PDA

View Full Version : The MuayThai Premier League updates



TheMPL
04-08-2011, 00:41
Nog minder dan een maand te gaan voor de grote dag van 2 september a.s. Dan zal in de Walter Pyramid California de lift off zijn van The MuayThai Premier League. Een wereldwijde MuayThai competitie waarin 40 top vechters uit de wereld, verdeeld over 5 divisies, zullen uitmaken wie zich de ultieme MuayThai kampioen mag noemen.


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/mplcaliforniavert.jpg


Niet alleen zullen deze avond vele topvechters uit The MuayThai Premier League hun opwachting maken maar ook zal er een hele mooie superfight zijn deze avond. Niemand minder dan het Thaise fenomeen Buakaw Por Pramuk zal op 5 x 3 minuten en uiteraard MuayThai rules de strijd aanbinden met de Nederlander Warren Stevelmans. Deze avond zullen nog meer Nederlandse vechters acte de presence geven en wij hopen met enkele dagen met de aankondiging te komen voor een buitengewoon spectaculaire rematch voor de Nederlandse fans.


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/Pyramid1.jpg


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/Pyramid2.jpg


Ook voor de oosterburen van Nederland is er goed nieuws. Duitsland heeft er een extra vertegenwoordiger van hun land bij. Na Dennis Schneidmiller in het Weltergewicht zal ook Martin Jahn Duitsland vertegenwoordigen en wel in het zwaargewicht. Ook België is nu actief in The MuayThai Premier League met Filip Verlinden die zijn land zal vertegenwoordigen in het zwaargewicht.


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/FilipVerlinden.jpg


Helaas ook teleurstellend nieuws. Saenchai Sinbi MuayThai zal niet meer deelnemen aan de competitie in het weltergewicht van The MuayThai Premier League. Het strakke schema van The MuayThai Premier League en het drukke schema met vele gevechten van Saenchai Sinbi MuayThai leverden helaas te veel conflicten met elkaar op. Saenchai Sinbi MuayThai zal echter wel superfights vechten voor The MuayThai Premier League waarvan de eerste waarschijnlijk al op 8 oktober in Rome, Italië.

Als vervanger voor Saenchai Sinbi MuayThai zijn wij er in geslaagd om de man te contracteren die al sinds ruim 4 jaar ongeslagen is en momenteel al meer dan 25 partijen op rij heeft gewonnen. Wij hebben het over niemand minder dan de Thaise vechter met oa titels als WMC wereldkampioen, kampioen van Thailand, kampioen van het Lumpinee stadion en kampioen van het Rajadamnern stadion op zijn naam, Saiyok Pumphanmuang!



http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/slamm6/DSC_6052.jpg


Wij komen snel weer terug met nieuwe updates om de fans op de hoogte te houden.


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/MPLCaliforniahor-1.jpg


The MuayThai Premier League vechters overzicht op dit moment:


Superlightweight (-63.5 kg) female

Julie Kitchen (Engeland)
Ilona Wijmans (Nederland)
Chantal Ughi (Italië)
Angelique Pitiot (Frankrijk)
Valentina Shevchenko (Peru)
Martina Jindrova (Tsjechië)
Sandra Bastian (Canada)


Welterweight (-66.7 kg)

Denis Schneidmiller (Duitsland)
Saiyok Pumphanmuang (Thailand)
Kevin Ross (USA)
Mehdi Zatout (Frankrijk)
Andrei Kulebin (Wit-Rusland)
Liam Harrison (Engeland)
Kurt Finlayson ( Australia)
Mohamed Khamal (Nederland)


Middleweight (-72.5 kg)

Nieky Holzken (Nederland)
Yohan Lidon (Frankrijk)
Yodsaenklai Fairtex (Thailand)
Vladimir Moravcik (Slowakije)
Jordan Watson (Engeland)
Marco Pique (Nederland)


Lightheavyweight (-82.5 kg)

Kaoklai Kaennorsing (Thailand)
Simon Marcus (Canada)
Jiri Zak (Tsjechië)
Danny Derdowski (Australia)
Artem Levin (Rusland)


Heavyweight (-95 kg)

Nathan Corbett (Australia)
Thomas Hron (Tetchier)
Abdarhmane Coulibaly (Frankrijk)
Filip Verlinden (België)
Dzianis Hancharonak (Wit-Rusland)
Martin Jahn (Duitsland)
Ramazan Ramazanov (Rusland)


http://www.youtube.com/watch?v=e7D-k9Ziyb4

blackadder
04-08-2011, 00:43
Ziet er goed uit.
Eindelijk weer eens wat om naar uit te kijken.

Pansier
04-08-2011, 00:45
Dit zuigt echt hard.... Saenchai die niet meer meedoet? :twak::thown::boos::bash::swear::wtf::boo::mad2::f lame:

Wel vet stadion trouwens!

TheSpeaker
04-08-2011, 00:51
en waar is aussie? die zou toch ook mee doen?

dietrik
04-08-2011, 01:02
Dit zuigt echt hard.... Saenchai die niet meer meedoet? :twak::thown::boos::bash::swear::wtf::boo::mad2::f lame:

Wel vet stadion trouwens!

sayiok is dan wel een meer dan goede vervanger!

justsomeone
04-08-2011, 01:27
sayiok is dan wel een meer dan goede vervanger!

X2

Sadix
04-08-2011, 01:42
saiyok is de baas der bazen.

Maar sanchai vind ik de p4p beste kickbokser.

Asura
04-08-2011, 01:48
Kan niet wachten. De MPL is de beste ontwikkeling op vechtsportgebied in 2 jaar, wellicht zelfs langer. Hopelijk komt Saenchai over een jaartje ofzo er alsnog bij.

Sadix
04-08-2011, 01:49
ik kan ook niet wachten idd. Dit gaat gewoon geweldig worden.

Waar ik ook blij mee ben is dat jeugdige kickboksers nu weer een droom hebben om naar toe te werken, nu k1 wankelt.

Hoop dat MPL de toekomst is samen met Its showtime.

Asura
04-08-2011, 01:53
Zou geweldig zijn voor de sport inderdaad, hopelijk produceert NL dan weer wat toppertjes op MT-regels. K-1 kan ik echt niet missen maar de MPL lijkt een grote leegte in mijn vechtsporthart op te vullen.

Kemal
04-08-2011, 04:09
wat een heerlijke poules zeg, dat gaat stuk voor stuk knalpartijen opleveren!

Koike88
04-08-2011, 06:49
saiyok is de baas der bazen.

Maar sanchai vind ik de p4p beste kickbokser.

Er is een verschil tussen kickboksen en muay thai, Saenchai is zeker een expert in het laatste.
Zelf kijk ik veel liever naar Saiyok, omdat ik dat Muay Thai in haar mooiste vorm vind. Explosief, combineren, naar voren vechtend en keihard. Zonder alle poespas eromheen. Die acrobatiek en showen hoeft van mij niet zo. het is leuk om te zien, maar ik zie liever een echte knalpot.

Er zitten in deze poules echt wel toppers. Alleen vind ik dat bij de vrouwen (-63,5kg) nogal tegenvallen.

Veel vechtsters (in de B klasse) die hier rondlopen, zetten deze dames aan de kant. Een voorbeeld is Chantal Ughi. Ze werd gepromoot met "Verschillende stadiumtitels", Patong en Bangla stadion. Nu was er vorig jaar augustus een Duits-Afrikaans meisje dat de Bangla stadion belt/titel ook op haar naam zette. Ze deed dit door één partij te vechten, en die vervolgens ook nog te verliezen.
Of een Noor, die een Patong titel had met 4 gevechten in totaal. Er zitten zeker toppers tussen hoor, maar ik denk dat er een aantal vechters ontbreken bij de vrouwen.

En Spong zou ook een rijke aanvulling zijn.

blackadder
04-08-2011, 07:42
Komt er een stream?

blackadder
04-08-2011, 07:45
Er zitten zeker toppers tussen hoor, maar ik denk dat er een aantal vechters ontbreken bij de vrouwen.

Ik mis eigenlijk Germain.

Mattie73
04-08-2011, 09:23
saiyok is de baas der bazen.

Maar sanchai vind ik de p4p beste kickbokser.

X2

Sayok pas eigelijk ook beter in deze poule omdat hij in tegenstelling tot Saenchai wel een echte welterweight is. Ik denk dat nu ook meteen de winnaar bekend is. Ik vind Saiyok Pumphanmuang de beste ter wereld in dit gewicht. Ik denk zelfs dat hij de enige is die Petrosyan kan verslaan.

lopez86
04-08-2011, 09:42
X2

Sayok pas eigelijk ook beter in deze poule omdat hij in tegenstelling tot Saenchai wel een echte welterweight is. Ik denk dat nu ook meteen de winnaar bekend is. Ik vind Saiyok Pumphanmuang de beste ter wereld in dit gewicht. Ik denk zelfs dat hij de enige is die Petrosyan kan verslaan.

x2.
Als je weet dat Saiyok in je poule zit, kan je bij wijze van maar beter nú pas je spullen gaan inpakken want dit wint niemand van m.

Mattie73
04-08-2011, 09:57
x2.
Als je weet dat Saiyok in je poule zit, kan je bij wijze van maar beter nú pas je spullen gaan inpakken want dit wint niemand van m.

Inderdaad. Tegen Saenchai hadden ze nog een kans gehad (niet omdat ze beter zijn, maar puur door het grote gewichtsverschil). Tegen Sayok maken ze allen geen kans.

Djani
04-08-2011, 14:02
Ik ben het met de bovenstaande posts eens dat Saiyok beter op z'n plek is daar dan Saenchai. Saenchai heeft het frame van een 59kg vechter en vecht op 60kg en 61kg al hoofdzakelijk tegen vechters die een stuk groter zijn dan hij (Sagetdao, Nong-O, Petchboonchu etc.).
Saiyok gaat door die poule stoomwalsen. Ik kijk er ook naar uit om Mootje Khamal op FMT-rules bezig te zien.

MaTo
04-08-2011, 14:10
Spong erbij en het is compleet, hoewel ik nu al er helemaal naar uit kijk!

Djani
04-08-2011, 14:22
Spong weegt nu toch zo'n 105kg? Correct me if i'm wrong..

Sadix
04-08-2011, 14:51
X2

Sayok pas eigelijk ook beter in deze poule omdat hij in tegenstelling tot Saenchai wel een echte welterweight is. Ik denk dat nu ook meteen de winnaar bekend is. Ik vind Saiyok Pumphanmuang de beste ter wereld in dit gewicht. Ik denk zelfs dat hij de enige is die Petrosyan kan verslaan.

x2

Koike88
04-08-2011, 15:29
Spong weegt nu toch zo'n 105kg? Correct me if i'm wrong..

Denk dat hij dat er in 1,5 maand wel vanaf kan trainen.

payap
04-08-2011, 15:48
We moeten natuurlijk ook niet vergeten dat dit pas het eerste seizoen voor The MPL gaat worden. Toen 2011 begon had nog niemand er van gehoord en nu staan al deze grote namen erin. Er zullen waarschijnlijk wel meer vechters zijn geweest net als Saenchai die reeds boekingen hadden of contracten hebben met andere organisatie's en daardoor hun schema en die van The MPL niet met elkaar konden overeenstemmen.

Sommige vechters worden nu al als huizenhoge favorieten getipt en andere aangeduidt met niveau van B-klasse. Het mooi van The MPL is dat hoe goed je ook wordt geschat of hoe laag aangeschreven evt je het in een competitie jezelf zal moeten bewijzen. Van elke poule van vier gaan de twee beste door en komen het jaar erop weer terug in The MPL. De twee laatste in de poule zullen het veld moeten ruimen voor twee nieuwe vechters die dan de kans krijgen zich zelf te bewijzen.

Hierdoor krijg je een soort van een eerlijk natuurlijke selectie waar de sterkste overblijven en vechters voor wie het niveau daadwerkelijk te hoog gegrepen is weer zullen verdwijnen. Hierdoor zullen elk seizoen in elke divisie 4 nieuwe vechters een kans krijgen. Hier mee wordt voorkomen dat je zoals bij sommige organisaties maar eindeloos elke keer weer dezelfde vechters ziet terugkomen en nieuwe vechters amper een kans krijgen.

Asura
04-08-2011, 15:52
en waar is aussie? die zou toch ook mee doen?

Die heeft een blessure toch?

Vraag me af waar we de MPL kunnen bekijken. Goeie post Payap.

Sadix
04-08-2011, 15:52
mooi geschreven Payap.

En daardoor ben ik van mening dat MPL succesvol zal worden. Ze geven ons, de fans echt wat we willen zien.
En voor het eerst is er een competitie die ook echt eerlijk is zonder vriendjes politiek etc.

Pansier
04-08-2011, 18:06
Saenchai is mijn favoriete vechter, omdat zijn inzicht gewoon super groot is... Zijn technische kant is echt ziekelijk hoog waardoor ik het mooi vind om hem te zien vechten. Als je goed oplet leer je ook super technieken van hem!

Sadix
04-08-2011, 18:19
haha Sanchai is zo goed, hij is gewoon niet na te doen.

Zijn inzicht is idd fenomenaal, hij ziet alles komen, is bijna niet te raken daardoor.

ChingChong
04-08-2011, 18:22
Zou bijna zeggen dat jullie verliefd op hem zijn...

Pansier
04-08-2011, 18:45
Zou bijna zeggen dat jullie verliefd op hem zijn...

Ik zou ook bijna denken dat ik dat was....

Sadix
04-08-2011, 18:50
ik ben ook wel verliefd op zijn vechtstijl. Als je ziet hoe hij A klassers aan de kant zet, hij zit serieus echt een niveautje hoger als de rest. Maar heeft helaas een hele kleine frame waardoor hij niet door heeft gebroken bij het grote publiek.

Anderson
04-08-2011, 19:17
Hoe zit het met Thai Fight gaat die niet meer mee doen aan het toernooi Saiyok.

Djani
04-08-2011, 23:19
Zou bijna zeggen dat jullie verliefd op hem zijn...

De realiteit is dat vechters met zijn kwaliteiten zeldzaam in het kwadraat zijn. Hij is een levende legende en staat nu al in het rijtje Dieselnoi Chor Thanasukarn - Samart Payakaroon - Somluck Khamsing. Mensen vergeten ook vaak dat hij al jaren tegen zwaardere vechters vecht of juist extra moet afvallen om lichter te zijn dan zijn tegenstander en daardoor kracht moet inleveren. Er was zelfs één partij waarin hij tegen twee topvechters in één partij moest vechten (Petchboonchu de eerste drie rondes en daarna nog twee rondes tegen een frisse Sagetdao). Daarnaast vecht hij al 15 jaar in Lumpini (sinds z'n vijftiende) en heeft hij in die tijd in vier verschillende gewichtsklasses kampioenschappen behaald. Hij is met zijn leeftijd bijna een dinosaurus voor Muay Thai-jaren en hij is nog steeds niet 'over the hill'.

Wat Muay Thai betreft hoort iedereen verliefd te zijn op die gozer ahaha

Koike88
05-08-2011, 12:33
Onzin. Je kan zijn stijl mooi of niet mooi vinden, ik ben geen fan van het "show muay thai". Zie liever een partij zonder al die poespas en technische truukjes. Die zijn in mijn ogen mooier om naar te kijken, en vloeiender.Niet steeds afgebroken omdat iemand alles doet om te zorgen dat het er mooi op de camera uitziet. Hij is misschien wel de meest technische vechter, maar ik vind zijn stijl niet mooi.

Djani
05-08-2011, 13:05
Onzin. Je kan zijn stijl mooi of niet mooi vinden, ik ben geen fan van het "show muay thai". Zie liever een partij zonder al die poespas en technische truukjes. Die zijn in mijn ogen mooier om naar te kijken, en vloeiender.Niet steeds afgebroken omdat iemand alles doet om te zorgen dat het er mooi op de camera uitziet. Hij is misschien wel de meest technische vechter, maar ik vind zijn stijl niet mooi.

Hij doet alleen die cartwheel kick voor de show. Al het andere, wat jij poespas noemt, heet perfecte uitvoering van technieken, timing en controle. Dit doet hij om de tegenstander uit balans te brengen en te domineren.
Goed getimede teeps, knieën, sweeps en elleboog combo's zijn toch geen poespas? Over het algemeen kijk ik liever naar het type Anuwat/Mike Tyson. Maar de technische & chirurgische precisie en souplesse waarmee Saenchai zijn technieken uitvoert en het besef hoe bizar moeilijk dat is (al helemaal op dat niveau) dwingt enorm veel respect af. Dat jij zijn style en de resultaten die hij daarmee behaalt als 'show muay thai' bestempelt schuif ik maar op naïviteit af.

Mattie73
05-08-2011, 13:47
Hij doet alleen die cartwheel kick voor de show. Al het andere, wat jij poespas noemt, heet perfecte uitvoering van technieken, timing en controle. Dit doet hij om de tegenstander uit balans te brengen en te domineren.
Goed getimede teeps, knieën, sweeps en elleboog combo's zijn toch geen poespas? Over het algemeen kijk ik liever naar het type Anuwat/Mike Tyson. Maar de technische & chirurgische precisie en souplesse waarmee Saenchai zijn technieken uitvoert en het besef hoe bizar moeilijk dat is (al helemaal op dat niveau) dwingt enorm veel respect af. Dat jij zijn style en de resultaten die hij daarmee behaalt als 'show muay thai' bestempelt schuif ik maar op naïviteit af.

X2

Wat ik het meest bewonder van Saenchai is zijn balans.

Mistaah_Lopez
05-08-2011, 14:38
Ik mis nog wel een x-aantal plekjes, wanneer worden die eigenlijk opgevuld bijv. bij die van de middleweight en andere klasses?

Ik vind als organisator dat je in ieder geval de vechters ruim op tijd laat weten dat er een mega event komt en niet binnen nu en een maand nog moet gaan werven! Zij moeten ook de kans krijgen om voorbereid te zijn. Of zie ik dat verkeerd?

Grtz. Nicky

payap
05-08-2011, 18:53
Ik mis nog wel een x-aantal plekjes, wanneer worden die eigenlijk opgevuld bijv. bij die van de middleweight en andere klasses?

Ik vind als organisator dat je in ieder geval de vechters ruim op tijd laat weten dat er een mega event komt en niet binnen nu en een maand nog moet gaan werven! Zij moeten ook de kans krijgen om voorbereid te zijn. Of zie ik dat verkeerd?

Grtz. Nicky


Denk niet dat men bepaald nog hoeft te werven om vechters te vinden die mee willen doen. Heb begrepen dat alle plekken al zijn ingevuld en er zelfs wachtrijen zijn met vechters die er ook in zouden willen.

Zo vecht Roberto Cocco uit Italie 2 september tegen Artem Levin op het eerste gala. Maar Roberto staat nog niet op de website in de poule. Of men brengt ze een voor een, of men wacht nog op foto en dergelijke om de vechter op de website te kunnen zetten. En wellicht heeft men het te druk om constant de website bij te werken.

Denk dat de betrokken vechters zelf allang weten waar ze staan en tegen wie en wanneer ze vechten.

Koike88
05-08-2011, 19:02
Hij doet alleen die cartwheel kick voor de show. Al het andere, wat jij poespas noemt, heet perfecte uitvoering van technieken, timing en controle. Dit doet hij om de tegenstander uit balans te brengen en te domineren.
Goed getimede teeps, knieën, sweeps en elleboog combo's zijn toch geen poespas? Over het algemeen kijk ik liever naar het type Anuwat/Mike Tyson. Maar de technische & chirurgische precisie en souplesse waarmee Saenchai zijn technieken uitvoert en het besef hoe bizar moeilijk dat is (al helemaal op dat niveau) dwingt enorm veel respect af. Dat jij zijn style en de resultaten die hij daarmee behaalt als 'show muay thai' bestempelt schuif ik maar op naïviteit af.

Gesprongen lowkick, dansen met de heupen, dat bekende voetendansje alvorens een body kick te maken, ja schuif het maar op naïviteit af. Ik noem dat show muay thai. Ik downplay Saenchai nergens, ik zeg alleen dat ik de stijl die hij vertoont (vooral als hij tegen westerlingen vecht) niet mooi vind. Verder heb ik niks over zijn behaalde resultaten gezegd, die staan als een huis.

Sadix
05-08-2011, 19:22
Gesprongen lowkick, dansen met de heupen, dat bekende voetendansje alvorens een body kick te maken, ja schuif het maar op naïviteit af. Ik noem dat show muay thai. Ik downplay Saenchai nergens, ik zeg alleen dat ik de stijl die hij vertoont (vooral als hij tegen westerlingen vecht) niet mooi vind. Verder heb ik niks over zijn behaalde resultaten gezegd, die staan als een huis.

voor mij maakt dat hem weer speciaal. Denk dat het vooral ene kwestie is van smaken verschillen.

Pansier
05-08-2011, 23:05
Gesprongen lowkick, dansen met de heupen, dat bekende voetendansje alvorens een body kick te maken, ja schuif het maar op naïviteit af. Ik noem dat show muay thai. Ik downplay Saenchai nergens, ik zeg alleen dat ik de stijl die hij vertoont (vooral als hij tegen westerlingen vecht) niet mooi vind. Verder heb ik niks over zijn behaalde resultaten gezegd, die staan als een huis.

Dit is ook een manier om je tegenstander uit zijn spel te halen. Iemand die geïrriteerd raakt maakt ook eerder fouten ;). Let eens goed op de manier waarop hij vecht, je kan veel dingen leren van hem.. Hij maakt eerst een beweging die jij show noemt, daardoor ontstaat er een gaatje, hij slaat toe. Natuurlijk kan je het als show zien, maar het heeft zeker effect.

Hetzelfde met die carthwheel. Het feit dat hij hem bij iemand zo gemakkelijk zet geeft toch wel aan dat hij technisch gezien al veel beter is dan zijn tegenstander wat de tegenstander weer kan demotiveren. ;)

payap
05-08-2011, 23:43
Saenchai is van eenzame klasse. Lees ook meer eens interviews met zijn collega vechters als de vraag komt wie de beste is. Allemaal zeggen ze dat Saenchai de beste van allemaal is.

Koike88
06-08-2011, 07:54
Dat hij als de beste en meest technische vechter wordt gezien (wat ik ook niet tegenspreek) betekent niet dat zijn stijl dan gelijk geweldig vind. Wellicht verplaats ik me teveel in zijn tegenstanders, ik voel vaak de frustratie. Als het lijkt alsof je tegenstander een loopje met je neemt, dan is dat dus ook frustrerend. Dat gevoel heb ik niet of nooit gehad bij Saiyok. Die komt echt om je gewoon keihard ko te slaan.

Mistaah_Lopez
06-08-2011, 10:59
Denk niet dat men bepaald nog hoeft te werven om vechters te vinden die mee willen doen. Heb begrepen dat alle plekken al zijn ingevuld en er zelfs wachtrijen zijn met vechters die er ook in zouden willen.

Zo vecht Roberto Cocco uit Italie 2 september tegen Artem Levin op het eerste gala. Maar Roberto staat nog niet op de website in de poule. Of men brengt ze een voor een, of men wacht nog op foto en dergelijke om de vechter op de website te kunnen zetten. En wellicht heeft men het te druk om constant de website bij te werken.

Denk dat de betrokken vechters zelf allang weten waar ze staan en tegen wie en wanneer ze vechten.


Oooooow ok....Dan is het toch meer helder ja:)

Thnx voor reageren!!

Grtz. Nicky

TheMPL
07-08-2011, 16:49
Hier nog enkele updates:

In het superlightweight (female) heeft Miriam Nakamoto zich moeten terugtrekken. Een blessure zal operatief verholpen moeten worden waardoor zij drie maanden uit de roulatie is. Wij hopen dat zij later in het seizoen genoeg hersteld zal zijn om een superbout te kunnen vechten. Miriam's plaats is nu ingenomen door Tainara Lisboa uit Brazilie.

In het weltergewicht is Kurt Finlayson zich genoodzaakt terug te trekken ivm een blessure aan zijn hand. Deze blessure had hij opgelopen in zijn gevecht met Saenchai Sinbi MuayThai. De vervanger maken wij zsm bekend.

In het middengewicht is nu ook de uit Italie afkomstige Rosario Presti toegevoegd.

In het lichtzwaargewicht zijn Roberto Cocco uit Italie toegevoegd en Artem Vakhitov uit Rusland. Wij hebben begrepen dat er vragen waren over deelname van Lhoucine Ouzgni aan The MPL. Hierover kunnen wij zeggen dat alles helemaal rond was op alle gebieden. Helaas echter bleek dat het schema van The MPL en het schema van Lhoucine Ouzgni niet met elkaar over een konden komen.

De officiele ticketverkoop voor 2 september is gestart. Voor info zie:

- Official Site for Long Beach State Athletic Tickets (http://tkt.xosn.com/tickets/TicketHome.dbml?&DB_LANG=C&DB_OEM_ID=23500&_MODE_=EVENTSELECT&SALE_TKT_EVENT_ID=258680)

Asura
07-08-2011, 16:57
Komt er ook een stream ?

Sloper
07-08-2011, 19:56
Mooie line-up en er gaan geheid knalpotten komen.

Persoonlijk zeg ik dat als Spong -95 gewogen had dat hij Corbett op FMT niet had willen treffen. Op MT regels ging hij al neer (mede door die handblessure en een domme losse knie) Als ik naar Corbett zijn tegenstanders kijk vrees ik dat hij ze echt serieuze schade gaat aanbrengen... Die ellebogen zijn echt van gewapend beton en niet te stoppen!

blackadder
07-08-2011, 19:57
Komt er ook een stream ?
Je zou haast denken dat ze ons met opzet negeren.

justsomeone
07-08-2011, 20:19
Komt er ook een stream?

respect
07-08-2011, 20:29
Stream zou echt mooi zijn.

Kemal
07-08-2011, 20:30
Komt er ook een stream?

Je zou haast denken dat ze ons met opzet negeren.






------
Heb een sterk deja vu momentje ;)

Asura
07-08-2011, 21:38
MPL regel een barretje in de Randstad of Utrecht waar het uitgezonden word !

TheMPL
08-08-2011, 21:27
In het zwaargewicht is nu ook de Engelsman Chris Knowles toegevoegd.

In het lichtzwaargewicht is de Oostenrijker David Keclik toegevoegd.

blackadder
08-08-2011, 21:29
Wat zeg je? Bekijk ze op de stream?

Asura
08-08-2011, 21:35
Yo ik hoorde iets over streams, opende gelijk deze thread.

Richelieu
08-08-2011, 21:38
Wat zeg je? Bekijk ze op de stream?

haha, boek gewoon een ticket ouwe baas

justsomeone
08-08-2011, 21:39
wie zei er wat over een stream?

blackadder
08-08-2011, 21:46
haha, boek gewoon een ticket ouwe baas
Met mijn eigen stream?
http://www.youtube.com/watch?v=5I-fARuUY58

justsomeone
09-08-2011, 22:39
welke stream?

TheMPL
14-08-2011, 10:46
Hier nog enkele laatste updates.

Zoals eerder vermeld heeft Kurt Finlayson zich terug moeten trekken ivm een blessure aan zijn hand opgelopen in zijn partij tegen Saenchai. Zijn plek zal nu worden ingenomen door Leo Monteiro uit Brazilie.

Helaas ook geen Andrei Kulebin. Hij zal worden vervangen door Michael Dicks uit Engeland.

Alle poules zijn ingevuld en op 2 september zal in Los Angeles het eerste evenement zijn in een serie van acht om de winnaars te bepalen. Deze acht evenementen zullen over de hele wereld plaatsvinden. Zoals het er nu naar uit ziet in: Los Angeles, Rome, Hamburg, Bangkok, Bejing en Marseille.

De evenementen zullen door vele tv stations live worden uitgezonden en ook nog later worden vertoond. Oa. door Eurosport. Wij hebben ons vooral gericht op TV en op moment van schrijven zijn we nog niet bezig geweest met live streams op internet.

De komende dagen zullen wij de complete line up plaatsen en ook de definitieve poule indelingen.

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/MPLCaliforniahor-1.jpg

justsomeone
14-08-2011, 10:58
Wat zei je nou? komt er een stream?

Kemal
14-08-2011, 11:03
Thanks MPL, heb er wel zin an! levert een hoop mooie partijen op!

Anderson
14-08-2011, 11:10
Ik zie het toch liever op Eurosport dan een stream

Asura
14-08-2011, 15:15
Ik hoop dat Eurosport Nederland/Benelux(?) het ook uitzend.

Boran
14-08-2011, 19:16
Waarom doet Kulebin niet meer mee?

tcjr
30-08-2011, 21:53
de stream: helaas alleen PPV

Live Streaming MuayThai - MuayThai Premier League: Stars and Stripes (http://www.gfl.tv/Events/Fight/MuayThai/MuayThai_Premier_League_Stars_and_Stripes/1160)

Verder komt The MPL Naar Amsterdam! althans als dit klopt:

MPL Season
• September 2, 2011 – Los Angeles, California
• October 8, 2011 – Venice/Padova, Italy
• November 5, 2011 – Amsterdam, Netherlands
• December 5, 2011 – Bangkok, Thailand
• January 17, 2012 – Los Angeles, California
• February 20, 2012 – Marseilles, France
• April 6, 2012 – Canada (Semi-Finals)
• May 25, 2012 – Los Angeles, California (Finals)


Ik was al in de weer om tickets naar italie te boeken om mijn vriend simon marcus te zien maar daar wacht ik nog even mee.

Anderson
30-08-2011, 23:03
Dat wordt ruzie met Slamm als Slamm door gaat dit jaar.

blackadder
30-08-2011, 23:16
Dat wordt ruzie met Slamm als Slamm door gaat dit jaar.
Wat dan?

Anderson
30-08-2011, 23:54
Slamm is altijd in december en is hun FMT gala Internationaal. Als dan MPL een gala aan komt zetten net voor hun gala ook op FMT en Internationaal, gaan ze kaarten en vip tafels verliezen.