PDA

View Full Version : FPA Academy - Martijn de Jong?



DUTCHMMA
10-08-2011, 12:22
Beste Leden,

Ik zat eens te kijken op de FPA website en zag daar bij MMA staan dat Martijn de Jong les geeft, maar bij het les rooster zeg ik geen 1x MMA of Grappling staan?

Ik heb contact opgenomen, maar helaas nog geen reactie dus ik vroeg mij af of hier misschien leden zijn die ook bij FPA MMA trainen en hier misschien iets meer over kunnen vertellen? :)

-Leon

Bromios
10-08-2011, 12:24
voor zover ik weet kun je bij fpa alleen training bij Martijn volgen op uitnodiging. In deventer geeft hij wel les (als hij er is natuurlijk ;))

DUTCHMMA
10-08-2011, 12:32
Oh zo. Ja dat lijkt mij logisch dan. :) Had ik natuurlijk even niet aangedacht. :D

R.D.N
10-08-2011, 14:25
martijn geeft standaard op dinsdag en donderdag les in de morgen aan de jongens van golden glory.....speciaal voor de jongens die hier uit de buurt komen alistair, tijn, jason, ahmed..........

DUTCHMMA
10-08-2011, 15:14
ohhh nee, laat ik daar maar even mee wachten haha. :blush:

Jammer dat ze dan geen MMA meer geven voor recreanten. :lol:

Dank jullie wel. :)

Bassie
10-08-2011, 23:36
Op de dinsdagavond kun je nu grappling trainen. vanaf 1 september gaat deze les naar de donderdagavond. Op de dinsdagavond zal er dan BJJ worden gegeven. Er is sprake dat er binnenkort MMA lessen zullen worden verzorgd. Hou de website in de gaten!

jerul
11-08-2011, 22:36
Er komen inderdaad binnenkort MMA lessen, de grappling lessen bevatten ook MMA elementen dus als je op zoek bent naar MMA dan kun je prima bij FPA terecht, er zijn ook MMA vechters die vanuit FPA vechten en voor FPA uitkomen (en NIET in de ochtend trainen).

micha
11-08-2011, 22:44
FPA is top

R.D.N
12-08-2011, 14:35
Er komen inderdaad binnenkort MMA lessen, de grappling lessen bevatten ook MMA elementen dus als je op zoek bent naar MMA dan kun je prima bij FPA terecht, er zijn ook MMA vechters die vanuit FPA vechten en voor FPA uitkomen (en NIET in de ochtend trainen).

noem er is 1 op die voor f.p.a mma vecht dan....

lopez86
12-08-2011, 14:52
FPA is een leuke sportschool, maar wel één die slim gebruik maakt van de prestige die de naam Golden Glory brengt, wat op zijn beurt weer andere vechters aantrok.
De faciliteiten zijn wel beter dan voorheen, maar het zal nog wel even duren voordat ze eigen kweek hebben die zichzelf echt kunnen profileren, en op hoger niveau mee kunnen draaien.
Dat hangt ook grotendeels af van de trainers, en heeft tijd nodig.
Helemaal met MMA.

team twins
13-08-2011, 02:36
FPA is een leuke sportschool, maar wel één die slim gebruik maakt van de prestige die de naam Golden Glory brengt, wat op zijn beurt weer andere vechters aantrok.
De faciliteiten zijn wel beter dan voorheen, maar het zal nog wel even duren voordat ze eigen kweek hebben die zichzelf echt kunnen profileren, en op hoger niveau mee kunnen draaien.
Dat hangt ook grotendeels af van de trainers, en heeft tijd nodig.
Helemaal met MMA.

je geeft je mening alsof je jaren bij FPA rond loopt. volgens mij heb ik jou 1x gezien bij FPA dus ik denk niet dat jij echt inzicht hebt op de kweek van FPA. en ik geloof dat jij maar 1x hebt mee getraind met de jongens van FPA en om dan al te oordelen over trainers is ook wel kort door de bocht.

wat betreft Golden Glory is het een win win situatie. FPA bied een een geweldig dojo en golden glory de vechters en trainer.

rene37
13-08-2011, 10:20
FPA is top..Mooie sportschool met uitstekende faciliteiten. Daarnaast is FPA oa Joop kasteel en Joop is geweldig. Joop gaat met een open vizier dingen aan en is bereid zijn kennis te delen. Mijn zoontje is slechts 8 jaar en heeft een hele goede eerste wedstrijdje in het kickboksen gedraaid, omdat die jongen kickboksen droomt en ademt wil hij zichzelf verbeteren. Dan kan je hem maar beter zo goed mogelijk laten ontwikkelen. Kontakt met Joop opgenomen en nu staat Joop regelmatig zo'n kleine jongen te trainen. Is toch geweldig? Overal zijn wel dingen voor verbetering vatbaar maar in Nederland worden de mooie dingen en de goede intenties vaak te makkelijk over het hoofd gezien.

andrewsgym
13-08-2011, 10:25
Nu is nog het zomer rooster van kracht. Vanaf 1 sept. beginnen de BJJ lessen weer maar dan op dinsdag avond. Op donderdag avond Grappling en op zaterdag morgen beginnen de mma lessen om 11:30 uur. Elke dag zijn er kickboks lessen

Martijn geeft mma les op dinsdag-en donderdag ochtend aan oa Alistair, Valentijn, Jason jones, Siyar, Marloes, Dion, Fred, Cecario en andere goede vechters die die iets kunnen toevoegen aan de groep van GG. Dit is dus op Pro niveau.

FPA heeft een jong team vechters waarvan de kickboksers variëren van beginners tot en met aan A niveau. Ook met grapplen hebben we dit jaar ook al wat 1e prijzen weggesleept en mma amateurs hebben hun eerste wedstrijden gedraaid. (terwijl de lessen nog moeten beginnen;-))

We zijn nog geen 2 jaar open maar doen ons best voor de sport. Er zitten zeker weer nieuwe talenten aan te komen.

Osu,
Andrew

lopez86
13-08-2011, 15:24
je geeft je mening alsof je jaren bij FPA rond loopt. volgens mij heb ik jou 1x gezien bij FPA dus ik denk niet dat jij echt inzicht hebt op de kweek van FPA. en ik geloof dat jij maar 1x hebt mee getraind met de jongens van FPA en om dan al te oordelen over trainers is ook wel kort door de bocht.

wat betreft Golden Glory is het een win win situatie. FPA bied een een geweldig dojo en golden glory de vechters en trainer.

Ik denk dat je mijn reactie verkeerd opvangt ;)
Ik oordeel niet over de trainers, ik zeg alleen dat het tijd nodig heeft om eigen kweek van beginner naar professioneel niveau te brengen, en dat dat ook van het niveau van de trainers afhangt, en dat dat met MMA nog een stukje complexer wordt.

Over mijn eigen ervaring met FPA; ik kwam al voor FPA uit voordat jullie naar FPA kwamen en won het EK Shooto ook onder de FPA vlag.
Het is jammer dat jullie er toen niet al waren.
De krachttraining voor wedstrijdvechters was er toen ook nog niet, om even mijn reactie "de faciliteiten zijn wel beter geworden" toe te lichten.
Dus begrijp me niet verkeerd; dit is geen oordeel over de trainers van FPA.