PDA

View Full Version : wie wil er tegen NAJEWA de GROOT .



Hans Vos
10-08-2011, 11:28
ik ben nu een maand bezig met de matchmaking voor RUMBLE OF THE NORTH op 15 oktober 2011 in uithuizen en krijg op 1 partij maar geen reactie .
is najewa de groot te goed of is er ergens in nederland een meisje van 14 a 15 jaar die het durft op te nemen tegen haar ??? najewa is net 15 jaar en heeft iets meer dan 20 partijen gevochten . ze weegt 59 kg . ben jij dat meisje die het tegen haar durft op te nemen mail dan naar [email protected] gr hans

Bromios
10-08-2011, 12:31
15 jaar en 20 partijen ? Het moet niet gekker worden. (maar die discussie hebben we elders al eens gevoerd).
Ik hoop dat ze nu al niet al te slim is, dan gaat er weinig aan haar hersens verloren.

Ik ben benieuwd of er nog meer onverstandige ouders zijn, en dit meisje een partij krijgt.

Doe maar niet te hard je best hans.

justsomeone
10-08-2011, 12:32
15 jaar en 20 partijen ? Het moet niet gekker worden. (maar die discussie hebben we elders al eens gevoerd).
Ik hoop dat ze nu al niet al te slim is, dan gaat er weinig aan haar hersens verloren.

Ik ben benieuwd of er nog meer onverstandige ouders zijn, en dit meisje een partij krijgt.

Doe maar niet te hard je best hans.

x2

bami112
10-08-2011, 12:41
goh niet raar doen jongens, hun vechten toch met bescherming? wtf kan er gebeuren!?
3x1,5 minuut man.. hou es op, ik zit nog langer te schijten man!

Mauro
10-08-2011, 13:11
Wat Bromios zei: Die discussie hebben we elders al eens gevoerd.
(zoek op Million Manhoef)

Pansier
10-08-2011, 13:12
goh niet raar doen jongens, hun vechten toch met bescherming? wtf kan er gebeuren!?
3x1,5 minuut man.. hou es op, ik zit nog langer te schijten man!

x2 Het is zelfs 3x1 minuut... Na een partij heb je nog geeneens koppijn...

Misschien zien jullie het als excuus dat jullie niet zo slim zijn :lol:

justsomeone
10-08-2011, 13:20
goh niet raar doen jongens, hun vechten toch met bescherming? wtf kan er gebeuren!?
3x1,5 minuut man.. hou es op, ik zit nog langer te schijten man!

Ja slimmert, waarvoor is die bescherming dan?
Een klap op het hoofd met bescherming op het hoofd verminderd de schade die het toe kan brengen aan de hersenen echt niet.
En lekker boeiend hoe lang jij zit te schijten.

Briant
10-08-2011, 13:24
Behalve het obvious hersenschade verhaal. Gaat het ontzettend moeilijk zijn om in de toekomst partijen voor deze dame te vinden. Stel dat ze 18 is en al 50 partijen gedraaid. Er zijn dan geen soortgelijke tegenstanders te vinden, dan wegen die jeugdpartijtjes wel erg zwaar mee niet waar?

Hans Vos
10-08-2011, 13:33
15 jaar en 20 partijen ? Het moet niet gekker worden. (maar die discussie hebben we elders al eens gevoerd).
Ik hoop dat ze nu al niet al te slim is, dan gaat er weinig aan haar hersens verloren.

Ik ben benieuwd of er nog meer onverstandige ouders zijn, en dit meisje een partij krijgt.

Doe maar niet te hard je best hans.ik had stiekum gehoopt dat er alleen mensen met verstand van de sport zouden reargeren . ik heb zelf een meisje van 12 die al 26 partijen heeft gedraaid en er 21 van heeft gewonnen . ze heeft zelfs nog niet 1 kneuzing op gelopen in al die partijen .wel gaat ze na de vakantie naar de havo en was de beste leerlinge van de basisschool afgelopen jaar . op de joya dutch open waren er een aantal met meer dan 40 partijen en ook die en hun tegenstanders gingen zonder kleerscheuren naar huis . mijn zoon is twee en kan al stompen en trappen en zal als hij 6 a 7 jaar is en er nog zin in heeft ook de ring betreden .
ik weet niet of je het door hebt maar je zit hier op een vechtsportsite . als je je niet thuis voelt raad ik je aan hier niet meer te lezen of je eerst te verdiepen in de materie voor je commentaar geeft . mvg hans vos

Tony Galento
10-08-2011, 13:36
niet alle mensen met verstand van de sport staan achter jeugdpartijen. integendeel zelfs.

justsomeone
10-08-2011, 13:38
ik had stiekum gehoopt dat er alleen mensen met verstand van de sport zouden reargeren . ik heb zelf een meisje van 12 die al 26 partijen heeft gedraaid en er 21 van heeft gewonnen . ze heeft zelfs nog niet 1 kneuzing op gelopen in al die partijen .wel gaat ze na de vakantie naar de havo en was de beste leerlinge van de basisschool afgelopen jaar . op de joya dutch open waren er een aantal met meer dan 40 partijen en ook die en hun tegenstanders gingen zonder kleerscheuren naar huis . mijn zoon is twee en kan al stompen en trappen en zal als hij 6 a 7 jaar is en er nog zin in heeft ook de ring betreden .
ik weet niet of je het door hebt maar je zit hier op een vechtsportsite . als je je niet thuis voelt raad ik je aan hier niet meer te lezen of je eerst te verdiepen in de materie voor je commentaar geeft . mvg hans vos


Ben het vaak eens met je posts hans, maar nu absoluut niet.
Maargoed net zoals hierboven al werd aangehaald, laten we niet weer zo`n thread beginnen over hersenschade etc.
Over jeugd/kinderen zullen altijd discussies aangewakkerd worden.
Succes met het vinden van een tegenstander.

bami112
10-08-2011, 13:45
Ja slimmert, waarvoor is die bescherming dan?
Een klap op het hoofd met bescherming op het hoofd verminderd de schade die het toe kan brengen aan de hersenen echt niet.
En lekker boeiend hoe lang jij zit te schijten.

nee jij snuggere henky, die berscherming ja die is er om te beschermen HEHE sjonge moeilijk he ik dacht dat ik uit korea kwam van de andere kan van de wereld!!
dat verminderd de schade dus WEL want anders hadden ze geen bescherming natuurlijk...

ja idd wel boeiend hoe lang ik schijt!

Briant
10-08-2011, 13:47
ik had stiekum gehoopt dat er alleen mensen met verstand van de sport zouden reargeren . ik heb zelf een meisje van 12 die al 26 partijen heeft gedraaid en er 21 van heeft gewonnen . ze heeft zelfs nog niet 1 kneuzing op gelopen in al die partijen .wel gaat ze na de vakantie naar de havo en was de beste leerlinge van de basisschool afgelopen jaar . op de joya dutch open waren er een aantal met meer dan 40 partijen en ook die en hun tegenstanders gingen zonder kleerscheuren naar huis . mijn zoon is twee en kan al stompen en trappen en zal als hij 6 a 7 jaar is en er nog zin in heeft ook de ring betreden .
ik weet niet of je het door hebt maar je zit hier op een vechtsportsite . als je je niet thuis voelt raad ik je aan hier niet meer te lezen of je eerst te verdiepen in de materie voor je commentaar geeft . mvg hans vos

Roken is niet schadelijk voor je longen, ik heb een tante die is 80 en die heeft haar hele leven gerookt!!!

justsomeone
10-08-2011, 13:49
nee jij snuggere henky, die berscherming ja die is er om te beschermen HEHE sjonge moeilijk he ik dacht dat ik uit korea kwam van de andere kan van de wereld!!
dat verminderd de schade dus WEL want anders hadden ze geen bescherming natuurlijk...

ja idd wel boeiend hoe lang ik schijt!

Mag ik een wilde gok doen?
Ik vermoedt dat jij je basisschool niet hebt afgemaakt!!!
Het enige wat bescherming voorkomt zijn cuts, de schade die het de hersenen kan aanbrengen word door een helmpie echt niet verminderd.
bamibal

justsomeone
10-08-2011, 13:50
Roken is niet schadelijk voor je longen, ik heb een tante die is 80 en die heeft haar hele leven gerookt!!!

reps

edit:
You must spread some Reputation around before giving it to Briant again.

Bromios
10-08-2011, 13:58
ik had stiekum gehoopt dat er alleen mensen met verstand van de sport zouden reargeren . ik heb zelf een meisje van 12 die al 26 partijen heeft gedraaid en er 21 van heeft gewonnen . ze heeft zelfs nog niet 1 kneuzing op gelopen in al die partijen .wel gaat ze na de vakantie naar de havo en was de beste leerlinge van de basisschool afgelopen jaar . op de joya dutch open waren er een aantal met meer dan 40 partijen en ook die en hun tegenstanders gingen zonder kleerscheuren naar huis . mijn zoon is twee en kan al stompen en trappen en zal als hij 6 a 7 jaar is en er nog zin in heeft ook de ring betreden .
ik weet niet of je het door hebt maar je zit hier op een vechtsportsite . als je je niet thuis voelt raad ik je aan hier niet meer te lezen of je eerst te verdiepen in de materie voor je commentaar geeft . mvg hans vos

hallo Hans,

Ik heb inderdaad lang niet zoveel verstand van vechtsport als jij dat hebt, dat geef ik gelijk toe. Maar ik heb klaarblijkelijk veel meer verstand van hersenschade (of minder opgelopen in de loop der jaren ;)). De opmerking over roken zegt genoeg hier denk ik.

Maar in het topic over het kind van Manhoef is er genoeg over geschreven en gezegd dus ik zal het hier bij laten.

Ik vind het jammer dat er nog trainers zijn die er aan meewerken, maar goed, het is een vrij land.

Succes met je gala.

Jones
10-08-2011, 14:12
Is het nou zo moeilijk om ON TOPIC te blijven?
Hij vraagt niet naar jullie mening hij vraagt naar een tegenstander.
Heb je die niet? verpest deze topic dan ook niet met die oude discussie over kinderen en kickboksen.

R.D.N
10-08-2011, 14:21
pittig dametje is de dochter van lex....ik denk namelijk ook dat niemand tegen haar durft te vechten.

justsomeone
10-08-2011, 14:23
Is het nou zo moeilijk om ON TOPIC te blijven?
Hij vraagt niet naar jullie mening hij vraagt naar een tegenstander.
Heb je die niet? verpest deze topic dan ook niet met die oude discussie over kinderen en kickboksen.

Wat mij betreft is het geen oude discussie.
in het geval van on topic blijven heb je gelijk

lopez86
10-08-2011, 14:36
Zeg wat een commotie allemaal.
Dit komt zo vaak voor in de jeugd, waarom moet er dan nu ineens een probleem van gemaakt worden?
Najewa is een toppertje.

Hans Vos
10-08-2011, 14:57
ach we hebben vorig jaar een tweedaags tournooi gehad die begon met 228 jeugdvechters vanaf 7 t/m 15 jaar oud . en de schade ??? op een enkele bloedneus na helemaal niets .het gaat er om hoe je ze de ring instuurt .goed voorbereid is het halve werk . gr hans

Bromios
10-08-2011, 15:00
Je rookt zeker ook hans ?

justsomeone
10-08-2011, 15:03
ach we hebben vorig jaar een tweedaags tournooi gehad die begon met 228 jeugdvechters vanaf 7 t/m 15 jaar oud . en de schade ??? op een enkele bloedneus na helemaal niets .het gaat er om hoe je ze de ring instuurt .goed voorbereid is het halve werk . gr hans

De schade een enkele bloedneus.
Hersenscans niet laten maken zeker?

Briant
10-08-2011, 15:42
ach we hebben vorig jaar een tweedaags tournooi gehad die begon met 228 jeugdvechters vanaf 7 t/m 15 jaar oud . en de schade ??? op een enkele bloedneus na helemaal niets .het gaat er om hoe je ze de ring instuurt .goed voorbereid is het halve werk . gr hans

Hersenschade openbaart zich bijna nooit accuut. Het kan tientallen jaren later pas aan het licht komen als bepaalde functies opeens niet meer werken. Je kan je knokkels en degelijke harder maken, maar op je hersenen kun je geen eelt kweken, dus voorbereiding staat er los van. Feit is dat de leeftijd die jij aanduidt de hersenontwikkeling het meest actief is en elke beschadiging kan ernstige gevolgen hebben voor functioneren en of persoonlijkheid.

justsomeone
10-08-2011, 15:45
Hersenschade openbaart zich bijna nooit accuut. Het kan tientallen jaren later pas aan het licht komen als bepaalde functies opeens niet meer werken. Je kan je knokkels en degelijke harder maken, maar op je hersenen kun je geen eelt kweken, dus voorbereiding staat er los van. Feit is dat de leeftijd die jij aanduidt de hersenontwikkeling het meest actief is en elke beschadiging kan ernstige gevolgen hebben voor functioneren en of persoonlijkheid.

Amen

Bromios
10-08-2011, 16:30
Topicstarter geeft aan dat hij niet wil dat dit een discussietopic is, maar hij zoekt gewoon een vechter. m.a.w. hij weet wel hoe het zit maar wil het niet weten. Vechten voor kinderen is (helaas) niet verboden in dit land, dus laat hem maar doorgaan zoals hij denkt dat goed is.

Wat de ouders van dit kind betreft haal ik een kennis van mij aan die in de kinderbescherming werkt: als de naam van het kind op een klinker eindigt weet je dat de ouders niet intelligent genoeg zijn om na te denken over de consequenties van bepaald gedrag voor de opvoeding van hun kinderen. (vooroordelen, ik weet het ;))

Hans Vos
10-08-2011, 16:32
al iemand voor najewa ???/

justsomeone
10-08-2011, 16:38
:D

Sadix
10-08-2011, 16:41
Briant, mijn neefje is net 13 ,leerling van mij en heeft nu 5 partijen gedraait. Maar als ik hem zeg dat hij geen partijen meer mag draaien zal hij ongetwijfeld dagen lang huilen, dat weet ik zeker.

Ik heb afgesproken maximaal 3 partijen per jaar. Maar wat vind je van jongens die voetballen dan? een harde kopbal is vaak even hard als dat een kind van 12 slaan kan incl helm. Voetbal brengt je bijv geen hersenschade, maar ik ken veel meer voetballers die ernstige blessures hebben als dat ik kickboksers ken die dat hebben.

Silat
10-08-2011, 16:51
Hahaha geen eelt op je hersens??

Er lopen er hier wel een paar rond..

kees_nmg
10-08-2011, 16:58
Daarbij kun je je ook ernstig afvragen of je je kind in het sfeertje van een kickboksgala wil terugzien........

Hans Vos
10-08-2011, 17:25
Topicstarter geeft aan dat hij niet wil dat dit een discussietopic is, maar hij zoekt gewoon een vechter. m.a.w. hij weet wel hoe het zit maar wil het niet weten. Vechten voor kinderen is (helaas) niet verboden in dit land, dus laat hem maar doorgaan zoals hij denkt dat goed is.

Wat de ouders van dit kind betreft haal ik een kennis van mij aan die in de kinderbescherming werkt: als de naam van het kind op een klinker eindigt weet je dat de ouders niet intelligent genoeg zijn om na te denken over de consequenties van bepaald gedrag voor de opvoeding van hun kinderen. (vooroordelen, ik weet het ;))dit zegt genoeg over jou , niet erg slim dus . "als de ouders niet slim genoeg zijn omdat de naam van hun kind op een klinker eindigt "hoe verzin je het whaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahahaha wat een dombo !!! bedoel je niet dat het een naam is waar je met jou intelect niet bij kan en dat je tong dan in een krul raakt ???? vraag me wel eens af hoe het met de vechtsport kennis zit van de mensen die vaak zo negatief reargeren . denk dat de beste stuurlui weer aan wal staan .en laten we voorop stellen dat als er 1 instantie is die grove fouten maakt het de kinderbescherming wel is . gr hans

justsomeone
10-08-2011, 17:31
Hans, je praat een hoop maar zegt weinig.
Ga nou eens in op wat hij zegt.
Weerleg zijn visie eens dan omtrent die mogelijke hersenschade.

Hans Vos
10-08-2011, 17:36
Hans, je praat een hoop maar zegt weinig.
Ga nou eens in op wat hij zegt.
Weerleg zijn visie eens dan omtrent die mogelijke hersenschade.ik zou niet weten waarom er is al lang aangetoont dat ballet (rug en gewrichtafwijkingen) en voetbal veel meer blessures oplevert dan kickboxen .
daar komt nog bij dat ik een jeugdvechter zoek en niet van plan ben om een medisch boek te schrijven .

Briant
10-08-2011, 17:52
Briant, mijn neefje is net 13 ,leerling van mij en heeft nu 5 partijen gedraait. Maar als ik hem zeg dat hij geen partijen meer mag draaien zal hij ongetwijfeld dagen lang huilen, dat weet ik zeker.

Ik heb afgesproken maximaal 3 partijen per jaar. Maar wat vind je van jongens die voetballen dan? een harde kopbal is vaak even hard als dat een kind van 12 slaan kan incl helm. Voetbal brengt je bijv geen hersenschade, maar ik ken veel meer voetballers die ernstige blessures hebben als dat ik kickboksers ken die dat hebben.

Ik ben niet tegen kickboxen, helemaal niet zelfs ik denk dat et een hele goede uitlaatklep kan zijn voor jongeren. Maar het s wel zo dat in deze sport het de bedoeling is de ander op zn kop te raken zodat hij KO gaat (doel van kickboxen). Bij voetbal is het doel dat de bal in het net van de tegenpartij komt. In principe wordt het slaan of (incorrect) tacklen bestraft, dus de handelingen die schade op kunnen richten worden ontmoedigd.

Tijdens training kan je tegen je pupillen nog zeggen, niet hard naar het hoofd of zelfs helemaal niet naar het hoofd. Maar in een ring waar er adrenaline is en de kinderen worden opgejouwd door het publiek, dan kun je dat niet meer zeggen. Ik vind daarom dat je kinderen tegen zichzelf in bescherming moet nemen en ze pas naar de ring laten gaan als ze hier lichamelijk en mentaal klaar voor zijn.

Ik blijf zeggen dat als je wil dat kinderen een vechtsport doen, laat ze dan lekker judoen. Willen ze per se slaan en schoppen, dan wado or shotokan karate. Als iemand met die achtergrond op zn 16e kickboxen begint te doen, dan heeft hij nog alle kans om een topcariere te vormen.

Tony Galento
10-08-2011, 17:59
Briant, mijn neefje is net 13 ,leerling van mij en heeft nu 5 partijen gedraait. Maar als ik hem zeg dat hij geen partijen meer mag draaien zal hij ongetwijfeld dagen lang huilen, dat weet ik zeker.

Ik heb afgesproken maximaal 3 partijen per jaar. Maar wat vind je van jongens die voetballen dan? een harde kopbal is vaak even hard als dat een kind van 12 slaan kan incl helm. Voetbal brengt je bijv geen hersenschade, maar ik ken veel meer voetballers die ernstige blessures hebben als dat ik kickboksers ken die dat hebben.


van koppen krijg je ook hersenschade. point taken.

Tony
10-08-2011, 18:00
Ok, mannen. Kappen nu.

Hans Vos stelt een normale vraag en ik zou graag zien dat iedereen ontopic blijft.
Jeugd kickbokspartijen zijn gewoon legaal in Nederland. Of ik of jullie het er mee eens zijn doet er niet aan toe in deze.

Wel staat het iedereen vrij om een nieuwe discussie te starten op Mixfight over jeugdgevechten.

Bromios
10-08-2011, 18:17
Point taken.

Hans Vos
10-08-2011, 18:35
de topic kan op slot het probleem is inmiddels opgelost . gr hans

Anderson
10-08-2011, 18:58
Tijdens training kan je tegen je pupillen nog zeggen, niet hard naar het hoofd
of zelfs helemaal niet naar het hoofd. Maar in een ring waar er adrenaline is en
de kinderen worden opgejouwd door het publiek, dan kun je dat niet meer zeggen.
Ik vind daarom dat je kinderen tegen zichzelf in bescherming moet nemen en ze
pas naar de ring laten gaan als ze hier lichamelijk en mentaal klaar voor zijn.

Ben ik ook mee eens en bij somige gyms mag je pas op 15e of 16e mee trainen.

Bromios
10-08-2011, 19:26
graag hier verder:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?115881-kinderen-en-vechtsport

Koike88
12-08-2011, 17:00
Ben ik ook mee eens en bij somige gyms mag je pas op 15e of 16e mee trainen.
Andere gyms hebben jeugdtraining.

OT: Hoop dat Najewa hier vecht. Groot talent. Hoeveel partijen staan nu op de Matchmaking?
Het is voor ons wel erg ver uit de buurt.

Richelieu
12-08-2011, 17:08
de topic kan op slot het probleem is inmiddels opgelost . gr hans

Wie staat er nu tegen Najewa?

Hendy
12-08-2011, 18:13
de topic kan op slot het probleem is inmiddels opgelost . gr hans