy Hoffa heeft vermoord!



Frank Sheeran

bron: I heared you paint houses..

Italian*Berlusconi*
04-08-2011, 16:42
UFC: Play By Our Rules or Play Elsewhere | HEAVY (http://www.heavy.com/mma/ufc/2011/08/golden-glory-releases-were-justified/)

Dit vind ik er wel een goed stukje over met best goede argumenten.. weet niet of die in dit volle topic al gepost was maar hier dan nog maar een keertje..

Marchant
04-08-2011, 16:44
Frank Sheeran

bron: I heared you paint houses..

Jammer dat Charles Brandt het na 5 jaar onderzoeken nog niet kon bewijzen, en daardoor maar een boek is gaan schrijven.
zijn dus aannames van een gefrustreerde "former Chief Deputy Attorney General".
maar we gaan offtopic.....

Italian*Berlusconi*
04-08-2011, 16:47
idd.. lol @ Frank Sheeran...

PET
04-08-2011, 17:15
Tis allemaal niet zo moeilijk toch. B.Boon wil meer maar krijgt dit niet. UFC zit het allemaal niet lekker en cut alle GG vechters. Wanneer de vechters het allemaal prima lijken te vinden moeten ze lekker bij GG blijven. Zo niet dan staat het management hun carriere in de weg en moeten zij vertrekken.

Wie weet heeft GG grootse plannen met een organisatie binnen Europa. Uiteindelijk ligt het grote geld toch bij Zuffa. Wat er ook uit komt ik denk dat uiteindelijk de vechters toch zelf het laatste woord hebben en niet het management. Ben wel beniewd waar het allemaal heen gaat.

MarcelZ1
04-08-2011, 17:35
Twitter (http://twitter.com/#!/danawhite/status/99109819113414657)

rollermanskunk
04-08-2011, 17:56
De Europese commissie??????? kom op zeg,
Er zijn 3 nederlanders ontstagen en we praten al over maffia, een schikbarend toekomstbeeld, en zelf de Europese commissie !!
Voor wat een vechter met een record van 31-29, Marloes (voor haar is het echt sneu),Alistair (heeft het waarschijnlijk aan management te danken) en een 35 jarige Noor.......no disrespect.
Om hier de Europese commissie te noemen , de FIFA heeft ook een monopoly .......

Zo zit het in de zakenwereld toch in elkaar, voor ons is het een sport voor hun gewoon business.
toen GG ging onderhandelen over de finale partij, en Alistair zich besloot terug te treken ging het ook niet om de fans en de sport maar om de $$$
Je kan het misschien niet leuk vinden, maar het is gewoon de realiteit

De Fifa (over de corruptie aldaar zullen we het maar niet hebben) is een Federatie met bonden onder zich. Zuffa/UFC is dat niet.

Als Zuffa ook in Europa monopolist wordt kan de Europese Commissie wel degelijk optreden (zie Microsoft PC-markt, elektriciteits-bedrijven energiemarkt, etc. ), monopolisering is niet toegestaan in Europa. Vraag is wel hoe je dit bewijst en of de "vechtsport-markt" te vergelijken is met gewone bedrijfsmarkten. Hier een interessante artikel over de Europese Commissie vs monopolisering sportmarkten:
Sport Arbeidsmarkt (http://www.sportarbeidsmarkt.nl/?home/88/artikelen_detail)

El Bambino
04-08-2011, 18:03
Wat heeft strikeforce aan Alistair te danken?
Wint zijn strikeforce titel op November 16, 2007 tegen Paul Buentello (http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Buentello)
verdedigt hem voor het eerst op May 15, 2010 tegen Brett Rogers (http://en.wikipedia.org/wiki/Brett_Rogers)

Hij kreeg btw al gelijk een titelshot naar maar 1 partij gevochten (Vitor Belfort (http://en.wikipedia.org/wiki/Vitor_Belfort) )te hebben in strikeforce, de beste man heeft maar 4 partijen gedraaid voor strikeforce in 5 jaar.
het mes snijd hier aan 2 kanten......
en voor we dat strak weer krijgen nee ik ben geen Overeem hater, ben zelfs fan van hem maar je moet het verhaal wel van 2 kanten willen zien
beetje onzinnig om hier met datums te gaan gooien

2x
Liefde maakt Blind zeggen ze :-)

Marchant
04-08-2011, 18:05
De Fifa (over de corruptie aldaar zullen we het maar niet hebben) is een Federatie met bonden onder zich. Zuffa/UFC is dat niet.

Als Zuffa ook in Europa monopolist wordt kan de Europese Commissie wel degelijk optreden (zie Microsoft PC-markt, elektriciteits-bedrijven energiemarkt, etc. ), monopolisering is niet toegestaan in Europa. Vraag is wel hoe je dit bewijst en of de "vechtsport-markt" te vergelijken is met gewone bedrijfsmarkten. Hier een interessante artikel over de Europese Commissie vs monopolisering sportmarkten:
Sport Arbeidsmarkt (http://www.sportarbeidsmarkt.nl/?home/88/artikelen_detail)

Thanks idd een interessant stukje, maar Fifa , ioc en dergelijke hebben Europa zeker nodig,
Ufc houd alleen gala's in Engeland en Duitsland in Europa.
Het grote geld wordt voor hun helaas niet hier verdiend denk dat ze daarom er ook niet wakker van liggen wat wel en niet mag in Europa.
Maar je heb zeker een punt

Harrie Nak
04-08-2011, 18:15
Scott Coker: Recent Strikeforce cuts were done 'in fairness to the athletes' - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/8/4/2343847/scott-coker-recent-strikeforce-cuts-were-done-in-fairness-to-the)

Harrie Nak
04-08-2011, 18:26
Twitter (http://twitter.com/#!/danawhite/status/99109819113414657)Kijk ook even naar Dana White's andere tweets, zoals:


danawhite Dana White
@SheryV2 do u really think WE MESSED them up? Come on bro
10 hours ago


danawhite Dana White
@SheryV2 not true and no "tricks" on GG
10 hours ago

lopez86
04-08-2011, 19:00
Waar denk je dat de Fertitas van afstammen?
Italiaanse naam, casino's, Las Vegas....
Gaat er wellicht een belletje rinkelen Lopez ;)

UFC is niet integer in zijn handelen
Dat schaad de sport heel erg.
Vandaag zijn wij als Nederlandse fans er de dupe van geworden.

Aan de andere kant.. hoeveel ppv worden er aan ons verkocht, de "fans" in Nederland.
wij zijn er "trots" (in het algemeen) op dat we alles voor niets streamen en downloaden
Dus zakelijk gezien valt er aan Nederland niet veel te verdienen voor de mensen van Zuffa
Dat zal ook wel een overweging zijn geweest wellicht

@Dirk.. proleten zijn alom aanwezig

Hoor je mij ergens iets zeggen dat het niet zo is??? dat is helemaal niet aan de orde en je komt niet tot de kern van zaken, ik hoef het toch niet in Jip en Janneke taal uit te leggen?
Feit is dat ze in Japan geen goed business model hadden en daarom niet overleven, maar ga dan niet hypocriet lopen doen over de UFC en niet integer dit dat zus zo, HET ZIJN ZAKEN.
En als jij wilt doorgroeien en je zaak wilt laten groeien zal je een vaak hard beleid moeten voeren, en niet alleen dat maar ook enige vorm van integriteit moeten doorvoeren, zelfs als je de grootste bent en ja OOK dat doet de UFC.
Zonder integriteit kan je namelijk niet overleven in de dienstverlening, je kan mensen maar één keer naaien in hun leven en daarna willen ze niks meer met je te maken hebben.
Je hoort mij HELEMAAL NERGENS zeggen dat ik het er mee eens ben ofzo, maar het lijkt wel alsof jij en Dirk5, met alle respect, ook maar enige vorm van zakelijk perspectief missen.
Terwijl dat hetgene is waar MMA in Japan op stuk gaat.
Daar handelen ze ook nog met integriteit, vertrouwen en dergelijke maar dan zonder enige vorm van stabiele zakelijke overeenkomst.
Dat zou jij als geen ander moeten weten toch Remco?

Btw Remco, Stefan Struve, die train jij toch?
Volgens mij verdient hij behoorlijk goed en heeft hij laatst nog een huisje gekocht.
Daarnaast is hij door de UFC heel rustig gebracht en heeft hij kansen gekregen om te groeien, dat krijgt ook niet iedereen want er zijn er genoeg die voor de leeuwen worden gesmeten.
"Take it or leave it" maar ze weten heel goed hoe jong hij is en zien hoeveel karakter hij toont.
Daarnaast heeft hij HEEL goede exposure gekregen van de UFC waardoor hij straks bij elke organisatie ter wereld aan de bak kan, mocht hij eruit gaan.
Is hij dan ook de dupe van dat "onintegere beleid" Remco?


Als het niet om Valentijn gaat zeg dat dan gewoon in plaats van iedere keer 31-29 te posten.

Even voor de duidelijkheid, als iemand 6 partijen of 4 of wat dan ook op zijn contract heeft staan betekent dat niet dat je daar recht op hebt.
Het betekent dat je voor dat aantal partijen een afspraak hebt over de beloning, het bedrag wat je verdient.
Er staat ook in dat de organisatie het recht heeft om het contract te ontbinden als jij niet voldoet aan de verwachten, bijv. als je er 2 op een rij van de 6 verliest.
Valentijn had helemaal geen recht op 4 partijen dus je standpunt slaat nergens op.

Petrosyan188
04-08-2011, 19:21
Ik kan je ook zo een bericht laten zien waarin staat dat het voor 10 september staat maar dat er nog geen locatie bekend is.

Leuk en aardig dat jij ook wat kennis op wil doen, mijn bron hou ik voor mezelf, wel geloven of niet geloven, i don't really care...

:confused::wacko::fp::thown::lol:

over 2 weken wordt er een event gehouden in new york waar ondere andere lesnar het zal opnemen tegen fedor, anderson tegen gsp vecht en tito tegen chuck.... bron? mijn bron hou ik voor mezelf, wel geloven of niet geloven, i don't really care. :lol::lol:

Illest
04-08-2011, 19:23
ik vind het zoooooo niet erg voor GG....eigen schuld, simpel zat...hopelijk komen de vechters nog wel aan de bak......hoop zelfs dat de vechters gewoon breken met GG...

Petrosyan188
04-08-2011, 19:28
ik vind het zoooooo niet erg voor GG....eigen schuld, simpel zat...hopelijk komen de vechters nog wel aan de bak......hoop zelfs dat de vechters gewoon breken met GG...

x2. ik heb totaal geen medelijden met de managment. het is echt niet voor niks dat GG of weer ruzie heeft met UFC, dan weer met SF, dan weer met it's showtime, dan weer M-1 etc. etc. ik heb het vooral te doen met marloes, dat is echt de enige vecht(st)er voor wie ik dit jammer vind. valentijn verdient het zowiezo niet om onderdeel te maken van de absolute top, net als die einemo... die moet het eerst maar eens laten zien en alistair heeft genoeg spelletjes gespeeld met die amerikanen en kan veel begrip hebben dat ze hem zat zijn en gecut. hij is tenslotte maar een 'nobody' in USA, vergeet dat niet... we hebben het over USA!! niet japan!! heel simpel voorbeeld... toen kimbo gecut was, was er nog meer aandacht dan alistair. dat zegt genoeg...

BJJCORE
04-08-2011, 19:55
UFC: Play By Our Rules or Play Elsewhere | HEAVY (http://www.heavy.com/mma/ufc/2011/08/golden-glory-releases-were-justified/)

Dit vind ik er wel een goed stukje over met best goede argumenten.. weet niet of die in dit volle topic al gepost was maar hier dan nog maar een keertje..

x2

BJJCORE
04-08-2011, 20:07
En indd voor Marloes vind ik het ook heel erg...en eigenlijk voor de rest ook, maar als ze zich al niet druk maken de C. Cyborg er niet meer is zullen ze zich ook niet druk maken dat Marloes er niet meer is. Het moment dat Strikeforce werd overgenomen kon je de bui al voelen hangen. Zuffa bepaald met wie ze zaken doen en als ze dat niet met jou willen doen dan niet. Het is een entertainment business geen sportleague. UFC zal het juridisch moeilijker krijgen naar mate ze groter worden, want ben je op den duur nog echt alleen een entertainment business of wordt je shownaam een begrip. Er zijn geen ranking in de UFC ...en expres niet.....juist om dit soort zaken op te lossen. Als je rankings hebt en Alaister stond als contender om tegen Cain Valezquez te vechten dan had je nog wat voeten in de aarde, maar aangezien er geen rankings zijn bepaald de UFC welke wedstrijden er worden gehouden. Het gaat er om dat ze een vermakelijke show voor de PPV kopers neerzetten. Pas jij niet in het businesmodel dan kan je je biezen pakken....and so it happend. Zij kunnen je maken of kraken...... Als ze je veel exposure geven met filmpjes en andere marketing uitingen dan zit je goed maar ze kunnen je ook helemaal wegvagen en dat het publiek je vergeet. Kijk naar Tito die opeens nergens meer in de UFC historie voorkwam. Die is ook optijd bij zinnen gekomen en vecht nu weer.

Je kan niet zomaar tegen schenen aan gaan schoppen en geen reactie verwachten. Ik snap dat GG het beste voor zijn vechters er uit wil halen maar je moet niet je hand overspelen. Ik hoop dat er een weg terug is. Ik ben geen GG fan....maar ik vind het slecht voor de nederlandse ontwikkeling van MMA. Over Stevan Struve horen we ook nooit gezeik ....dus het kan wel ;-)

TOON
04-08-2011, 20:08
ik mag toch hopen dat jullie allemaal begrijpen dat het helemaal niks met de vechters te maken heeft, het heeft niks te maken met het dames MMA waar Zuffa niks mee heeft, het heeft ook helemaal niks te maken met het record van Valentijn of de teen van Alistair of de loss van Einemo....
Cocker kan wel mooi zeggen dat het zo besloten is om de vechters niet in de weg te zitten met hun carriere, dat weten we toch allemaal dat dit grote bullshit is......dan geef je je vechters gewoon permissie ergens anders te vechten, dat hebben ze veel vaker gedaan

het heeft te maken met de beef tussen GG en Zuffa en daar wil ik wel wat meer over weten....

fear factory
04-08-2011, 20:18
Ik hoor hier veel mensen zeggen dat zuffa te groot wil worden en dat ze pride kapot hebben gemaakt terwijl ze het alleen maar hebben overgenomen, dat is heel wat anders dan kapot maken. Denk je nou echt dat andere organisaties niet zo groot zouden willen zijn als de ufc. Met kleine organisaties is natuurlik niks mis die heeft de ufc ook nodig om goede vechters weg te halen en de vechters zijn dan ook heel blij omdat ze dan meer gaan verdienen en op een groter toneel komen te staan. kijk maar naar struve, hardonk destijds enonze buurtgenoot Dennis siver, deze vechters hoor je toch ook niet klagen.

Ik denk dat het aan de vechters en de managements zelf ligt die eisen veel te veel, dat zag je ook wel met Fedor een paar jaar geleden. Fedor was gewoon welkom in de ufc alleen ze eisten veel te veel met reclame ,m1,enz. (het merk PUMA zal je ook nooit in een NIKE reclame zien)Daarom heeft de ufc toen nee gezegd, anders kan je wel aan de gang blijven . want dan word het pas echt een wanorde en daar zit echt geen een op te wachten. voorbeelden zat: alistair die zijn titel niet verdedigde, het eeuwige gedonder met Fedor, Dan zou die wel vechten dan weer niet ,wel een deal weer geendeal,enz. En in het boksen dat floyd mayweather niet tegen manny pacquiao wil vechten. En ga zo maar door.

IK snap niet waarom er veel mensen hier tegen Dana white,UFC,en Zuffa zijn.Ze hebben tenminste een business model dat werkt.

mokumnised
04-08-2011, 20:22
het heeft te maken met de beef tussen GG en Zuffa en daar wil ik wel wat meer over weten....

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar bij slecht nieuws verdwijnen BB en de groupies Jamila en Micha als sneeuw voor de zon.

Petrosyan188
04-08-2011, 20:23
laag IQ fear factory... kunnen ze ook niks aan doen jongen.

Petrosyan188
04-08-2011, 20:27
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar bij slecht nieuws verdwijnen BB en de groupies Jamila en Micha als sneeuw voor de zon.

bas is op vacantie tot er weer goed niews, micha is samen met kareav spelletje aan het spelen wie nu als laatste de gym verlaat en jamila is zo geschrokken dat ze zichzelf voor een trein heeft gegooid

World & Peace(en nog zo'n bullshit)

straks als het event aan komt van GG of er komt weer een GG film dan is bas hier non-stop.... om te vertellen hoe geweldig GG wel niet is en dan zijn die ja-knikkers micha en jamila hier vanzelf ook weer. in voetbaltermen... mooiweersupporters!

Marchant
04-08-2011, 20:29
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar bij slecht nieuws verdwijnen BB en de groupies Jamila en Micha als sneeuw voor de zon.

2x

Waar zijn Micha , Jamila en BB???
Normaal gesproken als je al roept dat iemand van GG over de wc-bril heeft gezeken zijn zij er om te zeggen dat het niet zo is.........
Nu niets vreemd!

ChingChong
04-08-2011, 20:46
x2. ik heb totaal geen medelijden met de managment. het is echt niet voor niks dat GG of weer ruzie heeft met UFC, dan weer met SF, dan weer met it's showtime, dan weer M-1 etc. etc. ik heb het vooral te doen met marloes, dat is echt de enige vecht(st)er voor wie ik dit jammer vind. valentijn verdient het zowiezo niet om onderdeel te maken van de absolute top, net als die einemo... die moet het eerst maar eens laten zien en alistair heeft genoeg spelletjes gespeeld met die amerikanen en kan veel begrip hebben dat ze hem zat zijn en gecut. hij is tenslotte maar een 'nobody' in USA, vergeet dat niet... we hebben het over USA!! niet japan!! heel simpel voorbeeld... toen kimbo gecut was, was er nog meer aandacht dan alistair. dat zegt genoeg...
Kimbo is vooral bekend bij mensen die de sport niet eens kennen. Vrienden van mij kennen Kimbo en daardoor TUF wel maar MMA of zelf UFC kennen ze niet... Dus de aandacht voor kimbo was meer door buitenstaanders dan vechtsporters.

Kalikula
04-08-2011, 20:48
Whoot, what the xxx is this. Zit je in het warme Sevilla even verlegen van internet, lees je dit!
Volgens mij is dit een vat vol tegenstrijdigheden. Voor elke kant valt wel wat te zeggen. Maarre, ik wil Allie zien vechten.
Conclusie: eventjes een kutzooi!

knift
04-08-2011, 20:50
We want PRIDE!!! we want PRIDE!!!! we want PRIDE!!!!!

YoMarK
04-08-2011, 20:53
xhij is tenslotte maar een 'nobody' in USA, vergeet dat niet... we hebben het over USA!! niet japan!! heel simpel voorbeeld... toen kimbo gecut was, was er nog meer aandacht dan alistair. dat zegt genoeg...
Wat een gelul man, hoe kom je erbij? Heb je gezien hoeveel topics en posts er inmiddels op internationale fora's staan over Alistair en GG, dát zegt mijns inziens wel een boel..

Vinand
04-08-2011, 20:56
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar bij slecht nieuws verdwijnen BB en de groupies Jamila en Micha als sneeuw voor de zon.

Inderdaad. Waar blijven die terroristen van deze forum opeens. Wel gare mentaliteit altijd deze mensen. Normaal hebben ze grote bek over alles en niets, en maar iedereen beschuldigen van het ergste maar zodra er iets met hun geliefde Golden Glory gebeurt dan zijn ze opeens gelijk opgerot. En nu maar hopen dat ze ook WEGBLIJVEN.