PDA

View Full Version : Goeie kickboksschool in Leiden!



MJOKKIE
10-08-2011, 21:04
Vriendin zoekt goeie kb school in Leiden. Anyone (jurojin)??

Tnx Mjok

Anderson
10-08-2011, 22:18
Die heb je niet Leiden je hebt Jurojin een kamertje van 4 bij 4 waar je niet echt veel van techniek leert het is meer TK dan kickboksen. Dan heb je nog Sahinbas maar dat heeft ook weinig met techniek te maken. Lucky Gym heb je nog wel redelijke techniek maar is meer op de zak trainen.

Omliggende kickboks scholen zoeken deze zijn nog wel redelijk dichtbij Leiden

Haarlem - Gym Haarlem
Den Haag - TB Den Haag
Amsterdam - Vos Gym
Rotterdam - Spider Gym

misschien hoofddorp

Peter0711
10-08-2011, 22:27
Amsterdam - Vos Gym


:D

MJOKKIE
11-08-2011, 10:05
Dat wordt dus boksen bij Chris Lantrok, of zit die er ook niet meer. Was altijd goede boksschool!

Iemand nog?

Loem
11-08-2011, 10:08
Hmmm heb een paar keer getrainet bij jurojin en werd wel degelijk goed lesgegeven en getraint. En het was kickboksen. Was wel een tijd geleden maar ik kan me wel herinneren dat Gegard Mousasi daar dus is begonnen met groeien. En begonnen is met het vechten in het buitenland. Daarna bij Sahinbas is gaan trainen. Dus kan niet echt zeggen dat ze bij beide sportscholen niet goed lesgeven. Zou gewoon ff zelf gaan kijken en oordelen.

MJOKKIE
11-08-2011, 10:12
Hmmm heb een paar keer getrainet bij jurojin en werd wel degelijk goed lesgegeven en getraint. En het was kickboksen. Was wel een tijd geleden maar ik kan me wel herinneren dat Gegard Mousasi daar dus is begonnen met groeien. En begonnen is met het vechten in het buitenland. Daarna bij Sahinbas is gaan trainen. Dus kan niet echt zeggen dat ze bij beide sportscholen niet goed lesgeven. Zou gewoon ff zelf gaan kijken en oordelen.

Oke, tnx, klinkt logisch. Iemand onlangs nog geweest?

Anderson
11-08-2011, 16:12
Hmmm heb een paar keer getrainet bij jurojin en werd wel degelijk goed
lesgegeven en getraint. En het was kickboksen. Was wel een tijd geleden maar ik
kan me wel herinneren dat Gegard Mousasi daar dus is begonnen met groeien. En
begonnen is met het vechten in het buitenland. Daarna bij Sahinbas is gaan
trainen. Dus kan niet echt zeggen dat ze bij beide sportscholen niet goed
lesgeven. Zou gewoon ff zelf gaan kijken en oordelen.


Sahinbas waren meer z'n managers hij trainde toen al vaak bij kops gym en Jerrel Venitiaan gaf persoonlijke kickboks lessen.

Bij Jurojin was het meer grappling les, grappling zijn ze wel goed in bij Jurojin.

Noem jij maar eens een goede kickbokser uit Leiden. De enige die geboren is maar het niet geleerd heeft in Leiden is Rodney Glunder

Leiden071
11-08-2011, 22:17
Wanneer was jij bij jurojin met je dat er meer TK word gegeven dan kickboksen?! Er word helemaal geen Tk gegeven, alleen maar thaiboksen en grappling en voor de gevorderen mma trainingen.
Er wordt voor alle niveau's les gegeven en er zijn een tiental wedstrijdvechters bij jurojin van n klasse tot b klasse.
Ik train er zelf ook en het is geen moderne sportschool met boksring maar genoeg zakken en trainjngmateriaal om te kunnen trainen want daar gaat het uiteindelijk om.
Lucky gym is een zogenaamde boksschool voor alleen maar recreanten.
Kijk even op de site van jurojin.info voor het lesrooster en verdere informatie.

Kortom jurojin is een zeer goede thaiboksschool met een hele goede sensei genaamd Ino Alberga die zeer bekend is in het M1 mixfight circuit die onder andere gegard mousasi heeft laten groeien.

Osu

spangpang
11-08-2011, 22:48
Vriendin zoekt goeie kb school in Leiden. Anyone (jurojin)??

Tnx Mjok

Van Jurojin heb ik hele goeie verhalen gehoor. Ino Alberga geeft hier inderdaad les en ik vind hem persoonlijk een heel goede (en vriendelijke) trainer. Als ik haar was zou ik zeker een kijkje nemen hier!

Greetz

spangpang
11-08-2011, 22:49
En luckygym vond ik niks btw.

Floris
12-08-2011, 03:29
TK? Anderson, je weet niet waar je het over hebt.... heb je überbaupt wel eens in Leiden getraind?

Bij zowel Sahinbas als Jurojin is prima te trainen. En wat Spangpang over Ino zegt klopt ook als een bus. Goeie trainer en een hele lieve man.

Overigens is boksen bij Chris Lantrok er niet meer bij, Mjokkie... die heeft zijn boksschool jaren geleden aan Göksel en Can verkocht en dat is nu dus ''Sahinbas''.

Lucky gym is eigenlijk puur voor recreanten.

Succes met de keuze!

Durfal
12-08-2011, 11:25
Kamakura Katwijk bij ons traint de gehele regio Hillegom Leiderdorp enz enz,dus waarom moeilijk doen?
Oh ja......... en dan organiseren wij in dec en mei ook nog eens het gezelligste gala van geheel NL,dus tel uit je winst!

Osu

GerbenV
12-08-2011, 11:30
Die heb je niet Leiden je hebt Jurojin een kamertje van 4 bij 4 waar je niet echt veel van techniek leert het is meer TK dan kickboksen. Dan heb je nog Sahinbas maar dat heeft ook weinig met techniek te maken. Lucky Gym heb je nog wel redelijke techniek maar is meer op de zak trainen.

Omliggende kickboks scholen zoeken deze zijn nog wel redelijk dichtbij Leiden

Haarlem - Gym Haarlem
Den Haag - TB Den Haag
Amsterdam - Vos Gym
Rotterdam - Spider Gym

misschien hoofddorp

Dikke bullshit dit idd, goede, technische lessen bij jurojin onder leiding van een toptrainer!

Lucky gym geeft 'training met behoud van hersencellen' wat betekent dat je op elkaars handschoenen aan het boksen bent. Sahinbas ben ik nooit geweest...

Mister-R
27-08-2011, 03:07
Die heb je niet Leiden je hebt Jurojin een kamertje van 4 bij 4 waar je niet echt veel van techniek leert het is meer TK dan kickboksen. Dan heb je nog Sahinbas maar dat heeft ook weinig met techniek te maken. Lucky Gym heb je nog wel redelijke techniek maar is meer op de zak trainen.

misschien hoofddorp

Het is niet erg netjes om zo over een sportschool te praten zonder het te onderbouwen.
Ik denk niet dat jij weet waar je het over hebt.
Dus pak maar gewoon weer je playstation joystick en ga maar weer streetfighter spelen :twak::twak:

malle eppie
27-08-2011, 10:41
top les van Ino !
Kortom jurojin is een zeer goede thaiboksschool/MMA met een hele goede sensei genaamd Ino Alberga die zeer bekend is in het M1 mixfight circuit die onder andere gegard mousasi heeft laten groeien.

Osu
Harry Utrecht