PDA

View Full Version : Voronov over Fedor



Asura
10-08-2011, 15:35
Voronov, Fedors vaste trainer bevestigt dat hij Fedor fysiek achteruit heeft zien gaan de afgelopen jaren, en wil nu dat Fedor weer op zijn oude niveau komt voor hij weer een partij vecht.


The coach of the russian MMA fighter Fedor Emelianenko, Vladimir Voronov, said that Fedor will decide whether to continue his career at the end of August.

"I think that at the end of August, we will understand whether Fedor will keep fighting more or not. Most of all,
he needs to take a rest and recover. Further, he had a daughter, and he needs to spend some time with his family, think about everything and make a decision. He will relax, recover a bit and again will start training, or the opposite, will say that he has had enough, i.e. "this is enough for me"...But if he decides to continue, then he needs to prepare towards extremely serious work. And entire change his approach to training for fights."

"The most important thing now is --- return to the previous condition that Fedor had: strength, speed, and endurance, and for that he needs to work really hard. Fedor, he he wants to continue fighting, needs to sacrifice all else, and spend at least 6 months to 1 year for his preparation:
lift his power, speed and endurance. To return to his previous condition, and after that show everyone what he can do --- like he did earlier in his career" --- thinks Voronov.

The coach also added that, the accumulated volume of training from earlier will not stay such forever, this volume already has been severely depleted and requires recovery.

"He needs to return to those physical parameters, due to which he used to win earlier, and work hard on his technique, so that his combination work not only in training but in the fight. For the athlete, wrestling and striking technique, their best moves are only created after bloody hard work, after tons of time -- only then combinations become automatic, independent of the athlete".

The coach of Emelianenko added that earlier, Fedor used to train 10 months of the year, but now, due to public pressure, he can no longer do that.

"When during preparation for the fight, for various reasons, you starting missing a camp, you basically rely on the previous volume that you created, from earlier." -- said Voronov -- "And if you train in such loose regiment for 2-3 years, then this approach for sure will have effects (negative) -- both towards your level of preparation and the final results of the fights

Als hij weer vecht zien we deze Fedor weer hopelijk, zie je het verschil?
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQUcSCTjwhD5XPtFta2sFUA93tlu5VWw FlHXbPTYzva1_DJa-9LcQ

Kemal
10-08-2011, 15:40
thanks, maar is dit misschien al een ouder bericht..?
http://www.mmafighting.com/2011/08/08/fedor-emelianenko-not-retiring-will-return-in-fall-bout-says-m/

Asura
10-08-2011, 15:42
mm Finkelstein heeft het over of Fedor weer gaat vechten, Voronov heeft het over Fedors training. Die van Voronov is wel een paar dagen ouder maar denk niet dat het uitmaakt. De reden dat ik het posste is ook te laten zien dat Voronov ook inziet dat Fedor fysiek achteruit is gegaan.

Asura
10-08-2011, 15:44
Ik hoop dat Voronov de kans krijgt Fedor weer op het oude niveau te laten brengen maar M-1 wil hem natuurlijk zsm weer uitzuigen.

redjuh
10-08-2011, 15:50
je zou zowat zijn naam ook in het rijtje zetten met mensen die in japan dingen deden die in amerika niet mogen...

Asura
10-08-2011, 16:01
Ik heb de laatste tijd ook weleens gedacht dat hij wellicht aan de roids zat. Maar tegen AA was hij nog superscherp, en tegen Brett Rogers zag hij er ook nog sterker uit dan hij nu is.Voor zijn gevecht tegen BigFoot was hij de minst geraakte vechter in de standup binnen MMA, hoger dan Machida en Anderson Silva. Hier is de slowmo tegen AA, vanaf 1:23:

http://www.youtube.com/watch?v=XbSUJmF4wxk

Die beheersing en kracht die hij eerst bezat heb ik niet gezien in zijn laatste gevechten.

Asura
10-08-2011, 16:03
http://www.youtube.com/watch?v=PCvWiBZusFE

Baske
10-08-2011, 18:15
Tijd om die anabolen weer uit de kast te trekken ;)

Optimusprime1980
10-08-2011, 18:31
Tijd om die anabolen weer uit de kast te trekken ;)
weer?
alsof ie ooit zonder zit... lol!
steroids zijn geen wondermiddel , die iedereen in een hulk veranderen.
elke mma vechter gebruikt op dit niveau, period!
fedor kan in the states gewoon minder dingen gebruiken vanwege tests. zijn team heeft wellicht niet de ervaring op dat gebied,
om hem clean door de tests te krijgen, die zijn alleen japan gewent waar alles kon.
sinds hij in usa vecht gaat t shit, wel erg opvallend niet? same with Wandy, Cro cop etc etc..
fedor was altijd chubby, maar vroeger in pride zat er wel wat meer massa onder.
gewoon een goede trt/hrt doc zoeken en weer knallen!
hij is nog jong zat...

Baske
10-08-2011, 18:39
In z'n laatste gevechten betwijfel ik ten zeerste oftie aan stimulerende middelen zat. Ik ben ook absoluut niet ervan overtuigd dat iedere vechter op hoog niveau gebruikt (met de HW divisie daargelaten).

Optimusprime1980
10-08-2011, 19:07
In z'n laatste gevechten betwijfel ik ten zeerste oftie aan stimulerende middelen zat. Ik ben ook absoluut niet ervan overtuigd dat iedere vechter op hoog niveau gebruikt (met de HW divisie daargelaten).
nog bedankt voor de welcome in de andere thread...
en ja , ik ben voor .. lol..
waarom denk je dan dat hij niet aan de middelen zat?
en waarom wel de hw divisie dan? omdat die groot zijn?
steroids zijn er in zoooveel soorten en maten. je hebt zat atleten die vol zitten maar ze zien er niet uit!
vechters trainen niet om er goed uit te zien.
alleen al voor het herstel van blessures en algemeen herstel nemen vechters op dit niveau PED's.
topsport op welk gebied ook bestaat niet zonder PED's.

mensen zijn nog erg naief op dit gebied. en met oog op tests... lol.. das niet zo moeilijk om daar onderuit te komen.
alle wielrenners van de tour zijn ook "schoon" :)

Sadix
10-08-2011, 19:14
ik bied me vrijwillig aan voor een MMA match met fedor, zodat hij weer in de winstreak zit.. Kan het gewoon niet aanzien om mijn held zo te zien..

Fedor is een rolmodel, een Held.

Sadix
10-08-2011, 19:20
nog bedankt voor de welcome in de andere thread...
en ja , ik ben voor .. lol..
waarom denk je dan dat hij niet aan de middelen zat?
en waarom wel de hw divisie dan? omdat die groot zijn?
steroids zijn er in zoooveel soorten en maten. je hebt zat atleten die vol zitten maar ze zien er niet uit!
vechters trainen niet om er goed uit te zien.
alleen al voor het herstel van blessures en algemeen herstel nemen vechters op dit niveau PED's.
topsport op welk gebied ook bestaat niet zonder PED's.

mensen zijn nog erg naief op dit gebied. en met oog op tests... lol.. das niet zo moeilijk om daar onderuit te komen.
alle wielrenners van de tour zijn ook "schoon" :)

je doet alsof je er bij stond toen hij die steroids nam...

Asura
10-08-2011, 19:22
Als Voronov zegt dat Fedor de laatste jaren minder traint neem ik dat aan als de reden voor zijn slechtere performance, niet PED gebruik.

Virtus
10-08-2011, 23:12
ik bied me vrijwillig aan voor een MMA match met fedor, zodat hij weer in de winstreak zit

Hhahahaha!

Yogi1
11-08-2011, 00:04
for fall event
http://bjpenn.com/news/wp-content/uploads/2011/08/vadim-quote.jpg
“…We want to organize the fight Fedor in Russia. Work has already begun in this direction. If everything will develop successfully, in the fall we organize a show in Moscow or St. Petersburg and the main event will feature Fedor… There are a lot of potential opponents for him. Personally, I’d like to see him face one of the greatest fighters of the best times from PRIDE. I hope that it is an interesting and competitive opponent, such as Kevin Randleman. In any case, we choose a worthy and respected fighter in the world.”
In a recent interview with Championat.com, Fedor’s manager, Vadim Finkelchtein gave some insight into what is next for the Russian Sambo master.
Having dropped his last three consecutive fights inside the Strikeforce cage, Emelianenko has been released from his contractual obligations and will now fight for the Russian based M-1 Global (who also have a broadcasting deal with Showtime).
With a career on ice, is Kevin Randleman the best possible match-up for the fallen emperor or should his management team seek a more relevant and higher tiered fighter to prove to the world that their star still has what it takes to compete at the highest level?


bron bjpenn.com

Baske
11-08-2011, 09:00
Zodra ik hoor wanneer dit evenement plaatsvind ga ik denk ik proberen erbij te zijn. Is toch wel weer een behoorlijke tijd geleden dat Fedor zo dicht bij huis vocht ;)

Ik vind Randleman trouwens wel een goede match-up. Na 3 keer verloren te hebben van de top zou het idioot zijn om hem nu opnieuw tegen een top vechter te laten staan. Eerst weer wat winnen, en dan weer kijken naar een match-up in de top.

basblue
11-08-2011, 13:13
je doet alsof je er bij stond toen hij die steroids nam...


X2

Optimus prime, waar haal je wijsheid vandaan dat iedere topsporter gebruikt? In een andere thread ben je daar ook zo stellig over. Ben erg benieuwd naar je onderbouwing. Helemaal omdat je hiermee namen van topatleten aan het bedoezelen bent.

Misschien presteren Sandy, crocop, fedor wel om dat ze in de nadagen van hun carrière zitten. En tegen jong talent het lastig is om dezelfde resultaten neer te zetten als voorheen.

En nee, niet alle wielrenners zijn schoon. Maar sinds het strenge onverwachte controleren van renners worden er wel een hoop rotte appels eruit gehaald. Met als Teeven om een zo eerlijke mogelijke competitie neer te zetten.

basblue
11-08-2011, 13:21
Zodra ik hoor wanneer dit evenement plaatsvind ga ik denk ik proberen erbij te zijn. Is toch wel weer een behoorlijke tijd geleden dat Fedor zo dicht bij huis vocht ;)

Ik vind Randleman trouwens wel een goede match-up. Na 3 keer verloren te hebben van de top zou het idioot zijn om hem nu opnieuw tegen een top vechter te laten staan. Eerst weer wat winnen, en dan weer kijken naar een match-up in de top.

Mee eens, zet fedor maar tegen een subtopper. Even de kans geven om te laten herstellen. Daarna weer terug naar de top!