PDA

View Full Version : Waar kijk jij je UFC fights?



Savate
12-08-2011, 02:30
Zit al lang te zoeken naar een goede site die ufc fights post, heb er wel eentje, mmageeks noemt die maar veel werken er daar niet meer op en sommige zijn slechte kwaliteit, en sta op het punt om een subscription te kopen op de site van ufc maar dat is toch echt duur en toen dacht ik toch even dit te posten.

Biiyen
12-08-2011, 03:01
Torrents kun je nog wel events downloaden :
ufc torrent search (http://torrentz.eu/search?f=ufc)

Leventdepevent
12-08-2011, 07:17
idd gewoon downloaden en de dag erop in hd kijken

Kemal
12-08-2011, 07:52
Kijk het ook een dag later, maar dan hier op Mixfight, Kayone plaatst ze altijd vrij snel en met goede kwaliteit!

Chane
12-08-2011, 07:54
Ik download ze de volgende dag via nieuwsgroepen.

Pahlavan
12-08-2011, 10:11
Ik download ze de volgende dag via nieuwsgroepen.

x2

Mule-Kick
12-08-2011, 10:25
Ik ook via torrentz meestal. Volgende dag relax alles in een x terugkijken met doorspoelen tussen dat eindeloze geneuzel en promofilmpjes wat ik al 100x gezien heb. Als je alleen losse gevechten wilt kun je ook. www.mma-core.com (http://www.mma-core.com) eens checken, die hebben meestal een dag na het event (hou wel rekening met het tijdsverschil) de losse gevechten online staan.

Nadeel is dan dat je al ziet hoelang het gevecht duurt dus dat neemt af en toe wel iets van de spanning weg.

joost
12-08-2011, 10:27
x2

x3

Veel beter! HD kwaliteit en dan via de tv afspelen.
Nadeel van de filmpjes op internet is dat je ziet hoelang het filmpje duurt. Dus weet je gelijk of er een TKO/KO/SUB komt.
Dat haalt de spanning eraf. Plus het voordeel van de volgende dag downloaden is dat je de opkomst/interview/walkout ziet.

Juul
12-08-2011, 10:55
Id via nieuwsgroepen. Paar uur na het evenement meestal ongeveer 11 uur 's ochtends kun je UFC of Strikeforce al downloaden. Een enkele keer als erg lang duurt voordat een evenement gepost is even naar deze site voor goede links naar de losse wedstrijden. Wel kijk ik liever een heel evenement dan de losse gevechten. De sfeer en spanningsopbouw mis je bij losse wedstrijden.

Overigens erg jammer dat andere MMA-events zoals Bellator en DREAM niet snel gepost worden in nieuwsgroepen. K-1, It's Showtime, Glory Series, etc. hetzelfde euvel.

@Joost. "Dus weet je gelijk of er een TKO/KO/SUB komt. Dat haalt de spanning eraf. " Gek is dat eigenlijk. Dat gevoel heb ik dus ook, terwijl je natuurlijk in feite niet weet wie KO gaat of gesubt wordt.

dirk5
12-08-2011, 11:40
kijk alles live, ben te bang voor spoilers...

Pahlavan
12-08-2011, 11:46
kijk alles live, ben te bang voor spoilers...

lol ik heb weleens gehad dat ik uit gewoonte pc opstartte en naar mmafighting.com ging voordat ik de gevchten had gezien. het bezoeken van sommige websites zat er zo ingeslepen bij mij dat ik er niet eens bij stil stond... eenmaal op de website.. KUUUUUUUUUUUT :lol:

tegenwoordig vermijd is zowat alle sites voordat ik het event heb kunnen downloaden

dirk5
12-08-2011, 11:52
lol ik heb weleens gehad dat ik uit gewoonte pc opstartte en naar mmafighting.com ging voordat ik de gevchten had gezien. het bezoeken van sommige websites zat er zo ingeslepen bij mij dat ik er niet eens bij stil stond... eenmaal op de website.. KUUUUUUUUUUUT :lol:

tegenwoordig vermijd is zowat alle sites voordat ik het event heb kunnen downloaden

hehe, daarom kijk ik gewoon alles live, vooral tegenwoordig met die phones met wifi, half slapend in bed zondag ochtend effe cagepotato bezoeken.... FUCK!

Emilio
12-08-2011, 11:59
Nieuwsgroepen idd. ideaal.

gewoon ff op zondag op Binsearch -- Usenet search engine (http://www.binsearch.info) of yabsearch.nl "ufc" of "strikeforce" intypen.

Haast geen kans op spoilers.

ja uit automatisme bepaalde MMAsites openen heeft mij ook al de nodige problemen opgeleverd. Verder is facebook ook gevaarlijk aangeziek ik daar ook UFC in mn lijst heb staan.

Pahlavan
12-08-2011, 12:05
Nieuwsgroepen idd. ideaal.

gewoon ff op zondag op Binsearch -- Usenet search engine (http://www.binsearch.info) of yabsearch.nl "ufc" of "strikeforce" intypen.

Haast geen kans op spoilers.

ja uit automatisme bepaalde MMAsites openen heeft mij ook al de nodige problemen opgeleverd. Verder is facebook ook gevaarlijk aangeziek ik daar ook UFC in mn lijst heb staan.

daar haal ik het idd ook vandaan.
enige nadeel is dat ze er tegenwoordig pas iets later in de middag op staan... vroeger stonden ze er al rond een uur ofzo in de ochtend erop

Danielos
12-08-2011, 12:12
Kijk het ook een dag later, maar dan hier op Mixfight, Kayone plaatst ze altijd vrij snel en met goede kwaliteit!

Zo doe ik het ook:)

Baske
12-08-2011, 13:07
Ben een trouwe bezoeker van thepiratebay :)

XanaduNL
12-08-2011, 13:22
Ik heb mezelf na 1 of 2 keer wel afgeleerd de events te spoilen, lol.
Dus het eerste wat ik nu in de ochtend erna doe is de 720p versie van nieuwsgroepen halen, ontbijt pakken, en kijken maar. :)

Gilaiir
12-08-2011, 13:42
isoHunt › the BitTorrent & P2P search engine (http://isohunt.com/)

Gewoon zoeken naar de UFC of Strikeforce of net wat je wilt en je vind alle goeie torrents die er zijn op het intarwebs.

blackadder
12-08-2011, 13:45
Ik kijk meestal eerst wie er heeft gewonnen in welke ronde en hoe. Alle punten overwinningen over de volle rondes sla ik over.

Pahlavan
12-08-2011, 14:18
Ik kijk meestal eerst wie er heeft gewonnen in welke ronde en hoe. Alle punten overwinningen over de volle rondes sla ik over.

dus je kijkt eerst naar de uitslag voordat je naar het gevecht kijkt? is de spanning er dan niet vanaf..?!

redjuh
12-08-2011, 14:23
live via UFC.TV op mijn android.... LEGAAL

ik heb gehoord dat myp2p.eu ook het een en ander aan streams heeft onder kopje Other

kijk het 9/10 keer live, soms op het main event na. Volgende dag download ik de 720/1080p versie en kijk em tussen 16:30 en 19:00 (als er voetbal is)

Asura
12-08-2011, 14:46
Tegenwoordig altijd live op me pc, de volgende ochtend kijk ik de beste gevechten vaak nog eens via Mixfight

blackadder
12-08-2011, 15:25
dus je kijkt eerst naar de uitslag voordat je naar het gevecht kijkt? is de spanning er dan niet vanaf..?!
Ik vind UFC sowieso niet bijster spannend. Geen enkele vechter waar ik echt iets om geef of die wint of verliest. Ik zet het geluid meestal ook uit omdat ik Buffer en Rogan niet wil horen. Als ik het al kijk, kijk ik het 9 van de 10x toch op fightnext of zo. En meestal ook alleen de hoofdpartij. De onderkaart laat ik meestal helemaal schieten. Of ik moet echt niks te doen hebben.

Sadix
12-08-2011, 16:08
x3

Veel beter! HD kwaliteit en dan via de tv afspelen.
Nadeel van de filmpjes op internet is dat je ziet hoelang het filmpje duurt. Dus weet je gelijk of er een TKO/KO/SUB komt.
Dat haalt de spanning eraf. Plus het voordeel van de volgende dag downloaden is dat je de opkomst/interview/walkout ziet.

bij mij voegt dat juist nog extra spanning toe omdat je niet weet wie van de 2 neer gaat of gesubbed wordt.

Savate
12-08-2011, 16:58
Ok bedankt, mijn broer downloadt ook vaak via nieuwsgroepen , Spotnet noemt het. En heb ook net een site gevonden waar je ze kunt bekijken via dailymotion in hd en in hd downloaden, tellytv.com. Wou dit weten want zou graag oudere ufc events opnieuw bekijken en de prelims want die vind je bijna nooit terug. Ben nu bittorrent aan het downloaden. Tnx voor de hulp.

Sadix
12-08-2011, 17:27
ik ben ufc begonnen tekijekn rond ufc 35. Heb toen wel ufc 1 toot 35 gedownload en kan dus zeggen dat ik elke ufc ever heb bekeken. Ook bijna elke pride en pride bushido.

Staan allemaal op de torrents

Jeru
12-08-2011, 20:23
Ik kijk meestal eerst wie er heeft gewonnen in welke ronde en hoe. Alle punten overwinningen over de volle rondes sla ik over.

Als ik een UFC niet live kijk (gebeurt steeds vaker....) doe ik het ook zo.

Marchant
12-08-2011, 20:33
kijk alles live, ben te bang voor spoilers...

Spoilofoob?? :confused:



Ik download ze ook de volgende dag via nieuwsgroepen.