PDA

View Full Version : Q&A met de vechters van SLAMM!! "Soema na Basi" *update antwoorden*



Richelieu
13-08-2011, 20:44
Volgende week zal Mixfight.nl afreizen naar Surimame voor het jaarlijkse SLAMM!! event, wat gehouden gaat worden op 26 augustus in de NIS/ANS. Aangezien bijna alle vechters voor en door de Surinaamse en Nederlandse media zullen geinterviewd geeft Mixfight.nl de gelegenheid om de aanwezige vechters vragen te stellen die we mee zullen nemen naar Suriname. Heb je één of meerdere vragen aan onderstaande vechters, post ze dan in deze topic;

- Anthony Kane
- Cedric Bacuna
- Miles Simson
- Guillermo Valpoort
- Raymon Welboren
- Brian lo a Njoe
- Kuku Victor
- Jairzinho Ruizenstruik
- Ismael Londt
- Ajay Balgobind
- Mandela Antoine
- Sergio Menig
- Miloud el Geubli
- D'Angelo Marshall

http://94.100.121.84/1365400001-1365450000/1365402701-1365402800/1365402722_6_bb9l.jpeg

ijsblok
13-08-2011, 20:52
- Mandela Antoine
Er gaan geruchten over mma?

PD_EC
13-08-2011, 21:21
-Ismael Londt

hoeveel geduld heeft hij nog met het wachten tot hij echt een tegenstander krijgt van formaat
(spong,saki,zimmerman of ghita bijvoorbeeld)

Kemal
13-08-2011, 21:57
Erg vet dat dit mogelijk wordt gemaakt!

Antony Kane: Is er al iets meer bekend wanneer en waar je het tweede gala als promotor neer gaat zetten?

Algemene vraag: Waar zien de vechters zichzelf over pak 'm beet 3 jaar cq wat is hun streven?

Mattie73
14-08-2011, 00:10
Vraag voor Miloud en Geubli:

Jouw vader was 1 van mijn grote kickbokshelden van vroeger. Er is helaas weinig videomateriaal van hem op bijvoorbeeld youtube beschikbaar. Hebben jullie toevallig in de familie nog wat liggen wat je kan uploaden??

Richelieu
14-08-2011, 11:07
Algemene vraag: Waar zien de vechters zichzelf over pak 'm beet 3 jaar cq wat is hun streven?

Altijd een leuke vraag Kemal!, kan deze vraag eigenlijk wel aan alle vechters stellen. Ben zelf ook erg benieuwd waar ze zichzelf over drie jaar zien staan.

Anderson
14-08-2011, 12:22
Voor Miles Simson - eigenlijk meer een vraag over vos gym - Waar zijn Nikos Taramas en Alexander Kreuger gebleven, zijn ze gestopt?

Voor Miloud el Geubli waarom vecht je zo weinig.

Justinian
14-08-2011, 12:43
Voor Brian lo a Njoe: Een hele tijd geleden werd je vertrek bij Team Slamm en daarmee de overstap naar It's Showtime aangekondigd. Ben je nu terug bij Slamm of vecht je alleen op het gala van Slamm?

STERKE JERKE
14-08-2011, 14:08
D'ANGELO MARSHALL vecht bij mijn weten ook. Hij is momenteel met Guillermo en Miles in Suriname.

Richelieu
14-08-2011, 21:17
Voor Brian lo a Njoe: Een hele tijd geleden werd je vertrek bij Team Slamm en daarmee de overstap naar It's Showtime aangekondigd. Ben je nu terug bij Slamm of vecht je alleen op het gala van Slamm?

Interessante vraag Roy, achter de schermen is er volgens mij wel het e.e.a. gebeurt. Misschien wil Brian daar wat over kwijt.


D'ANGELO MARSHALL vecht bij mijn weten ook. Hij is momenteel met Guillermo en Miles in Suriname.

Staat er inmiddels bij Ray

STERKE JERKE
14-08-2011, 23:49
Bedankt Harmen.

STERKE JERKE
14-08-2011, 23:51
Broer Brian, je antwoord graag. Ook ik ben benieuwd. Persoonlijk wel blij je weer te zien!

STERKE JERKE
14-08-2011, 23:54
Voor Milton Fëlter:
Kan je zo een toernooi ook een keer in Nederland organiseren?...die m.m. liegt er niet om. Wel leuk dat je de mensen in Suriname zo verwent!

R.D.N
15-08-2011, 12:23
tegen wie moet Raymon Welboren vechten dan.....

STERKE JERKE
16-08-2011, 06:38
tegen wie moet Raymon Welboren vechten dan.....

Raymond vecht tegen Ismael Londt.

Richelieu
20-08-2011, 08:08
Zitten een aantal leuke vragen tussen! Door sommige vechters al zelf aangesproken geweest omtrent deze vragen, dus een goed teken dat de topic gewoon word gecheckt. Zal de komende week de antwoorden bij elkaar proberen te verzamelen.

Surrender
25-08-2011, 00:29
Team Slamm aproaches me on the same day I'm supossed to fly to Surinam via another person saying that they made a terrible misake and booked to late and now aren't able to get me over anymore! Do you believe the story? Not me I smell Pussy!!!

Hyram Rodriguez

tabrizie187
25-08-2011, 02:18
Team Slamm aproaches me on the same day I'm supossed to fly to Surinam via another person saying that they made a terrible misake and booked to late and now aren't able to get me over anymore! Do you believe the story? Not me I smell Pussy!!!

Hyram Rodriguez

Get a life you pussy ass bitch. 4 times the same pussy ass reaction. Please go sit in a corner and stop crying.

Asura
25-08-2011, 02:33
Wtf gebeurt hier nou lol

Richelieu
25-08-2011, 03:20
Wtf gebeurt hier nou lol

Weet wel wat er hier gebeurt Asura, gewoon Hyram die ondanks dat hij heel goed weet dat het niet zo is gegaan, gewoon tot vier keer toe in verschillende Slamm!! gerelateerde topics deze onzin post. Kan het heel makkelijk weghalen, maar ben op dit moment erg druk met lokale perszaken te regelen, dus daarover zullen we later op terug komen en plaatsen daarover een offciele reactie vanuit het Slamm!! kamp.

Richelieu
25-08-2011, 03:26
Even ontopic: meeste vragen zijn gesteld aan de vechters en daarover zal ik later een uitgebreide samenvatting maken.

Kemal
25-08-2011, 12:01
Weet wel wat er hier gebeurt Asura, gewoon Hyram die ondanks dat hij heel goed weet dat het niet zo is gegaan, gewoon tot vier keer toe in verschillende Slamm!! gerelateerde topics deze onzin post. Kan het heel makkelijk weghalen, maar ben op dit moment erg druk met lokale perszaken te regelen, dus daarover zullen we later op terug komen en plaatsen daarover een offciele reactie vanuit het Slamm!! kamp.

Vind het ook vreemd dat hij dit exact het zelfde verhaal in 4 verschillende topics zet, ben benieuwd naar de officiele reactie van Slamm!! hoe de vork nu echt in de steel zit..

Richelieu
02-09-2011, 11:33
- Mandela Antoine
Er gaan geruchten over mma?

Geruchten is misschien een groot woord, het klopt inderdaad dat Mandela meerdere malen per week MMA lessen volgd bij Team Furious in Rotterdam. Over een MMA partij is nog niet gesproken, maar is zeker niet uitgesloten.


-Ismael Londt

hoeveel geduld heeft hij nog met het wachten tot hij echt een tegenstander krijgt van formaat
(spong,saki,zimmerman of ghita bijvoorbeeld)

Dit gala vocht hij al een redelijke partij tegen Reamon Welboren. Londt was niet geheel tevreden over zijn partij, maar hij zal in oktober tegen niemand minder dan Mourad Bouzidi staan en dat zal voor hem wederom een belangrijk moment worden. Op dit moment heeft Londt inmiddels namen als Douwes, Siersma, Welboren verslagen.


Erg vet dat dit mogelijk wordt gemaakt!

Antony Kane: Is er al iets meer bekend wanneer en waar je het tweede gala als promotor neer gaat zetten?

Algemene vraag: Waar zien de vechters zichzelf over pak 'm beet 3 jaar cq wat is hun streven?

In oktober zal het tweede evenemt van "Death before Dishonor" in Almere worden georganiseerd door Anthony Kane en daarover zal binnenkort op Mixfight.nl het eerste nieuws over verschijnen.



Vraag voor Miloud en Geubli:

Jouw vader was 1 van mijn grote kickbokshelden van vroeger. Er is helaas weinig videomateriaal van hem op bijvoorbeeld youtube beschikbaar. Hebben jullie toevallig in de familie nog wat liggen wat je kan uploaden??

Wat ik begreep van Miloud is hij wel in het bezit van wat oude videobanden van zijn vader, maar is zeer beperkt.



Voor Miles Simson - eigenlijk meer een vraag over vos gym - Waar zijn Nikos Taramas en Alexander Kreuger gebleven, zijn ze gestopt?

Voor Miloud el Geubli waarom vecht je zo weinig.

Nikos Taramas, die ook al eens eerder in Suriname vocht is verhuisd naar Griekenland en traint niet meer bij Vos Gym. Voor Miloud gold de afgelopen periode als moeilijk, vooral privé en daarom hebben we hem zo weinig in actie gezien. Het toernooi verliep goed voor Miloud en hij wil het komende najaar een x aantal partijen draaien in Nederland.



Voor Brian lo a Njoe: Een hele tijd geleden werd je vertrek bij Team Slamm en daarmee de overstap naar It's Showtime aangekondigd. Ben je nu terug bij Slamm of vecht je alleen op het gala van Slamm?

Brian Lo a Njoe vecht op dit moment zowel voor Slamm!! als onder zijn eigen naam, aangezien hij bezig is met het samenstellen/vormen van een eigen Team Lo a Njoe. Eind 2008 is hij weggegaan bij Slamm!! na enige problemen die zich voordeden op het Slamm!! V evenement en heeft hij naderhand een afspraak met It's Showtime gemaakt. Iedereen kan zich nog de memorable partij tussen Brian en Murat voor de geest halen (Arena 2009) en hierna scheiden ook de wegen tussen lo a Njoe en Showtime. Nu, drie jaar later wil Brian nog één keer alles uit de kast halen om zich vervolgens op zijn eigen team te kunnen storten.


D'ANGELO MARSHALL vecht bij mijn weten ook. Hij is momenteel met Guillermo en Miles in Suriname.

De partij van D'Angelo is niet doorgegaan.



Voor Milton Fëlter:
Kan je zo een toernooi ook een keer in Nederland organiseren?...die m.m. liegt er niet om. Wel leuk dat je de mensen in Suriname zo verwent!

Heb Milton de vraag niet persoonlijk gesteld, maar aangezien hij meeleest kan hij het altijd nog zelf beantwoorden. Denk zelf dat het heel goed mogelijk is om het in Nederland te organiseren, maar de feedback die de Slamm!! organisatie van het Surinaamse publiek krijgt is ongekend en geeft toch een heel goed gevoel! Iedereen die ooit eens in de NIS is geweest tijdens een Slamm!! show moet dan kunnen beamen. Mijn antwoord is dus waarom Nederland, terwijl de sport in Suriname zo intens beleefd word?

Kemal
02-09-2011, 21:28
Thanks Harmen!

Richelieu
03-09-2011, 22:15
Erg vet dat dit mogelijk wordt gemaakt!

Antony Kane: Is er al iets meer bekend wanneer en waar je het tweede gala als promotor neer gaat zetten?

Algemene vraag: Waar zien de vechters zichzelf over pak 'm beet 3 jaar cq wat is hun streven?

Je vraag bleef niet lang onbeantwoord Kemal;

"Death before Dishonor II" - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?116514

Anderson
04-09-2011, 01:04
WEl erg jammer dat Nikos terug is gegaan naar Griekenland hij kon boksen als Zambidis en had ook nog een goed sociaal karakter om dingen te leren aan beginnelingen dat zie je maar weinig de laatste tijd.

Richelieu
04-09-2011, 15:07
Inderdaad jammer, weet niet of hij nog in training is in Griekenland.