PDA

View Full Version : Status Mixfightcafe?



Soulbringer320
11-08-2011, 22:27
Weet iemand of deze nog komt, of de status ervan?

Asura
11-08-2011, 22:59
Ey D,

Het eerste MF café is er sowieso tijdens Diaz vs GSP. Ik heb een pub met goede voorwaarden in Rotterdam gefixed maar onderzoek ook nog een paar andere opties. Het was jouw idee volgens mij om een zaaltje af te huren met wifi & projector als ik me herinner, dus als je nog iets heb, stuur me op me mail.

De locatie kan opzich nog veranderen als er echt een toplocatie bijkomt, maar het word sowieso in de Randstad/Utrecht de eerste keer, omdat de meeste MF leden daarvandaan komen en de meeste jongens uit het Oosten en Brabant bereid zijn om te reizen. Plus zeker de helft van de aanmeldingen toen bood aan om te carpoolen. Als iemand me nog wil assisteren met zijn/haar shoopskills, pm me ;)

Soulbringer320
12-08-2011, 11:08
Had in Den Haag voor opties gekeken, maar deze gingen het niet worden.
Welke is het in Rotterdam, ik woon er dus ben benieuwd wie je bereid hebt gevonden ervoor.

Dat was inderdaad het idee, als het cafe gebeuren niks zou worden.

Pansier
12-08-2011, 13:45
Zal ik geenstijl voor jullie uitnodigen? :D

amilster
12-08-2011, 14:18
Volgens mij kan ik wel een locatie in Den-Haag regelen (Bazart (http://www.bazart.nl))

Ik ken daar mensen en we zouden er aansluitend een feestje kunnen geven, de geluids installatie is iig aanwezig en een tap installatie ook :)

PM maar als er conrete plannen zijn, een beamer kan ik oko regelen BTW, heb er zelf namelijk 1 :)

Asura
12-08-2011, 14:34
@ Pansier nee dankje :P
@Amilster & Soulbringer, check pm


Feestje daarna is wel tof maar beter als we het dan zondag na het evenement doen, want als de PPV afgelopen is is het al weer 6 uur. Mijn feestjes stoppen meestal rond die tijd weet niet hoe het bij zit @ Amil xD

Sadix
12-08-2011, 16:01
Mannen, locatie, is mijn gym/ jongerencentrum. Ik kan dat wel zien te regelen. Gratis ook. Amsterdam centrum.

als er echt intresse is, dan wil ik dat wel regelen voor mijn mixfight broeders. Ik heb zelf ook een hele goede beamer/laptop. der is ook internet daar.

Asura
12-08-2011, 17:29
Ik zal die in gedachte houden Sadix, maar het is wel iets ver voor de zuiderlingen. Er zijn aardig wat mensen uit Brabant/limburg die zich hebben ingeschreven. Eind Augustus zorg ik dat de locatie bekend is en iedereen het op zijn agenda kan zetten.

Hekken
12-08-2011, 19:19
Weet iemand hoe de kwaliteit is als je het signaal over de Beamer gooit?

Sadix
12-08-2011, 20:46
hangt van je stream kwali, en beamer kwali af.

Hekken
12-08-2011, 20:57
hangt van je stream kwali, en beamer kwali af.

Ok bedankt.

el bastardo
13-08-2011, 15:46
Ik zal die in gedachte houden Sadix, maar het is wel iets ver voor de zuiderlingen. Er zijn aardig wat mensen uit Brabant/limburg die zich hebben ingeschreven. Eind Augustus zorg ik dat de locatie bekend is en iedereen het op zijn agenda kan zetten.

Denk dat het voor de Limbo's die komen niet echt veel boeit of ze nu naar A'dam of R'dam moeten rijden...

Asura
13-08-2011, 15:58
Ik weet niet man, een extra uurtje rijden s'ochtends vroeg is toch wat minder denk ik.

Wheelie
24-08-2011, 12:22
UFC 134 (RIO) on BIG SCREEN @ Cafe Berchem (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?116233-UFC-134-%28RIO%29-on-BIG-SCREEN-Cafe-Berchem)