PDA

View Full Version : Hector Lombard & Eddie Alvarez



Sadix
16-08-2011, 17:55
Waarom zitten deze 2 mannen niet in de UFC?

record van Eddie Alvarez : 22 - 2
record van Hector Lombard 29-2-1

Vind het beide echt top vechters die de kans verdienen om in de UFC te vechten.

Petrosyan188
16-08-2011, 18:05
omdat ze zelf niet willen

lopez86
16-08-2011, 18:17
omdat ze bij bellator onder contract staan

ChingChong
16-08-2011, 22:44
Als je goed bent hoef je niet perse bij de UFC te gaan.

XanaduNL
16-08-2011, 22:48
En zelfs als ze willen, champions clause... :(

GMR
16-08-2011, 22:57
ufc zitten wel de betere vechters en ze laten vaak ook de gevechten gebeuren die de fans willen zien

Sadix
17-08-2011, 04:46
ik zou ze beide op het hoogste niveau willen zien. Denk dat ze beide potten kunnen breken.

GilbertYvelFan24
17-08-2011, 04:49
Gilbert Melendez vs. Eddie Alvarez of Frankie Edgar vs. Gray Maynard.

Ik zou het wel weten. Alleen is de eerste op dit moment niet mogelijk :P

ijsblok
17-08-2011, 12:01
Zou graag wel een rematch Lombard vs Gegard willen... volgens mij wil Lombard dat ook wel.

Petrosyan188
17-08-2011, 13:27
overigens edie is wel overschat... hij heeft een mooie record omdat hij alleen cans vecht. de enige tegenstand die hij had was Aoki en toen was het binnen enkele minuten voorbij... dezelfde Aoki die kansloos verloor van melendez. geef mij maar liever winnaar van Edgar/Maynard tegen Melendez en dan weten we pas wie de echte Nr.1 Lightweight is. ik zou het op dit moment echt niet kunnen zeggen. als ik een ranking moet maken dan is het: 1.edgar,2.melendez en 3 maynard. en als je nagaat dat edgar vs maynard een draw is... die LW is echt staked!! WW bv. ook maar ik heb het gevoel dat in de LW division het nog dichter bij elkaar zit. jammer dat er op die gewicht veel Dec. zijn of anders was het helemaal een feest die LW division

superfreak
17-08-2011, 13:48
Inderdaad Melendez in de UFC dat is wat je wil zien. Wat een beest wat hij in z'n laatste partij zeg. LW is nu echt lastig. Nu eerst Edger vs Maynard. Dan heeft Ben Henderson laten zien dat hij ook wel een shot verdient. Dan heb je Guida nog. Laten we Guillard niet vergeten. Dan zou Melendez nog in de mix moeten komen. Inderdaad Staked.
WW vidn ik een stuk minder. GSP is daar heer en meester. Nu krijgt hij in Diaz mogelijk een van z'n grootste uitdagingen. Als hij daarvan weet de winnen en vooral overtuigend weet te winnen dan is er niet veel meer voor hem. Dan maar tegen Anderson Silva.

superfreak
17-08-2011, 13:50
Oja effe ontopic. Lombard zou ik wel in de UFC willen zien. Mooie partijen krijg je dan te zien. Lombard vs Silva waarom niet. Lombard wil op zeker tegen Mousasi dat heeft hij meerdere keren aangegeven. Denk dat hij nu ook wel zou winnen.
Het is wat Petrosyan188 zegt Eddie moet eerst tegen wat grotere namen. Denk dat hij het heel lastig gaat krijgen in de UFC.

Sadix
17-08-2011, 18:54
Petros, je weet dat tegen shinya de verkeerde gameplan meteen je einde betekent.

Ik denk dat als eddie bij greg jackson gaat trainen bijv hij serieus echt 1 van de beste ww's gaat zijn.

Ik vind voorlopig 1melendez, 2 edgar, 3 eddie, 4 maynard.