PDA

View Full Version : Andre Galvao - Match One



Mickey
13-08-2011, 00:50
Ongelovelijke skills in dit filmpje. Hoop dat het geen repost is, maar deze kon ik jullie niet onthouden..
http://www.youtube.com/watch?v=AyvOTEz7-8E&feature=youtube_gdata_player

niels
13-08-2011, 01:39
vette shit

Djani
13-08-2011, 02:49
Wat betekent die kleur band die hij om heeft?

biggz
13-08-2011, 04:21
Wat betekent die kleur band die hij om heeft?

x2 zie dat wel vaker.
Volgens mij is dat een band van zijn kamp ofso?
Kleuren van Brazilie, dus misschien van Brazil zelf of Brazilian TopTeam

Kemal
13-08-2011, 05:40
Vet!

Jeru
13-08-2011, 09:31
Wat betekent die kleur band die hij om heeft?

Dat is om de vechters uit elkaar te houden. Net als bij het kickboksen de rode en de blauwe hoek. Kijk ook maar naar de scheids. Die heeft om zijn pols ook een geel-groen gekleurde band. En de puntentellers hebben een wit en een geel bordje. Anders staan er 2 gasten in een wit pak met een zwarte band....

Mooi filmpje Mick! Bruut om een andere zwarte band zo te kunnen ownen.

Mickey
13-08-2011, 11:14
Kudos naar Wiggert voor de link.

FightingDutchman
13-08-2011, 12:47
Dat is om de vechters uit elkaar te houden. Net als bij het kickboksen de rode en de blauwe hoek. Kijk ook maar naar de scheids. Die heeft om zijn pols ook een geel-groen gekleurde band. En de puntentellers hebben een wit en een geel bordje. Anders staan er 2 gasten in een wit pak met een zwarte band....

Mooi filmpje Mick! Bruut om een andere zwarte band zo te kunnen ownen.

Klopt, de band is om de vechters uit elkaar te houden in het geval dat bedie een pak van dezelfde kleur dragen. De IBJJF is overigens bezig de regels te veranderen en sporters te verplichten een wit en een blauw pak mee te nemen naar wedstrijden zodat de geel/groen gekleurde band overbodig zal worden in het aankomende seizoen.

On-Topic: Bruut filmpje! Volgens mij is er nog een vergelijkbaar filmpje van Galvao waar hij op een gegeven moment zijn tegenstander zelfs omver duwt. Komt in ongeveer iedere BJJ highlight terug.

RamonaS
13-08-2011, 13:37
wow!

Deuce
13-08-2011, 13:54
Fdutchman, check 1.14 is hetzelfde filmpje.
Galvao is een baas!