PDA

View Full Version : Peter Aerts dvd



D1987
13-08-2011, 03:08
Afgelopen 2 weken was ik op vakantie in Barcelona, kwam ik in een klein winkeltje een grote hoek met dvds tegen. Niet normaal, alle Pride dvds, heel veel UFC dvds, dvds van Fedor, Cro Cop, Rampage, Gracie Family enz enz.

Iemand hier ooit eerder geweest? En iets gekocht?
Grappig trouwens dat ik een dvd van Peter Aerts kocht en op de achterkant stond dat Bas Boon de producer was :D

Kemal
13-08-2011, 05:37
Dan zal het wel van Nikko Sports zijn geweest ;)

raveboy
13-08-2011, 11:30
Yep, Nikko sports, met die eentonige opkomstmuziekjes van ze haha.
Heb bijna de hele collectie thuis van ze, maar raak er maar niet gewend aan.

D1987
13-08-2011, 13:09
Haha die winkel was echt te erg, als ik daar nog een kwartier had gestaan had ik alles meegenomen

TOON
13-08-2011, 14:05
hahahaha lachen, jaren geleden was ik al eens aangenaam verrast door al die 2H2H dvd's bij Free Record shop :)
waren ze een beetje te betalen?

D1987
13-08-2011, 14:17
Peter Aerts dvd gekocht van 10-15, weet niet meer precies welke van de 2
Best of Cro Cop (iets van 25-30 gevechten erop) 19,99
Pride 32 The Real Deal 14,99
Maar er waren er zoveel, UFC 80 tm 125 ofzo allemaal op dvd en alles van pride
echt een te zieke collectie

payap
13-08-2011, 14:25
Peter Aerts me de K-1 gevechten of de bekende DVD met de gevechten voor hij bij de K-1 kwam?

D1987
13-08-2011, 15:17
Voor K-1, tegen Frank Lobman (3x) sowieso. Zal zo eens die hele lijst overtypen. Zijn er trouwens hier nog mensen die dvds hebben en ze wegdoen of ruilen?

raveboy
13-08-2011, 15:40
Rumble Store Holland | DVD Peter Aerts Greatest Hits (http://www.rumblestore.nl/dvd-peter-aerts-greatest-hits)

Dit is hem toch?

Die heb ik toen ook een keer bij de free recordshop gekocht.

Het wordt tijd dat Nikko de oude videobanden op dvd gaat zetten, al het nieuwe heb ik allemaal wel, het oude ben ik maanden of jaren naar op zoek.
Nikko sports begint ergens halvewege 1980, terwijl ik alles van de jaren ervoor zoek, 1980 tot 1985 ofzo.

Heb gisteren toevallig een gala uit de jaap edenhal gedowload, met Lucien Carbin enzo, maar producer was geen Nikko.
Een ander gala uit de jaap edenhal was weer een andere producer ( De Vries productions of promotions ofzo )

Jammer dat er zoveel over de oude garde of begintijd wordt gepraat, maar de gala's ( die zijn toen verkocht lijkt me ) komen nooit meer uit.
Net zoals Slamm events of lokale gala's ook trouwens.

jaco
13-08-2011, 16:45
Voor K-1, tegen Frank Lobman (3x) sowieso. Zal zo eens die hele lijst overtypen. Zijn er trouwens hier nog mensen die dvds hebben en ze wegdoen of ruilen?

check pm

payap
13-08-2011, 19:13
Heb nog een lading dvd's liggen die ik wel kwijt wil. Voor de zekerheid ff het zijn orginele dvd's.

Peter Aerts - greatest hits die hier boven al besproken is.
Lucia Rijker the most dangrous woman on earth
Too hot to handle XI met oa bob schrijber vs melvin manhoef en Jan oosterbaan vs frank lobman
chickboxing - queen of queens
chickboxing - highlights
Irs showtime 3 - met oa ryan simson vs ivan hyppolite, kaas vs mes, bob schrijber vs sem schilt,
its showtime 11 - oa sem schilt vs ignashow, manhoef vs rodney faverus, pajonsuk vs mes
Its showtime 9 - o.a. mes vs ubeda, badr hari vs ignashow, bob schrijber vs vivchanchyn. drago vs main

raveboy
13-08-2011, 19:16
Heb nog een lading dvd's liggen die ik wel kwijt wil. Voor de zekerheid ff het zijn orginele dvd's.

Peter Aerts - greatest hits die hier boven al besproken is.
Lucia Rijker the most dangrous woman on earth
Too hot to handle XI met oa bob schrijber vs melvin manhoef en Jan oosterbaan vs frank lobman
chickboxing - queen of queens
chickboxing - highlights
Irs showtime 3 - met oa ryan simson vs ivan hyppolite, kaas vs mes, bob schrijber vs sem schilt,
its showtime 11 - oa sem schilt vs ignashow, manhoef vs rodney faverus, pajonsuk vs mes
Its showtime 9 - o.a. mes vs ubeda, badr hari vs ignashow, bob schrijber vs vivchanchyn. drago vs main

geen oudere? ( kopie is ook goed ) deze hierboven heb ik ook allemaal al.

D1987
13-08-2011, 19:25
Die delen van Its Showtime spreken me wel aan :D

payap
13-08-2011, 19:40
Heb wel wat oudere liggen maar zou ze moeten opzoeken ivm binnenhus verhuizing.

Toevallig had ik onlangs een verzoek voor oude partijen van peter van os en heb de dvd copie liggen van een gala waar hij tegen Coban vecht.

Op deze dvd nog rik vd vathorst in een interland nederland vs frankrijk en hoofdprogramma is nederland vs thailand.

Iwan Sprang vs Vanpedej
Fanta Attapong vs Muzaffer Yamali
Nick Bloemberg vs Nonglek

Overigens heb ik ook nog dozen vol bladen in de aanbieding als Zendokan en Fighting Spirit. De action sports en Ringsports gaanal naar Richelieu.

@D1987 check je pm

raveboy
13-08-2011, 20:43
Heb wel wat oudere liggen maar zou ze moeten opzoeken ivm binnenhus verhuizing.

Toevallig had ik onlangs een verzoek voor oude partijen van peter van os en heb de dvd copie liggen van een gala waar hij tegen Coban vecht.

Op deze dvd nog rik vd vathorst in een interland nederland vs frankrijk en hoofdprogramma is nederland vs thailand.

Iwan Sprang vs Vanpedej
Fanta Attapong vs Muzaffer Yamali
Nick Bloemberg vs Nonglek

Overigens heb ik ook nog dozen vol bladen in de aanbieding als Zendokan en Fighting Spirit. De action sports en Ringsports gaanal naar Richelieu.

@D1987 check je pm

Gaaf, die van Peter van Os wil ik wel hebben, het verzoek was ik waarschijnlijk via Pm op kickbox.nl, daar heet ik ook raveboy haha
Ben al blij dat Rob Kaman op sommige gala's ook vocht terwijl Peter vocht, dan kom ik mischien nog eens aan de gala's.

Van zijn partijen weet ik ook alleen waar ik de foto's van heb. Tegen payap heb ik al, maar dat is net de partij die Peter niet meer kan zien volgens mij.
Hij heeft nog een partij op video, met een beetje geluk is dat een gala die niemand heeft ( Dirk waarschijnlijk wel dan )

payap
13-08-2011, 21:00
Er moet nog een band in omloop zijn uit Thailand van denk uit 1982. Hier vecht Rob Kaman tegen Lakchart en deze partij heb ik wl eens hier voorbij zien komen. Wellicht staat ook Peter nog op die band. Hij vocht toen tegen Rerngritt.

heb nog wel de zendokan met uitgebreid verslag en fotos hiervan.

raveboy
13-08-2011, 21:02
Er moet nog een band in omloop zijn uit Thailand van denk uit 1982. Hier vecht Rob Kaman tegen Lakchart en deze partij heb ik wl eens hier voorbij zien komen. Wellicht staat ook Peter nog op die band. Hij vocht toen tegen Rerngritt.

heb nog wel de zendokan met uitgebreid verslag en fotos hiervan.

Is dat die met Don King?
Die krijg ik als het goed is aan het eind van de maand, ik zag inderdaad iemand die het hele gala had, en die is nu op vakantie.

raveboy
13-08-2011, 21:27
Wel grappig, tijdens mijn zoektocht naar oude gala's kwam ik op deze site met een aantal flyers van oude gala's.
Op de eerste en derde pagina staat volgens mij een poster, helaas natuurlijk weer niet met Peter.

het Geheugen van Nederland (http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl/zoekresultaten/pagina/1/wedstrijden/%28wedstrijden%29%20AND%20%28isPartOf%20any%20%22R A01%22%20%29/)

Hier staan ze trouwens gelijk alle 4 het Geheugen van Nederland (http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl/zoekresultaten/pagina/1/bokssport/%28bokssport%29%20AND%20%28isPartOf%20any%20%22RA0 1%22%20%29)

raveboy
14-08-2011, 03:22
Er moet nog een band in omloop zijn uit Thailand van denk uit 1982. Hier vecht Rob Kaman tegen Lakchart en deze partij heb ik wl eens hier voorbij zien komen. Wellicht staat ook Peter nog op die band. Hij vocht toen tegen Rerngritt.

heb nog wel de zendokan met uitgebreid verslag en fotos hiervan.

Als je de Zendokan en eventueel andere met Peter van Os weg doet, wil ik ze wel overnemen. de dvd tegen Coban natuurlijk ook.
Het broekje van Payap die hij droeg in de wedstrijd tegen Peter doe je niet weg zeker he? haha
Nee, die zou ik zelf ook nooit wegdoen als ik hem had, zag toevallig op een site dat jij hem had gekregen van Peter.

citrusfruit
14-08-2011, 03:52
check je pm

kees_nmg
15-08-2011, 00:50
Rumble Store Holland | DVD Peter Aerts Greatest Hits (http://www.rumblestore.nl/dvd-peter-aerts-greatest-hits)

Dit is hem toch?

Die heb ik toen ook een keer bij de free recordshop gekocht.

Het wordt tijd dat Nikko de oude videobanden op dvd gaat zetten, al het nieuwe heb ik allemaal wel, het oude ben ik maanden of jaren naar op zoek.
Nikko sports begint ergens halvewege 1980, terwijl ik alles van de jaren ervoor zoek, 1980 tot 1985 ofzo.

Heb gisteren toevallig een gala uit de jaap edenhal gedowload, met Lucien Carbin enzo, maar producer was geen Nikko.
Een ander gala uit de jaap edenhal was weer een andere producer ( De Vries productions of promotions ofzo )

Jammer dat er zoveel over de oude garde of begintijd wordt gepraat, maar de gala's ( die zijn toen verkocht lijkt me ) komen nooit meer uit.
Net zoals Slamm events of lokale gala's ook trouwens.

In dezelfde webshop "Posters Mohammed Ali", wat een fail.....

payap
15-08-2011, 14:41
Als je de Zendokan en eventueel andere met Peter van Os weg doet, wil ik ze wel overnemen. de dvd tegen Coban natuurlijk ook.
Het broekje van Payap die hij droeg in de wedstrijd tegen Peter doe je niet weg zeker he? haha
Nee, die zou ik zelf ook nooit wegdoen als ik hem had, zag toevallig op een site dat jij hem had gekregen van Peter.

Ga ff voor je kijken wat ik heb liggen met peter van os erin. ha ha,nee die broek doe ik niet weg. dat is een heilig relikwie! Overigens is dit een broek van payap maar droeg hij hem niet tegen peter in die partij. De Thais hadden toen standaard broeken gekregen. Stond Sityodtong op. De broek die ik heb is eens tandaard broek van payap die hij altijd gebruikte. In Thais Traptechnicus van bancheur en een dobbelsteen met vijf erop.