PDA

View Full Version : James Toney: Dana White needs to quit protecting Quintina 'A-hole' Jackson



Devilprince
15-08-2011, 17:23
http://www.youtube.com/watch?v=GqfNaHpsfNE

Tsuki
15-08-2011, 17:31
ik versta geen ruk van dat gebrabbel .......... ik gok dat het neer komt op, ik vecht tegen iedereen en sla iedereen KO en blablablabla

Leventdepevent
15-08-2011, 18:17
ik zeg shut up Fool

The boy
15-08-2011, 18:22
wat een dweep!

Petrosyan188
15-08-2011, 18:24
ik zeg geef die gozer de doodstraf ofzo!!

Kemal
15-08-2011, 18:52
lijkt wel oftie zo zat is als een toeter..

Gilaiir
15-08-2011, 21:50
Wat een man! Make it happen Dana! Rampage vs Toney.

Maar idee, dat gebrabbel van die vent.. Ik versta er niks van!

MaartenManaus
15-08-2011, 22:13
Praat ie nou engels?
Iets teveel tikken gehad denk ik dan.

lodewijk
15-08-2011, 22:24
Ze moeten die gast gewoon ondertitelen ...

colossus
15-08-2011, 22:48
ik gun james de winhij had met randy veel te weinig tijd

fightlove
15-08-2011, 23:48
Volgens mij is het dronkenmanspraat,lol.Die krijgt nog wel een pakslaag.Dan lult hij wel anders.

colossus
16-08-2011, 00:09
Volgens mij is het dronkenmanspraat,lol.Die krijgt nog wel een pakslaag.Dan lult hij wel anders.

vorige keer heeft hij ook veel gepraat. maar het zit m meer in de tijd. hijheft flink getrained. maar ken heeft teveel ervaring

Damian_Gray
16-08-2011, 01:06
tis wel goed james haha

Devilprince
16-08-2011, 01:30
kom op mensen een beetje meer respect voor ''lights out'' Toney is een legende, A champion of 6 weight divisions, a world champion in 3 weight divisions and has held a total of 12 titles. A people champion, he fights anywhere anyplace anytime, en een van de beste defensieve boksers aller tijden, zo niet de beste.

Rampage praat net zo veel onzin,

redjuh
16-08-2011, 03:41
Toney vs sonnen wordt epic.

Mule-Kick
16-08-2011, 17:23
Toney vs sonnen wordt epic.

x2 trash talk heaven haha

Mule-Kick
16-08-2011, 17:26
kom op mensen een beetje meer respect voor ''lights out'' Toney is een legende, A champion of 6 weight divisions, a world champion in 3 weight divisions and has held a total of 12 titles. A people champion, he fights anywhere anyplace anytime, en een van de beste defensieve boksers aller tijden, zo niet de beste.

Rampage praat net zo veel onzin,

Stoer praten over een andere sport waarin hij al eerder is vernederd terwijl je geen volwaardige zin kunt maken verdiend geen respect

colossus
16-08-2011, 20:44
Stoer praten over een andere sport waarin hij al eerder is vernederd terwijl je geen volwaardige zin kunt maken verdiend geen respect

jongen dat is gewoon zijn karakter.
als hij dat niet deed zou het wel saai zijn
ik ben blij dat hij het een beetje hyped. is ook nooit goed he?
misschien wint hij wel. en wat ga jij dan zeggen?
bovendien zijn de regels eerlijk gemaakt wat het dus een totally different ballgame maakt

basser
17-08-2011, 00:43
kom op mensen een beetje meer respect voor ''lights out'' Toney is een legende, A champion of 6 weight divisions, a world champion in 3 weight divisions and has held a total of 12 titles. A people champion, he fights anywhere anyplace anytime, en een van de beste defensieve boksers aller tijden, zo niet de beste.

Rampage praat net zo veel onzin,

x 2

Mule-Kick
17-08-2011, 12:51
jongen dat is gewoon zijn karakter.
als hij dat niet deed zou het wel saai zijn
ik ben blij dat hij het een beetje hyped. is ook nooit goed he?
misschien wint hij wel. en wat ga jij dan zeggen?
bovendien zijn de regels eerlijk gemaakt wat het dus een totally different ballgame maakt

Ik ben niet tegen trashtalken. Sterker nog ik ben een groot voorstander; bisping, miller, diaz en sonnen allemaal geweldig.
Maar deze gasten hebben wel het een en ander bereikt in hun sport. Toney is zeker een briljante bokser maar op mma gebied heeft hij niets bereikt. Shamrock verslaan betekent tegenwoordig weinig meer. Zijn kans in de UFC heeft ie gehad en er zal geen 2e kans komen.
Daarbij is trashtalken alleen effectief als mensen je ook kunnen verstaan..

colossus
17-08-2011, 15:35
als james toney wint van ken shamrock dan is dat een groot succes. althans wel voor hem. en ken lag je ook niet onderschatten als je zijn gevechten heb gevolgd na zn retirement bij de ufc. hij is nog net zo gek hoor. het kan een mooie math worden james en ken

ik denk dat ken gaat winnen. maar james heeft een kans.

colossus
23-08-2011, 04:41
BJPENN.COM was the first to learn that James Toney and Ken Shamrock have agreed to face off in an MMA match on Sept. 23 in El Paso, Texas.

While details are still emerging about the venue and fight card, the former UFC fighters are going to face off in a heavyweight attraction in what will be James Toney’s second professional MMA bout.

BJPENN.COM confirmed this with both Toney’s manager and Mr. Toney himself this evening via telephone.

Toney was last seen in MMA action at UFC 118 when he made his first and only appearance in the UFC in what was a losing effort to Randy Couture. Toney recently fought and won a boxing match in February to retain his IBF heavyweight title.

colossus
23-08-2011, 04:41
BJPENN.COM was the first to learn that James Toney and Ken Shamrock have agreed to face off in an MMA match on Sept. 23 in El Paso, Texas.

While details are still emerging about the venue and fight card, the former UFC fighters are going to face off in a heavyweight attraction in what will be James Toney’s second professional MMA bout.

BJPENN.COM confirmed this with both Toney’s manager and Mr. Toney himself this evening via telephone.

Toney was last seen in MMA action at UFC 118 when he made his first and only appearance in the UFC in what was a losing effort to Randy Couture. Toney recently fought and won a boxing match in February to retain his IBF heavyweight title.

Rougemonkey
23-08-2011, 19:19
Forse braindamage deze gast.