PDA

View Full Version : Chael Sonnen Interview: Japanese fighter are horrible, Fedor's a bum, LHW sucks!



Devilprince
04-08-2011, 13:13
CA: The Infamous Chael Sonnen, It's been a rocky road Chael, but you are back and you are able to compete at UFC 136 against Brian Stann, are you excited to be back and facing a rising contender like Stann In which a win could put you right back in title contention.
Sonnen: I'm extremely excited to be fighting once again and fighting a top contender like Brian Stann none the less.

CA: With all that transpired with Bisping and Wanderlei Silva during your absence, would you have wanted to fight either of them more than Brian Stann who is a friend to you?

Sonnen: I wanted a fight, Whether it was against Spitsbing or the guy with the worst record in the UFC, it didn't really matter to me, Those two are much easier fights than a fight against Brian Stann.

CA:What do you feel you have to worry about the most with Brian Stann at UFC 136?

Sonnen: Everything Brian Stann is a true champion, he's dangerous wherever the fight goes, he's a tough fight for me and I'm training extremely hard for this fight.

CA: Recently you've made some comments about Fedor Emelianenko and other fighters from Pride being overrated and having "fake" fights, Can you justify these comments?

Sonnen: I most certainly can, Fedor can win all those fights in Japan but he's 3-3 in America, which is his real record by the way. Mirko Cro Cop is Koing all these guys in Japan and he can't be 1 reasonable opponent in the UFC! Wanderlei Silva is 2-7 in the UFC and He was the best LHW fighter of that time; Not to mention that the LHW division sucks and has always sucked!

CA: Did you see Fedor's last fight against Dan Henderson and how do you feel about the outcome of the fight?

Sonnen: I feel like saying "I told you so" to all the people that thought that Bum could beat someone like Dan Henderson.

CA: How do you feel about Japanese fighter making the crossover from JMMA to America?

Sonnen: Japanese fighters are horrible, they can't win 1 fight in the UFC, KID Yammoto's supposed to be the best featherweight and he can't beat someone smaller than him! Gomi can't get lucky and land a punch in all his fights.

CA: Dan Henderson has fought a majority of his fights in Pride, are his wins also "fake"?

Sonnen: Dan Henderson came over to the UFC and fought and beat good competition, he went over to Strikeforce and did the same thing.

CA: You offered to step up in at UFC 133 and fight Rashad Evans at LHW, what were your reasons for that?

Sonnen: I wanted an easy win, The division sucks for crying out loud they had a Karate guy as their champion; A movie star is the number 1 contender for the Championship, the division is a freakshow.

CA: You've done some training with Yushin Okami in preparation for his fight against Anderson Silva, How do you think that fight will play out?

Sonnen: I see Okami exposing that cheater the same way he did in their first fight, he can't Duck Okami this time around.

CA: How does Yushin get it done?

Sonnen: I think this is gonna be 5 round fight, Yushin has to push the pace for 5 rounds, make it a street fight and he'll walk away the champion.

CA: Just wanna get your thoughts on Anderson Silva VS Yushin Okami 1 and how that fight ended?

Sonnen: Okami beat Silva, Silva was in the guard and Instead of working some of his "Jiu Jitsu" he goes and gets himself disqualified, cheating himself and Okami, He try's to explain to the referee that it was an accident but he knows the rules, he knew the rules going into the fight, He knew the rules when he through that kick! Anderson Silva is a blatant cheater.

CA: Are you looking forward to eventually avenging that loss to Anderson Silva?

Sonnen: Loss, When you punch another man in the face for 23 minutes and he goes and wraps his legs around you, that isn't a win, IDK what the hell it is, but it isn't a win.

CA: Who's the best Pound For Pound fighter on the planet?

Sonnen:Their isn't one, the sport is to young to have a p4p best, their isn't a belt that say p4p and there's no an organization called p4p.

CA: I would like to hear the story about the Nogueira brothers and the bus one more time, since I'm Brazilian and I myself found it funny?

Sonnen: Big Nog is petting a horse and trying to feed it a carrot while Lil Nog is holding it and trying to ride it saying "Whoa" TO A BUS! That's why I didn't assume you guys had computers down here.

CA: Will you be in attendance at UFC 134?

Sonnen: I will be in attendance to watch Yushin Okami defeat Anderson Silva.

CA: Thanks for the time Chael and good luck in your match against Stann.

Sonnen: Thank you and Good luck in your match as well.

Chael Sonnen Interview: Anderson Silva is a blatant cheater, Fedor's a bum & Okami beating Silva. - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/8/4/2297201/chael-sonnen-interview-anderson-silva-is-a-blatant-cheater-fedors-a)

The Company
04-08-2011, 13:18
Ik had zo graag gewilt dat dat gevecht Machida door had gegaan....

tik_tok
04-08-2011, 13:30
Wordt er best wel moe van dat iedereen die Brian Stann zo de hemel in prijst. Hij is een goeie vechter en hij heeft een paar mooie gevechten afgeleverd maar dat gezeik over het leger enzo met hem wordt er serieus moe van.

deco'o
04-08-2011, 14:02
Sonnen: I wanted an easy win, The division sucks for crying out loud they had a Karate guy as their champion; A movie star is the number 1 contender for the Championship, the division is a freakshow.



Ik weet niet wat hij tegen LHW heeft, maar dit is echt grappig

ChingChong
04-08-2011, 14:51
Wat is er nou weer mis met karate?

Sadix
04-08-2011, 14:55
Ik weet niet wat hij tegen LHW heeft, maar dit is echt grappig
|

hahaha idd ik had dat ook gekopieerd. Hij is echt een tering mongool maar heeft soms wel echt strakke oneliners.

Marchant
04-08-2011, 14:59
|

hahaha idd ik had dat ook gekopieerd. Hij is echt een tering mongool maar heeft soms wel echt strakke oneliners.

2x

R.H.
04-08-2011, 15:05
http://www.worldwrestlinginsanity.com/am2/uploads/1/AndersonSubmitsChaelSonnen.gif

http://i44.tinypic.com/2nbrjmf.jpg

http://i33.tinypic.com/rhocd5.gif

omnomnom.

Vinand
04-08-2011, 16:20
kunnen we niet een keer stoppen met een topic aan te maken voor iedere keer dat sonnen zijn bek weer open trekt.

El Bambino
04-08-2011, 17:12
Hij spreekt telkens zichzelf tegen. Anderson Silva versloeg Dan Henderson, in zijn ogen kon Dan Henderson er weinig van. Nu verslaat Henderson Fedor, nis is ie opeens wel goed. HEt is gewoon een racist en kan niet hebben dat de brazilianen de baas zijn in de UFC!

Savate
04-08-2011, 17:35
Hij is geen racist maar bijna al zn losses zijn tege brazilianen en elke keer wordt hy gesub'd , ik vind dat allemaal maar gezeik, als hij niets zegt is hij saai en een saaie fighter maar als hij begint te lullen is het een klootzak en een dwaas, maar ik geef toe hij is wel een dwaas maar hij maakt het allemaal wel wat interessanter, in mijn ogen is hij de enigste in de MW divisie die Silva kan verslaan, Okami kan het ook maar ik denk niet dat hij het gaat doen. Tenzij hij Silva tege de grond kan houde en grinden foor 5 rondes en je moet ook denke dat Okami goede submission defense heeft wat Sonnen duidelijk niet heeft. Maar toch gok ik op Silva. Ik kijk meer uit naar Shogun vs Griffin want de uitkomst van de main event weten we eigenlijk al...

Wiseguy
04-08-2011, 18:10
Hij spreekt telkens zichzelf tegen. Anderson Silva versloeg Dan Henderson, in zijn ogen kon Dan Henderson er weinig van. Nu verslaat Henderson Fedor, nis is ie opeens wel goed. HEt is gewoon een racist en kan niet hebben dat de brazilianen de baas zijn in de UFC!

Kan me niet voorstellen dat hij iets slechts over Hendo heeft gezegd aangezien ze beide samen bij team Quest zitten / zaten.

ChingChong
04-08-2011, 18:17
kunnen we niet een keer stoppen met een topic aan te maken voor iedere keer dat sonnen zijn bek weer open trekt.
2x

Misschien is het handig als er 1 Sonnen trash talk topic wordt geopend

Petrosyan188
04-08-2011, 18:22
kunnen we niet een keer stoppen met een topic aan te maken voor iedere keer dat sonnen zijn bek weer open trekt.

nee.

hij heeft gelijk, behalve over de LHW.

Kemal
04-08-2011, 18:53
Blijf hem een apparte vinden..

Vinand
04-08-2011, 19:52
nee.

hij heeft gelijk, behalve over de LHW.

komt er weer die halfgare troll als jij met zijn controversiele mening aanzetten. Het feit dat jij nee zegt word onderhand berekent tot een ja.

Petrosyan188
04-08-2011, 19:56
bereken jij een maar tot een ja... who cares trouwens? maar het blijft een nee, gelukkig houdt de UFC sonnen en al die ja-knikkers met hun respect, en god bedanken met 20 tolken om zich heen komen de UFC gelukkig niet binnen. ik snap niet dat je daar fan van kunt zijn. zo saai... sonnen staat tenminste voor z'n mening en spreekt die uit en ik hou wel een beetje van een match waar bad blood inzit.. ook al is het nep en gehypt... 10000x liever dan dat saaie gedoe

TOON
04-08-2011, 20:31
bereken jij een maar tot een ja... who cares trouwens? maar het blijft een nee, gelukkig houdt de UFC sonnen en al die ja-knikkers met hun respect, en god bedanken met 20 tolken om zich heen komen de UFC gelukkig niet binnen. ik snap niet dat je daar fan van kunt zijn. zo saai... sonnen staat tenminste voor z'n mening en spreekt die uit en ik hou wel een beetje van een match waar bad blood inzit.. ook al is het nep en gehypt... 10000x liever dan dat saaie gedoe

zijn vechtstijl dan? hou je daar ook van?

Petrosyan188
04-08-2011, 20:33
die vind ik helaas wat minder, dan kijk ik liever naar een diaz of rampage

TOON
04-08-2011, 20:52
oke begon me al zorgen te maken

Devilprince
05-08-2011, 14:35
Message to Chael Sonnen


http://www.youtube.com/watch?v=DoTEWoq0oTo

wrestler_nl
05-08-2011, 14:45
Message to Chael Sonnen


http://www.youtube.com/watch?v=DoTEWoq0oTo

haha eerst Demian Maia en nu lil nog haha who's next

Sadix
05-08-2011, 14:47
die van maia was echt goed grappig, deze is wat minder.

Maia met ze, ik leer je wel een triangle verdedigen hahaha

Mule-Kick
05-08-2011, 14:48
Message to Chael Sonnen


http://www.youtube.com/watch?v=DoTEWoq0oTo

Zal wel door de vertaling komen maar vond deze minder geslaagd..

Marchant
05-08-2011, 14:48
Hahah zelfs met ondertiteling kan ik er niet van maken.......

lopez86
05-08-2011, 15:00
Wordt er best wel moe van dat iedereen die Brian Stann zo de hemel in prijst. Hij is een goeie vechter en hij heeft een paar mooie gevechten afgeleverd maar dat gezeik over het leger enzo met hem wordt er serieus moe van.

Ja dat is wel zo, maar Brian Stann heeft met z'n militaire achtergrond wel alle ingredienten om een nieuwe Captain America te worden.
Hij is een fucking oorlogsheld, zilveren ster, kan het nog patriotistischer? Amerikanen houden van die shit.
Voor de UFC is dat natuurlijk ook hardstikke marketable.